-
Ανοίγω το τόπικ για να αναφερθούμε στις χειρότερες συμπεριφορές που έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ από αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Δε μας ενδιαφέρει το πόσο επικίνδυνο ή αναξιόπιστο χρέπι ήταν το αμάξι που αγοράσαμε,
αρκεί και μόνο η απαράδεκτη συμπεριφορά της αντιπροσωπείας
όταν αξιώσαμε τα εύλογα δικαιώματά μας τη μία έστω φορά που χρειάστηκε να το πράξουμε.Μπορείτε να γράψετε επίσης για τη συμπεριφορά τους, πόσο εξαπατημένοι, εξευτελισμένοι, απογοητευμένοι νιώσατε από τον αντιεπαγγελματισμό των εξουσιοδοτημένων (και ανεξάρτητα από το αν τελικά εξυπηρετηθήκατε ή όχι).
Και επειδή το τόπικ έχει στόχο την ενημέρωση και τον παραδειγματισμό, καλό είναι να μη φοβόμαστε να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και να μιλάμε συγκεκριμένα για τους εν λόγω εξουσιοδοτημένους εμπόρους ή επισκευαστές.
Είτε μάς υποσχέθηκαν άλλα στην αγορά του καινούριου μας αυτοκινήτου και τελικά άλλα παραλάβαμε, είτε μας ενέπαιξαν μεχρι να αναλάβουν να καλύψουν το κόστος στα πλαίσια εγγύησης, είτε χρησιμοποίησαν ιμιτασιόν ανταλλακτικά αντί για αυθεντικά, είτε τέλος κάθε λόγο που κρίνετε σκόπιμο να καταγγείλετε.Και τέλος να σημεώσω πως μπορούμε να αναφέρουμε όχι μόνο τα προβλήματα που τυχόν είχαμε στη διάρκεια εγγύησης αλλά και μετά το πέρας αυτής, καθώς και το αν αποτανθήκαμε στα κεντρικά της εταιρείας στο εσωτερικό ή και στο εξωτερικό.
-
Ανοίγω το τόπικ για να αναφερθούμε στις χειρότερες συμπεριφορές που έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ από αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Δε μας ενδιαφέρει το πόσο επικίνδυνο ή αναξιόπιστο χρέπι ήταν το αμάξι που αγοράσαμε,
αρκεί και μόνο η απαράδεκτη συμπεριφορά της αντιπροσωπείας
όταν αξιώσαμε τα εύλογα δικαιώματά μας τη μία έστω φορά που χρειάστηκε να το πράξουμε.Μπορείτε να γράψετε επίσης για τη συμπεριφορά τους, πόσο εξαπατημένοι, εξευτελισμένοι, απογοητευμένοι νιώσατε από τον αντιεπαγγελματισμό των εξουσιοδοτημένων (και ανεξάρτητα από το αν τελικά εξυπηρετηθήκατε ή όχι).
Και επειδή το τόπικ έχει στόχο την ενημέρωση και τον παραδειγματισμό, καλό είναι να μη φοβόμαστε να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και να μιλάμε συγκεκριμένα για τους εν λόγω εξουσιοδοτημένους εμπόρους ή επισκευαστές.
Είτε μάς υποσχέθηκαν άλλα στην αγορά του καινούριου μας αυτοκινήτου και τελικά άλλα παραλάβαμε, είτε μας ενέπαιξαν μεχρι να αναλάβουν να καλύψουν το κόστος στα πλαίσια εγγύησης, είτε χρησιμοποίησαν ιμιτασιόν ανταλλακτικά αντί για αυθεντικά, είτε τέλος κάθε λόγο που κρίνετε σκόπιμο να καταγγείλετε.Και τέλος να σημεώσω πως μπορούμε να αναφέρουμε όχι μόνο τα προβλήματα που τυχόν είχαμε στη διάρκεια εγγύησης αλλά και μετά το πέρας αυτής, καθώς και το αν αποτανθήκαμε στα κεντρικά της εταιρείας στο εσωτερικό ή και στο εξωτερικό.
-
Ανοίγω το τόπικ για να αναφερθούμε στις χειρότερες συμπεριφορές που έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ από αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Δε μας ενδιαφέρει το πόσο επικίνδυνο ή αναξιόπιστο χρέπι ήταν το αμάξι που αγοράσαμε,
αρκεί και μόνο η απαράδεκτη συμπεριφορά της αντιπροσωπείας
όταν αξιώσαμε τα εύλογα δικαιώματά μας τη μία έστω φορά που χρειάστηκε να το πράξουμε.Μπορείτε να γράψετε επίσης για τη συμπεριφορά τους, πόσο εξαπατημένοι, εξευτελισμένοι, απογοητευμένοι νιώσατε από τον αντιεπαγγελματισμό των εξουσιοδοτημένων (και ανεξάρτητα από το αν τελικά εξυπηρετηθήκατε ή όχι).
Και επειδή το τόπικ έχει στόχο την ενημέρωση και τον παραδειγματισμό, καλό είναι να μη φοβόμαστε να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και να μιλάμε συγκεκριμένα για τους εν λόγω εξουσιοδοτημένους εμπόρους ή επισκευαστές.
Είτε μάς υποσχέθηκαν άλλα στην αγορά του καινούριου μας αυτοκινήτου και τελικά άλλα παραλάβαμε, είτε μας ενέπαιξαν μεχρι να αναλάβουν να καλύψουν το κόστος στα πλαίσια εγγύησης, είτε χρησιμοποίησαν ιμιτασιόν ανταλλακτικά αντί για αυθεντικά, είτε τέλος κάθε λόγο που κρίνετε σκόπιμο να καταγγείλετε.Και τέλος να σημεώσω πως μπορούμε να αναφέρουμε όχι μόνο τα προβλήματα που τυχόν είχαμε στη διάρκεια εγγύησης αλλά και μετά το πέρας αυτής, καθώς και το αν αποτανθήκαμε στα κεντρικά της εταιρείας στο εσωτερικό ή και στο εξωτερικό.
-
mazda - elma - kalogritsas
οτι χειρωτερο στον ελληνικο χωρο.
για προβλημα απο τα 10000χλμ σε διαφορικο ρχ8 το διαιωνισαν κ στα 38000χλμ με 3 μηνεσ ληξης εγγυησης δεν το καλυπταν κ ζητησαν καπου 3000ευρω
ελμα κ καλογριτσας
φυσικα ουτε ασχετος ειμαι ουτε παιδακι
ουτε κ ξανασχοληθηκα ...
βεβαια δεν εδωσα τα 3000+ που ζητησαν
απλα οπου βρω υποψηφιο αγοραστη μαζντα πεφτει λεπτομερη ενημερωση... κ βεβαια στροφη προς αντιπροσωπιες που σεβονται τον κοπο του Ελληνα -
σαν πολλοι δεν μαζευομαστε για ελμα!!!!!!!
τυχαιο! -
Hyundai Motor Line A. Λαμπρινούδης Λεώφ. Βουλιαγμένης, Αρυγούπολη
Τον Οκτώβριο του 2009 προχώρησα στην παραγγελιά του εξής αυτοκινήτου. Hyundai I20 1.4 έκδοση GLS RED Σε χρώμα ανθρακί. Συμφωνήσαμε ημερομηνία παραλαβής την 4 Ιανουαρίου 2010, δηλαδή την πρώτη εργάσιμη ημέρα του έτους, ώστε να αποφύγω την άσκοπη καταβολή 2 τελών κυκλοφορίας. Όταν πλησίασε η μέρα της παραλαβής, με ενημέρωσε πως θα το
παραλάβω περίπου 15-20 ημέρες αργότερα γιατί ακόμα δεν είχε έρθει. Αν και με εκνεύρισε αυτό έκανα απλώς υπομονή να περάσει αυτό το διάστημα. Όταν και πέρασε ενημερώθηκα για νέα καθυστέρηση. Αυτή τη φορά θα ερχότανε το μήνα Φεβρουάριο. Και το αποκορύφωμα: όταν μπήκε ο Φεβρουάριος με ενημέρωσε πως το αμάξι θα το παραλάβω περίπου τέλος Μαρτίου!!! Εκεί πλέον μετά από φωνές και διαμαρτυρίες μου πρότεινε τις εξής λύσεις: Η να πάρω με την ίδια τιμή ετοιμοπαράδοτο το Hyundai I30 1.4 GLS σε ανθρακί χρώμα, ή να παραλάβω εντός δέκα ημερών ετοιμοπαράδοτο το
αυτοκίνητο που ήθελα αλλά σε χρώμα ή μπεζ η ασημί. Τελικά επέλεξα το i20 σε μπεζ χρώμα μιας και πλέον έχοντας δώσει
το προηγούμενο μου αυτοκίνητο είχα μείνει ήδη ένα μήνα χωρίς αυτοκίνητο αλλά επέμενα και για ακόμα κάποιο δώρο.
Έτσι τοποθετήσαμε και μια αεροτομή με 130 ευρώ αντί για 250 που ήτανε η τιμή της με τοποθέτηση. Και για να κλείσουμε
αυτή την φοβερή παραγγελία αυτοκινήτου, κατά τη παραλαβή διαπίστωσα και την εξής γκάφα. Μπροστά το αυτοκίνητο είχε
πινακίδα με μονό νούμερο, και πίσω πινακίδα με το ακριβώς επόμενο ζυγό νούμερο!!! Ευτυχώς η άδεια είχε εκδοθεί
με το μονό νούμερο, όπως το είχα ζητήσει. Πιο επεισοδιακή παραλαβή αυτοκινήτου δεν έχω ξαναζήσει στη ζωή μου... -
γιατί δεν πήρες το i30?
nissan πιτσιος
ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ
πριν πολλά χρόνια μου είχε πουλήσει μεταχειρισμένο λέγοντας μου ψέματα για το έτος κυκλοφορίας, μου είχε δώσει εγγύηση προφορική. έλα ομως που το αμάξι έκαιγε το κώλο του από λάδια! μου χρέωσε την επισκευή τελικά, ενώ το αμάξι συνέχισε να καιει σα φριτέζα! παίζει να μην είχε 'φτιάξει' τίποτα
δυστυχώς του είχα πληρώσει ένα μέρος για την επισκευή, μετά δε του πλήρωσα τα υπολοιπα 2 γραμμάτια (για την επισκευή). Περίμενα να με πάρει τηλεφωνο για να περάσω να του τα κάνω λίμπα, αλλά δε πήρε ποτέ- ότι είχε χρεωσει τον προηγουμενο ιδιοκτητη με εξοδα μεταβιβασης κ καλά για να το παρει στο ονομα της εταιριας του μεχρι να πουληθεί, αλλά τελικά απλά είχε κρατησει τα λεφτά
-
Πραγματικά απίστευτα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα...
@Chemic
Απλώς το I20 πέρα ότι ήτανε πιο καινούργιο αυτοκίνητο και λίγο πιο νεανικό για εμένα, χάρη στο πιο μικρό του όγκο, με εξυπηρετεί στο παρκάρισμα. Είναι πιο εύκολο στο Βύρωνα που μένω να βρω θέση για αυτό, παρά για πιο μεγάλο αυτοκίνητο. Δεν είναι μεγάλη η διαφορά τους στη θεωρία αλλά στη πράξη δυστυχώς είναι.. Αν και ταξιδεύω συχνά και για αυτό διάλεξα και την έκδοση με το κινητήρα 1,4! Συγγνώμη για το off-topic -
Εμένα μου κάψαν εγκέφαλο abs στο κεντρικό σέρβις της Πεζώ και προσπάθησαν να καλύψουν την μλκ με διάφορες δικαιολογίες αλλά τελικά το άλλαξαν τσάμπα γιατί το πήρα πρέφα με την παραλαβή του αυτοκινήτου. Η Σεβρολέ είχε υποσχεθεί οτι θα πάρει ανταλαγή το δίλιτρο αμάξι μου και με την παράδοση του Κρουζ υπαναχώρησαν (διστυχώς, δικιά μου βλακεία την ανταλαγή την είχαμε συμφωνήσει προφορικά οπότε δεν μπορούσα να κάνω κάτι).
-
φιατ ελλάς... Τελείως για το φούτσο
καλοκαίρι του 2010 εχουμε παραγγείλει ένα γκράντε πουντο. το αμάξι έρχεται, μας λένε πως πρέπει να κάνουμε ασφάλεια σε δικιά τους εταιρία. τηλέφωνα, emails εγώ στα κεντρικά, στα παπάρια τους.
Τα πέρνω στο κρανίο, Ακυρώνουμε την παραλαβή κ αμέσως ψάχνω κ βρίσκω μεταχειρισμένο 207 90άλογα, 15χλδ χλμ με 7300 Κατόπιν μας πρήζουν λίγο κ περιμένουμε 4 μήνες να πάρουμε την προκαταβολή πίσω, τελικά την πήραμε
τελείως μαλάκες οι άνθρωποι, κάναν ολόκληρο θέμα, λέγοντας μου οι πωλητές της λαμδα αλλά κ οι τρόμπες της φιατ ελλάς που μίλαγα τηλεφωνικά πως αυτό που κάνουν είναι παράνομο, αλλά να κάνω πίσω για να πάρω το αμάξι, αφού η φιατ ελλάς δεν κάνει πίσω.
Κ τελικα προτιμήσαν να ακυρώσω την πώληση, για να κερδίσουν κανά 30ευρω από την ασφάλεια, ενώ το αμάξι για τουλάχιστον 3 μήνες το είχαν να κάθεται αφού δεν πουλιόταν (που απορώ, γιατί ήταν ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ όπως το είχα διαμορφώσει! το είχα δει σε συνεργάτη της λ, μετά από 3 μήνες, στο πεζοδρόμιο της έκθεσης...απούλητο. Ήταν το 77αρι, 5πορτο, άσπρο, με χειριστήρια στο τιμόνι, προβολείς, βαμμένους καθρέφτες κ τιμή 9500 ΜΟΝΟ ) -
στο autotriti της εβδομαδας φιλοξενει μια επιστολη ενος κατοχου rx8 που δεν του καλυψαν ζημια στο μοτερ επειδη ειχε σπασμενο προφυλακτηρα και φαναρι απο προηγουμενο χτυπημα.
μαλιστα, η απαντηση της ετιαρειας το επιβεβαιωνει, λεγοντας οτι οφειλει να εχει σε αρτια κατασταση το αυτοκινητο του
(να πω οτι εγινε μετωπικη και σμπαραλιασανε ολα να το καταλαβω)βαρεθηκαν να αλλαζουν μοτερ στο ρχ?
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Εμένα μου κάψαν εγκέφαλο abs στο κεντρικό σέρβις της Πεζώ και προσπάθησαν να καλύψουν την μλκ με διάφορες δικαιολογίες αλλά τελικά το άλλαξαν τσάμπα γιατί το πήρα πρέφα με την παραλαβή του αυτοκινήτου. Η Σεβρολέ είχε υποσχεθεί οτι θα πάρει ανταλαγή το δίλιτρο αμάξι μου και με την παράδοση του Κρουζ υπαναχώρησαν (διστυχώς, δικιά μου βλακεία την ανταλαγή την είχαμε συμφωνήσει προφορικά οπότε δεν μπορούσα να κάνω κάτι).η πεζω το κανει συχνα..δεν εκαψες εγκεφαλο. Σου πηραν το δικο σου τον καλο και σου βαλαν καμμενο αλλονου και τον δικο σου τον πουλησαν καινουργιο και περιμεναν να μην παρεις χαμπαρι αμεσως...για αυτο στον αλλαξαν τζαμπα, που λες , μπας και μπλεξουν....μουχε συμβει σε πεζω της Λ.Πεντελης που εχει κλεισει τωρα
-
ΦΙΑΤ ΤΣΟΚΑΣ ΠΑΙΑΝΙΑ
Πηγα να αγορασω ενα μεταχειρισμενο g.p. και επεσα πανω σε εναν πωλητη πολυ βαρεμενο τα εκανε ολα με το ζορι βαριοταν που ζουσε, πηρα το αμαξι μετα απο 1 μηνα οταν με πηρε τηλεφωνο να παω να το παρω γιατι ειναι ολα ετοιμα και δεν ειχε το αμαξι ΟΥΤΕ ΓΡΥΛΟ και τα σχετικα(το ειχα δει απο την αρχη και του το ειχα πει) και δεν ειχε ΚΑΝ τα τελη κυκκλοφοριας!(ο μαλακας ο πωλητης ουτε μεχρι το αμαξι δεν ηρθε να μου πει αν εχω καποιο προβλημα) Αφου τους τα επριξα με καθημερινες φωνες τελικα μου τα στειλανε.μου ειχαν πει ψεμματα για την αδεια κυκλοφοριας γιατι οταν ειδα την αδεια ελεγε 6 μηνες νωριτερα απο οτι μου ειχε πει αυτος.οταν ζητησα 6 μηνες εγγυηση παραπανω γιαυτο τον λογο μου το αρνηθηκαν .μετα ανακαλυψα οτι μου το πουλισαν με πολυ φαρδιες ζαντες και τους το πηγα πισω γιατι ετρεμε και ολας λογω ζαντων μου ζητησαν 75 ευρω για να τις αλαξουν γιατι τις ειχα ξυσει αλλιως δεν θα επερνα το αμαξι απο το συνεργειο. δευτερο κλειδι δεν μου δωσανε γιατι μου βαλανε καινουργιους ιμαντες(ετσι ειπαν γιατι δεν το πιστευω) και τους πηγαινε πολυ ... το παρκιν κοντρολ που μου βαλανε εξτρα ειναι ελλατοματικο τελειως και πραγματικα το σκεφτομαι πολυ να τους το παω γιατι δεν θελω αλλο μπλεξιμο..το αμαξι αναγκαστικα και το περασα κτεο ενα χρονο νωριτερα απο οτι επρεπε για να εχω το κεφαλι μου ισυχο οτι δεν εχει κατι αλλο τουλαχιστον που δεν εβλεπα εγω -
Αντιπροσωπεία της lancia 'Λάμδα Α.Ε.' στη λεωφόρο Τατοϊου. Ενδιαφερόμενος για ανταλλαγή του αυτοκινήτου μου με σκοπό την αγορά μίας delta κι επειδή μένω Πάτρα, ζήτησα τηλεφωνικά μία στο περίπου τιμή ανταλλαγής (με βάση όσα αναλυτικά τους είπα για το αυτοκίνητό μου), ώστε να ανέβω Αθήνα μόνο εάν η τιμή αυτή ήταν κοντά σε αυτή που ήθελα. Πράγματι, μου έδωσαν μία σχετικά καλή τιμή, κοντά σε αυτή που ήθελα. Ξεκίνησα λοιπόν 200+ χιλιόμετρα δρόμο. Όταν έφτασα, περίμενα τον (ανεξάρτητο) εκτιμητή τους, ο οποίος, παρουσία του πωλητή με τον οποίον μίλαγα όλο τον προηγούμενο καιρό, μου έδωσε τιμή 3.000€ χαμηλότερη!!!!!!!!! Την διαφορά αυτή την απέδωσαν σε λάθος εκτίμηση του πωλητή και έλλειψη εξειδικευμένης γνώσης των εμπορικών τιμών των μεταχειρισμένων οχημάτων...
-
αλλαγη ιμαντα (σετ με αντλια κλπ )σε λαντ κρουισερ σε ΤΟΥΟΤΑ ΠΑΠΑΔΑΜΑΝΤΙΟΥ 750 ευρω. Διαμαρτυργθηκα διοτι η ΝΕΑ ΚΗΦΙΣΣΟΣ εστειλε μηνυμα στον κολλητο οτι τα σερβις τουοτα ειναι μειον 30% λογω κρισης..οταν τους τοπα μου λεγανε παπαργιες ναι εμεις παμε σεμιναρια εχουμε εξοδα..κλπ αλλα τελος παντων θα σας δωσουμε την εκπτωση και θα την περασουμε στο κομπιουτερ ναναι εκει για παντα....δεν ξαναπατησα
επισης στο ιδιο συνεργειο ακουγα ενα τσιου τσιου απο κατω..τι ειναι ρε παιδια...'ενα αντιβαρο λενε εχει λασκαρει...250 ευρω'
τι λετε ρε..βγαλτε το αντιβαρο να δουμε..το βγαζουν..το τσιου παρεμενε,,αρα δεν ηταν το αντιβαρο...πηγαν να μου φανε τα 250.
Στο ιδιο τσιουτσιου τωρα λενε ειναι απο μια φτερωτη στο δισκο-πλατω που καπου βρισκει..αστο, δεν αξιζει να αλλαξεις πλατω για αυτο το θεμα. Ρε σεις βαλτε λιγο λαδι να σταματησει το γρατζουνισμα τους λεω. Οκ..λενε αλλα θα κρατησει 2-3 μερες και θα στο ξανακανει λενε...ας το ξανακανει λεω θα το φερνω καθε μερα ειναι ο δρομος μου (εκει γουρλωσαν τα ματια τους)...με τα πολλα ασχοληθηκαν για 15 λεπτα ηλθε και καποιος αρχι-μηχανικος εδωσε οδηγιες στα παιδια, κατι σφιξαν κουνησαν λαδωσαν...χωρις χρεωση 3 χρονια τωρα νο προμπλεμο..ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΡΑΝΑΝΕ
Να λεμε και τα καλα ομως.
Για ενα θορυβο που ακουγα στο μαζντα ΜΧ5 στη ΝΟΜΙΚΟΣ-ΚΟΥΡΗΣ Μεταμορφωση ασχοληθηκε ο ιδιος ο ιδιοκτητης
2-3 ωρες και δεν το βρηκε (ελυσε ολη την πορτα μπας και ειχε πεσει κατι μεσα και την εψαχνε με μαγνητακι...) Δεν το βρηκε τι ηταν. Τον ρωταω στο τελος τι κανει ο χρονος σας, και μου λεει 'τιποτα...το βρηκαμε..? δεν το βρηκαμε οποτε αει στο καλο...'. Οταν ομως το ξαναπηγα μετα 2-3 μηνες για σερβις κανονικο και ελυσε και καθισματα...και εφαγε αλλες 3 ωρες για τον ιδιο θοτυβο βρηκε κατι ξεχασμενες μπαταριες πουχαν πεσει σε προστυχο σημειο και με καθε φρεναρισμα-γκαζι κανανε κραν-κρουκ..μπρος-πισω ......ε εκει με χρεωσε διοτι το βρηκε' -
ΩΤΟ ΜΑΡΙΝ Ε.ΟΔΟΣ προσεφερε για ανταλλαγη 8,000 ευρω. Την επομενη ο ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ (ΚΗΦΗΣΙΑ) 15,000...και προφανως ψωνισα απο ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ με ανταλλαγη βεβαια..Ασε που η ΩΤΟΜΑΡΙΝ ηταν και 1500 ευρω πιο ακριβη στην τιμη του πωλουμενου αυτοκινητου.... Τι να πεις, με τετοιες διαφορες....ας τα κυτταζει τωρα στην αλανα ο ΩΤΟΜΑΡΙΝ
-
Σαρακάκης....
Μετά από αυτόν.... το χάος -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Σαρακάκης....
Μετά από αυτόν.... το χάοςΜπορεις να μας εξηγησεις για ποιο λογο το λες αυτο? Δεν εχω καμια σχεση με σαρακακη
-
Ο χρήστης alexm έγραψε:
Σαρακάκης....
Μετά από αυτόν.... το χάοςΜπορεις να μας εξηγησεις για ποιο λογο το λες αυτο? Δεν εχω καμια σχεση με σαρακακη
Φαινεται οτι δεν εχεις γιατι ρωτας.Αν ειχες δεν θα ρωταγες!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σαρακάκης....
Μετά από αυτόν.... το χάοςΜπορεις να μας εξηγησεις για ποιο λογο το λες αυτο? Δεν εχω καμια σχεση με σαρακακη
Φαινεται οτι δεν εχεις γιατι ρωτας.Αν ειχες δεν θα ρωταγες!
πραγματι... απλως θα ηθελα καποιο παραδειγμα η καποια ιστορια για την αντιμετωπιση του πελατη απο τον σαρακακη. ετσι για να μαθαινουμε και μεις οι αδαεις...
Η πιο αντιεπαγγελματική αντιμετώπιση από εξουσιοδοτημένο