-
Μάλλον δεν σου είπε αυτός που θέλει να σου βάλει λαδιέρα ότι πολλοί καταλύτες καταστρέφονται από το άκαφτο λάδι που καταλήγει απο την λαδιέρα στον καταλύτη. Επίσης ότι πολλά αυτοκίνητα με λαδιέρα καινε βαλβίδες σου είπε; Ρώτα τον γιατί; (και μην σου πει ότι το 75% δεν καίει...........αλλά αυτοί που καίνε είναι το 25% που μένει γιατί αυτό θυμίζει ότι βάζω ένα ποτήρι νερό στο κομοδίνο γεμάτο και ένα ποτήρι άδειο γιατί μπορεί να διψάσω και μπορεί να μην διψασω....). Αν δεν αντιμετώπισες μέχρι τώρα πρόβλημα με το σύστημα που έχεις γιατί σώνει και καλά να αλλάξεις; γιατί δεν ρίχνεις ένα πρόσθετο τύπου tunap στην δεξαμενή που διαρκεί για 10.000 χλμ για προστασία βαλβίδων (για ψυχολογικούς λόγους απότι κατάλαβα) και να μην σκαλίζεις κάτι που λειτουργεί σωστά;
-
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
Φίλοι alexeft και thomas lpg είπατε ότι έχεται κάνει ο ένας 100 και ο άλλός 150000km χωρίς πρόβλημα. Σε όλα τα συστήματα η μόνο στην αντλία βενζίνας; Έχω κάνει τα πρώτα 185 km με lpg και όλα μες την πόλη. Το σύστημα δουλεύει άψογα (brc pluge &drive) . ακόμα και σε πολύ κρύο πρωινό 7 βαθμούς κελσίου σε 500 μέτρα γύρισε σε lpg. Ο εγκαταστάτης μου έχει ρυθμίσει το σύστημα να ψεκάζει 12% βενζίνη μετά από κάποιες στροφές απ' ότι μου είπε και ότι δεν χρειάζεται λαδιέρα. Άλλος εγκαταστάτης που τυχαία ανακαλυψα στην περιοχή μου και έχει πολύ καλό όνομα μου είπε να βάλω λαδιέρα με΄κόστος περίπου 100 ευρώ διότι θα προφυλάξω τον κινητήρα κατά 75%!!. Ποιά είναι η αποψή σας γιατί πραγματικά έχω μπερδευτεί. Όποιος άλλος φίλος έχει εμπειρίες ή τεχνικές γνώσεις (που κάποιοι εδώ μέσα έχουν πολυ καλές τεχνικές γνώσεις) ας μου δώσουν την αποψή τους .
Σας ευχαριστώ
…ο ένας σου είπε, ότι ‘δεν’.
Κατά συνέπεια δεν πιστεύει στην μακροζωία της έξτρα λίπανσης. Με της υγιές του…...
Ο άλλος που έχει «καλό όνομα» σου είπε ναι!.
Δεν θα ακούσεις τον καλύτερο?. Θέλει κιάλι σκέψη. Η ένια του αυτονόητου σου είναι αδιάφορη.
Α.Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου. Επειδή διαβάζοντας τις σελίδες του forum (όχι φυσικά όλες) είδα ότι έχεις πολύ καλές γνώσεις θα ήθελα να μου πεις υπάρχουν απλές λαδιέρες και ηλεκτρονικές; Εάν βάλω λαδιέρα θα μου κόψει ο νέος το 12% ψεκασμό που έκανε ο προηγούμενος (εγκαταστάτης). Και κάτι άλλο που μου συνέβηκε εχθές:Είχα πάει σε βουνο με υψόμετρο 1000 μέτρα και εξωτερική θερμοκρασία 2βαθμούς κελσίου. Το συστημα άψογο μέχρι εκεί. Όταν πήγα ύστερα από κάποιες ώρες να το βάλω εμπρός πήρε κανονικότατα όπως συνήθως αλλά μόλις το έβαλα εμπρός μύρισε η καμπίνα του αυτοκινητου υγραέριο στιγμιαία και μετά τίποτα (από μυρωδιά εννοώ). Είναι σωστό να συμβαίνει αυτό ; Ο κινητήρας λειτούργησε κανονικότατα!! Σου θυμίζω ότι έχω το huyndai tucson 2.0 με σύστημα της brc plug &drive και έχω κάνει 240km χωρίς το παραμικρό πρ΄βλημα. Σε ευχαριστώ και περιμένω νέα σου
Το 12%, είναι μια κατανάλωση που μπορείς να αποφύγεις. Δεν είναι λάθος, μα περιορίζει τον σκοπό της εγκατάστασης αεριού.
Το υψόμετρο και το κρύο, δεν συντελούν στην σωστή καύση, εξ ου και η μυρωδιά. Μα μια επίσκεψη στον ‘καλό’, δεν θα ήταν λάθος!.
Εάν το 12% το έβαλε για λίπανση, πόρων απέχει από την πραγματικότητα. Μια λαδιέρα δεν μπαίνει για μεγαλύτερη απόδοση, μα για μακροζωία. Δεν βοηθάει στην καύση και κατά συνέπια στην απόδοση.
Μια απλή λαδιέρα τοποθετημένη σωστά, και ρυθμισμένη σωστά, υποκαθιστά μια ακριβή. Αρκεί ο εγκαταστάτης να γνωρίζει, ότι δεν πρέπει να εκμεταλλευτή μόνον την θεωρία του vacuum, αλλά και την θεωρία του ‘τζιφαριού’.
Έτσι ο ψεκασμός λιπαντικού, θα γίνετε καλά και στης υψηλές στροφές, όταν το πεντάλ είναι πατημένο αρκετά, και το φαινόμενο vacuum υστερεί.
Φιλικά
Α.Λοιπόν για να ανακεφαλαιώσουμε μου λές τα εξής (επειδή δεν γνωριζω το vaccum και το τζιφάρι'''): Βάζοντας λαδιέρα σε έναν σωστό εγκαταστάτη και ρυθμίζοντας σωστά το κιτ ,αποφεύγω την έξτρα κατανάλωση βενζίνης (12%) και πετυχαίνω μακροζωία στον κινητήρα μου μέσω της πολυ καλύτερης λίπανσης που θα γίνεται πλέον (βλάβες στίς βαλβίδες κ.λ.π) σωστά ;;;
Ναι εάν σου αφαιρέσει την παράλληλη καύση.
Οι βαλβίδες καίγονται, όταν η κατασκευή τους δεν είναι καλή, και όταν η ρύθμιση του αερίου είναι λάθος.
Προτιμώ την λαδιέρα, από το λάδι στην δεξαμενή.
Σε 10000 χιλιόμετρα η δεξαμενή έχει ξεπλυθεί από λιπαντικό, μετά από της 20 φορές φουλάρισμα!.
Κατά συνέπια είναι ανεπαρκής η λύση αυτή.
Εάν έμπαινε σε κάθε φουλάρισμα μια σχετική ποσότητα θα ήταν ιδανικό.
Τώρα σε ότι αφορά τον καταλύτη. Και αυτοκίνητα που καίνε 1 λίτρο λάδι κάθε 2000 χιλιόμετρα, δεν προκαλούν πρόβλημα, πόσον μάλλον η ενστάλαξη που είναι σημαντικά μικρότερη!.
Πάντως λάδι που δεν αναφλέγετε δεν υπάρχει. Κατά συνέπια στον φούρνο του καταλύτη όλα καίγονται και έτσι δεν βουλώνουν οι κυψέλες.
Μα και εδώ θα ξανά γράψω. Ένας μεταλλικός καταλύτης σε ένα απλό αυτοκίνητο, άντε στο after market να κάνει 200ε. και η φθορά που για μένα δεν υπάρχει σε αυτόν, να υπονόμευση την ζωή του 10%. Άρα στην αξία του, θα χάσουμε σε βάθος χρόνου 20ε. Μα μια γενική επισκευή, χιλιάρικα!.
Και πάλι θα σου επιστήσω την προσοχή, καλή εγκατάσταση και σωστή ενστάλαξη.
Ο γιατρός μου υπε 2 ποτήρια κράση, ένα μεσημέρι ένα βράδυ. Εάν ποιώ μια οι δυο μπουκάλες, τότε θα χάσω την μπάλα…..
Και μην γράφεις ότι δουλεύει σωστά, που σίγουρα είναι το πλεονέκτημα του εγκαταστάτη σου. Διότι οι συνεχείς φθορές δεν φαίνονται αμέσως. Όταν το πάρεις χαμπάρι….. ξηλώνετε η τσέπη σου.
Α. -
Φίλε kostas-pack
Το υγρό που μπαίνει στη δεξαμενη δεν ειναι λάδι (Δεν είναι κακό Αντώνη να μην ξέρεις και να το παραδέχεσαι απο τον να γραφεις κάνοντας πως ξέρεις) είναι υλικό που επικάθεται στις βαλβίδες (σαν σιλικόνη) μπαίνει και αντίστοιχο στο ρεζερβουάρ της βενζίνης για να μην ξεπλένει τις βαλβίδες.
Τώρα αν διάβασες τις 500+ σελίδες του φόρουμ θα καταλάβεις ποιοι το παίζουν ξερόλες, αυτοαναιρούνται και διαψεύδουν οι ίδιοι τους εαυτούς τους και αυτοαποκαλούνται αυθεντίες..........βγάλε τα συμπεράσματα σου.....Αντώνη δεν θέλω απάντηση απο εσένα γιατί πολύ απλά δεν απευθύνομαι σε εσένα (και δεν πρέπει σωνει και καλά να απαντάς εκ μέρους όλων που ρωτάνε στο φόρουμ) Νισάφι...............ασε τον κόσμο να βγάλει τα συμπεράσματα του ακούγοντας και άλλες απόψεις και μην προσπαθείς ντε και καλά να έχεις την τελευταία κουβέντα. Και σε παρακαλώ μην απαντήσεις ΔΕΝ ΘΕΛΩ κοκορομαχίες με κολοτούμπες και ατελείωτες αμπελοφιλοσοφίες............ . -
Γράφω ότι δουλεύει σωστά γιατί έχω κάνει πολύ λίγα km (250) και πράγματι δουλεύει σωστά. Χωρις να κατέχω τεχνικά μου αρέσει η τεκμηριωσή σου και με έχεις πείσει για αυτά που μου απαντάς κατά κατά μεγάλο ποσοστό. Μάλλον θα αφήσω να περάσει λίγος καιρός να κάνω κανά km και μάλλον μετά θα πάω να βάλω λαδιέρα (λόγω και οικονομικών). Το tunap που μου πρότεινε ο πρώτος εγκαταστάτης να το βάλω ναμην πάει χαμένο (25 ευρώ) η είναι δωρο -άδωρο ; Τουλάχιστον να βάλω το μισό μπουκαλάκι ανά γέμισμα; Μου είχε πει να το βάλω στο ρεζερβουαρ της βενζίνας.
Σας ευχαριστώ και τους δύο (antonis-team και m@evius) -
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
Λοιπόν για να ανακεφαλαιώσουμε μου λές τα εξής (επειδή δεν γνωριζω το vaccum και το τζιφάρι'''): Βάζοντας λαδιέρα σε έναν σωστό εγκαταστάτη και ρυθμίζοντας σωστά το κιτ ,αποφεύγω την έξτρα κατανάλωση βενζίνης (12%) και πετυχαίνω μακροζωία στον κινητήρα μου μέσω της πολυ καλύτερης λίπανσης που θα γίνεται πλέον (βλάβες στίς βαλβίδες κ.λ.π) σωστά ;;;
Η κατανάλωση βενζίνης είναι αναπόφευκτη για τις εκκινήσεις και τον χειμώνα είναι αυξημένη λόγω αυξημένων θερμοκρασιών.
Λοιπόν , αν θες άκου και την άποψη μου από την ματιά απλού χρήστη χωρίς να έχω εμπορικό ενδιαφέρον με οποιονδήποτε τρόπο ή να θέλω να σε πείσω υπέρ ή κατά της κάθε άποψης. Απλά προβληματισμούς θέτω:- Όπως σωστά σου ανέφεραν υπάρχουν περιπτώσεις με βλάβες και σε βαλβίδες με αυτοκίνητα με λαδιέρα και χωρίς.
- Υπάρχουν επίσης αναφορές για προβλήματα από τα λάδια τις λαδιέρας που αντί να ψεκάζονται και να καίγονται πάνε αλλού γι'αλλού καταστρέφοντας καταλύτες αισθητήρες κλπ.
- Στις απλές (ένα πλαστικό μπουκάλι με την βίδα και έναν σωλήνα που σου χρεώνουν 80€ ) έχεις μόνο μια ρύθμιση πόσες σταγόνες το λεπτό. Όταν είσαι σταματημένος στο φανάρι και όταν πας κόφτες το ίδιο ψεκάζει. Αν υποθέσουμε ότι όντως υπάρχει η ανάγκη για λίπανση είναι ίδια και στις 2 περιπτώσεις; Πάντως εσύ την ίδια ποσότητα θα ρίχνεις.
- Ψάξε να βρεις πρόσθετο από επώνυμη εταιρεία (castrol, BP, Motul, ELF κλπ) να δεις αν υπάρχει.
- Ρώτα αυτόν που στο προτείνει τις προδιαγραφές που πρέπει να έχει το πρόσθετο για να κάνει δουλειά , όπως ακριβώς προτείνουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων για τα λάδια του κινητήρα όπως τυχαία εμφανίζονται για αυτό το προϊόν
http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=7029548 - Μάθε τι ακριβώς κάνει αυτό το πρόσθετο. Λυπάινει, ψύχει,καθαρίζει ; ΤΙ;
- Μάθε το κόστος που θα σε επιβαρρύνει και αν μπορείς να το βρεις στην αγορά ή μόνο στον συγκεκριμμένο εγκαταστάτη. Ας βγάλουμε έξω το οικονομίκό. Αν ο εγκαταστάτης κλείσει που θα το βρίσκεις;
Γιατί αν είναι απαραίτητη γιατί δεν αναφέρετε στα site επώνυμων εταιρειών όπως η Lovato και η BRC; Σίγουρα η Vialle και η Prins έχουν τέτοια προϊόντα αλλά α) ΔΕΝ είναι πλαστικά μπουκάλια και Β)αν δεν κάνω λάθος τώρα τελευταία ξεκινήσαν να την συστήνουν και εκεί όχι για όλα τα μοντέλα.
Απλά τροφή για σκέψη από την σκοπιά ενός απλού χρήστη και σίγουρα υπάρχουν επαγγελματίες που είναι κατά αλλά και άλλοι που είναι υπέρ.
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Φίλε kostas-pack
Το υγρό που μπαίνει στη δεξαμενη δεν ειναι λάδι (Δεν είναι κακό Αντώνη να μην ξέρεις και να το παραδέχεσαι απο τον να γραφεις κάνοντας πως ξέρεις) είναι υλικό που επικάθεται στις βαλβίδες (σαν σιλικόνη) μπαίνει και αντίστοιχο στο ρεζερβουάρ της βενζίνης για να μην ξεπλένει τις βαλβίδες.
Τώρα αν διάβασες τις 500+ σελίδες του φόρουμ θα καταλάβεις ποιοι το παίζουν ξερόλες, αυτοαναιρούνται και διαψεύδουν οι ίδιοι τους εαυτούς τους και αυτοαποκαλούνται αυθεντίες..........βγάλε τα συμπεράσματα σου.....Αντώνη δεν θέλω απάντηση απο εσένα γιατί πολύ απλά δεν απευθύνομαι σε εσένα (και δεν πρέπει σωνει και καλά να απαντάς εκ μέρους όλων που ρωτάνε στο φόρουμ) Νισάφι...............ασε τον κόσμο να βγάλει τα συμπεράσματα του ακούγοντας και άλλες απόψεις και μην προσπαθείς ντε και καλά να έχεις την τελευταία κουβέντα. Και σε παρακαλώ μην απαντήσεις ΔΕΝ ΘΕΛΩ κοκορομαχίες με κολοτούμπες και ατελείωτες αμπελοφιλοσοφίες............ .Πράγματι δεν είναι λάδι. Τώρα μόλις πηγα και το έφερα από το αυτοκίνητο που το ειχα και γράφει ότι είναι ειδικά εξελιγμένο ενεργό συστατικό που προστατεύει τις βαλβίδες από τις φθορές. Αυτό που δεν ξέρω είναι πότε να το βάλω; Να αφήσω πρώτα να περάσουν λίγα km ή να το βάλω από τωρα; Σε ευχαριστώ
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Λοιπόν για να ανακεφαλαιώσουμε μου λές τα εξής (επειδή δεν γνωριζω το vaccum και το τζιφάρι'''): Βάζοντας λαδιέρα σε έναν σωστό εγκαταστάτη και ρυθμίζοντας σωστά το κιτ ,αποφεύγω την έξτρα κατανάλωση βενζίνης (12%) και πετυχαίνω μακροζωία στον κινητήρα μου μέσω της πολυ καλύτερης λίπανσης που θα γίνεται πλέον (βλάβες στίς βαλβίδες κ.λ.π) σωστά ;;;
Η κατανάλωση βενζίνης είναι αναπόφευκτη για τις εκκινήσεις και τον χειμώνα είναι αυξημένη λόγω αυξημένων θερμοκρασιών.
Λοιπόν , αν θες άκου και την άποψη μου από την ματιά απλού χρήστη χωρίς να έχω εμπορικό ενδιαφέρον με οποιονδήποτε τρόπο ή να θέλω να σε πείσω υπέρ ή κατά της κάθε άποψης. Απλά προβληματισμούς θέτω:- Όπως σωστά σου ανέφεραν υπάρχουν περιπτώσεις με βλάβες και σε βαλβίδες με αυτοκίνητα με λαδιέρα και χωρίς.
- Υπάρχουν επίσης αναφορές για προβλήματα από τα λάδια τις λαδιέρας που αντί να ψεκάζονται και να καίγονται πάνε αλλού γι'αλλού καταστρέφοντας καταλύτες αισθητήρες κλπ.
- Στις απλές (ένα πλαστικό μπουκάλι με την βίδα και έναν σωλήνα που σου χρεώνουν 80€ ) έχεις μόνο μια ρύθμιση πόσες σταγόνες το λεπτό. Όταν είσαι σταματημένος στο φανάρι και όταν πας κόφτες το ίδιο ψεκάζει. Αν υποθέσουμε ότι όντως υπάρχει η ανάγκη για λίπανση είναι ίδια και στις 2 περιπτώσεις; Πάντως εσύ την ίδια ποσότητα θα ρίχνεις.
- Ψάξε να βρεις πρόσθετο από επώνυμη εταιρεία (castrol, BP, Motul, ELF κλπ) να δεις αν υπάρχει.
- Ρώτα αυτόν που στο προτείνει τις προδιαγραφές που πρέπει να έχει το πρόσθετο για να κάνει δουλειά , όπως ακριβώς προτείνουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων για τα λάδια του κινητήρα όπως τυχαία εμφανίζονται για αυτό το προϊόν
http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=7029548 - Μάθε τι ακριβώς κάνει αυτό το πρόσθετο. Λυπάινει, ψύχει,καθαρίζει ; ΤΙ;
- Μάθε το κόστος που θα σε επιβαρρύνει και αν μπορείς να το βρεις στην αγορά ή μόνο στον συγκεκριμμένο εγκαταστάτη. Ας βγάλουμε έξω το οικονομίκό. Αν ο εγκαταστάτης κλείσει που θα το βρίσκεις;
Γιατί αν είναι απαραίτητη γιατί δεν αναφέρετε στα site επώνυμων εταιρειών όπως η Lovato και η BRC; Σίγουρα η Vialle και η Prins έχουν τέτοια προϊόντα αλλά α) ΔΕΝ είναι πλαστικά μπουκάλια και Β)αν δεν κάνω λάθος τώρα τελευταία ξεκινήσαν να την συστήνουν και εκεί όχι για όλα τα μοντέλα.
Απλά τροφή για σκέψη από την σκοπιά ενός απλού χρήστη και σίγουρα υπάρχουν επαγγελματίες που είναι κατά αλλά και άλλοι που είναι υπέρ.
Φίλε gakost καλησπέρα. Αυτήν την στιγμή έχω τρεις λύσεις μπροστά μου. α) ή αφήνω το σύστημα όπως είναι δηλαδή εκτός από τα κρύα πρωινά που θα καίει και βενζίνα θα καίει και ένα 12% κατά την κίνηση με υγραέριο β) η θα ρίχνω και αυτό το πρόσθετο τύπου tunap ή γ) θα βάλω λαδιέρα. Εσύ που είσαι χρήστης τι έχεις κάνει; Δεν θυμάμαι την παλαιότερη απαντησή σου. Τι θα μου πρότεινες. ΄Κιτ της brc plug&drive . Σε ευχαριστώ
-
Πρέπει να είναι 2 μπουκάλια το 163 και το 164 (ένα για το ρεζερβουάρ της βενζίνης και ένα για το υγραέριο που μπαίνει με αντάπτορα που έχουν αυτοί που το πουλάνε από εκέι που φουλάρεις υγραέριο) πρόσεχε μην βάλεις μόνο το ένα γιατί θα ξεπλυθεί από την βενζίνη και θα πάει χαμένο. Και τα δύο κάνουν 45 ευρώ και κρατάνε για 10.000 χλμ με την προυπόθεση ότι θα μπούν μαζι και δεν θα αφήσεις να αδειάσει τελέιως η δεξαμενή υγραερίου στα πρώτα 3-4 γεμίσματα.
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Πρέπει να είναι 2 μπουκάλια το 163 και το 164 (ένα για το ρεζερβουάρ της βενζίνης και ένα για το υγραέριο που μπαίνει με αντάπτορα που έχουν αυτοί που το πουλάνε από εκέι που φουλάρεις υγραέριο) πρόσεχε μην βάλεις μόνο το ένα γιατί θα ξεπλυθεί από την βενζίνη και θα πάει χαμένο. Και τα δύο κάνουν 45 ευρώ και κρατάνε για 10.000 χλμ με την προυπόθεση ότι θα μπούν μαζι και δεν θα αφήσεις να αδειάσει τελέιως η δεξαμενή υγραερίου στα πρώτα 3-4 γεμίσματα.Με κατατόπισες πλήρως. Αυτό που έχω εγώ είναι το 163 για βενζίνα άρα πρέπει να πάρω και το 164 για το gas. Σε ευχαριστώ
-
Εγώ καίω η βενζίνη ή υγραέριο (μέχρι ένα όριο στροφών) όχι και τα 2 και δεν έχω λαδιέρα ή κάποιο πρόσθετο.
Edit:
Αν δεν κάνω λάθος το Plug n Drive έρχεται κιτ για το δικό σου αυτοκίνητο συγκεριμμένα. Αν θέλει κάποια λίπανση φαντάζομαι θα είχε λαδιέρα στο κιτ ή θα αναφέρει κάτι για έξτρα προστασία όπως tunap ή κάτι άλλο. Ρίξε μια ματιά στις οδηγίες του μπορεί να αναφέρει κάτι. -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Εγώ καίω η βενζίνη ή υγραέριο (μέχρι ένα όριο στροφών) όχι και τα 2 και δεν έχω λαδιέρα ή κάποιο πρόσθετο.
Edit:
Αν δεν κάνω λάθος το Plug n Drive έρχεται κιτ για το δικό σου αυτοκίνητο συγκεκριμμένα. Αν ήθελε κάποια λίπανση φαντάζομαι θα είχε λαδιέρα στο κιτ ή θα ανέφερε κάτι για έξτρα προστασία όπως tunap ή κάτι άλλο. Ρίξε μια ματιά στις οδηγίες του μπορεί να αναφέρει κάτι. -
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
Γράφω ότι δουλεύει σωστά γιατί έχω κάνει πολύ λίγα km (250) και πράγματι δουλεύει σωστά. Χωρις να κατέχω τεχνικά μου αρέσει η τεκμηριωσή σου και με έχεις πείσει για αυτά που μου απαντάς κατά κατά μεγάλο ποσοστό. Μάλλον θα αφήσω να περάσει λίγος καιρός να κάνω κανά km και μάλλον μετά θα πάω να βάλω λαδιέρα (λόγω και οικονομικών). Το tunap που μου πρότεινε ο πρώτος εγκαταστάτης να το βάλω ναμην πάει χαμένο (25 ευρώ) η είναι δωρο -άδωρο ; Τουλάχιστον να βάλω το μισό μπουκαλάκι ανά γέμισμα; Μου είχε πει να το βάλω στο ρεζερβουαρ της βενζίνας.
Σας ευχαριστώ και τους δύο (antonis-team και m@evius)Σέ παρακαλώ ρώτα τόν τεχικό πού σού πρότεινε (καί κάθε άλλον ''πολύπειρον'') λαδιέρα γιά τήν ΄''καλή λύπανση''τών βαλβίδων (άντε πάλι από τήν αρχή) άν είχες TSI (άμεσου ψεκασμού )πώς θά λιπαινώτανε οί ριμάδες οί βαλβίδες ?
Μήπως μέ τίς αναθυμιάσεις ,πού πέταξε κάποιος?
Αυτά θά γινότανε ίσως πιό κατανοητά άν σκεφτόμασταν κάποιον σέ ένα ιατρείο νά ρωτά πώς θά έχει υγεία καί μακροσωία,'ο γιατρός νά τού προτήνει ένα λάδι πού μπώρεί νά τό παίρνει ,αλλά μπωρεί καί νά μή τό παίρνει ,καί όσα λένε οί άλλοι ''γιατροί''
γιά καλή διατροφική αναλογικότητα είναι μπαρούφες. -
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
Γράφω ότι δουλεύει σωστά γιατί έχω κάνει πολύ λίγα km (250) και πράγματι δουλεύει σωστά. Χωρις να κατέχω τεχνικά μου αρέσει η τεκμηριωσή σου και με έχεις πείσει για αυτά που μου απαντάς κατά κατά μεγάλο ποσοστό. Μάλλον θα αφήσω να περάσει λίγος καιρός να κάνω κανά km και μάλλον μετά θα πάω να βάλω λαδιέρα (λόγω και οικονομικών). Το tunap που μου πρότεινε ο πρώτος εγκαταστάτης να το βάλω ναμην πάει χαμένο (25 ευρώ) η είναι δωρο -άδωρο ; Τουλάχιστον να βάλω το μισό μπουκαλάκι ανά γέμισμα; Μου είχε πει να το βάλω στο ρεζερβουαρ της βενζίνας.
Σας ευχαριστώ και τους δύο (antonis-team και m@evius)
Κάθε λιπαντικό εξτρά κάνει κάλο. Τα χρησιμοποιώ στην βενζίνα μα και στα λάδια. Σίγουρα με λελογισμένη ποσότητα!. Εάν δεν αναγράφει το κουτί, μου γράφεις τύπο λιπαντικού, και σου λέω εγώ.
Σίγουρα τα προσθετά λιπαντικά έχουν υψηλό ιξώδες, και επικάθονται καλύτερα στα μέταλλα από το απλό λάδι. Μα δεν είναι δυνατόν η στιγμιαία χρήση τους, να εξασφαλίσουν μέσα στην φωτιά και την πίεση, την ύπαρξη τους, για 20 φουλαρίσματα!!!!... φούμαρα, και φρου – φρου, και μεταξωτές κορδέλες….. δια στόματος πτηνών πολύχρωμων, δια εμπορικούς λόγους. Και ας αποδεχτώ ότι θα παραμένουν σε οδηγούς για μερικές ακόμα ώρες. Μα το έξτρα λιπαντικό το θέλουμε και σε εισαγωγή και εξαγωγή, καθώς και στο χώρο καύσης. Με 20 φουμαρίσματα?!!!...
…..σίγουρα εάν η λέξη «κολοτούμπες» είναι η ακριβής, έχω κάνει πολλές στα 53 χρόνια της ενασχόλησης μου με το αυτοκίνητο!!!.....
Παρακολουθώ την τεχνολογία που άρδην αναπτύσσετε, και διαλέγω τα καλύτερα. Όχι μόνον για τα ΙΧ μου, τα σκάφοι μου και τα μότο μου!. Μα και για τους χιλιάδες πελάτες μου, που περιμένουν από έμενα, την μακροζωία των αυτοκινήτων τους.
Δεν συμφέρει φίλε η γενική επισκευή σου στο συνεργείο!. Σε εσένα κοστίζει πολλά, μα στην τσέπη του συνεργείου, μπαίνουν ‘αμφίβολα’ χρήματα. Εξαρτώμενα από την εργασία του ρεκτιφιαντζή, από υλικά που δεν είναι μεροδούλι – μεροφάι, κατά συνέπια όχι συνεχώς τσεκαρισμένα.
Έτσι και παρακολουθώντας συνεχώς και αδιαλείπτως την εξέλιξη, είμαι μεγάλος «κολοτούμπας», δεν είμαι ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ.
Άλλο το τότε, άλλο το σήμερα.
Συμφωνώ και με τον αντάπτορα, που δοσομετρεί λιπαντικό σε ΚΑΘΕ φουλάρισμα. Υπάρχουν και κάποιες αμπούλες που μπαίνουν στην κάνουλα του πρατηρίου, μα ο κατασκευαστής στην Ευρώπη έχει τρελαθεί εντελώς. Ζητάω προδιαγραφές και δεν απαντάει!. Θέλει μεγάλη ποσότητα παράδοσης, και δεν δίνει εξουσιοδότηση. Θέλει μετρητά….. και άλλα πολλά!.
Δεν με νοιάζει ο τρόπος παροχής του έξτρα λιπαντικού, απλώς να υπάρχει!. Θα πρέπει να είναι εύκολος, και να μπορεί να χρησιμοποιείτε από τον χρήστη.
Φιλικά
Α. (επώνυμος και εκτιθέμενος!) -
Για άλλη μια φορα : Τα πρόσθετα (πχ tunap ή της protec) που μπαίνουν στο ρεζερβουάρ της βενζίνης και του υγραερίου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ...................δεν λιπαίνουν, επικάθονται στις βαλβίδες και δημιουργούν ένα προστατευτικό φιλμ που δεν καίγεται και φωτιά να του βάλεις. (συγκεκριμένα φίλος μου το έριξε σε χαρτί και το έβαλε φωτιά και δεν καιγόταν) επναλαμβάνω δεν λιπαίνει προστατευέι τις βαλβίδες από τυχόν υψηλές θερμοκρασίες. όποιος κατάλαβε κατάλαβε.......................και χωρίς να είναι μηχανικός. Οι υπολοιποι ας συνεχίσουν την διαφήμιση και περιαυτολογία τους και να μην αφορίζουν ότι δεν γνωρίζουν και ας ρωτήσουν καναν νεότερο δεν κάνει κακό.............
-
Παιδιά καλησπέρα αλλά έχω γίνει πραγματικά κοτσίδα με τις απαντήσει σας οι οποίες σχεδόν όλες είναι πολυ ενδιαφέρουσες και τεκμηριωμένες. Εσύ φίλε gakost πόσα km έχεις κάνει με υγραέριο; Ποιός άλλος φίλος εδ'ω στο forum έχει κάνει πραγματικά πολλά km χωρίς πρόβλημα; Ποιό είναι το πιό σημαντικό πρόβλημα που μπορεί να μου τύχει; Μέχρι τώρα το huyndai μόνο λάδια και μπουζί ως ορίζει ο κατασκευαστής. Τίποτα άλλο με 94000 km.
Περιμενω απαντήσεις -
Ο χρήστης BMW_E46_318 έγραψε:
Καλή μέρα και καλή χρονιά να έχουμε.θα ήθελα τα φώτα σας στο εξης θέμα:
Έχω ένα BMW E46 99 μοντέλο 1895 κυβικά με 118 ίππους και αν και δεν έχει πολύ αυξημένη κατανάλωση (περίπου 8,5 λίτρα/100) θα ήθελα να μειώσω το κόστος μετακινήσεών μου μιας και κάνς περίπου 17.000 χλμ το χρόνο.
'Ετσι μιας και για να το πουλήσω να πάρω πετρελαιο δεν παίζει λόγω σκοτώματος του σκέφτηκα τη λύση του υγραερίου.
Τα ερωτήματα μου είναι τα έξής:-
Πόσο κοστίζει ενα αξιόπιστο σύστημα υγραερίου κομπλέ;
-
Θα έχει τυχόν προβλήματα το αυτοκίνητο;
-
στην πορεία μπορεί να βγει και να δουλεύει όπως πρώτα;
-
για τι τάξες οικονομία μιλάμε;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Βάλε το prins silver line με 1230 ευρω τελική τιμη και με την Λαδιερα θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο κατα την γνώμη μου !!
-
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Γράφω ότι δουλεύει σωστά γιατί έχω κάνει πολύ λίγα km (250) και πράγματι δουλεύει σωστά. Χωρις να κατέχω τεχνικά μου αρέσει η τεκμηριωσή σου και με έχεις πείσει για αυτά που μου απαντάς κατά κατά μεγάλο ποσοστό. Μάλλον θα αφήσω να περάσει λίγος καιρός να κάνω κανά km και μάλλον μετά θα πάω να βάλω λαδιέρα (λόγω και οικονομικών). Το tunap που μου πρότεινε ο πρώτος εγκαταστάτης να το βάλω ναμην πάει χαμένο (25 ευρώ) η είναι δωρο -άδωρο ; Τουλάχιστον να βάλω το μισό μπουκαλάκι ανά γέμισμα; Μου είχε πει να το βάλω στο ρεζερβουαρ της βενζίνας.
Σας ευχαριστώ και τους δύο (antonis-team και m@evius)Σέ παρακαλώ ρώτα τόν τεχικό πού σού πρότεινε (καί κάθε άλλον ''πολύπειρον'') λαδιέρα γιά τήν ΄''καλή λύπανση''τών βαλβίδων (άντε πάλι από τήν αρχή) άν είχες TSI (άμεσου ψεκασμού )πώς θά λιπαινώτανε οί ριμάδες οί βαλβίδες ?
Μήπως μέ τίς αναθυμιάσεις ,πού πέταξε κάποιος?
Αυτά θά γινότανε ίσως πιό κατανοητά άν σκεφτόμασταν κάποιον σέ ένα ιατρείο νά ρωτά πώς θά έχει υγεία καί μακροσωία,'ο γιατρός νά τού προτήνει ένα λάδι πού μπώρεί νά τό παίρνει ,αλλά μπωρεί καί νά μή τό παίρνει ,καί όσα λένε οί άλλοι ''γιατροί''
γιά καλή διατροφική αναλογικότητα είναι μπαρούφες.Κύριε Κώστα η prins στα tsi καίει περίπου 10 % με μάξιμουμ το 15 % βενζίνη ανάλογα με το φορτίο ταυτόχρονα και απαγόρευει τις λαδιερες στα fsi tsi tfsi κτλ ,
δίνει όμως το valve care για αυτοκίνητα όπως τα Volvo όπου κατανέμει ηλεκτρονικά το λάδι απο κάθε μπεκ με αλγοριθμο βασισμένο στον παλμό του μπεκ ... Ακόμα και στα τουρμπο το συνιστά στην εισαγωγή με τους διακλαδωτες της απαγορεύοντας την υποπιεσης ... Η ελεγχόμενη ροή στην εισαγωγή και η ηλεκτρονική κατανομή νομίζεται οτι είναι λάθος ;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φιλικά
Α. (επώνυμος και εκτιθέμενος!)Αυτό τώρα είναι δικό σου λάθος, οπότε ας υποστείς και τις συνέπειες.
Αν διάβαζες τους κανόνες του φόρουμ, θα έβλεπες ότι απαγορεύεται να δίνεις τα στοιχεία σου.
Αλλά η διαφήμιση βλέπεις. -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Για άλλη μια φορα : Τα πρόσθετα (πχ tunap ή της protec) που μπαίνουν στο ρεζερβουάρ της βενζίνης και του υγραερίου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ...................δεν λιπαίνουν, επικάθονται στις βαλβίδες και δημιουργούν ένα προστατευτικό φιλμ που δεν καίγεται και φωτιά να του βάλεις. (συγκεκριμένα φίλος μου το έριξε σε χαρτί και το έβαλε φωτιά και δεν καιγόταν) επναλαμβάνω δεν λιπαίνει προστατευέι τις βαλβίδες από τυχόν υψηλές θερμοκρασίες. όποιος κατάλαβε κατάλαβε.......................και χωρίς να είναι μηχανικός. Οι υπολοιποι ας συνεχίσουν την διαφήμιση και περιαυτολογία τους και να μην αφορίζουν ότι δεν γνωρίζουν και ας ρωτήσουν καναν νεότερο δεν κάνει κακό............. -
Ξερει κανεις αν η ποιοτητα του υγραεριου στο πρατηριο στα ΚΤΕΛ στη Θεσ/νικη ειναι καλή? Βλεπω στο gasprice οτι εχει αρνητική κριτική.Το ίδιο και η ποιοτητα lpg στα ΣΕΑ κορινού... Πυ έχει καλή ποιοτητα στην περιοχή θεσ/νίκης ή απο Λάρισα μέχρι θεσ/νίκη. Ευχαριστώ.
Υγραεριοκίνηση!