-
Αγγλια???
-
Ελλάδα...Και Αγγλία γύρω στα 1000 της OEM...
-
Να ρωτησω αν το συγκεκριμενο εχει καποια ηλεκτρονικη μοναδα που χειριζεται το 'μπλοκε' του διαφορικου;Να το θεσω πιο απλα για να γινω κατανοητος.Στα κοινα τρακτερ το διαφορικο δουλευει 'κανονικα' δηλαδη γυριζει την ροδα που εχει το λιγοτερο ζορι.Αν καπου κολλησεις πχ απο την μια πλευρα λασπη γυριζει μονο ο τροχος που ειναι μεσα στη λασπη.Ο κατασκευαστης ομως προνοησε και εβαλε πηδαλι που πατωντας το κλειδωνει το διαφορικο και γυριζουν και η δυο ροδες ταυτοχρονα και το ιδιο.Σε αυτην ομως την κατασταση το μανουαλ σου απαγορευει ρητα και κατηγορηματικα να στριψεις γιατι αναφερει πως θα γινει ζημια στο διαφορικο.Ως ασχετος κατι τετοιο φανταζομαι ισως παιζει και στο συγκεκριμενο.
-
Αυτό που περιγράφεις είναι το λεγόμενο 'κάρο' και το έχουν ελάχιστα αυτοκίνητα πχ Lada Niva. Τα διαφορικά του Freelander είναι μηχανικά, μιλάμε για συστήματα του 1997.
-
Το viscous που εχει το δικο σου για κεντρικο μπορεις να το τεσταρεις αν δουλευει σωστα...ή τα εχει παιξει και δε μπλοκαρει...
http://www.youtube.com/watch?v=Oh01nQgh7z8
http://www.youtube.com/watch?v=j29rYhtbRdI
Κοιτα και εδω¨:http://www.landroversonly.com/forums/f11/testing-viscous-coupling-unit-2781/ -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Το viscous που εχει το δικο σου για κεντρικο μπορεις να το τεσταρεις αν δουλευει σωστα...ή τα εχει παιξει και δε μπλοκαρει...
http://www.youtube.com/watch?v=Oh01nQgh7z8
http://www.youtube.com/watch?v=j29rYhtbRdI
Κοιτα και εδω¨:http://www.landroversonly.com/forums/f11/testing-viscous-coupling-unit-2781/Καλησπέρα φίλε!Το πρώτο τεστ είναι αυτό που έκανα κι εγώ.Με πρώτη στο κιβώτιο,και κατεβασμένο χειρόφρενο.
Δε γύριζε ούτε εκατοστό.Ακόμα και με μεγάλη δύναμη.
Δοκίμασα και κάτι άλλο.Έβαλα νεκρά και σήκωσα και τους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.Είδα οτι όταν γύριζα τον 1 γύριζαν και οι αλλοι 3..(θα το ξαναδοκιμάσω αυτό)Είναι φυσιολογικό;νομίζω όχι.σωστά;;
Αν έχει όντως πρόβλημα,εγώ πρέπει να αλλάξω αυτό http://www.lrdirect.com/TAG000230-Trans ... 3godnkP1lg
σωστά;;δηλαδή το ανταλλακτικό με κωδικό TAG000230..
Δεν έχει κεντρικό το δικό μου;;
vcu είναι αυτό http://www.youtube.com/watch?v=dRZQHont ... re=related σωστά;;
Αυτό όμως από οτι είδα γυρίζει όλο μαζί.δηλαδή ο άξονας και στην είσοδο και στην έξοδο γυρίζει ακριβώς το ίδιο.Μου είπαν οτι έτσι δουλεύει φυσιολογικά. -
Ο χρήστης driver_22 έγραψε:
Το viscous που εχει το δικο σου για κεντρικο μπορεις να το τεσταρεις αν δουλευει σωστα...ή τα εχει παιξει και δε μπλοκαρει...
http://www.youtube.com/watch?v=Oh01nQgh7z8
http://www.youtube.com/watch?v=j29rYhtbRdI
Κοιτα και εδω¨:http://www.landroversonly.com/forums/f11/testing-viscous-coupling-unit-2781/Καλησπέρα φίλε!Το πρώτο τεστ είναι αυτό που έκανα κι εγώ.Με πρώτη στο κιβώτιο,και κατεβασμένο χειρόφρενο.
Δε γύριζε ούτε εκατοστό.Ακόμα και με μεγάλη δύναμη.
Δοκίμασα και κάτι άλλο.Έβαλα νεκρά και σήκωσα και τους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.Είδα οτι όταν γύριζα τον 1 γύριζαν και οι αλλοι 3..(θα το ξαναδοκιμάσω αυτό)Είναι φυσιολογικό;νομίζω όχι.σωστά;;
Αν έχει όντως πρόβλημα,εγώ πρέπει να αλλάξω αυτό http://www.lrdirect.com/TAG000230-Trans ... 3godnkP1lg
σωστά;;δηλαδή το ανταλλακτικό με κωδικό TAG000230..
Δεν έχει κεντρικό το δικό μου;;
vcu είναι αυτό http://www.youtube.com/watch?v=dRZQHont ... re=related σωστά;;
Αυτό όμως από οτι είδα γυρίζει όλο μαζί.δηλαδή ο άξονας και στην είσοδο και στην έξοδο γυρίζει ακριβώς το ίδιο.Μου είπαν οτι έτσι δουλεύει φυσιολογικά.Aρα το viscous κλειδωνει.Απο οτι ξερω σε μερικα κολλαγαν οι δισκοι του viscous (διαλυοταν δηλαδη ολο) και ηταν συνεχεια μπλοκαρισμενο .Ετσι μπορει να χαλασει και το πισω,γιατι κουρδιζει η μεταδοση.Το λεω αυτο γιατι μου κανει εντυπωση οτι γυριζαν και οι αλλοι 3 τροχοι,ενω κανονικα θα επρεπε να υπαρχει μια υστερηση,μεχρι να ανεβει λιγο το ιξωδες και να κολλησουν οι δισκοι...
Οταν λεω οτι δεν εχει κεντρικο διαφορικο το δικο σου ,εννοω οτι δεν εχει κεντρικο με γραναζια.Στη θεση του υπαρχει η μοναδα viscous. -
Το οτι και οι δύο δίσκοι (και άρα άξονες) γυρίζουν με την ίδια ταχύτητα δεν είναι φυσιολογικό;;
Δεν έχει κεντρικό με γρανάζια;Οπότε δύσκολα χάλασε το κεντρικό..Σορυ που ίσως να φαίνεται ηλίθια η απορία μου αλλά είμαι αδαής σε σχέση με την μετάδοση του freelander.. -
Δεν είναι ηλίθια η απορία σου και λογικό να μπερδεύεσαι όταν για να μην σε μπερδέψουν σου λένε πως ο συνεκτικός συμπλέκτης είναι διαφορικό.
Η κεντρική μονάδα viscous είναι σχεδιασμένη ώστε να υπάρχει μία μικρή διαφορά ταχύτητας εμπρός και πίσω ώστε να έχει μία μικρή έστω μόνιμη εμπλοκή. Αν αυή η μονάδα έχει πρόβλημα και έχει κολλήσει τότε θα σου χαλάει το πίσω διαφορικό (ή και το μπροστά) συνέχεια. Γι'αυτό σου είπα και στην προηγούμενη σελίδα να εντοπίσεις τι ακριβώς φταίει, το ότι χαλάει το πίσω διαφορικό δεν σημαίνει πως αυτό δημιουργεί απαραίτητα το πρόβλημα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η κεντρική μονάδα viscous είναι σχεδιασμένη ώστε να υπάρχει μία μικρή διαφορά ταχύτητας εμπρός και πίσω ώστε να έχει μία μικρή έστω μόνιμη εμπλοκή. Αν αυή η μονάδα έχει πρόβλημα και έχει κολλήσει τότε θα σου χαλάει το πίσω διαφορικό (ή και το μπροστά) συνέχεια. Γι'αυτό σου είπα και στην προηγούμενη σελίδα να εντοπίσεις τι ακριβώς φταίει, το ότι χαλάει το πίσω διαφορικό δεν σημαίνει πως αυτό δημιουργεί απαραίτητα το πρόβλημα.Μήπως είναι ανάποδα ? Δηλαδή το εμπρός και το πίσω διαφορικό έχουν διαφορετική τελική σχέση οπότε προκύπτει διαφορά ταχύτητας που αναγκάζει σε μικρή μόνιμη εμπλοκή το συνεκτικό συμπλέκτη άρα στέλνεται πάντα λίγη ροπή πίσω ?
(Δεν έχω ιδέα τι έχει το Freelander αλλά υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα με αντίστοιχη διάταξη πχ. Honda CR-V)
-
Αυτό που γράφεις nass εννοώ, γιατί ανάποδα? Το ίδιο νομίζω λέμε.
-
Οτι η διαφορά ταχύτητας προκαλείται από το γρανάζωμα, όχι από την κεντρική μονάδα.
Τέλος πάντων όντως μιλάμε για το ίδιο πράγμα.Είναι πάντως πολύ πιθανό το πρόβλημα του φίλου μας να ΜΗΝ προέρχεται από το ίδιο το διαφορικό ε δεν μπορεί να χάλασαν 2 διαφορικά στη σειρά...
-
Ναι, ίσως δε το διατύπωσα σωστά, από το γρανάζωμα δημιουργείται η διαφορά.
-
Εκτός απο το γρανάζωμα μπορεί να είναι απο λάστιχα με διαφορετική διάμετρο μπρός-πίσω
-
Άρα μου λες να τσεκάρω το VCU και όχι το κεντρικό.Ο μάστοράς μου δεν έχει ιδέα τι από όλα έχει χαλάσει.γι αυτό ψάχνομαι τόσο πολύ.(μιλάμε και για ζημιές που κοστίζουν αρκετά χιλιάρικα..) Το γεγονός είναι οτι εγώ έχω την ίδια ακριβώς κίνηση και στους 4 τροχούς.Νόμιζα οτι αυτό συνήθως το ρυθμίζουν τα κεντρικά διαφορικά.Αλλά από οτι κατάλαβα από όσα μου λες,(συγχώρεσέ με ειλικρινά αν κάνω λάθος) στο freelander αυτό είναι δουλειά του vcu.Οπότε θα έπρεπε να παρατηρώ απόκλιση στους δύο δίσκους του.σωστά;άρα δεν έχει χαλάσει το κεντρικό,αλλά το vcu..έτσι;;
-
Καταρχάς μάλλον πρέπει να αλλάξεις μάστορα.
Επίσης δεν υπάρχει κεντρικό διαφορικό, κακώς σε μπερδεύουν όσοι σε μπερδεύουν. Το αυτοκίνητό σου έχει εμπρός διαφορικό, πίσω διαφορικό και το VCU, αυτά και μόνο. Βρες ένα σωστό συνεργείο να τσεκάρει πρώτα το VCU και μετά τα διαφορικά και θα βρείς το πρόβλημα.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Εκτός απο το γρανάζωμα μπορεί να είναι απο λάστιχα με διαφορετική διάμετρο μπρός-πίσωτα λάστιχα έχουν την ίδια διάμετρο.
Ναι ρε παιδιά,κι εμένα μου έκανε εντύπωση..Δε γίνεται 2 διαφορικά στο καπάκι.Επίσης,το test που μου δείξατε στο βίντεο,και είχα κάνει,ήταν απόλυτη αποτυχία.Δεν γύριζε ούτε εκατοστό ο τροχός...
p.s. κάτι που μου έχει κάνει εντύπωση είναι οτι ακόμα και με νεκρά,είδα γύρισμα όλων των τροχών.Αυτό όμως δε σημαίνει κάτι;;Είναι δυνατόν να έχω 4κίνηση με νεκρά;; -
Ο χρήστης driver_22 έγραψε:
Άρα μου λες να τσεκάρω το VCU και όχι το κεντρικό.**Ο μάστοράς μου δεν έχει ιδέα τι από όλα έχει χαλάσει.γι αυτό ψάχνομαι τόσο πολύ.(μιλάμε και για ζημιές που κοστίζουν αρκετά χιλιάρικα..) **Το γεγονός είναι οτι εγώ έχω την ίδια ακριβώς κίνηση και στους 4 τροχούς.Νόμιζα οτι αυτό συνήθως το ρυθμίζουν τα κεντρικά διαφορικά.Αλλά από οτι κατάλαβα από όσα μου λες,(συγχώρεσέ με ειλικρινά αν κάνω λάθος) στο freelander αυτό είναι δουλειά του vcu.Οπότε θα έπρεπε να παρατηρώ απόκλιση στους δύο δίσκους του.σωστά;άρα δεν έχει χαλάσει το κεντρικό,αλλά το vcu..έτσι;;Γιατι δεν πας σε ενα συνεργειο που γνωριζουν απο Land Rover; γιατι οπως γραφεις και εσυ αυτες δεν ειναι και φθηνες βλαβες
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Εκτός απο το γρανάζωμα μπορεί να είναι απο λάστιχα με διαφορετική διάμετρο μπρός-πίσωΤο συγκεκριμένο έχει από το εργοστάσιο διαφορετικό γρανάζωμα επίτηδες.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Καταρχάς μάλλον πρέπει να αλλάξεις μάστορα.Επίσης δεν υπάρχει κεντρικό διαφορικό, κακώς σε μπερδεύουν όσοι σε μπερδεύουν. Το αυτοκίνητό σου έχει εμπρός διαφορικό, πίσω διαφορικό και το VCU, αυτά και μόνο. Βρες ένα σωστό συνεργείο να τσεκάρει πρώτα το VCU και μετά τα διαφορικά και θα βρείς το πρόβλημα.
Σε ευχαριστώ ειλικρινά πολύ για την υπερβολικά χρήσιμη βοήθεια και την υπομονή σου να μου το εξηγήσεις!
Οπότε,και αφού όπως λες αυτό δείχνει πρόβλημα του vcu,λέω να το πάω για έλεγχο μόλις ανοίξουν τα συνεργεία.Μου πρότειναν και τα παιδιά ένα πολύ καλό συνεργείο,αλλά δεν είμαι σίγουρος αν φτάνει στη Λυκόβρυση..
Freelander πρόβλημα.VCY;;Διαφορικό;Έμεινα όμως!