-
Υπάρχει Panda 100άρι, προσφάτως κινούμενο και με αέριο, που κάνει κάτι κουφό:
Ξαφνικά ανάβει λαμπάκι. Πάει στο συνεργείο που έβαλε το υγραέριο και το διαγνωστικό βγάζει σφάλμα: Ρ1172 και απώλεια ανάφλεξης
Τέλος πάντων, άναψε το λαμπάκι με μία ποικιλία κωδικών σφάλματος Ρ1172, Ρ0301, Ρ0304, Ρ0300 κλπ. Αυτό που παρατήρησαν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ήταν ότι την στιγμή του σφάλματος τα βολτς που είχε καταγράψει ήταν 16,3 , 16,4 κλπ.
Για να εξαντλήσουν τις φθηνότερες λύσεις, έβγαλαν το αλτενέϊτορ και κόλλησαν κάτι ξεκόλλητες επαφές του ανορθωτή πιστεύοντας ότι μάλλον λύθηκε το πρόβλημα...αλλά πού?
Ξανά λαμπάκι και αυτή την φορά σε ηλεκτρολόγο να κάνει και αυτός με την σειρά του μία διάγνωση. Ο ηλεκτρολόγος αφού είδε ότι ο κωδικός βλάβης παρέπεμπε σε υψηλότερη τάση και αφού μέτρησε το αλτενέϊτορ και ήταν σωστότατο, ανέλυσε τα στοιχεία της βλάβης και είδε ότι ο εγκέφαλος είχε καταγράψει μία τάση 30 βόλτ!!!
Τώρα δύο δρόμους έχουμε μπροστά μας.
α) Να έχει βλάβη ο εγκέφαλος και να καταλαβαίνει κάποια υπέρταση, χωρίς αυτή να υφίσταται.
β) Να έχει βλάβη το αλτενέϊτορ ή ο αυτόματος του και κάποιες φορές να δίνει ένα πικ παραπάνω βολτς και να τρελλαίνει τον εγκέφαλο
γ) Εσείς πείτε μου αν υπάρχει....Ο ηλεκτρολόγος για να ξεκινήσει θα πρέπει να το κάνει αλλάζοντας εγκέφαλο και δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων αν δεν έφταιγε αυτός. Στο εξουσιοδοτημένο θα πάει απο εβδομάδα...
Η ερώτηση:
Έχετε καμμιά ιδέα? Σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο και με ποιον τρόπο λύθηκε? Πρέπει να ψάξουμε κάτι άλλο? Υπάρχει πιθανότητα αυτό να έχει προκληθεί απο την εγκατάσταση του υγραερίου και με ποιόν τρόπο ? (παρακαλώ τεκμηριωμένα και όχι αφηρημένα του τύπου: όλα τα υγραέρια είναι προβληματικά) -
Υπάρχει Panda 100άρι, προσφάτως κινούμενο και με αέριο, που κάνει κάτι κουφό:
Ξαφνικά ανάβει λαμπάκι. Πάει στο συνεργείο που έβαλε το υγραέριο και το διαγνωστικό βγάζει σφάλμα: Ρ1172 και απώλεια ανάφλεξης
Τέλος πάντων, άναψε το λαμπάκι με μία ποικιλία κωδικών σφάλματος Ρ1172, Ρ0301, Ρ0304, Ρ0300 κλπ. Αυτό που παρατήρησαν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ήταν ότι την στιγμή του σφάλματος τα βολτς που είχε καταγράψει ήταν 16,3 , 16,4 κλπ.
Για να εξαντλήσουν τις φθηνότερες λύσεις, έβγαλαν το αλτενέϊτορ και κόλλησαν κάτι ξεκόλλητες επαφές του ανορθωτή πιστεύοντας ότι μάλλον λύθηκε το πρόβλημα...αλλά πού?
Ξανά λαμπάκι και αυτή την φορά σε ηλεκτρολόγο να κάνει και αυτός με την σειρά του μία διάγνωση. Ο ηλεκτρολόγος αφού είδε ότι ο κωδικός βλάβης παρέπεμπε σε υψηλότερη τάση και αφού μέτρησε το αλτενέϊτορ και ήταν σωστότατο, ανέλυσε τα στοιχεία της βλάβης και είδε ότι ο εγκέφαλος είχε καταγράψει μία τάση 30 βόλτ!!!
Τώρα δύο δρόμους έχουμε μπροστά μας.
α) Να έχει βλάβη ο εγκέφαλος και να καταλαβαίνει κάποια υπέρταση, χωρίς αυτή να υφίσταται.
β) Να έχει βλάβη το αλτενέϊτορ ή ο αυτόματος του και κάποιες φορές να δίνει ένα πικ παραπάνω βολτς και να τρελλαίνει τον εγκέφαλο
γ) Εσείς πείτε μου αν υπάρχει....Ο ηλεκτρολόγος για να ξεκινήσει θα πρέπει να το κάνει αλλάζοντας εγκέφαλο και δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων αν δεν έφταιγε αυτός. Στο εξουσιοδοτημένο θα πάει απο εβδομάδα...
Η ερώτηση:
Έχετε καμμιά ιδέα? Σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο και με ποιον τρόπο λύθηκε? Πρέπει να ψάξουμε κάτι άλλο? Υπάρχει πιθανότητα αυτό να έχει προκληθεί απο την εγκατάσταση του υγραερίου και με ποιόν τρόπο ? (παρακαλώ τεκμηριωμένα και όχι αφηρημένα του τύπου: όλα τα υγραέρια είναι προβληματικά) -
Υπάρχει Panda 100άρι, προσφάτως κινούμενο και με αέριο, που κάνει κάτι κουφό:
Ξαφνικά ανάβει λαμπάκι. Πάει στο συνεργείο που έβαλε το υγραέριο και το διαγνωστικό βγάζει σφάλμα: Ρ1172 και απώλεια ανάφλεξης
Τέλος πάντων, άναψε το λαμπάκι με μία ποικιλία κωδικών σφάλματος Ρ1172, Ρ0301, Ρ0304, Ρ0300 κλπ. Αυτό που παρατήρησαν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ήταν ότι την στιγμή του σφάλματος τα βολτς που είχε καταγράψει ήταν 16,3 , 16,4 κλπ.
Για να εξαντλήσουν τις φθηνότερες λύσεις, έβγαλαν το αλτενέϊτορ και κόλλησαν κάτι ξεκόλλητες επαφές του ανορθωτή πιστεύοντας ότι μάλλον λύθηκε το πρόβλημα...αλλά πού?
Ξανά λαμπάκι και αυτή την φορά σε ηλεκτρολόγο να κάνει και αυτός με την σειρά του μία διάγνωση. Ο ηλεκτρολόγος αφού είδε ότι ο κωδικός βλάβης παρέπεμπε σε υψηλότερη τάση και αφού μέτρησε το αλτενέϊτορ και ήταν σωστότατο, ανέλυσε τα στοιχεία της βλάβης και είδε ότι ο εγκέφαλος είχε καταγράψει μία τάση 30 βόλτ!!!
Τώρα δύο δρόμους έχουμε μπροστά μας.
α) Να έχει βλάβη ο εγκέφαλος και να καταλαβαίνει κάποια υπέρταση, χωρίς αυτή να υφίσταται.
β) Να έχει βλάβη το αλτενέϊτορ ή ο αυτόματος του και κάποιες φορές να δίνει ένα πικ παραπάνω βολτς και να τρελλαίνει τον εγκέφαλο
γ) Εσείς πείτε μου αν υπάρχει....Ο ηλεκτρολόγος για να ξεκινήσει θα πρέπει να το κάνει αλλάζοντας εγκέφαλο και δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων αν δεν έφταιγε αυτός. Στο εξουσιοδοτημένο θα πάει απο εβδομάδα...
Η ερώτηση:
Έχετε καμμιά ιδέα? Σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο και με ποιον τρόπο λύθηκε? Πρέπει να ψάξουμε κάτι άλλο? Υπάρχει πιθανότητα αυτό να έχει προκληθεί απο την εγκατάσταση του υγραερίου και με ποιόν τρόπο ? (παρακαλώ τεκμηριωμένα και όχι αφηρημένα του τύπου: όλα τα υγραέρια είναι προβληματικά) -
Οι ξεκολημένες επαφές πιθανόν είναι ένδειξη οτι ανέβασε μεγάλες θερμοκρασίες. Το πρόβλημα με τα δυναμό είναι οτι πολλές φορές όταν τα ελέγχεις και δέν έχουν δουλέψει πολύ ώρα φαίνονται καλά, αλλά σε μια διαδρομή που θα ζεσταθεί αρχίζουν τα παράξενα.
Το πιό απλό που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις στον αναπτήρα ένα τέτοιο βολτομετρο: http://www.ebay.com/itm/WF-021-LED-Disp ... 2a14d67446
Σου δείχνει ανα πάσα στιγμή τα βολτ οπότε θα δείς αν έχει πρόβλημα.
-
η πας στον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς και ψαχνει εναν μεταχειρισμενο από το παλιατζίδικο να δοκιμάσει. Πολλοί έχουν τέτοιες άκρες και κάνουν τέτοιου είδους εξυπηρετήσεις. Απλά πρέπει να είσαι λίγο τυχερός να έχει 'ο δικός του'. Άλλη λύση η αντιπρόσωπεία αλλά και εκεί κάπως έτσι πάνε πολλές φορές απλά έχουν πιο πολλές πιθανότητες να έχουν. Σε συγγενή μου του βάλανε για δοκιμή σε seicento εγκέφαλο από punto και δούλευε μια χαρά μόνο που άναβε ένα χαζό λαμπάκι injection που έχει. Βεβαιώθηκαν για την βλάβη και μετά αγόρασε τον εγκέφαλο.
-
Αυτη την περιπτωση να την ξεχασεις ειναι αδυνατον
Aς ελεγξουν τις συνδεσεις του παραλληλου εγκεφαλου θα προτεινα -
Eκτός από το λαμπάκι δεν υπάρχουν άλλα συμπτώματα ;
Πάντως κάποιοι από τους κωδικούς σφαλμάτων έχουν να κάνουν με λάθος ανάφλεξη...(σύμφωνα με κάποιο 'εγχειρίδιο' που έχω τουλάχιστον). -
Εκτός απο το λαμπάκι, δεν υπάρχει κανένα απολύτως σύμπτωμα, είτε με αέριο, είτα με βενζίνη.
Να συμπληρώσω ότι στην έρευνα που έγινε με τον ηλεκτρολόγο, είχαν το όργανο στην μπαταρία και δεν έδειξε ποτέ κάτω απο 13 και πάνω απο 14 βόλτ, ενώ ανεβοκατεβάζανε τα φορτία (φώτα, αντιστάσεις κλπ) και ανεβοκατεβάζανε και τις στροφές (ρελαντί, 3000, 4000, 1500 κλπ)...Ολα ΟΚ.
Παράλληλα η τάση που έδειχνε το όργανο στην OBD, ήταν ανα δευτερόλεπτο διαφορετικές, με ευρεία γκάμα...απο 14 έως και 38 βολτ, όπου ανεβοκατέβαινε με θαυμαστή ταχύτητα...
Οι ίδιες μετρήσεις, με τα ίδια αποτελέσματα έγιναν με πλήρως αποσυνδεδεμένο τον παράλληλο εγκέφαλο του υγραερίου (απο τα καλώδια που πέρνουν παλμό απο την πλεξούδα).Ερώτηση, γιατί είμαι παλιάς κοπής γνώστης (καρμπυρατέρ, πλατίνες, αντίβαρα, πυκνωτές, τρόμπες βενζίνης παλμικές):
Ο εγκέφαλος υπάρχει περίπτωση να διαχειρίζεται διαφόρων τάσεων ρεύμα και να το διανέμει ανάλογα?
Και αν έχει παροχή 13 βολτ μπορεί να ανορθώνει μέχρι τα 38?
Μήπως έχει ξεχωριστή παροχή απο αντενέϊτορ με πιο πολλά βολτ, όπου τα διαχειρίζεται?
Στα διαλα...μηχανήματα του διαβόλου...ΥΓ Να συμπληρώσω ότι αυτό το κάνει τις τελευταίες 2500 χλμ τους τελευταίους 2,5 μήνες. Πότε ανάβει το λαμπάκι και μετά σβήνει...ανάβει και δεν σβήνει...αναβοσβήνει...
Οι βλάβες είναι αυτές που προανέφερα και όντως δείχνουν ανάφλεξη (πολλαπλασιαστικό μείγμα, έλλειψη ανάφλεξης κλπ)
Συμπτώματα: κανένα...το αυτοκίνητο πετάει, δεν μπερδεύει, δεν ρετάρει, δεν δυσκολεύεται σε ανηφόρας, δεν έχει διαφορά στην λειτουργία είτε με αέριο, είτε με βενζίνη... -
Ο εγκέφαλος διαβάζει την τιμή του βολτάζ της μπαταρίας, γιατί πρέπει να κάνει διορθώσεις στην τιμή ψεκασμού και στην φόρτιση των πηνίων, για να έχει σωστή λειτουργία. Αν η τάση είναι 14V και ο εγκέφαλος διαβάζει 30, μεγειά ο νέος εγκέφαλος. Να το προσέχεις για την ώρα, γιατί οι διορθώσεις υψηλού βολτάζ φτωχαίνουν το μίγμα, ενώ οι χαμηλότερες το πλουταίνουν. Για την ώρα πρέπει να πηγαίνεις ελαφρά προς το φτωχό. Συνήθως οι διορθώσεις σταματούν στα 18V, για αυτό και δεν καταλαβαίνεις διαφορά, αν συνεχίζαν μέχρι τα 30 θα είχες μισό παλμό και μισοφορτισμένα πηνία (αν και οι κωδικοί αφλογιστίας αυτό δείχνουν, ότι αρκετοί σπινθήρες πάνε χαμένοι, ο εγκέφαλος φορτίζει με μικρότερο παλμό από ότι πρέπει).
-
Και στην περίπτωση αυτή Αστέρη, τι γίνεται?
Πληρώνεις εγκέφαλο 800 ευρώ?
Επισκευάζεται ο ίδιος?
Μπαίνει παράλληλος?
Ποια είναι η πιο φθηνή λύση?
Είναι επικίνδυνο να κυκλοφορεί το αυτοκίνητο με αυτό το πρόβλημα? -
Το πρόβλημα θα είναι κάνας πυκνωτής ή αντίσταση μέσα στον εγκέφαλο. Το θέμα είναι ποιός μάγκας ηλεκτρονικός θα βρεθεί να το κάνει. Η αντιπροσωπεία φυσικά θα πει ολική αντικατάσταση, δεν κάθεται να βάζει χέρι στα κουτιά.
Επικίνδυνο για την ώρα δεν είναι, ψεκασμός και φόρτιση είναι 10-20% λιγότερο από το σωστό. Τον ψεκασμό τον ψιλοδιορθώνει ο λάμδα, η ελλειπής φόρτιση φέρνει μερικούς παραπάνω χαμένους σπινθήρες. Σε βάθος χρόνου μπορεί να ταλαιπωρηθεί το μοτέρ. Μπορεί να κλατάρει και ο εγκέφαλος στην μέση του πουθενά. Μπορεί. Μπορεί να βγάλει και μιά ζωή έτσι...
-
Υπάρχουν άτομα που επισκευάζουν εγκεφάλους?
Μπορεί το δυναμό ή ο αυτόματος να δίνει αυτή την υψηλή τάση στον εγκέφαλο? -
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
Υπάρχουν άτομα που επισκευάζουν εγκεφάλους?Φίλε μου πολύ σωστά σου είπε ο asteris για ηλεκτρονικό, εννοεί μάστορα που φτιάχνει τηλεοράσεις βίντεο κλπ. Να σου δώσω ένα παράδειγμα να καταλάβεις. Σε λεωφορείο συγγενή μου χάλασε ο 'εγκέφαλος' που ελέγχει τις αναρτήσεις ξαφνικά με αποτέλεσμα να στολιστεί το ταμπλώ με κόκκινα φωτάκια και κάθησε κάτω και δεν σηκωνότανε ούτε εκατοστό και μάλιστα διαβολική σύμπτωση σε συνεργείο ηλεκτρολόγου που είχε πάει για άλλη δουλειά. Καινούργιο αν θυμάμαι καλά γιατί πάνε και κάμποσα χρόνια έκανε 3000€. Τον πήγα σε φίλο μου που είχε το μαγαζί με τις επισκευές που σου είπα και ενώ δεν είχε εμφανή ζημιά (σκάσμένο κάποιο εξάρτημα) απλά ξαναπέρασε τις κολλήσεις μπας και ήταν καμιά ψυχρή κόλληση (συχνό φαινόμενο στις πλακέτες) και μάλιστα φεύγοντας μου είπε πάρτο αλλά χλωμό το κόβω να δουλέψει. Δεν θα το πιστέψεις αλλά ακόμη πρέπει να δουλεύει με τον ίδιο εγκέφαλο. Αλλά στην αντιπροσωπεία ή στο συνεργείο μην περιμένεις.
-
Αφού έχει και αέριο το αυτοκίνητο δείτε πάλι το χάρτη του αερίου Ή δοκίμασε να το κινήσεις μόνο με βενζίνη να δούμε αν θα καταγράψει την βλάβη. Η βλάβη σου σχετίζεται με ρετάρισμα που είδε κάποια στιγμή ο εγκέφαλος. Προσδιόρισε λίγο αν φταίει το αέριο ή όχι και μη ψάχνετε άλλα πράγματα για αρχή.
-
Εχω ενα FIAT SIESENTO S του '99. Τα Χριστουγεννα μ αφησε πανω στον περιφερειακο.Ξαφνικα αναψε η ενδειξη της μπαταριας και εσβησε η μηχανη. Μετα δεν επαιρνε μπρος η μιζα. Τα ηλεκτρολογικα λειτουργουσανε. Απο τοτε το εχει κανει και αλλες φορες.Το πηγα στο συνεργειο και μου κανανε συντηρηση στη μιζα, αλλαγη τα μπουζια και εναν αισθητηρα. Μου ζητανε 100 ευρω. Τ αμαξι ομως δεν εγινε ακομα κ σημερα. Με αφησε παλι και ουτε σκαστο δεν πηρε μπρος. Σας παρακαλω.. μηπως εχετε ιδεα απο τι μπορει να ειναι??? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
-
Μαλλον εχεις προβλημα με το imobilizer.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Αφού έχει και αέριο το αυτοκίνητο δείτε πάλι το χάρτη του αερίου Ή δοκίμασε να το κινήσεις μόνο με βενζίνη να δούμε αν θα καταγράψει την βλάβη. Η βλάβη σου σχετίζεται με ρετάρισμα που είδε κάποια στιγμή ο εγκέφαλος. Προσδιόρισε λίγο αν φταίει το αέριο ή όχι και μη ψάχνετε άλλα πράγματα για αρχή.Το κάνει και με βενζίνη και με αέριο.
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Πότε ανάβει το λαμπάκι και μετά σβήνει...ανάβει και δεν σβήνει...αναβοσβήνει...Συμπτώματα: κανένα...το αυτοκίνητο πετάει, δεν μπερδεύει, δεν ρετάρει, δεν δυσκολεύεται σε ανηφόρας, δεν έχει διαφορά στην λειτουργία είτε με αέριο, είτε με βενζίνη...
Μήπως «βραχυκυκλώνει» κάποιο γδαρμένο καλώδιο και γίνεται το λαμπάκι φωτορυθμικό;
-
Μα καταγράφει τις βλάβες με τον κωδικό τους γμτ.
Τελευταία επικοινωνία που είχα σήμερα με τον μηχανικό, μου είπε ότι κατά 90% είναι εγκέφαλος, αλλά αν η βλάβη είναι στο 10% θα είναι σίγουρα μία μ@λ@κισμένη βλάβη απο αυτές τις τρελές...
Στο μεταξύ απεκλείσθει αισθητήρας Λ , καθαρίστηκε το maf και η πεταλούδα του αέρα και περιμένουμε αν θα ξανανάψει το λαμπάκι μετά απο αυτά (ο μηχανικός πιστεύει ότι δεν είναι κάτι απο αυτά και θα ξανανάψει)...
Εντάξει είναι πολύ σπαστικό και δεν ξέρω αν μου συνέβαινε εμένα πως θα αντιδρούσα... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Μα καταγράφει τις βλάβες με τον κωδικό τους γμτ.Είμαι πολύ επιφυλακτικός με τα διαγνωστικά.
Έχω δει αυτοκίνητο να μην παίρνει μπροστά και το διαγνωστικό να βγάζει 'ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΛΑΒΗ'!άναψε το λαμπάκι με μία ποικιλία κωδικών σφάλματος Ρ1172, Ρ0301, Ρ0304, Ρ0300 κλπ.
Το ότι βγάζει διάφορους κωδικούς βλάβης με κάνει ακόμα πιο καχύποπτο.
Δεν είναι πολύ πιθανό να έχει (;) τόσες «βλάβες» το αυτοκίνητο και να πετάει.
Εγκέφαλος? Αλτενέϊτορ? Πάντως πρόβλημα!