-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πως βγαίνει το 12,5άρι?
Τέλη: 1.320
Εισφορά: 1.220
Ασφάλεια: 1.350
Λάστιχα: 1.600
Κατανάλωση: 5.000
Βλάβες/service: 2.000
Σύνολο: 12.500€Με αυτή τη λογική το 320 πρέπει να σου κοστίζει 500-600 ευρώ το μήνα και όχι 200 όπως λές
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αρα καταλαβαίνουμε ότι αυτά τα απλά πράγματα που δεν τα καταλαβαίνει ο Παπακωνσταντίνου και ο Βενιζέλος , είναι γιατί είτε είναι πουλημένοι , είτε απλά βλάκες . Υπάρχει περίπτωση βέβαια να είναι και τα δύο .
Το θεμα ειναι ακομα πιο απλο.
Οι ξενοι δανειζουν Χ λεφτα για να πληρωσουμε ομολογα και να καλυψουμε και λιγο ελλειμμα.
Εαν δεν πιανουμε τους στοχους,θα πρεπει να μας δωσουν παραπανω λεφτα,κατι που δεν θα κανουν.
Αρα..μαντεψτε πως κλεινει η ψαλιδα,με φορους και απολυσεις,και επειδη απολυσεις δεν εγιναν και μαλλον ουτε θα γινουν,παρτε φορους να χετε.Το θέμα είναι ακόμα πιο απλό απ όσο λες. Και δεν έχει καμμιά σχέση το καυλί που θα φάμε με τις απολύσεις που λες μια και οι απολύσεις είναι μια τρίχα απ τ @@ των χρημάτων που θα πρέπει να πληρώσουμε το 2012 σε τοκοχρεολύσια, Οι απολύσεις αν γίνουν θα εξοικονομήσουν 3 δις το πολύ έναντι ...80 δις που θα πρέπει να σκάσουμε ΜΟΝΟ σε τοκοχρεολύσια.
Αρα αγαπητέ το μόνο που θα κερδίσεις απ τις απολύσεις, επειδή εσύ θα πληγεις πρώτος πρώτος μετά τους απολυμένους και τις οικογένειες τους θα είναι περισσότερους φόρους μεν και λιγότερα λεφτά στην τσέπη σου για να τους πληρώσεις, μιας και τα λεφτά των απολυμένων θα λάμψουν δια της απουσίας τους απ την όποια αγορά σε απασχολεί.
Απλά πράματα. -
Η ιστορία των τεκμηρίων καταδεικνύει και μόνον την πλήρη ανικανότητα του εισπρακτικού μηχανισμού. Το θέμα βέβαια ότι τα τεκμήρια είναι μαχητά ανοίγει και μία πόρτα μεγάλη όσο αυτή του ΟΑΚΑ για ανταλλαγές κάθε τύπου και μορφής μεταξύ του τοπικού φορο-εισπράκτορα και του εκάστοτε φορολογούμενου.
Στη συνέχεια βέβαια προκαλεί ως αποτέλεσμα την αθρόα εξαγωγή οχημάτων στις γειτονικές χώρες, τη δημιουργία εταιρειών οι οποίες έναντι πινακίου φακής αποκτούν το σύνολο των περιουσιακών στοιχείων του Α ή Β φορολογούμενου που μπορεί να συνεχίζει να ζει τη ζωή που ζούσε χωρίς να επηρεάζεται από την τσιμπίδα του Νόμου.
Τέλος σαν κερασάκι στην Τούρτα έχουμε και τις εξαγγελίες του Α ή του Β τυχάρπαστου συμβούλου που αγνοεί βασικές αρχές οικονομίας και θεωρεί ότι οι ομάδες που πληρώνουν θα συνεχίσουν εσαεί να πληρώνουν. Στην πραγματικότητα προκαλεί τη μεγαλύτερη αναδιανομή εισοδήματος στην Ελληνική Ιστορία (πίσω από αυτήν του Χρηματιστηρίου του 1999) καθώς είναι νομοτελειακό ότι σε λίγο καιρό οι εξαντλημένοι από τα μέτρα μικρο-ιδιοκτήτες θα αρχίσουν να εκποιούν πάγια έναντι πινακίου φακής.
Και όλα αυτά από μία σοσιαλιστική, στα χαρτιά, κυβέρνηση... Τύφλα να έχουν οι καπιταλιστικές κυβερνήσεις....
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Αρα καταλαβαίνουμε ότι αυτά τα απλά πράγματα που δεν τα καταλαβαίνει ο Παπακωνσταντίνου και ο Βενιζέλος , είναι γιατί είτε είναι πουλημένοι , είτε απλά βλάκες . Υπάρχει περίπτωση βέβαια να είναι και τα δύο .
Το θεμα ειναι ακομα πιο απλο.
Οι ξενοι δανειζουν Χ λεφτα για να πληρωσουμε ομολογα και να καλυψουμε και λιγο ελλειμμα.
Εαν δεν πιανουμε τους στοχους,θα πρεπει να μας δωσουν παραπανω λεφτα,κατι που δεν θα κανουν.
Αρα..μαντεψτε πως κλεινει η ψαλιδα,με φορους και απολυσεις,και επειδη απολυσεις δεν εγιναν και μαλλον ουτε θα γινουν,παρτε φορους να χετε.Το θέμα είναι ακόμα πιο απλό απ όσο λες. Και δεν έχει καμμιά σχέση το καυλί που θα φάμε με τις απολύσεις που λες μια και οι απολύσεις είναι μια τρίχα απ τ @@ των χρημάτων που θα πρέπει να πληρώσουμε το 2012 σε τοκοχρεολύσια, Οι απολύσεις αν γίνουν θα εξοικονομήσουν 3 δις το πολύ έναντι ...80 δις που θα πρέπει να σκάσουμε ΜΟΝΟ σε τοκοχρεολύσια.
Αρα αγαπητέ το μόνο που θα κερδίσεις απ τις απολύσεις, επειδή εσύ θα πληγεις πρώτος πρώτος μετά τους απολυμένους και τις οικογένειες τους θα είναι περισσότερους φόρους μεν και λιγότερα λεφτά στην τσέπη σου για να τους πληρώσεις, μιας και τα λεφτά των απολυμένων θα λάμψουν δια της απουσίας τους απ την όποια αγορά σε απασχολεί.
Απλά πράματα.Που τα βρηκες τα τοκοχρεολυσια 80 δις το 2012; 12-15 δις είναι οι Τόκοι περίπου 4-5% σε 300 δις χρέους.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Πως βγαίνει το 12,5άρι?
Τέλη: 1.320
Εισφορά: 1.220
Ασφάλεια: 1.350
Λάστιχα: 1.600
Κατανάλωση: 5.000
Βλάβες/service: 2.000
Σύνολο: 12.500€Με αυτή τη λογική το 320 πρέπει να σου κοστίζει 500-600 ευρώ το μήνα και όχι 200 όπως λές
Τι ΜΟΥ κόστισε το 2011:
Τέλη: 660
Εισφορά: 270
Ασφάλεια: 700
Κατανάλωση: 1.100 (5.200 κμ έκανα το 2011)
Σέρβις: 300
Σύνολο: ~3.000 / 12 = 250Προχθές μάζεψα τις αποδείξεις για το 2011.
Δεν έχω ίδιες φθορές, ζημιές, σέρβις, κατανάλωση, συχνότητα αλλαγής ελαστικών κλπ με ένα αυτοκίνητο 500 αλόγων.
Σκέψου ότι τώρα θα αλλάξω λάστιχα για πρώτη φορά, είναι του 2006.
Εκτός αν μιλάς για τη περίπτωση που κάποιος θα πάρει μια Μ5 για να την έχει στο γκαράζ. Τότε πάω πάσο, θα κοστίσει λιγότερο από Ματίζ...αλλά what's the point?
-
Παιδιά κολήσατε στα αμάξια και στο πόσο κάνουν τα τακάκια στην Μ5.
Διαβάστε λίγο ξανά το ποστ του dimou.Να δούμε λίγο και την ταμπακιέρα.
Το θέμα βέβαια ότι τα τεκμήρια είναι μαχητά ανοίγει και μία πόρτα μεγάλη όσο αυτή του ΟΑΚΑ για ανταλλαγές κάθε τύπου και μορφής μεταξύ του τοπικού φορο-εισπράκτορα και του εκάστοτε φορολογούμενου
Το μαγαζί θέλει εμπόρευμα για να δουλέψει.
Αυτή τη στιγμή το ράφι έχει μόνο κάτι χαζορουσφετάκια για μεταθέσεις φαντάρων και σωμάτων ασφαλείας και κάτι ψίχουλα σε ΜΚΟ.
Νομίζω ότι το νταλαβέρι για τα τεκμήρια θα επεκτείνει το portfolio των κομμάτων (και δη του πασοκ) και θα μπορέσει να κρατήσει μέρος των ψηφοφόρων του.Αν μπορούσαν να πουν στους αραπάδες που πουλάνε τσάντες να αρχίσουν να πηδάνε περαστικούς (με την ανοχή-βοήθεια της αστυνομίας) θα το έκαναν για να δίνουν τσίγκινα σώβρακα με λουκέτο στα καλά πελατάκια.
Ζήτηση-προσφορά κλπ κλπ
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πως βγαίνει το 12,5άρι?
Τέλη: 1.320
Εισφορά: 1.220
Ασφάλεια: 1.350
Λάστιχα: 1.600
Κατανάλωση: 5.000
Βλάβες/service: 2.000
Σύνολο: 12.500€Με αυτή τη λογική το 320 πρέπει να σου κοστίζει 500-600 ευρώ το μήνα και όχι 200 όπως λές
Τι ΜΟΥ κόστισε το 2011:
Τέλη: 660
Εισφορά: 270
Ασφάλεια: 700
Κατανάλωση: 1.100 (5.200 κμ έκανα το 2011)
Σέρβις: 300
Σύνολο: ~3.000 / 12 = 250Προχθές μάζεψα τις αποδείξεις για το 2011.
Δεν έχω ίδιες φθορές, ζημιές, σέρβις, κατανάλωση, συχνότητα αλλαγής ελαστικών κλπ με ένα αυτοκίνητο 500 αλόγων.
Σκέψου ότι τώρα θα αλλάξω λάστιχα για πρώτη φορά, είναι του 2006.
Εκτός αν μιλάς για τη περίπτωση που κάποιος θα πάρει μια Μ5 για να την έχει στο γκαράζ. Τότε πάω πάσο, θα κοστίσει λιγότερο από Ματίζ...αλλά what's the point?
αρα εδω μετραμε με δυο μετρα και δυο σταθμα.
Γιατι ο κατοχος Μ5 που (ας πουμε) εχει μεγαλη μειωση στο εισοδημα του, θα μειωσει πολυ και την χρηση (αν δεν καταθεσει και τις πινακιδες)Η προσθεση λοιπον θα ειναι καπως ετσι:
Τέλη: 1.320
Εισφορά: 1.220
Ασφάλεια: 1.350
Λάστιχα: 0 (δεν καναμε χιλιομετρα για να τα 'φαμε'
Κατανάλωση: 1.000-1.500 (ειπαμε δεν κανουμε χιλιομετρα )
Βλάβες/service: 1.000
Σύνολο: 4.890-5.390€Αν βεβαια εμεινε ανεργος θα κρατησει τα 4 χιλιαρικα για να παρει ενα μεταχειρισμενο 5ετιας να μετακινειται και το 5ο(χιλιαρικο) για βενζινες
...κια μια και πηραμε τον Νικο ως παραδειγμα (σορυ Νικο ),
αν σταματησεις να εχεις εισοδηματα (χτυπα ξυλο), δεν θα ειναι 200€ τα εξοδα σου οπως ειπες, ουτε 734€ οπως ειπε ο Κασευ, μπορει να ειναι και λιγοτερα αλλα θα σε φορολογουν για (8800+3000/12) 984€ το μηνα μονο επειδη αναπνεεις και εχει διλιτρο.
Αν κανεις και το λαθος να μενεις μονος σου σε ιδιοκτητο ή νοικιασμενο σπιτι...γι'αυτο εχουμε σκασι ολοι εδω...
-
Θα το καταλαβει του χρονου, αποτομα...
Ρε παιδες, εστω (παραδειγμα, δεν ισχυει για μενα*) οτι οι παππουδες μου ηταν μεγαλη αστικη οικογενεια της ΑΘηνας, κ μου εχουν αφησει κληρονομια (πρωτα σε γονεις κ μετα σε εμενα) μια μονοκατοικια στη Βουλιαγμενη, 300τμ με κηπο, αποθηκες κλπ, σπιτι του 1930κατι. Το οποιο ειναι σε μετρια κατασταση, ΔΕΝ μενω εκει, κ ΔΕΝ το νοικιαζω γιατι θελει ανακαινιση. Οι γονεις ειχαν μια επιχειρηση αλλα την εκλεισαν κ συνταξιοδοτηθηκαν, ενω εγω ο μαλακας ΦΕΤΟΣ ειμαι μισθωτος με 800 ευρω. Συμφωνα με το κρατος ειμαι κατεχοντας (κ βαρβατος μαλιστα), κ συμφωνα με μερικους εδω μεσα α) ειμαι πλουσιος κ β)ΠΡΕΠΕΙ να το πουλησω αφου δεν μπορω να εμφανισω φανταστικα εισοδηματα που ουδεμια σχεση εχουν με το τι μου κοστιζει αυτο το ακινητο που απλα υπαρχει κ καθεται.
Δουλευομαστε μου φαινεται.
*Τι? Δεν συμβαινουν αυτα? Κι ομως. Καλος μου φιλος ειναι σε ακριβως αυτη την κατασταση εξ'αιτιας ακριβως αυτου του σεναριου που εγραψα...
Ο χρήστης kopritis έγραψε:
kacey αν ειχε αγορασει και σενα ο γειτονασ στοπατρικο που ειναι ιδιας ηλικιας f430 spyder δεν θα τα εγραφες αυτανα το πουλησει ο π**στης
Αν το εχει αγορασει νομιμοτατα, δεν θα εγραφα τα ιδια. 'να το πουλησει ο πστς' γραφουν οσοι ζηλευουν...Αν ΞΕΡΕΙΣ οτι φοροδιαφευγει κ κλεβει, καλως. Αλλα κατι μου λεει οτι δεν ξερεις...
Και πόσα πρέπει να βγάζεις για να συντηρείς ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει ένα 12,5άρι το χρόνο (ΟΚ υπερβολή το 15άρι)? Πόσα δηλαδή πρέπει να βγάζεις για να πληρώνεις 12.500 ευρώ το χρόνο για τη συντήρηση του αυτοκινήτου και μόνο? Και μιλάμε να έχεις την άνεσή σου, όχι να τρως απ'τα σκουπίδια για να κυκλοφορείς με Μ5.
1ον, αν λοιπον θεωρεις οτι στοιχιζει 12500, ΤΟΣΟ επρεπε να ειναι το τεκμηριο του αυτοκινητου. Σου ξαναλεω τα τεκμηρια πανε αθροιστικα. Εχει επιπλεον τεκμηριο το σπιτι, επιπλεον τεκμηριο το ταδε, επιπλεον τεκμηριο το δεινα, ΚΑΙ 41800 ΜΟΝΟ για το αυτοκινητο. ΠΑΝΩ σε ολα τα αλλα. Δεν μπορεις να λες απο τη μια οτι κοστιζει 12500 κ απο την αλλη να δεχεσαι ως τεκμηριο του αυτοκινητου τα 41800, δηλαδη οτι ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ πρεπει να βγαζει τουλαχιστον τοσα, ασχετα με τα υπολοιπα περιουσιακα του στοιχεια.
Πως βγαίνει το 12,5άρι?
Τέλη: 1.320
Εισφορά: 1.220
Ασφάλεια: 1.350
Λάστιχα: 1.600
Κατανάλωση: 5.000
Βλάβες/service: 2.000
Σύνολο: 12.500€Οχι ρε μεγαλε. Λαστιχα δεν βαζεις καθε χρονο, κ αν δεν εχεις λεφτα δεν βαζεις κ καθολου. Βενζινη επισης δεν βαζεις αν δεν εχεις λεφτα, οπως και σερβις. Οποτε τα μοναδικα απαραιτητα κ αποδεικνυομενα εξοδα για να εχεις ενα Μ5 στο δρομο σημερα, ειναι τα 3890 για τελη/ασφαλεια. Απο κει κ περα κανεις δεν μπορει να σου πει οτι υποχρεωτικα ξοδευεις κ αλλα λεφτα για αυτο το αυτοκινητο.
Επίσης, τι σημαίνει 'του ξέμεινε'? Τι είναι? Καρπούζι απ'το καλοκαίρι? Πως ακριβώς σου 'ξεμένει' ένα αυτοκίνητο που καινούριο είχε αξία 160.000 ευρώ?
Σημαινει οτι το αγορασε περσι μεταχειρισμενο, κ φετος εχασε τη δουλεια του ή εκλεισε η επιχειρηση του. ΤΟΣΟ απλο.
Με 35Κ παίρνεις χρέπι με 90Κ+ κμ! Με 40-45Κ παίρνεις κάτι αξιοπρεπέστατο.
Συγκεκριμένα για την Μ5 (έπεσες στη περίπτωση) το έχω ψάξει.
Εγω να δεις ποσο το εχω ψαξει...Μια χαρα Μ5 παιρνεις με 35 χιλιαρικα ΤΩΡΑ.
Αν λοιπόν του ξέμεινε ένα αυτοκίνητο που θέλει 12.500 ευρώ για να συντηρηθεί κι αυτός πλέον από τα 40Κ που έβγαζε, τώρα βγάζει τα μισά...ε, σόρι...αλλά πρέπει να το πουλήσει! Τι να κάνουμε? Αλλάζουν τα πράγματα! Έτσι σκέφτεται ο λογικός άνθρωπος.
ΟΧΙ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ, ΔΕΝ 'πρεπει' να το πουλησει. Αφου το αγορασε νομιμα με δικα του λεφτα, ΔΕΝ 'πρεπει' να το πουλησει. Αυτο που 'πρεπει' να κανει, ειναι εφόσον το εχει στο δρομο, να πληρωνει τελη/ασφαλεια κ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ. Μπορει να το κρατησει, οπως οπως, κ δεν θα σε ρωτησει κιολας. Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι υποχρεωμενος να εμφανιζει λεφτα που δεν βγαζει επειδη ενας μαλακας αποφασισε ετσι.
Για άλλη φορά, έχω γράψει 3-4 φορές ότι τα τεκμήρια θα θεωρώ λάθος και ηλίθια...απλά προσπαθώ να σου δείξω και μια άλλη πλευρά.
Η αλλη πλευρα 1ον δεν αντεχει καμμια λογικη εξηγηση κ 2ον ερχεται σε πληρη αντιθεση με αυτο που γραφεις οτι ειναι λαθος κ ηλιθια. Δεν μπορεις να μου τα παρουσιαζεις ως αποδεκτη εναλλακτικη για τον προσδιορισμο εισοδηματος, κ μαλιστα με τετοια ποσα, ενω ειναι 'και ηλιθια και λαθος'. Αποφασισε...
Κ τελος σου ξαναλεω:
α) το τεκμηριο (=υποτιθεμενο εισοδημα που πρεπει να εχεις για να συντηρεις ΜΟΝΟ το αντικειμενο στο οποιο αναφερεται) για μια Μ5 αυτη τη στιγμη ειναι οσο κ για ενα σπιτι 315τμ.
Με αυτή τη λογική το 320 πρέπει να σου κοστίζει 500-600 ευρώ το μήνα και όχι 200 όπως λές
Τι ΜΟΥ κόστισε το 2011:
Τέλη: 660
Εισφορά: 270
Ασφάλεια: 700
Κατανάλωση: 1.100 (5.200 κμ έκανα το 2011)
Σέρβις: 300
Σύνολο: ~3.000 / 12 = 250β) λες οτι η δικια σου σου κοστιζει 250ε/μηνα, κ εγω σου απανταω οτι ειτε θες ειτε οχι, ειτε ισχυει ειτε οχι, το κρατος σου λεει οτι σου κοστιζει 734ε/μηνα. 8800ε τεκμηριο για το 320.
Συνεχιζεις να «παρουσιαζεις κ την αλλη πλευρα»?
Η ιστορία των τεκμηρίων καταδεικνύει και μόνον την πλήρη ανικανότητα του εισπρακτικού μηχανισμού.
α) Το θέμα βέβαια ότι τα τεκμήρια είναι μαχητά ανοίγει και μία πόρτα μεγάλη όσο αυτή του ΟΑΚΑ για ανταλλαγές κάθε τύπου και μορφής μεταξύ του τοπικού φορο-εισπράκτορα και του εκάστοτε φορολογούμενου.
β) Στη συνέχεια βέβαια προκαλεί ως αποτέλεσμα την αθρόα εξαγωγή οχημάτων στις γειτονικές χώρες, τη δημιουργία εταιρειών οι οποίες έναντι πινακίου φακής αποκτούν το σύνολο των περιουσιακών στοιχείων του Α ή Β φορολογούμενου που μπορεί να συνεχίζει να ζει τη ζωή που ζούσε χωρίς να επηρεάζεται από την τσιμπίδα του Νόμου.
α) αυτο το ειχα ξεχασει. Εχει να πεσει λαδωμα...
β) Μην το γραφεις ετσι γιατι εισαι ισοπεδωτικος, οταν λες 'χωρίς να επηρεάζεται από την τσιμπίδα του Νόμου' θεωρεις οτι ολοι αυτοι ειναι κλεφτες κ φοροφυγαδες. Καποιος θα το κανουν αυτο που λες γιατι δεν θελουν να φορολογουνται ΤΡΕΙΣ φορες για χρηματα κ περιουσιακα στοιχεια που εχουν αποκτησει νομιμοτατα, κ ακομα περισσοτερο γιατι δεν δεχονται να φορολογουνται για εισοδηματα που ειλικρινα κ πραγματικα ουδεποτε απεκτησαν αλλα το κρατος θεωρει με το ετσι θελω οτι απεκτησαν...
-
Αν δεν υπήρχαν τέλη και τεκμήρια η τιμή της Μ5 δεν θα ήταν 35Κ (ούτε 45).
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Οχι ρε μεγαλε. Λαστιχα δεν βαζεις καθε χρονο, κ αν δεν εχεις λεφτα δεν βαζεις κ καθολου. Βενζινη επισης δεν βαζεις αν δεν εχεις λεφτα, οπως και σερβις. Οποτε τα μοναδικα απαραιτητα κ αποδεικνυομενα εξοδα για να εχεις ενα Μ5 στο δρομο σημερα, ειναι τα 3890 για τελη/ασφαλεια. Απο κει κ περα κανεις δεν μπορει να σου πει οτι υποχρεωτικα ξοδευεις κ αλλα λεφτα για αυτο το αυτοκινητο.Εντάξει kacey, εντάξει. 4Κ θα σου κοστίσει η Μ5 το χρόνο!
Μ'αυτά τα μυαλά φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...
Εγω να δεις ποσο το εχω ψαξει...Μια χαρα Μ5 παιρνεις με 35 χιλιαρικα ΤΩΡΑ.
Καλά, αν έχει 80.000κμ ναι...παίρνεις: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2013093/
Αλλά πρέπει να πηγαίνεις γυρεύοντας αν πιστεύεις ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα θα σου κοστίσει ΜΟΝΟ 4Κ το χρόνο.
Μ5 παίρνω ΧΘΕΣ...αλλά δεν έχω τα μυαλά πάνω απ'το κεφάλι μου...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Οχι ρε μεγαλε. Λαστιχα δεν βαζεις καθε χρονο, κ αν δεν εχεις λεφτα δεν βαζεις κ καθολου. Βενζινη επισης δεν βαζεις αν δεν εχεις λεφτα, οπως και σερβις. Οποτε τα μοναδικα απαραιτητα κ αποδεικνυομενα εξοδα για να εχεις ενα Μ5 στο δρομο σημερα, ειναι τα 3890 για τελη/ασφαλεια. Απο κει κ περα κανεις δεν μπορει να σου πει οτι υποχρεωτικα ξοδευεις κ αλλα λεφτα για αυτο το αυτοκινητο.
Εντάξει kacey, εντάξει. 4Κ θα σου κοστίσει η Μ5 το χρόνο!
Μ'αυτά τα μυαλά φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...
Φυσικα κ δεν θα σου κοστισει 4 χιλιαρικα, αλλα μονο αυτα ειναι τα ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ. Ολα τα αλλα 1ον κανεις δεν μπορει να σε υποχρεωσει να δειξεις οτι τα βγαζεις γιατι δεν προκυπτει απο πουθενα οτι τα δινεις, κ 2ον ΑΝ ΕΧΕΙΣ τα δινεις. Αλλιως την εχεις στο δρομο κ την κουνας 1 φορα το μηνα.
Αν δεν θες να καταλαβεις, αστο. Οντως με αυτα τα μυαλα φτασαμε εδω, μας κυβερνουν ακριβως αυτοι που μας αξιζει να μας κυβερνουν...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σκέψου ότι τώρα θα αλλάξω λάστιχα για πρώτη φορά, είναι του 2006.
Εσύ μπορείς να αλλάζεις λάστιχα κάθε 6 χρόνια, αλλά των αλλονών τους κοστίζει 2000€ το χρόνο....
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αν δεν θες να καταλαβεις, αστο. Οντως με αυτα τα μυαλα φτασαμε εδω, μας κυβερνουν ακριβως αυτοι που μας αξιζει να μας κυβερνουν...
τι να καταλαβει; εδω νομιζει ακομα οτι για τον ιδιο διλιτρο=200 το μηνα, αλλα για τους αλλους 8800 το χρονο.
τι να καταλαβει; οτι προκειται για ανδρομικη φορολογηση υλικων αγαθων για τα οποια εχουν πληρωθει ηδη φοροι; (φπα-τελη ταξινομησης-φοροι μεταβιβασης σε σπιτια) και αποκτηθηκαν οταν ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ τεκμηρια
ακομα και με παρανομο χρημα να εχει αγοραστει η οποια φερραρι: 1) πληρωσε κατι χιλιαδες ευρω φορους 2) καλυψε το ποθεν εσχες εκεινη τη χρονια 3) αν δεν το καλυψε, η πληρωσε φορο η λδωσεΕ (οποτε παμε παλι στους εφοριακους)
τι να καταλαβει; οτι με αφορολογητο 5000, ανεργος με 12μηνο επιδομα ανεργιας θα πληρωσει φορο; (454χ12>5000)
τι να καταλαβει; οτι οσοι φοροδιαφευγουν δεν τα εχουν στ' ονομα τους και παλι δεν θα πληρωσουν;
τι να καταλαβει; οτι η εφορια θεωρει τους μισθωτους/συνταξιουχους ΕΝΟΧΟΥΣ για φοροδιαφυγη επειδη τα αυθαιρετα τεκμηρια που αποφασισα μια καλοκαιρινη νυχτα ξεπερνουν καθε οριο ηλιθιοτητας;
επισης δεν εχει καταλαβει οτι για το 12 θα χρειαστει χονδρικα 30-32000 να δηλωσει οικογενειακο εισοδημα κι αν σημερα τα εχει, το 12 δεν ξερει αν τα εχει (εκτος κι αν ειναι δυ μαζι με τη γυναικα του και ειναι σιγουρος οτι κανενας του δεν 'θα χει μειωση/απωλεια εισοδηματος)
ποσο πασοκος μπορει να ειναι καποιος;
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Εσύ μπορείς να αλλάζεις λάστιχα κάθε 6 χρόνια, αλλά των αλλονών τους κοστίζει 2000€ το χρόνο....
σε παρακαλώ! η ασφάλεια των παιδιών μου πάνω απο όλα.
τα λάστιχα πρέπει να αλλάζονται κάθε έξι χρόνια. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Εσύ μπορείς να αλλάζεις λάστιχα κάθε 6 χρόνια, αλλά των αλλονών τους κοστίζει 2000€ το χρόνο....
σε παρακαλώ! η ασφάλεια των παιδιών μου πάνω απο όλα.
τα λάστιχα πρέπει να αλλάζονται κάθε έξι χρόνια.Αν δεν μπορείς να αλλάζεις λάστιχα κάθε 2 χρόνια, τότε να το πουλήσεις. Δεν μπορείς να το συντηρήσεις. Και όχι λόγο τεκμηρίων. Λόγο αφραγκιάς.
Και δώστου φωτογραφίες, δώστου βιντεάκια ,δώστου κυρήγματα για μεταξωτούς πωπούς κλπ κλπ.
Αλλά λάστιχα δεν άλλαξε 6 χρόνια. Θα είναι τίποτα ειδικά λάστιχα που δεν ξεραίνονται -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Θα το καταλαβει του χρονου, αποτομα...Ρε παιδες, εστω (παραδειγμα, δεν ισχυει για μενα*) οτι οι παππουδες μου ηταν μεγαλη αστικη οικογενεια της ΑΘηνας, κ μου εχουν αφησει κληρονομια (πρωτα σε γονεις κ μετα σε εμενα) μια μονοκατοικια στη Βουλιαγμενη, 300τμ με κηπο, αποθηκες κλπ, σπιτι του 1930κατι. Το οποιο ειναι σε μετρια κατασταση, ΔΕΝ μενω εκει, κ ΔΕΝ το νοικιαζω γιατι θελει ανακαινιση. Οι γονεις ειχαν μια επιχειρηση αλλα την εκλεισαν κ συνταξιοδοτηθηκαν, ενω εγω ο μαλακας ΦΕΤΟΣ ειμαι μισθωτος με 800 ευρω. Συμφωνα με το κρατος ειμαι κατεχοντας (κ βαρβατος μαλιστα), κ συμφωνα με μερικους εδω μεσα α) ειμαι πλουσιος κ β)ΠΡΕΠΕΙ να το πουλησω αφου δεν μπορω να εμφανισω φανταστικα εισοδηματα που ουδεμια σχεση εχουν με το τι μου κοστιζει αυτο το ακινητο που απλα υπαρχει κ καθεται.
Δουλευομαστε μου φαινεται.
*Τι? Δεν συμβαινουν αυτα? Κι ομως. Καλος μου φιλος ειναι σε ακριβως αυτη την κατασταση εξ'αιτιας ακριβως αυτου του σεναριου που εγραψα...
Κλασική περίπτωση ...έπρεπε να έχω πουλήσει πέρυσι ...με τα λεφτα που θα εισέπραττε θα τα έβαζε σε μια προθεσμίακή και θα ζούσε άνετα με τους τόκους...που είναι ο κούτσαν να εκτιμήσει ποσά εκατομμύρια κάνει το οικόπεδο..
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Εσύ μπορείς να αλλάζεις λάστιχα κάθε 6 χρόνια, αλλά των αλλονών τους κοστίζει 2000€ το χρόνο....
σε παρακαλώ! η ασφάλεια των παιδιών μου πάνω απο όλα.
τα λάστιχα πρέπει να αλλάζονται κάθε έξι χρόνια.Αν δεν μπορείς να αλλάζεις λάστιχα κάθε 2 χρόνια, τότε να το πουλήσεις. Δεν μπορείς να το συντηρήσεις. Και όχι λόγο τεκμηρίων. Λόγο αφραγκιάς.
Και δώστου φωτογραφίες, δώστου βιντεάκια ,δώστου κυρήγματα για μεταξωτούς πωπούς κλπ κλπ.
Αλλά λάστιχα δεν άλλαξε 6 χρόνια. Θα είναι τίποτα ειδικά λάστιχα που δεν ξεραίνονταιΣτην ειρωνεία και στη πρώτος, ε?
Τρία χρόνια έχω το αυτοκίνητο και έχει 36.000κμ. Τα λάστιχα τα έχω παραγγείλει. Μέχρι το καλοκαίρι ήταν εντάξει επειδή είναι συνεχώς στο γκαράζ (τα τσέκαρε ο μηχανικός μου και πέρασαν το τεστ στο δρόμο). Τώρα όμως θέλουν αλλαγή.
Μπορείς να επιχειρηματολογήσεις χωρίς να προσβάλλεις?
Μάλλον όχι...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Εσύ μπορείς να αλλάζεις λάστιχα κάθε 6 χρόνια, αλλά των αλλονών τους κοστίζει 2000€ το χρόνο....
σε παρακαλώ! η ασφάλεια των παιδιών μου πάνω απο όλα.
τα λάστιχα πρέπει να αλλάζονται κάθε έξι χρόνια.Αν δεν μπορείς να αλλάζεις λάστιχα κάθε 2 χρόνια, τότε να το πουλήσεις. Δεν μπορείς να το συντηρήσεις. Και όχι λόγο τεκμηρίων. Λόγο αφραγκιάς.
Και δώστου φωτογραφίες, δώστου βιντεάκια ,δώστου κυρήγματα για μεταξωτούς πωπούς κλπ κλπ.
Αλλά λάστιχα δεν άλλαξε 6 χρόνια. Θα είναι τίποτα ειδικά λάστιχα που δεν ξεραίνονταιΣτην ειρωνεία και στη πρώτος, ε?
Τρία χρόνια έχω το αυτοκίνητο και έχει 36.000κμ. Τα λάστιχα τα έχω παραγγείλει. Μέχρι το καλοκαίρι ήταν εντάξει επειδή είναι συνεχώς στο γκαράζ (τα τσέκαρε ο μηχανικός μου και πέρασαν το τεστ στο δρόμο). Τώρα όμως θέλουν αλλαγή.
Μπορείς να επιχειρηματολογήσεις χωρίς να προσβάλλεις?
Μάλλον όχι...
Εγώ φίλε μου είμαι από χωριό. Όταν είναι να προσβάλλω κάποιον του το λέω κατάμουτρα. Δεν του το λέω πλαγίως και με υποννοούμενα. Εσύ στις τόσες σελίδες συζήτησης αναφέρεσαι σε όσους δεν μπορούν να πληρώσουν τα νέα Τέλη ή να δικαιολογήσουν το τεκμήριο με έμμεσα υποτιμητικούς χαραχτηρισμούς. Αυτό έσπειρες, αυτό θερίζεις.
Όπως υποννοείς ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ λοιπόν τόσες σελίδες, ότι αυτά τα 'υπεραυτοκίνητα' τνω 2000 κ.εκ. δεν κάνουν για το λαουτζίκο, εγώ στο λέω στα ίσα. Στις 35.000χλμ περίπου άλλαξα τα πρώτα λάστιχα, και θα τα ξαναλλάξω σε 2 μήνες που θα ξαναπάρω πινακίδες σε σύνολο 4 ετών. Και ενδιάμεσα πήρα και μια τετράδα 16ρια ζαντολάστιχα για 2ρα.Εσύ αν νομίζεις ότι 6 χρόνια τα λάστιχα σου είναι ok, τότε η μάλλον σε πείραξε.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
kacey αν ειχε αγορασει και σενα ο γειτονασ στοπατρικο που ειναι ιδιας ηλικιας f430 spyder δεν θα τα εγραφες αυτα
να το πουλησει ο π**στης
Αν το εχει αγορασει νομιμοτατα, δεν θα εγραφα τα ιδια. 'να το πουλησει ο πστς' γραφουν οσοι ζηλευουν...Αν ΞΕΡΕΙΣ οτι φοροδιαφευγει κ κλεβει, καλως. Αλλα κατι μου λεει οτι δεν ξερεις...
δεν τραβαω εγω το ζορι
σχολιαζω καποιον που ξερει καλυτερα και χαιρεται να βλεπει κοσμο να σκοτωνει περιουσια
μηπως γιατι εχασε την δουλεια του και το δανειο τρεχει;;
Και πως πληρώνει το δάνειο?
Κοίταξε, ο τίμιος μισθωτός που δηλώνει θέλοντας και μη το εισόδημά του (και έχει εισόδημα, δεν είναι άνεργος ας πούμε), δεν θα πάθει και τίποτα, υπερκαλύπτει συνήθως και αυτά τα τεκμήρια.
Οι φοροφυγάδες που έχουν ένα σκασμό ακίνητα για τα δισέγγονά τους, αυτοί ναι, θα πληρώσουν κατιτίς. Με πρόχειρους υπολογισμούς, διαπιστώνω ότι κάποιοι γνωστοί μου με 3 τουλάχιστον ακίνητα, εκ των οποίων τα 2 είναι άνω των 300 τμ, που δηλώνουν συνήθεις μισθούς αλλά τσεπώνουν διάφορα μαύρα (και παράνομα μαύρα μάλιστα...), θα φάνε χοντρό αγγούρι.
Σίγουρα την πληρώνουν και άσχετοι, συνεπείς με τις φορολογικές τους υποχρεώσεις.
Να περιμένουμε πάντως να βγουν στην αγορά κοψοχρονιά ΠΟΛΛΑ ακίνητα.Έτσι ακριβώς είναι.
Ο τίμιος μισθωτός δεν έχει να κρύψει τίποτα.
Παράδειγμα-κατάντια: ο γείτονάς στο πατρικό μου (Νέα Σμύρνη) ο οποίος είναι στην ηλικία μου, κυκλοφορεί με F430 Spider. ...για να δούμε, θα τη κυκλοφορεί και του χρόνου?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Στην ειρωνεία και στη πρώτος, ε?
Ενω εσυ δεν το κανεις ε?
Τρία χρόνια έχω το αυτοκίνητο και έχει 36.000κμ. Τα λάστιχα τα έχω παραγγείλει. Μέχρι το καλοκαίρι ήταν εντάξει επειδή είναι συνεχώς στο γκαράζ (τα τσέκαρε ο μηχανικός μου και πέρασαν το τεστ στο δρόμο). Τώρα όμως θέλουν αλλαγή.
Καλα ρε εσυ λιωνεις δεκαδες τετραδες το χρονο στην πιστα με το καρτ,τα λαστιχα του αυτοκινητου σου ο μηχανικος θα σου πει με τεστ στο δρομο αν θελουν αλλαγμα? Ειδες που επιβεβαιωνομια για αλλη μια φορα οτι τζαμπα λαστιχα τρως?Βασικα δικα σου ειναι τα λεφτα φατα οπως θελεις,απλα επειδη ζητας επιχειρηματολογια.
Αλλα τωρα που θυμαμαι εσυ δεν ησουν που μας εκανες κυρηγμα για τα πισωκινητα οτι ειναι καλυτερα? Εδω δεν ξερεις εαν τα ελαστικα 5ετιας στο αυτοκινητο σου ειναι σωστα,μας εκανες και διαλεξη για το πισωκινητο vs προσθιοκινητο?Μπορείς να επιχειρηματολογήσεις χωρίς να προσβάλλεις?
Μάλλον όχι...
Γιατι εσυ οταν ειπες σε εμενα οτι αερολογω δεν προσβαλες?Οχι τιποτα αλλο αλλα ειδες μεχρι τωρα ποιος αερολογουσε. Σου ειπαν και παραπανω ανεμους εσπειρες,θυελλες θα θερισεις.
Η πλακα ειναι οτι προκειμενου να δικαιολογησεις τις σου στο μ5 υπολογιζεις ελαστικα καθε χρονο με 2000 μαλιστα ευρω,ενω στο δικο σου δεν τα εχεις αλλαξει ποτε
Σε προηγουμενα τοπικ,ο κυριωτερος λογος που δεν θα''πουλαγες'' το πεμβε ειναι οτι ''ηθελες να μετακινεις την οικογενεια σου με ασφαλεια''.Ποια ασφαλεια βρε καρτιστα που δεν εχεις αλλαξει λαστιχα στο πεμβε ποτε,αλλα για μοστρα και 6ταχυτο καρτ εισαι πρωτος? Εσυ που μας την ελεγες για τα αυξημενα τελη,εχεις να αλλαξεις ελαστικα 5 χρονια?Κοιτα να δεις κατι επικινδυνοι που κυκλοφορουν εξω,με λαστιχα αρχαια, και κανανε και κυρηγμα για αυτους που πανε και ευχαριστιουνται το αυτοκινητο τους σε ερημικες διαδρομες,με τουλαχιστον σωστα ελαστικα.
Εσυ δεν θα το πουλαγες γιατι το πηρες για να το ευχαριστιεσαι οπως ελεγες,αλλα εγω πρεπει να το πουλησω που στα 58κ χλμ εχω αλλαξει 3 φορες πολιτικα ελαστικα,δυο φορες σεμισλικ,και εχω φαει και αλλα 8 σλικ.Εσυ το ευχαριστιεσαι το αυτοκινητο με τα ξυλινα 5ετιας ελαστικα πρωτης τοποθετησης,εμεις οχι....
Κατα τα αλλα σε ενοχλησε ο γειτονας με το 430....Καλη χρονια,και να αλλαξεις λαστιχα.Αμα δεν μπορεις να το συντηρεις οπως πρεπει να πας να το πουλησεις.
EΡΧΟΝΤΑΙ NEA ΤΕΚΜΗΡΙΑ 2012