-
Το ποσοστό μείωσης των παραγγελιών σε πετρέλαιο θέρμανσης δεν έχει αποκλειστικά την μονοσήμαντη εξήγηση της κρίσης, υπάρχουν και άλλοι λόγοι. Καταρχήν δεν έχει κάνει ακόμη καλό χειμώνα και ο κοσμάκης τη βγάζει και με καμμιά ηλεκτρική σόμπα, κανά κλιματιστικό κ.α. Για να σφίξουν τα κρύα...
Συν τοις άλλοις πολλοί άναψαν τα τζάκια τους, μερικοί για πρώτη φορά, άλλοι έβαλαν άρον άρον σόμπες και τζάκια εκεί που δεν είχαν. Επίσης πολλοί από πέρισυ μέχρι σήμερα προσέφυγαν στο φυσικό αέριο, ελπίζοντας ότι θα γλιτώσουν το χαράτσι του πετρελαίου. -
Βαρεθηκα να λεω τα ιδια και τα ιδια...
Ημουν στα ΕΛΠΕ την προηγουμενη εβδομαδα, συγκεκριμενα στο 6ο τελωνειο και πιο συγκεκριμενα στο τελευταιο γραφειο προς την πλευρα του παρκινγ των βυτιων στον πρωτο οροφο! Αν θες και το ονομα της υπαλληλου με πμ δεν εχω κανενα προβλημα...
ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΒΥΤΙΟ ΤΗΣ SHELL! -
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Βαρεθηκα να λεω τα ιδια και τα ιδια...
Ημουν στα ΕΛΠΕ την προηγουμενη εβδομαδα, συγκεκριμενα στο 6ο τελωνειο και πιο συγκεκριμενα στο τελευταιο γραφειο προς την πλευρα του παρκινγ των βυτιων στον πρωτο οροφο! Αν θες και το ονομα της υπαλληλου με πμ δεν εχω κανενα προβλημα...
ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΒΥΤΙΟ ΤΗΣ SHELL!Εγώ είμαι οκτώ ώρες εκεί εσύ πόσο ήσουν ? Εγώ δέν είπα ότι γεμίζουν μόνο βυτία τής shell καθημερινά φορτώνουν 5-10 βυτία συνήθως πρωινές ώρες 6-9 με λεύκα προϊόντα .
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112796056
Κυκλώματα εφοριακών και τελωνειακών εμποδίζουν την πάταξη του λαθρεμπορίου καυσίμων!
Στον «μηχανισμό» του υπουργείου Οικονομικών (εφοριακούς και τελωνειακούς) κολλά εδώ κι ένα χρόνο η εγκατάσταση του συστήματος εισροών – εκροών καυσίμων στα βενζινάδικα που έχει σαν σκοπό την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου.
Το αποτέλεσμα είναι το ελληνικό δημόσιο να χάνει ετησίως φόρους περίπου 1,5 δις. ευρώ και τα κυκλώματα να εξελίσσουν συνεχώς τις μεθόδους νοθείας και κλοπής βενζίνης, ντίζελ και πετρελαίου θέρμανσης.Σχετικές αποκαλύψεις για τη μη προώθηση του συστήματος εισροών – εκροών έκανε χθες ανώτερο στέλεχος του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας επιρρίπτοντας ευθύνες σε γενικές διευθύνσεις του υπουργείου Οικονομικών.
Η ίδια πηγή περιγράφει το χρονικό της υπόθεσης:
Η υποχρέωση για την εφαρμογή του συστήματος εισροών – εκροών ισχύει από το 2009 με νόμο που είχε κάνει η κυβέρνηση της Ν.Δ. και συγκεκριμένα ο τότε υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης.
Όταν ανέλαβε η Λούκα Κατσέλη είχε ετοιμαστεί σχέδιο απόφασης που προέβλεπε τα μετρολογικά χαρακτηριστικά του συστήματος. Πρόκειται για ηλεκτρονικό σύστημα που μετράει τις ποσότητες των καυσίμων που εισρέουν από το βυτίο στη δεξαμενή και από τη δεξαμενή στην αντλία. Αυτό έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί και με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών.
Ακολούθησε ο ανασχηματισμός του Σεπτεμβρίου του 2010 και η απόφαση δεν είχε προλάβει να υπογραφεί από την κ. Κατσέλη.
Το Δεκέμβριο του 2010 την απόφαση συνεπέγραψαν ο τότε υφυπουργός Ανάπτυξης Ντίνος Ρόβλιας και ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.Στη συνέχεια η απόφαση αυτή έπρεπε να λάβει και τη φορολογική της διάσταση. Δηλαδή η μέτρηση να αποτελεί φορολογικό δεδομένο. Σύμφωνα με το στέλεχος του υπουργείου Ανάπτυξης «υπήρχαν αντιδράσεις από το κύκλωμα εμπορίας καυσίμων και τον μηχανισμό του υπουργείου Οικονομικών. Δηλαδή εφοριακοί και τελωνειακοί. Το επιχείρημα των τελευταίων ήταν ό,τι δε χρειάζεται το σκέλος του συστήματος που αφορά στις εισροές να αποτελέσει φορολογικό στοιχείο καθώς ελέγχονται τα παραστατικά διακίνησης. Τα οποία, όμως», όπως πρόσθεσε το ίδιο στέλεχος «είναι γνωστό ό,τι μπορούν να παραποιηθούν».
«Γινόταν κόλαση... ανάμεσα στα δύο υπουργεία Ανάπτυξης και Οικονομικών», συνέχιζε την περιγραφή η υψηλόβαθμη πηγή του υπουργείου Ανάπτυξης.
Πριν δύο μήνες, λέει το στέλεχος, «ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Σωκράτης Ξυνίδης έστειλε επιστολή στον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Παντελή Οικονόμου και τον πρώην γενικό γραμματέα Φορολογικών και Τελωνειακών Θεμάτων Γιάννη Καπελέρη, επισημαίνοντάς τους πως αν δεν αποτελέσουν φορολογικά δεδομένα οι εισροές το λαθρεμπόριο καυσίμων δεν αντιμετωπίζεται».Πριν από δύο εβδομάδες στις 14 Δεκεμβρίου στη συνεδρίαση της επιτροπής για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής οι εκπρόσωποι του υπουργείου Ανάπτυξης έβαλαν το θέμα και ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος ζήτησε να υπογραφεί άμεσα η απόφαση. Μάλιστα, πληροφορίες λένε, ότι ο κ. Βενιζέλος ρώτησε τον γενικό γραμματέα Θεοχάρη Θεοχάρη και τον επικεφαλής του ΣΔΟΕ Γιάννη Διώτη «γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει υπογραφεί αυτή απόφαση;» Ζήτησε μάλιστα από τον κ. Διώτη να τον ενημερώνει αναλυτικά για την αγορά των καυσίμων.
Στο θέμα, πρόσθεσε το ίδιο στέλεχος του υπουργείου Ανάπτυξης συμφωνούσε και ο κ. Καπελέρης, αλλά αντιδρούσε ο «μηχανισμός του υπουργείου Οικονομικών».Σύμφωνα με το ίδιο στέλεχος του υπουργείου Ανάπτυξης οι επιτήδειοι του λαθρεμπορίου και της νοθείας των καυσίμων εξελίσσουν τους τρόπους εξαπάτησης των καταναλωτών.
Όταν η διεύθυνση Μετρολογίας του υπουργείου εντόπισε τις παράνομες καλωδιώσεις σε αντλίες, οι επιτήδειοι εξέλιξαν την τεχνολογία τοποθετώντας μικρά τσιπ. Στη συνέχεια όταν συνελήφθησαν αυτές τις περιπτώσεις προχώρησαν στο «πείραγμα» του λογισμικού των αντλιών. Τώρα οι νέες μέθοδοι είναι η πρόσμιξη αιθανόλης με βενζίνη, η θέρμανση των σωληνώσεων των δεξαμενών με «σερπαντίνες» ζεστού νερού και η ρίψη ταμπλέτας στις δεξαμενές για «φούσκωμα» του όγκου των καυσίμων. -
Ο Καπελερης για να ξελασπωσει θα τους καρφωσει.... μια χαρα βλεπω να τρωγονται μεταξυ τους.....(προσωπικα δεν πιστευω οτι ο Καπελερης ηταν λαμογιο... ο χρονος θα δειξει...παντως..)
-
Τις επόμενες μέρες οι Έλληνες θα μάθουν απο τα κανάλια τα στενά του Ορμουζ.
Οι ξένοι λένε ότι έχουμε εξάρτηση κατα περίπου 35% απο Ιράν.Τι λέτε θα ξαναγίνουν ουρές?
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Ο Καπελερης για να ξελασπωσει θα τους καρφωσει.... μια χαρα βλεπω να τρωγονται μεταξυ τους.....(προσωπικα δεν πιστευω οτι ο Καπελερης ηταν λαμογιο... ο χρονος θα δειξει...παντως..)νταξ οκ. μάλλον εννοείς ίσως να μην είναι μια τάξη μεγέθους περισσότερο λαμόγιο, αλλά να είναι συγκρίσιμο.
έτσι ίσως έχει νόημα. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το ποσοστό μείωσης των παραγγελιών σε πετρέλαιο θέρμανσης δεν έχει αποκλειστικά την μονοσήμαντη εξήγηση της κρίσης, υπάρχουν και άλλοι λόγοι. Καταρχήν δεν έχει κάνει ακόμη καλό χειμώνα και ο κοσμάκης τη βγάζει και με καμμιά ηλεκτρική σόμπα, κανά κλιματιστικό κ.α. Για να σφίξουν τα κρύα...wtf??? Που ζεις; Στην Κρήτη;
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Τις επόμενες μέρες οι Έλληνες θα μάθουν απο τα κανάλια τα στενά του Ορμουζ.
Οι ξένοι λένε ότι έχουμε εξάρτηση κατα περίπου 35% απο Ιράν.Τι λέτε θα ξαναγίνουν ουρές?
So what?
Αφού έπεσε η κατανάλωση κοντά στο 35% θα κόψουμε απλά το Ιράν και όλα μέλι-γάλα. -
καπου διαβασα οτι τα αποθεματα μας ειναι για 90 μερες
εδω: http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 31&catid=3
'Υπάρχει μια κοινοτική οδηγία' εξηγεί ο κυριος Μασσαλής ' που επιβάλλει στα ελληνικά διυλιστήρια να κρατούν αποθέματα ασφαλείας για 90 ημέρες. Εαν αυτό έχει τηρηθεί τότε η χώρα για 90 ημέρες έχει επάρκεια καυσίμων με μια λελογισμένη χρήση. Αν όμως προκύψει πανικός από τους καταναλωτές αυτά τα αποθέματα θα διυληστουν τάχιστα και θα υπάρξει πρόβλημα στην αγορά'.
ε οχι και πανικος. σε τα μας τωρα;
εμεις θα κανουμε και οικονομια, βαλε 180 μερες επαρκεια -
δεν υπαρχει περιπτωση το πετρελαιο να το δουμε στα 200$, ηδη η Ευρωπη ειναι στα ορια της...
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
...
Όταν η διεύθυνση Μετρολογίας του υπουργείου εντόπισε τις παράνομες καλωδιώσεις σε αντλίες, οι επιτήδειοι εξέλιξαν την τεχνολογία τοποθετώντας μικρά τσιπ. Στη συνέχεια όταν συνελήφθησαν αυτές τις περιπτώσεις προχώρησαν στο «πείραγμα» του λογισμικού των αντλιών. Τώρα οι νέες μέθοδοι είναι η πρόσμιξη αιθανόλης με βενζίνη, η θέρμανση των σωληνώσεων των δεξαμενών με «σερπαντίνες» ζεστού νερού και η ρίψη ταμπλέτας στις δεξαμενές για «φούσκωμα» του όγκου των καυσίμων.
'Οταν έγραφα εγώ παλιότερα για σωλήνες καλοριφέρ στις δεξαμενές καυσίμου, κάποιος μεγαλοϊδιοκτήτης (sic) πρατηρίων καυσίμων πήγαινε να με βγάλει τρελό...
-
Πες μου ειλικρινά
Οι πιθανότητες να το εχει ψαξει ο δημοσιογραφος απο την μια ή να απαραγαγει οτι εχει ακουσει απο την πιατσα, που πιστευεις γερνουν???? στο οτι το εχει ψαξει??? -
α! και δεν εχω ουτε και εχω φιλο κανεναν με βενζιναδικο....
το οτι επειδη ενας γραφει καπου μια ιστορία δε σημαινει οτι ειναι και σωστη....
σιγα μην καθεται ο γυφτουλας ο βενζινάς ( γιατι για να θελει να κλεψει ΕΙΝΑΙ γυφτουλας ) να πλΕρωνει την με οποιονδηποτε τροπο θερμανση δεξαμενων χιλιαδων λιτρων.
Εδω σου πιανουν τον κ.... για να ζεστανεις το θερμοσιφωνα σπιτι σου, φανταζεσαι τι ρευμα θελει να ζεσταθει δεξαμενη χιλιαδων λιτρων ΚΑΙ ΕΠΕΙΣΕΙΣ σε ικανη θερμοκρασία ωστε να εχει πραγματική αυξηση ογκου?????
-
άσχετο, αλλά αυτά τα >μικρά τσιπ
μα πόσο epic fail μετάφραση
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
'Οταν έγραφα εγώ παλιότερα για σωλήνες καλοριφέρ στις δεξαμενές καυσίμου, κάποιος μεγαλοϊδιοκτήτης (sic) πρατηρίων καυσίμων πήγαινε να με βγάλει τρελό...Η βλακεια παει συννεφο, αλλα και η ειρωνεια επισης...
Ας μεινουμε στο κλιμα λοιπον:Τελευταια,** εγκριτοι** δημοσιογραφοι αποκαλυψαν οτι στα πρατηρια η θερμανση των δεξαμενων για κλοπη μεσω αυξησης του ογκου ειναι ασυμφορη με καυστηρες πετρελαιου θερμανσης... Ειδικα τωρα που ολες οι επιχειρησεις -βασει νομου- υποχρεουνται να καινε πετρελαιο κινησης αντι για φθηνο πετρελαιο θερμανσης!
Επομενο ηταν λοιπον, να παρατηρηθει ενα κυμα αλλαγης των συγκεκριμενων λεβητων με αντιστοιχους φυσικου αεριου για τους περισσοτερους η ακομα και ξυλου για τους πιο παραδοσιακους βενζιναδες και πελλετ για τους πιο hightech... Οι παραδοσιακοι προτιμησαν λεβητες ξυλου γιατι προσφερεται η δυνατοτητα ψησιματος λουκανικων και πανσετων σε περιοδους αναδουλειας!Πολλοι συναδελφοι αλλωστε εσπευσαν στο θεμα 'Ξυλόσομπα' που βρισκεται στον 'Αντιλογο' για να ζητησουν την συμβουλη γνωστων μελων του συγκεκριμενου θεματος που ειναι του επαγκελματος για την πιο αποτελεσματικη θερμανση των δεξαμενων.
-
Ναι, οκ, κλέβουν και νοθεύουν και θα έχουν πρόβλημα να κάψουν λαθραίο πετρέλαιο...
Τα περί βλακείας, στα επιστρέφω...
-
Βρε επεστρεψε τα μου εγω δεν εχω κανενα προβλημα!
Αλλα και παλι αυτα που γραφεις εξακολουθουν να ειναι παπαριες και μαλιστα τεραστιου βεληνεκους... Και στην συνεχεια το υποστηριζεις χρησιμοποιωντας ενα ακομα πιο βλακωδες επιχειρημα που με κανει να σκεφτομαι οτι το μυαλο σου δεν το πολυχρησιμοποιεις και παρα πολυ!Δηλαδη για να καταλαβω εσυ εχεις στο μυαλο σου ενα πρατηριουχο ο οποιος εχει στα χερια του λαθραιο πετρελαιο (τιμη αγορα περι τα 0,60€/λιτρο) και αντι να το πουλησει απευθειας σε πελατες του και να βγαλει 0,70-0,80€/λιτρο (την στιγμη που εγω βγαζω 0,05€/λιτρο) θα το καψει σε καυστηρα για να αυξησει τον ογκο των καυσιμων του κατι λιγοτερο απο 5% για να βγαλει 0,0525€/λιτρο!!!! Οχι αλλο καρβουνο!!!!!!
Εγω πρωτος σας εχω γραψει εδω περα οτι τα λαμογια στον κλαδο μας ειναι η πλειοψηφια και οτι ενα τεραστιο ποσοστο των πρατηριων κλεβει τον κοσμακη...
ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ!!!
Χωνεψε το επιτελους και ασε μας στην ησυχια μας... -
Σημασία έχει ο τρόπος που μας κλέβουνε..?
Βενζίνη ώρα μηδέν!