-
Αεροδυναμικά βοηθήματα που κατευθύνουν την ροή του αέρα στον διαχύτη, διευκολύνοντας και την ψύξη των κεραμικών δίσκων. Τεχνογνωσία αποκτηθείσα εν τη Formula 1.
-
Ευρέως γνωστά ως doughnuts ή και donuts.
-
Πάλι καλά δλδ που δεν τα είπαν και πρέτσελ....
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Πάλι καλά δλδ που δεν τα είπαν και πρέτσελ....μπρέτσελ ...
-
Pretzel
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Pretzelbretzel λεγεται ...
μου αρέσει που με διορθώνεις κιόλας...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Pretzel
bretzel λεγεται ...
μου αρέσει που με διορθώνεις κιόλας...
Τουλαχιστον κάνω καλύτερη δουλειά απο το esp σου;
-
-
-
τεχνογνωσία F1 να την πιείς στο ποτήρι
-
-
Είναι η βασική έκδοση με τάσια.
-
Προσέξτε τα πίσω φώτα (τα μικρά ledάκια), είναι τεχνογνωσίας F1.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Pretzel
bretzel λεγεται ...
μου αρέσει που με διορθώνεις κιόλας...
Τουλαχιστον κάνω καλύτερη δουλειά απο το esp σου;
με τον πόνο του ο καθής...
-
Οι γιάνκηδες τα λένε pretzel, οπότε έχετε και οι δύο δίκιο, αγαπηθείτε τώρα.
-
-
Το γαμήσατε και ψόφησε!
Προς ΟΛΟΥΣ, οι δίσκοι που παραθέσατε εξωτερικά των τροχών είναι άσχετοι με αυτό που έκανε η Ferrari στην GTO. Τα donaughts κατευθύνουν τον αέρα εσωτερικά του δαπέδου, 'οχι εξωτερικά.
Προς ΙΚΕ... χρόνια πολλά ρε!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Προς ΙΚΕ... χρόνια πολλά ρε!
?? Δεν γιορτάζω κάτι
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το γαμήσατε και ψόφησε!Προς ΟΛΟΥΣ, οι δίσκοι που παραθέσατε εξωτερικά των τροχών είναι άσχετοι με αυτό που έκανε η Ferrari στην GTO. Τα donaughts κατευθύνουν τον αέρα εσωτερικά του δαπέδου, 'οχι εξωτερικά.
Προς ΙΚΕ... χρόνια πολλά ρε!
Οι δίσκοι αυτοί λέγονταν (όταν επιτρέπονταν) heat extractors και είχαν σκοπό την αφαίρεση ζεστού αέρα από την περιοχή του τροχού. Απαγορεύτηκαν διότι θεωρήθηκαν (και ήταν...) κινητά αεροδυναμικά βοηθήματα και επιπλέον είχαν (όπως και τα κανονικά τάσια) μια τάση ανεξαρτητοποίησης με ενδεχομένως επικίνδυνα αποτελέσματα για παρευρισκόμενους (θεατές, κριτές κτλ.)
-
Νάσο τα daughnuts της GTO δεν επιτελούν ακριβώς την ίδια δουλειά με τους δίσκους της F1, οι οποιοι ήταν προσαρμοσμένοι στην ζάντα και όχι στο δισκόφρενο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά εδώ.
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)