Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT 5oo 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT 5oo 2007
    • 1
    • 2
    • 125
    • 126
    • 127
    • 128
    • 129
    • 135
    • 136
    • 127 / 136
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    314
    2712
    50590
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas__ last edited by

      το θεμα ειναι που θα βρω ενα καλο συνεργειο γτ η αντιπροσωπεια κατω στην πειραιως δν κανει καλη δουλεια.η δν κανει καν δουλεια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Για τέτοιες δουλειές εγώ προτιμώ ανεξάρτητα-εξειδικευμένα συνεργεία. Στην αντιπροσωπεία δύσκολα θα ασχοληθούν σοβαρά με τέτοια θέματα. Βρες, λοιπόν, ένα τέτοιο συνεργείο σε περιοχή που σε βολεύει, πες το πρόβλημά σου και ανάλογα με το τι θα ακούσεις πράττεις...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • giuseppe-busso
          giuseppe-busso last edited by

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            govus last edited by

            Στο αμέρικα...

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              konstantinos last edited by

              Fiat 500C by Gucci on Tour - Rome

              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mousatos last edited by

                A bumpy road for Fiat 500 , στο USA...

                http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/a ... 19964/1306

                .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Και έτσι για να κλείσει με τον ίδιο τρόπο όπως πήγε σε όλη τη διάρκειά της η χρονιά...

                  Α ΡΕ ΜΑΝΑΑΑΑΑΑΑ....

                  Όποιος μπορεί να κάνει μια πρόχειρη εκτίμηση καλοδεχούμενη. Πάμε για νέα πόρτα ή σηκώνει στοκαρίσματα κτλ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Φυσικά και φτιάχνεται Στέφανε. Μικρή είναι η ζημιά. Κρίμα όμως μέρα που είναι. Υγεία και χρόνια πολλά!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      chemic last edited by

                      όχι κ καινουργια πορτα ρε συ!
                      μια χαρά θα στοκαριστεί-βαφτεί

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                        Φυσικά και φτιάχνεται Στέφανε. Μικρή είναι η ζημιά. Κρίμα όμως μέρα που είναι. Υγεία και χρόνια πολλά!

                        Να σαι καλά Αλέξανδρε! Καλή χρονιά να έχουμε όλοι! Ξενέρωσα γιατί το γυάλισα προχθές για να το βρει καθαρό ο νέος χρόνος όπως πάντα, και ήρθε πριν λίγο σα βρεγμένη γάτα η έξυπνη η μάνα μου και λέει το και το!

                        όχι κ καινουργια πορτα ρε συ!
                        μια χαρά θα στοκαριστεί-βαφτεί

                        Καλά ότι γίνεται γίνεται και είναι και εύκολο το χρώμα (ευτυχώς τσιγκουνευτήκαμε το περλέ ) αλλά είναι σε πολύ ξεκάθαρο σημείο και σκέφτομαι ότι όσο και καλή δουλειά να κάνει ο μάστορας θα φαίνεται.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          njo last edited by

                          περαστικά φίλε ... αν το πας σε καλό λαμαρινά γίνεται χωρίς να φαίνεται τίποτα. Εγώ που το έχω σε κόκκινο χρώμα και το βρήκα χτυπημένο είχε χειρότερο βαθουλωμα από το πίσω φτερό, μέχρι κάτω από το χερούλι της πόρτας. Ψιλοαπελπίστηκα, αλλά ο λαμαρινάς μου (αστέρι) το έκανε και σε όσους λέω ότι ήταν χτυπημένο δεν το πιστεύουν. Εχω φωτό πως ήταν αλλά δεν ξέρω πως να τις ανεβάσω Καλή χρονιά.
                          Υ.Γ.το κόστος με ξαναβάψιμο φτερού κ πόρτας ήταν 200Ε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Μακάρι να είναι έτσι. Τώρα στο φως της μέρας φαίνεται καλύτερα η ζημιά και όντως δεν είναι τίποτα σπουδαίο. Το θέμα είναι να βρεθεί καλός μάστορας.

                            Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμα είναι πως το κατάφερε το θηλυκός Vettel που έχουμε στην οικογένεια. Είναι που είναι δημόσιος κίνδυνος εδω και χρόνια, αν αρχίσει να τρακάρει κιόλας τώρα στα γεράματα θα πρέπει να της πάρω σοφέρ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              konstantinos last edited by

                              Castagna 500 Limousine
                              Una citycar... presidenziale

                              http://www.quattroruote.it/notizie/concept/castagna-500-limousine-una-citycar-presidenziale

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cptbill last edited by

                                προ ημερων (και με καθυστερηση 1 μηνα απο την αφιξη του αμαξιου στο τελωνειο, ας ειναι καλα η αλλαγη απο Παζαροπουλος-->Σαρακακης) παραλαβαμετο δευτερο 500αρακι στην οικογενεια. Ενα twinair+.

                                Περα απο το ομορφο της υποθεσης (μαυρο οροφη, αεροτομη, μαυρες 16αρες ζαντες, δερματινα καθισματα, ολα στον εξοπλισμο του twinair+) το μικρο ειναι μερα με τη νυχτα σε σχεση με το δικο μου (1.2).
                                Ο δικυλινδρος ειναι απιστευτος, μπορει στις χαμηλες στροφες να ακουγεται περιεργα αλλα οταν ανεβαινουν οι στροφες μονο γλυκο μπορω να χαρακτηρισω την ηχο του. Το αμαξι ζωγραφιζει, ταπεινώνοντας το 1.2 σε σημειο βλακειας. Απιστευτη ροπη απο τα 900 κυβικα, τρομερα προθυμο και σβελτο, εντελως αλλο αμαξι. Και ο ηχος μελωδικός απο τον twinair. Δεν κατηγορώ κανεναν οταν πια διαβαζω σε κατι αγγλοφωνα φορουμ σχολια του στυλ 'η καταναλωση ειναι χαλια γιατι πολυ απλα δεν μπορεις να μην μπεις στο πειρασμο να μην το πατησεις λογο του δικυλίνδρου' γιατι ειναι τοοοοσο αληθεια.

                                Μην κανει κανεις το λαθος εφοσον του δινεται η δυνατοτητα να παρει το 0.9, να προτιμησει το 1.2. Ναι οκ, τα λεφτα ειναι περισσοτερο αλλα και το αμαξι εντελως διαφορετικο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Βασικά ο τετρακύλινδρος 1.200 έχει μείνει πίσω σε σημείο βλακείας. Έως και εσκεμμένα, για να μπορεί να κάνει ο τούρμπο δικύλινδρος το ενδοεταιρικό κομμάτι του. Για να είχε τον 1.200 της Χόντα ή της Σουζούκι να αντιμετωπίσει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    Ο χρήστης CptBill έγραψε:
                                    προ ημερων (και με καθυστερηση 1 μηνα απο την αφιξη του αμαξιου στο τελωνειο, ας ειναι καλα η αλλαγη απο Παζαροπουλος-->Σαρακακης) παραλαβαμετο δευτερο 500αρακι στην οικογενεια. Ενα twinair+.

                                    Περα απο το ομορφο της υποθεσης (μαυρο οροφη, αεροτομη, μαυρες 16αρες ζαντες, δερματινα καθισματα, ολα στον εξοπλισμο του twinair+) το μικρο ειναι μερα με τη νυχτα σε σχεση με το δικο μου (1.2).
                                    Ο δικυλινδρος ειναι απιστευτος, μπορει στις χαμηλες στροφες να ακουγεται περιεργα αλλα οταν ανεβαινουν οι στροφες μονο γλυκο μπορω να χαρακτηρισω την ηχο του. Το αμαξι ζωγραφιζει, ταπεινώνοντας το 1.2 σε σημειο βλακειας. Απιστευτη ροπη απο τα 900 κυβικα, τρομερα προθυμο και σβελτο, εντελως αλλο αμαξι. Και ο ηχος μελωδικός απο τον twinair. Δεν κατηγορώ κανεναν οταν πια διαβαζω σε κατι αγγλοφωνα φορουμ σχολια του στυλ 'η καταναλωση ειναι χαλια γιατι πολυ απλα δεν μπορεις να μην μπεις στο πειρασμο να μην το πατησεις λογο του δικυλίνδρου' γιατι ειναι τοοοοσο αληθεια.

                                    Μην κανει κανεις το λαθος εφοσον του δινεται η δυνατοτητα να παρει το 0.9, να προτιμησει το 1.2. Ναι οκ, τα λεφτα ειναι περισσοτερο αλλα και το αμαξι εντελως διαφορετικο.

                                    τα δερμάτινα καθισματα δεν ειναι στον εξοπλισμο της εκδοσης
                                    βασικά η φιατ είναι τόσο γύφτισα που χρεωνει τα χειριστηρια του αυτοματου στο τιμόνι, το esp 350 ευρώ σε αυτη την εκδοση αλλά 520 στην φθνοτερη με τον 1200αρι αλλά ακόμα κ σε αυτή την έκδοση δίνει το δερματινο τιμόνι αλλά θέλει και άλλα 110 ευρώ για να σου βάλει κ δερματινο λεβιε ταχυτητων
                                    ωραιο αμαξακι πήρες, αν κ προσωπικα δε μου αρεσουν καθουλου οι μαυρες ζαντες. πες μας κατανάλωση, κ αν τελικά αξιζει ο δικύλινδρος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ε ναι. Να χρεώνει η Fiat τα χειριστήρια του αυτόματου στο τιμόνι σε αμαξάκι 10.000 είναι γυφτιά αλλά το να το χρεώνει η BMW σε αυτοκίνητο 30.000 είναι μαγκιά!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Ε ναι. Να χρεώνει η Fiat τα χειριστήρια του αυτόματου στο τιμόνι σε αμαξάκι 10.000 είναι γυφτιά αλλά το να το χρεώνει η BMW σε αυτοκίνητο 30.000 είναι μαγκιά!

                                        στην 1 ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ, όσο και να θες να τα πληρώσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          billopoulos last edited by

                                          Στην VW και στην Audi τοτε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chemic last edited by

                                            Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                                            Στην VW και στην Audi τοτε.

                                            κ στη vw-seat όπου μπαινουν, μπαινουν, όπου δεν μπαινουν δεν μπαινουν ούτε ως έξτρα
                                            στην αουντι δεν ξέρω τί παίζει
                                            νομίζω η σκοντα κάνει την ίδια γυφτιά στο οκταβια dsg

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 127 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr