Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 242
    • 243
    • 244
    • 245
    • 246
    • 526
    • 527
    • 244 / 527
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    124
    10535
    185041
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Τα έχω γράψει τι βρίσκει ο κόσμος. Ο κόσμος εμπιστεύεται τη μάρκα (ειδικά εδώ στην Ελλάδα), το αυτοκίνητο είναι ΤΖΙΠ σε εμφάνιση χωρίς τα αρνητικά (κόστος, 1500 κιλά, κατανάλωση κλπ.), έχει καλούς χώρους, άριστη στα αστέρια παθητική ασφάλεια, δεν είναι συμπεθέρικο που έλεγε και ο rocsta, κινητήρα με λιγότερα από 1800 κυβικά...τι άλλο να χρειάζεται για να πουλήσει ένα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας;

      Μπορεί να σοκάρω κόσμο τώρα που το γράφω, αλλά δεν κοιτάει στην κατηγορία όλος ο κόσμος το τιμόνι 1,5 στροφής ως απόλυτο κριτήριο αγοράς ούτε μπορεί να αναγνωρίσει την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων μέσα από το test drive. Και ναι, υπάρχει κόσμος που θεωρεί έναν ατμοσφαιρικό 1.6αρη ως υπεραρκετό για τις διαδρομές του. Μπορεί να μην είναι δικά μας τα κριτήρια, αλλά είμαστε μάλλον μειοψηφία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        markvag last edited by

        Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
        Παρεμφερείς εντυπώσεις είχα κι εγώ
        Τώρα ο πατέρας μου θέλει πολύ σφιχτά αμάξα για να φχαριστηθεί σε κλειστά κομμάτια
        Μάλλον πρέπει να τον εκπαιδεύσω πως πάμε γρήγορα σε κλειστά με πλεούμενα θηρία

        Θα τον αναλάβω εγώ και η Νίτσα...

        Στις κατηφόρες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestisren last edited by

          Πάντα για κατηφόρες μιλάμε
          Εκεί έχει πλακα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ένα Auris 1.33. Εντυπώσεις αύριο-μεθαύριο καθώς τώρα... πάω να πιω για να ξεχάσω!!!

            Απαίσιο εξωτερικό, καλούτσικο εσωτερικό, πανάλαφρα χειριστήρια, απλά επαρκές μοτέρ και στις στροφές: 'Η βάρκα μου η Μαριωρή!'

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Αυτο το αμαξι πρεπει να ειναι η εκδικηση της Μερκελ, του Τρυφωνα, των Τουρκων και πασων των 'εχθρων' των Ελληνων!
              Το ΜοdelT της εποχης μου πιο οδηγικο ενδιαφερον ειχε!

              Sent from my HTC Desire using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Ένα Auris 1.33. Εντυπώσεις αύριο-μεθαύριο καθώς τώρα... πάω να πιω για να ξεχάσω!!!

                Απαίσιο εξωτερικό, καλούτσικο εσωτερικό, πανάλαφρα χειριστήρια, απλά επαρκές μοτέρ και στις στροφές: 'Η βάρκα μου η Μαριωρή!'

                Youtube Video

                Αν κερδιζες το στοιχημα ποιο ηταν το επαθλο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Θα γυριζα με ταξι...

                  Sent from my Neo V using Tapatalk.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    Θα γυριζα με ταξι...

                    Sent from my Neo V using Tapatalk.

                    Να προσεχεις τοτε τι στοιχηματα βαζεις!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetz last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Ένα Auris 1.33. Εντυπώσεις αύριο-μεθαύριο καθώς τώρα... πάω να πιω για να ξεχάσω!!!

                      Απαίσιο εξωτερικό, καλούτσικο εσωτερικό, πανάλαφρα χειριστήρια, απλά επαρκές μοτέρ και στις στροφές: 'Η βάρκα μου η Μαριωρή!'

                      Πάλι αγωνιάρικο πήγες να οδηγήσεις και σου έδωσαν commuter ? Βρε Δία

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Εταιρικό ενός φίλου... τον έχουν ταράξει στα αγωνιάρικα! Το προηγούμενο ήταν Focus Mk2 1400, το οποίο προσωπικά το είχα ξεπαρθενιάσει άσχημα με μόλις 500 χλμ στο κοντέρ - όταν το έδωσε πίσω πριν ένα μήνα είχε 115.000! Με δυσκολία προλάβαινε τον επιτάφιο της Μ. Παρασκευής αλλά ΕΣΤΡΙΒΕ! Τώρα ακόμα και ο ίδιος, που δεν έχει καμία σχέση με εμάς τους βλαμμένους γκαζάκηδες-στριφτάκηδες, λέει πόσο πολύ του λείπει ο μικρός του επιτάφιος!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          georgetz last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Εταιρικό ενός φίλου... τον έχουν ταράξει στα αγωνιάρικα! Το προηγούμενο ήταν Focus Mk2 1400, το οποίο προσωπικά το είχα ξεπαρθενιάσει άσχημα με μόλις 500 χλμ στο κοντέρ - όταν το έδωσε πίσω πριν ένα μήνα είχε 115.000! Με δυσκολία προλάβαινε τον επιτάφιο της Μ. Παρασκευής αλλά ΕΣΤΡΙΒΕ! Τώρα ακόμα και ο ίδιος, που δεν έχει καμία σχέση με εμάς τους βλαμμένους γκαζάκηδες-στριφτάκηδες, λέει πόσο πολύ του λείπει ο μικρός του επιτάφιος!

                          Καταλαβαίνω, αλλά αν περίμενες να τσιμπήσεις Auris 1.33 για να μπορείς να παίζεις όταν οι ρυθμοί ανέβουν
                          πόνταρες σε τελείως λάθος αυτοκίνητο.
                          Είναι μαλακό, ακόμα και τα λάστιχα 1ης επιλογής δεν το υποστηρίζουν καθόλου ενώ όλα σε αυτό προμοτάρουν κατανάλωση
                          και άνεση.

                          Του λείπει το πληροφοριακό τιμόνι και η σπορ ανάρτηση,μα είναι πολύ καλό αν θέλεις
                          κάτι ήσυχο, οικονομικό,άνετο,αξιόπιστο και ποιοτικό.Χωρίς να έχω οδηγήσει το 1400 Focus αλλά παίζει να
                          σέρνεται πολύ περισσότερο απο το Auris.
                          Οι δικές μου εντυπώσεις πάντα

                          ΥΓ btw, το Focus I 1600 σε σχέση με το Fiesta Sport mk7 πως τα βλέπεις? Μια έχεις οδηγήσει πολύ το 1ο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Μπορεί να σέρνεται αλλά θα ευχαριστηθείς σύρσιμο στον Φίκο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Τα ιδια και σε Auris 1,6 του 08'. Τιμονι και συμπεριφορα για υπνο αλλα ηταν σχετικα δυνατο στην ευθεια. Τοτε απλως το ειπα τιμιο αλλα και ξενερωτο αν και με ειχε θυμωσει που μου το ειχαν δωσει για αυτοκινητο αντικαταστασης αλλης εταιριας. Απλως ενας αξιοπιστος ανθρωπομεταφορεας χωρις κανενα οδηγικο ενδιαφερον.

                              Sent from my HTC Desire using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetz last edited by

                                Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                Μπορεί να σέρνεται αλλά θα ευχαριστηθείς σύρσιμο στον Φίκο

                                Αν το mk2 έχει σχέση με τον mk1 Φίκο, καταλαβαίνω τι λες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cliodriver last edited by

                                  Τώρα έλεος, δηλαδή θα γραφτεί κείμενο πλέον της μίας (μικρής) παραγράφου που θα αναλύει ότι το Άουρις είναι 'άμπαλο' στο δρόμο;; Μήπως και μια ανάλυση ότι τα Lada έχουν χάλια ποιότητα;

                                  Μια χαρά αυτοκίνητο είναι το Άουρις, αρκεί να ικανοποιεί τις ανάγκες αυτού που το επιλέγει. Δεν έχουν όλοι ανάγκη 'σπαρταριστά' χειριστήρια, μηδενικές κλίσεις, αντιδράσεις αιλουροειδούς κλπ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad_max_geo last edited by

                                    Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                                    Τώρα έλεος, δηλαδή θα γραφτεί κείμενο πλέον της μίας (μικρής) παραγράφου που θα αναλύει ότι το Άουρις είναι 'άμπαλο' στο δρόμο;; Μήπως και μια ανάλυση ότι τα Lada έχουν χάλια ποιότητα;

                                    Μια χαρά αυτοκίνητο είναι το Άουρις, αρκεί να ικανοποιεί τις ανάγκες αυτού που το επιλέγει. Δεν έχουν όλοι ανάγκη 'σπαρταριστά' χειριστήρια, μηδενικές κλίσεις, αντιδράσεις αιλουροειδούς κλπ.

                                    Απο την ωρα που ανταγονισμος κανει 3 φορες καλυτερα αυτο που δινει το αγουρις στην ιδια τιμη γιατι να το επιλεξεις δηλαδη?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      c-l-a-b last edited by

                                      επειδη ο ανταγωνισμος θελει κ 3 φορες περισσοτερο κοστος σε βλαβες.η αν θες θελει 3 φορες περισσοτερες απρογραμματιστες επισκεψεις στο συνεργειο.η αν θελεις,επειδη ο ανταγωνισμος μας τα παιρνει,ως ελληνες φορολογουμενοι, 3(εκατομμυρια) φορες παραπανω εξαιτιας της καταγωγης του(βλεπε τροικα).
                                      σε ολα τα ανωτερω εξαιρουνται τα μαζντα κ χοντα..στην χοντα απλως βαζεις 3 φορες κοστος στα προγραμματισμενα σερβις ελεω σαρακακη!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        blinkys last edited by

                                        Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                        επειδη ο ανταγωνισμος θελει κ 3 φορες περισσοτερο κοστος σε βλαβες.η αν θες θελει 3 φορες περισσοτερες απρογραμματιστες επισκεψεις στο συνεργειο.η αν θελεις,επειδη ο ανταγωνισμος μας τα παιρνει,ως ελληνες φορολογουμενοι, 3(εκατομμυρια) φορες παραπανω εξαιτιας της καταγωγης του(βλεπε τροικα).
                                        σε ολα τα ανωτερω εξαιρουνται τα μαζντα κ χοντα..στην χοντα απλως βαζεις 3 φορες κοστος στα προγραμματισμενα σερβις ελεω σαρακακη!

                                        Ήταν ένας Τούρκος, ένας Γερμανός και ένας Ελληνας ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          georgetz last edited by

                                          Χαρά στο κουράγιο να πλακώνεστε για τα ίδια και τα ίδια

                                          Ένας οδηγός που κοιτά συνειδητοποιημένα ένα Focus, δύσκολα θα κοιτάξει Auris.
                                          Ένα οδηγός που κοιτά συνειδητοποιημένα ένα Auris , δύσκολα θα κοιτάξει Focus.

                                          Όσο για το αν το Focus κάνει 3 φορές καλύτερα αυτό που κάνει ένα Auris ,πάρτο αλλιώς

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Οδήγησα...

                                            Peugeot 308 1.6.

                                            Σύνολο χλμ. ως συνοδηγός και οδηγός περί τα 1200 σε ένα ταξίδι από την Αθήνα - Κοζάνη - Βέροια - Αθήνα. Το όχημα δεν ήταν και στην καλύτερη του κατάσταση με ελαστικά τελειωμένα (παρόλο που ήταν μοντέλο του 2011) και με βέβαιη στούκα που επηρέαζαν κατά πολύ την απόδοση του στο δρόμο.

                                            Χώροι: Ικανοποιητικότατοι. Για 4 άτομα και τις αποσκευές τους. Μάλιστα ο χώρος αποσκευών πρακτικά ήταν σχεδιασμένος για τις 4 αποσκευές των επιβατών (λες και είχαμε βγει από το διαφημιστικό της εταιρείας). Με άτομα > 1.85 στις θέσεις του οδηγού και συνοδηγού δεν υπήρξε κάποιο θέμα με τους πίσω δύο επιβάτες. Λίγοι χώροι για αντικείμενα όμως εντός του χώρου των επιβατών και σχεδιαστικό ατόπημα η μη ύπαρξη κάποιας θήκης για ποτήρια που ειδικά στην περίπτωση των ενοικιαζόμενων είναι το λιγότερο απαραίτητη (στην κατηγορία αυτή που το όχημα επιλέγεται για μεγάλα ταξίδια).

                                            Θέση Οδήγησης. Βόλεψε έναν οδηγό > 1.90m χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα όπως και εμένα. Τα όργανα είναι εκεί που πρέπει και ο μοχλός ταχυτήτων ομοίως. Ο συμπλέκτης δεν έχει την ελαφρότητα του VAG αλλά από την άλλη ήταν αρκετά προοδευτικός και στην επιστροφή στην Αθήνα με κίνηση στο κέντρο σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος δεν δημιούργησε προβλήματα.

                                            Εξοπλισμός - Εργονομία. Ο κλιματισμός ήταν επαρκής και η διαδικασία αποθάμβωσης του τεράστιου υαλοθώρακα ταχύτατη. Εύκολο στη χρήση με τους περιστροφικούς διακόπτες να αποτελούν τη βέλτιστη λύση (ακούνε εκεί στο Swindon & Suzuka που μας επέστρεψαν στην εποχή των πιεστικών διακοπτών;). Ο πολυδιακόπτης για την κατανομή του αέρα αν και απλός στη χρήση του το θεωρώ ολίγον overkill. Το ράδιο - CD δεν μας απασχόλησε και ιδιαίτερα. Σχεδιαστικό και εργονομικό φάουλ το γεγονός ότι η ενεργοποίηση των φωτών ομίχλης δεν ήταν εντελώς ανεξάρτητη. Κάποιες στιγμές θα ήθελα τα πίσω φώτα ομίχλης ενεργά χωρίς να είναι ταυτόχρονα τα εμπρός. Με ξάφνιασε το γεγονός της αυτόματης ρύθμισης της ταχύτητας των υαλοκαθαριστήρων στην διακοπτόμενη λειτουργία με βάση την ταχύτητα του οχήματος. Υαλοκαθαριστήρες που και σε συνθήκες καταρρακτώδους βροχής επιτέλεσαν το έργο τους σωστά. Τα μαλακά σε αφή μαύρα πλαστικά που κάλυπταν το σύνολο του εσωτερικού δεν εντυπωσιάζουν με την ποιότητα τους αλλά δείχνουν ανθεκτικά αν και ο χρόνος θα δείξει.

                                            Κινητήρας - Επιδόσεις - Κατανάλωση. Δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από τον συγκεκριμένο κινητήρα. Ειδικά σε συνθήκες πλήρους ισχύος (με το γκάζι στο πάτωμα) ο θόρυβος είναι το λιγότερο απίστευτος. Με το πόδι στα 3/4 ο θόρυβος μειώνεται αλλά στις 4000 σαλ με 130 km/h νοστάλγησα το παλαιό μου ZX που ήταν πολύ πιο αθόρυβο. Το 5άρι κιβώτιο είχε direct 5η και ενώ αυτό αποτέλεσε για εμάς την καλύτερη λύση το γεγονός ότι στο τέλος του ταξιδιού μας το κεφάλι μας είχε γίνει καζάνι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί στα θετικά του οχήματος. Το τράβηγμα θα το χαρακτήριζα καλό αλλά όχι όπως στο ΙΜΑ μου. Εντάξει ίσως και το CVT να καλύπτει την όποια νωθρότητα αλλά και με κατέβασμα σε 4η ή και 3η δεν είδα μεγάλες διαφορές. Η κατανάλωση στο ταξίδι προς Κοζάνη με μέση ωριαία > 110 km/h και ταχύτητες στον Α.Ο. στα 150 km/h (γιατί στα 130 ο θόρυβος ήταν ανυπόφορος και το τιμόνι κοσκίνιζε) και ολίγη κίνηση από και προς Αιανή και το φράγμα του Ιλαρύωνα κυμάνθηκε στα 8.0 lt/100 με το BC να δηλώνει 7.3. Στην επιστροφή με πολύ δύσκολες συνθήκες η κατανάλωση στο BC έπεσε στα 6.7 που εκτιμάται σε 7.3~7.5 πραγματικά.

                                            Άνεση. Με τα ελαστικά μπαλόνια ας το αφήσουμε καλύτερα. Όταν ρυθμίστηκε η πίεση το όχημα απέκτησε την σωστή γαλλική του συμπεριφορά και μάλιστα έγινε και λιγότερο νευρικό. Τα καθίσματα ήταν ένα χάλι αλλά για αυτό ίσως να οφείλεται και η ιδιότητα του οχήματος. Δεν κούρασαν αλλά δεν βοηθούν για μεγάλα ταξίδια. Ο θόρυβος δε,.... εκτός και αν κάτι είχαν κάνει στην ηχομόνωση είναι απαράδεκτο στις 3500~4000 σαλ με πλήρες γκάζι να ακούγεται τόσο η εισαγωγή ... Απαράδεκτο για όχημα του 2010...

                                            Οδική συμπεριφορά. Ο πίσω ημιάκαμπτος δεν αφήνει και πολλά περιθώρια στους Ελληνικούς κακούς δρόμους. Δεν κοπανά αλλά επηρεάζεται με αποτέλεσμα το πίσω μέρος να κάνει τα δικά του. Εντάξει έχω καλομάθει σε ανεξάρτητη ανάρτηση. Στις Α.Ο. όμως το γεγονός αυτό απλά εξαφανίζεται. Το όχημα όπως είπα είχε τελειωμένα ελαστικά. Αποτέλεσμα στην επιστροφή σε συνθήκες βροχής αν διέσχιζες σε ένα σημείο όπου η αποστράγγιση δεν δούλευε καλά το αμάξι έχανε την πρόσφυση του. Ευτυχώς που με εξαίρεση τα Τέμπη και τα γνωστά σημεία του Μαλιακού το οδικό δίκτυο από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα είναι προδιαγραφών Ευρώπης αλλιώς.... Για την εμπρός ανάρτηση δεν μπορώ να πω ούτε για το τιμόνι. Ήταν άθλια αλλά εδώ όπως είπα το αμάξι ήταν τραυματισμένο και δυστυχώς κακο-επισκευασμένο. Και αυτό έχει σημασία.

                                            Φώτα: Δύο λαλούν και τρεις χορεύουν. Δεν μπορώ να κρίνω καθώς ο προβολέας του οδηγού σημάδευε το σύμπαν και όχι το δρόμο. Τραγικό μεν αλλά αληθές.

                                            Φρένα. Δεν τα δοκιμάσαμε ιδιαίτερα. Ίσως γιατί στην επιστροφή με

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 526
                                            • 527
                                            • 244 / 527
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr