-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Όπως τα λέει ο Bussos είναι. Αν επιχειρήσουν να κάνουν την Alfa γενικό κατασκευαστή, τότε απλά υπογράφουν και το κλείσιμό της. Αν με 2-3 μοντέλα η Alfa φυτοζωεί, τότε με πρακτικές τύπου VW θα κλείσει γιατί θα χάσει τους παραδοσιακούς της πελάτες που ζητάνε αυτό το κάτι (αν υπάρχει ακόμα) διαφορετικό. Οι υπόλοιποι απλά θα την προσπεράσουν γιατί υπάρχουν πολλοί πιο καταξιωμένοι γενικοί κατασκευαστές που θέλει 10ετίες για να μπορέσει να χτυπήσει ένα brand σαν την Alfa.Με ένα supermini, ένα hatchback 3d-5d, μια berlina, ένα sportwagon, μια Spider, ένα coupe, άντε και ένα μικρό SUV η Alfa θα είναι κερδοφόρα ή τουλάχιστον μη ζημιογόνα. Αν με 2,5 μοντέλα (Mito, Giulietta, 159) που έχει τώρα κάνει 160-180k πωλήσεις, με 8 μοντέλα και παρουσία σε μερικές νέες αγορές, θέλοντας και μη θα 3πλασιάσει.
+lamborghini
-
Στην Gulietta δεν μου αρεσει το μπροστα μερος αλλα αντε πες οκ αυτο ειναι υποκειμενικο θεμα... (το πισω ειναι ολα τα λεφτα..)
Αυτο που ειναι αντικειμενικο ειναι οτι το εσωτερικο ειναι πολυ φτηνο... δεν μου αρεσει καθολου... εχω μια 147 και νιωθω πως μεσα ειναι πιο καλοφτιαγμενη. Η Gulietta αν ειχε καλυτερο εσωτερικο θα ηταν φοβερη... αλλα τωρα με τετοιο εσωτερικο που πας. Ειδατε την νεα σειρα 1? Ειναι σε ολα πολυ πολυ πιο βελτιωμενη απο την παλια σειρα 1.Απιστευτη ποιοτητα ... και στο εσωτερικο της κ εξω και πατημα στον δρομο κ ολα. Αυτο επρεπε να κανει κ η αλφα.. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
H Gulietta δεν έχει κοινά μηχανικά μέρη (εκτός κάποιων κινητήρων) με το Bravo...Εδώ και σχεδόν ένα χρόνο έχουν πια και ίδια κιβώτια.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
+lamborghini
Ε όχι να ζηλέψουμε και τη Lambo που αλλάζει μοντέλο κάθε 10 χρόνια και τρώει τη σκόνη της Ferrari anytime. To 'πρακτικές Φάουβε' πήγαινε στα άπειρα μοντέλα και τις παραλλαγές αυτών που μοστράρει το γκρουπ. Η Alfa δεν χρειάζεται πάνω από 7-8 μοντέλα για να έχει αξιοπρεπείς πωλήσεις και τουλάχιστον να μην είναι ζημιογόνα.
Στην Gulietta δεν μου αρεσει το μπροστα μερος αλλα αντε πες οκ αυτο ειναι υποκειμενικο θεμα... (το πισω ειναι ολα τα λεφτα..)
Αυτο που ειναι αντικειμενικο ειναι οτι το εσωτερικο ειναι πολυ φτηνο... δεν μου αρεσει καθολου... εχω μια 147 και νιωθω πως μεσα ειναι πιο καλοφτιαγμενη. Η Gulietta αν ειχε καλυτερο εσωτερικο θα ηταν φοβερη... αλλα τωρα με τετοιο εσωτερικο που πας. Ειδατε την νεα σειρα 1? Ειναι σε ολα πολυ πολυ πιο βελτιωμενη απο την παλια σειρα 1.Απιστευτη ποιοτητα ... και στο εσωτερικο της κ εξω και πατημα στον δρομο κ ολα. Αυτο επρεπε να κανει κ η αλφα..Το εσωτερικό της Giulietta δεν είναι φθηνό. Είναι ίδιο ποιοτικά με το εσωτερικό ενός οποιουδήποτε αυτοκινήτου της κατηγορίας (πχ Λεόν, Άστρα, Φόκους) και απλά τιμολογείται λίγο υψηλότερα από αυτά και γι' αυτό ξενίζει. Δεν είναι premium με άλλα λόγια όπως η σειρά 1 που αναφέρεις η οποία όμως και έχει χαώδη διαφορά στην τιμή. Πάντως όπου ακούω και βλέπω premium εσωτερικά με καταπληκτική απτή ποιότητα και μαλακά πλαστικά, κρατάω μικρό καλάθι. Όλα αυτά ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματική ποιότητα που δεν είναι άλλη από την αντοχή στο χρόνο.
-
εγω πιστευς πως η giulietta ειναι αντιπαλος της σειρα 1 κ του audi a3. Αν τωρα μου λες οτι επεσαν οι προσδοκιες και ειναι αντιπαλος του λεον .... (ουτε καν golf) , του αστρα κ του φοκους τοτε μαλλον λεμε το ιδιο πραγμα.
-
Στην Alfa αυτοχαρακτηρίζονται ως near-premium πλέον οπότε θεωρητικά δεν στοχεύουν σε σειρά 1 και Α3. Είναι πιο πάνω όμως από Άστρα, Λεόν, Φόκους κτλ.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Στην Alfa αυτοχαρακτηρίζονται ως near-premium πλέον οπότε θεωρητικά δεν στοχεύουν σε σειρά 1 και Α3. Είναι πιο πάνω όμως από Άστρα, Λεόν, Φόκους κτλ.κριμα... παντως οι τιμες στα service μια χαρα premium ειναι... οπως και η τιμη της:
Giulietta 1.4 Distinctive 120hp 1368 cc /120 hp 22050 euro
5d (new) 116i 1598 cc /136 hp 23900 euro -
Ο χρήστης nomikosas έγραψε:
Στην Alfa αυτοχαρακτηρίζονται ως near-premium πλέον οπότε θεωρητικά δεν στοχεύουν σε σειρά 1 και Α3. Είναι πιο πάνω όμως από Άστρα, Λεόν, Φόκους κτλ.
κριμα... παντως οι τιμες στα service μια χαρα premium ειναι... οπως και η τιμη της:
Giulietta 1.4 Distinctive 120hp 1368 cc /120 hp 22050 euro
5d (new) 116i 1598 cc /136 hp 23900 euroτα σέρβις στην αντιπροσωπεία χρεώνονται 5 την ώρα πάνω από τα φιατ και στα ίδια με φορντ ...
τα αντ/κα είναι κοινά και βρίσκεις τα πάντα παντού -
Υπάρχει διαφορά στην τιμή στα 20,5κ πήρε ο αδερφός μου την ιουλιέτα με 120 άτια και καλό πακέτο εξοπλισμού με το Α3 στα ιδια χρήματα να βγαίνει 1.2 και την παλιά άτμο 116 στα 24 . Έχω οδηγίσει την 147 αλλά πάνε χρόνια η g πιστεύω ότι έχει το ίδιο καλό μπροστινό αν και λίγο πιο χαλαρή ανάρτηση μάλλον η distinctive είναι διαφορετική με καλύτερες επιδόσεις , χαμηλότερη κατανάλωση και περισσότερη παθητική ασφάλεια αλλά εσωτερικό έχει καλύτερο κλάσσεις μπορώ να πω η 147 .
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
Η Alfa επαναπροσδιορίζει την εικόνα της και το μελλοντικό της target group,το οποίο θα είναι πολύ διαφορετικό από εκείνο που μέχρι πριν μερικά χρόνια ακολουθούσε πιστά τη μάρκα.Το μελλοντικό της κοινό ελπίζει ότι θα είναι ευρύτερο,αλλά από την άλλη θα έχει μικρότερη 'βαρύτητα' και σαν πορτοφόλι και από άποψη απαιτήσεων και προσδοκιών. Παρόλα αυτά γεννιέται το ερώτημα: γιατί κάποιος θα πρέπει να αγοράσει στο μέλλον μια Alfa τη στιγμή που θα μπορεί να 'βολευτεί' σε μια DS4...ξοδεύοντας ταυτόχρονα λιγότερα;
Αυτός ο επαναπροσδιορισμός έχει γίνει εδώ και δεκαετίες. Η Alfa μπορεί να είχε μία σπουδαία ιστορία την εποχή του προκάμβριου αλλά εδώ και πολλά χρόνια έχει μία περιορισμένη γκάμα μεσαίων/μικρομεσαίων μοντέλων με επίπεδο πολυπλοκότητας αντάξιο στην καλύτερη περίπτωση με αυτό ενός Honda Accord. Είναι μια μέση μάρκα όπως όλες και ο όποιος επαναπροσδιορισμος θα είχε νόημα προς τα επάνω με μεγάλη επένδυση σε χρόνο και χρήμα. Η σημερινή ή αυριανή -όποια- Alfa σαν ανταγωνιστής του -όποιου- DS4 δεν είναι επαναπροσδιορισμός, είναι ορισμός (ίσως και αισιόδοξος).
συμφωνω. θεωρω πως η αλφα εχει μια σοβαρη κριση ταυτοτητας τα τελευταια 20 χρονια (και παραπανω ισως).
το γεγονος οτι μονο μια 156 και μια 147 ταραξαν τα ''λιμναζοντα'' νερα δεν αναστρεφει το ολο κλιμα.
τα λαθη που εχουν γινει ειναι τεραστια και πολλες φορες φαινονται επιπολαια.
η 156 για μενα παραμενει επανασταση
η 147 ειναι ναι μεν αλλα...(3 αστερια σε crash test ειναι ακυρο...)
βγαινει μια κουκλα 159 και μονο τα 2 τελευταια χρονια εχει το κινητητρα που της αρμοζει
μονο η μιτο φαινεται να ειναι προιον σοβαρης δουλειας απο το Α εως το Ω γι αυτο και παει καλα..
η giulietta θα δειξει...η μίτο είναι η πιο αξιόπιστη αλφα ρομέο των τελευταίων πολλών χρόνων... έχει κάποιες προχειρότητες αν σκεφτείς οτι είναι αρ και όχι αν σκεφτείς οτι είναι σούοερμίνι
-
Ο χρήστης nomikosas έγραψε:
Στην Alfa αυτοχαρακτηρίζονται ως near-premium πλέον οπότε θεωρητικά δεν στοχεύουν σε σειρά 1 και Α3. Είναι πιο πάνω όμως από Άστρα, Λεόν, Φόκους κτλ.
κριμα... παντως οι τιμες στα service μια χαρα premium ειναι... οπως και η τιμη της:
Giulietta 1.4 Distinctive 120hp 1368 cc /120 hp 22050 euro
5d (new) 116i 1598 cc /136 hp 23900 euroΕφόσον βάζεις αρχικές εκδόσεις έπρεπε και για τη G να βάλεις την progression.
Και οι τιμές στα σέρβις δεν είναι καθόλου premium αν σκεφτείς ότι στην Audi πχ έχει 62+φπα η εργατοώρα ενώ στην Alfa έχει 50+φπα.
-
Ο χρήστης nomikosas έγραψε:
Στην Alfa αυτοχαρακτηρίζονται ως near-premium πλέον οπότε θεωρητικά δεν στοχεύουν σε σειρά 1 και Α3. Είναι πιο πάνω όμως από Άστρα, Λεόν, Φόκους κτλ.
κριμα... παντως οι τιμες στα service μια χαρα premium ειναι... οπως και η τιμη της:
Giulietta 1.4 Distinctive 120hp 1368 cc /120 hp 22050 euro
5d (new) 116i 1598 cc /136 hp 23900 euroΕγώ γιατί βλέπω 20750 euro για τη βασική έκδοση της Giulietta;
-
εβαλα distictive γι'αυτο μαλλον. για 3000 διαφορα δεν νομιζω οτι καποιος τα θεωρει σοβαρη διαφορα .. αυτοκινητο αγοραζεις.
Ασε που πιστευω η ποιοτητα που θα παρεις με 3000 παραπανω ευρω αξιζει μεχρι κ το τελευταιο ευρω.
Τωρα ο καθε αγοραστης θα λεει ας παρω σειρα 1 και θα κανει την υπερβαση για την ποιοτητα ενω αντιθετα αν η αλφα ειχε λιγο καλυτερη ποιοτητα μεσα δεν θα το σκεφτοταν καν.
Τελος παντων εγω ξενερωσα με την ποιοτητα... μονο το χειροφρενο να πιασεις κ λιγο το τιμονι κ του διακοπτες κ καταλαβες... -
http://www.alfaromeo.gr/models.aspx?id=43&parent=17 &main_id=17
GIULIETTA 1.4 TB 120 hp Progression = 20.750
Τελική τιμή με απόσυρση: 19.790GIULIETTA 1.4 Multiair 170 hp Progression = ** 22.650**
Τελική τιμή με απόσυρση: 21.690GIULIETTA 1.4 Multiair 170 hp Distinctive = ** 23.950**
Τελική τιμή με απόσυρση: 22.990Αυτός είναι ο κατάλογος . Αν πάς απο εκεί μία βόλτα . . . κάτι επιπλέον θα κερδίσεις . . .
-
http://www.bmw.gr/1series/5door/2011/prices.html
F20 - NEA Σειρά 1 5θυρη
1A11 116i 1.598cc 136hp Τιμή καταλόγου 23.900
1A31 118i 1.598cc 170hp Τιμή καταλόγου 26.950 Δεν πάμε καλά . -
Oι συγκρίσεις που κάνετε είναι λάθος. Και αυτό γιατί πρέπει να συγκρίνετε την τιμή τσιφ του κάθε οχήματος με παραπλήσιο εξοπλισμό με ένα άλλο μήπως και βγάλετε ορθά συμπεράσματα.
Συγκρίνετε όμως τις λιανικές, αφού έχουν μπει οι φόροι δηλαδή. Και η μεν Τζουλιέτα καθότι 1.400 κυβικά έχει π.χ. 12% ειδικό τέλος ταξινόμησης, ενώ το Μπεμβέ καθότι 1.600 πάει στην επόμενη κλάση του 20%. Αντίσοιχα διαφορές μπορεί να υπάρχουν και στο φόρο πολυτελείας διαφοροποιώντας το ένα από το άλλο.
Ο Ιταλός όμως ή ο Γερμανός που το έφτιαξε δεν ασχολήθηκε με το φορολογικό σύστημα της Ελλάδας. -
Ο χρήστης nomikosas έγραψε:
εβαλα distictive γι'αυτο μαλλον. για 3000 διαφορα δεν νομιζω οτι καποιος τα θεωρει σοβαρη διαφορα .. αυτοκινητο αγοραζεις.
Ασε που πιστευω η ποιοτητα που θα παρεις με 3000 παραπανω ευρω αξιζει μεχρι κ το τελευταιο ευρω.
Τωρα ο καθε αγοραστης θα λεει ας παρω σειρα 1 και θα κανει την υπερβαση για την ποιοτητα ενω αντιθετα αν η αλφα ειχε λιγο καλυτερη ποιοτητα μεσα δεν θα το σκεφτοταν καν.
Τελος παντων εγω ξενερωσα με την ποιοτητα... μονο το χειροφρενο να πιασεις κ λιγο το τιμονι κ του διακοπτες κ καταλαβες...3000€ σε αμάξια των 22-24.000€ είναι αμελητέα διαφορά? Δεν νομίζω. Πρόκειται μάλλον περί απαγορευτικής διαφοράς. Είναι χρήματα με τα οποία παίρνεις το επόμενο μοντέλο. Με 3000€ καλύτερα να πάρεις +35-50 άλογα, παρά λίγο καλύτερα πλαστικά.
Επίσης τι σκάλωμα έχεις φάει σήμερα και επαναλαμβάνεις τα ίδια και τα ίδια σε 2 φόρουμ? Μήπως δεν σου φτάνουν τα λεφτά για σειρά 1?
who cares για τη CIF τιμή? Σημασία έχει τι πλερώνουμε στο Ελλάντα. Παρέθεσε αν ξέρεις τιμές από άλλες Ευρωπαϊκές αγορές να δούμε αν διατηρείται η διαφορά στην τιμή.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Επίσης τι σκάλωμα έχεις φάει σήμερα και επαναλαμβάνεις τα ίδια και τα ίδια σε 2 φόρουμ? Μήπως δεν σου φτάνουν τα λεφτά για σειρά 1?
για να πω την αμαρτια μου ελεγα να ανοιξω ετσι μια κουβεντα να τσιγκλισω κοσμο
Αλλα περα απο την πλακα.
147 εχω και οσο ναναι μου αρεσει το σηματακι κ η ιστορια της αλφα.
Θα ηθελα να δω ενα καλυτερο συνολικα αυτοκινητο. Με ποιοτητα και κουλτουρα πραγματικης αλφαρομεο.
Να βγαλει κ η αλφα ενα ωραιο car χωρις εκπτωσεις σε καποιο τομεα. Την μια δεν ειναι αξιοπιστο ,την αλλη ειναι βαρυ , την αλλη ειναι με εσωτερικο οτι να'ναι ... σε λιγο θελοντας κ μη δεν θα αγοραζει κανεις αλφα. Δεν εχουν σταθερη πολιτικη. -
who cares για τη CIF τιμή?
Aν θέλεις να κάνεις ουσιαστική σύγκριση ύφους κατασκευής, είναι η ασφαλέστερη οδός. Η τιμή λιανικής στη χώρα μας είναι προιόν χονδροειδούς μοντάζ. Είναι φυσικά σημαντική έως και κορυφαία γιατί αυτή καλείσαι να πλερώσεις, αλλά για να δεις πόσο κοντά ή μακρυά είναι δύο ομοειδή προιόντα νέτα σκέτα έτσι όπως τα οραματίστηκε και σχεδίασε ο δημιουργός τους και να αντιληφθείς το ζητούμενο στην περίπτωσή μας, το πόση πριμιά έχουν ή όχι επάνω τους, τότε καλά είναι να μιλάμε με τιμές τσιφ.
-
ΟΚ. Βάλε λοιπόν τιμές από ξένες αγορές να δούμε τι παίζει. Από Γερμανία ή Ιταλία κατά προτίμηση.
1ον το τέλειο αμάξι δεν έχει φτιαχτεί ακόμα οπότε μην ελπίζεις.
2ον αν δεν σου κάνουν οι νέες Alfa απλά μην ψωνίσεις.Αν λες 'ότι ναναι' το εσωτερικό της Giulietta τότε του Auris τι το λες?? Μην υπερβάλλουμε...
ΑLFA ROMEO FORUM