- 
				
				
				
				
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
==================
Eίμαι σίγουρος πως θές να μας τρελλάνεις Χριστουγεννιάτικα
Εξήγησε καλέ μου mod…
A.Προφανώς δεν είναι κάτοχος προγράμματος αγκυροβολίας.
 - 
				
				
				
				
Η αλήθεια να λέγεται. Mod, κάνε αναβάθμιση σε παρακαλώ και ξαναμέτρα την τελική της ψαρότρατάς σου.
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Το έχουμε γράψει και άλλη φορά. Όταν το αυτοκίνητο τρέχει, οι τροχοί ‘σπινάρουν’ και έτσι το κοντέρ γράφει περισσότερα, ενόσω πηγαίνουμε αργότερα. Μάλιστα έγινε και αντικείμενο ειρωνείας, από κάποιο ακατανόμαστο…..
Για την ακριβή μέτρηση με GPS, αυτό πραγματοποιείτε, όταν έχει και πρόγραμμα αγκυροβολίας. Τότε διαβάζει περισσότερους δορυφόρους. Εάν δεν έχει, τότε υπολόγισε λάθος +-0,3%.
Η μέτρηση ‘καπετάνιε!’ γίνετε επί ευθείας, για να μην κάνουν οι τροχοί διαφορικό.απο που να αρχισει κανεις και που να τελειωσει!
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
******************8
Δηλαδή το παρακάτω είναι λάθος?ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ!
εννοειται οτι ειναι λαθος, καταρχας δεν εχει προγραμμα αγκυροβολιας, αλλα απλο gps
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Να γράψω κι εγώ μια κι έκανα δοκιμές προσφάτως
Σε επίπεδο έδαφός λοιπόν είδα το κοντέρ να σταματάει στα 200 στρογγυλά και το Gps να παίζει στα 192-193 χλμ ανα ώρα
Στροφές κινητήρα δεν κοίταξα κάθότι σχετικά αγχωμένος
Δεν πειράζει στην επόμενη μέτρηση
Πρώτο συμπέρασμα.Η μαμα ανακοινωμένη τελική είναι μούφα
Εργοστασιακά είναι 185 και ήμουν στα +7
Επίσης η απόκλιση ατο κοντέρ μου έχει ως εξής Μέχρι τα 120 είναι στο +3 απο την πραγματική.Απο τα 120 μέχρι τα 160+ είναι στα +5 απο την πραγματική και όταν τελικιασε ήταν στα +7 με +8 καθότι δεν είχα σταθερή τελική αλλα έπαιζε στα 192-193 όπως προαναεφερα.
Παρ' όλα αυτά εξεπλάγην ευχαριστα να πω την αλήθεια καθώς απο προηγούμενες δοκιμές με ανέβασμα μέχρι τα 180 κοντεράτα δεν περίμενα να καταφέρει να 200ρισει στο κοντέρ καθώς γύρω στα 170+ παρατηρούσα μια έντονη απροθυμία απο τον κινητηρα
Σε επόμενη μέτρηση που θα κάνω(όχι σύντομα γιατί μετα απο αυτό ακούγωντας το μοτέρ μου τρόμαξα ) θα τσεκάρω και το γρανάζωμα του κιβωτίου
Αυτά
Edit με το Fluence αυτά για όσους πιθανόν δεν ξέρουνΗ δική μου δοκιμή έγινε το καλοκαίρι, ξημερώματα σε γνωστό σημείο - ευθεία.
Το κοντέρ τερμάτισε στο κάτω-κάτω μέρος, με το στροφόμετρο στις 5700 +- κάτι λίγα...Μάλιστα όλα έγιναν πολύ γρήγορα έως τα 230 και κάτι ενώ αρκετά απρόθυμα μετά τα 245 (πάντα κοντέρ)...
Το gps, αφού είναι στη μικρή οθόνη του κινητού (4.3) πραγματικά δεν μπορούσα καν να το κοιτάξω όντας χ@σμ@νος από το φόβο μου - όλα ερχόντουσαν και έφευγαν πολύ γρήγορα! Η τελευταία του ένδειξη ήταν όταν το κοντέρ είχε 230, στα 222/3 - έπαιζε το τελευταίο ψηφίο ή τα γουρλωμένα μάτια μου...
Εκ των υστέρων μιλώντας, η αίσθηση του αυτοκινήτου δεν ήταν τραγική, τιμόνι μια χαρά - κινητήρας όχι σκασμένος - κανένα κρύο συναίσθημα μετατόπισης του αμαξώματος από τον αέρα, πλην του σφυρίγματος στους καθρέπτες που είχε χροιά θύελλας!
Θερμοκρασία (σαλιγκάρι γαρ...) στους 23, βενζίνη 95, χιλιόμετρα 34000, σασμάν και ανάρτηση στο sport mode.
Ολα όμως έχουν ένα τίμημα... Μέχρι την κοντινή επαρχιακή πόλη, αν και πλην του τμήματος δοκιμής ήμουν εντός λογικότατων πλαισίων ( - 
				
				
				
				
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εννοειται οτι ειναι λαθος, καταρχας δεν εχει προγραμμα αγκυροβολιας, αλλα απλο gpsEδώ λέει ότι τα προγράμματα αγκυροβολίας δεν είναι πολύ αξιόπιστα
http://www.deepbluemarine.ch/english/ma ... t_faq.htmlΚάποιος που να έχει άποψη επ'αυτού?
 - 
				
				
				
				
Σχεδόν σίγουρα δεν είχε φροντίσει να συνδεθεί σε δορυφόρο με σύστημα πρόσδεσης άγκυρας.
Amateur fail is amateur
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Δεν μετράμε στον κόφτη, μα στα δυο τρίτα των στροφών παρακολουθώντας το στροφόμετρο, και όχι σε στροφές με το διαβατήριο στο στόμα!.
Διαιρούμε της στροφές : δυο, και πολλαπλασιάζουμε Χ τρία. Έτσι έχουμε την θεωρητική τελική ταχύτητα, που πάντοτε πιάνετε.
Η ταχύτητα που αναγράφετε στο κοντέρ είναι περίπου. Εξαρτάτε με την ποιότητα του αυτοκινήτου, και την αντίστοιχη πρόσφυση αυτού.
Α.Μονο στα ατμοσφαιρικα και μαλλον στα ρυθμισμενα λιγο πιο σπορ ειναι η ροπη τους στα 2/3 του κοφτη.
Τωρα πλεον με τα τουρμπο τρεχα γυρευε. Αλλοι ξεκινανε στις 1500 αλλοι στις 1200 και δε συμαζευεται...Ομως ρε παιδια γιατι τετοια πρεμουρα για την τελικη ταχυτητα? Τι σας νοιαζει? Ακομα κι αν την δειτε ποτε δε προκειται να την εχετε για πολυ ωρα... Δηλαδη για πιο λογο ειναι σημαντικο αν το αμαξι μου πιανει 180 ή 185, και δεν ειναι σημαντικο σε ποσο χρονο κανει τα 0-150?
Εγω αυτο το θεωρω πιο σημαντικο και για την ενεργητικη ασφαλεια και για την δυναμη και τοσο ποσο γεματος ειναι ενας κινητηρας.
(μια ιδεα λεω)Κι αλλωστε η τελικη ταχυτητα εξαρταται απο 50 ασταθμητους παραγοντες... Θερμοκρασια βαρομετρικο ασφαλτος δρομος λαστιχα κλπ κλπ
Το 0-150 πχ εξαρταται μονο απο την κοινη λογικη, να κανεις 3 σωστες αλλαγες ταχυτητων ξερω γω... - 
				
				
				
				
 - 
				
				
				
				
ναι το tanθ είχε στο μυαλό του.
πουtanα τεχνολογία... - 
				
				
				
				
δε πας πουθενα σημερα χωρις γνωση του tanθ
 - 
				
				
				
				
Για την καμπύλη έλεγα βασικά, ότι το μέγιστο traction force το έχεις όταν υπάρχει ένα ποσοστό slip.
Το tanθ δίνει την μέγιστη τιμή δεν έχουμε φτάσει να το αναλύσουμε ακόμα. - 
				
				
				
				
Ένα πρώτης στης πίστες αγώνων, κάθε λίγα μετρά, υπάρχουν κάθετοι σένσορες, που στέλνοντας στον υπολογιστή σήμα, καταδεικνύουν στο ΣΕΧ τους αγωνοδίκες και στα pits, την ταχύτητα του οχήματος πχ F1. Δεν υπάρχουν GPS!!!... υπάρχουν αισθητήρες θέσης.
Έχω 3 GPS και ένα plotter, και εκεί και κυρίως την νύχτα, το παραμικρό λάθος, σε ρίχνει στης ξερές!!.
Ξέχασα έχω και δυο display – GPS σε δυο αυτοκίνητα μου…..Αναμφίβολα Σπύρο μου, έχεις αποδείξει ότι είμαι για εσένα κόκκινο πανί. Να είσαι καλά, μα δεν βρισκόμαστε σε αρένα της Ισπανίας, να παριστάνεις τον ταύρο!.
Σίγουρα φιλέ gatoz στης 3500 είναι λογικό, μα στης 1400 έχω αμφιβολία, έκτος εάν διαθέτης VVTI.
Στην περίπτωση όμως νομίζω, ότι κατεύθυνα τον φίλο, πως θα βρει με ασφαλή τρόπο την τελική του, μην λαμβάνοντας υπόψη την ροπή του μοτέρ του, αλλά της στροφές της μηχανής του.
Η υγιής επιτάχυνση, για ένα προσπέρασμα είναι άλλο πράγμα, που μπορούμε να συζητήσουμε.
Άλλη μέρα!!...Φιλέ roman_k δεν μελέτησα το ως άνω ξενόγλωσσο post , απλός το διάβασα, μα νομίζω είναι επεξηγηματικό για κάτι άλλο και αποτίνετε, καθαρά για ναυτικούς. Με ενδιαφέρει και θα το μελετήσω, για να πλουτίσω της ναυτικές μου γνώσεις. Ευχαριστώ.
Φιλέ mjacob θα μπορέσω να σου απαντήσω, όταν μελετήσω ακριβώς το κείμενο. Μα εδώ είμαστε of topic. Εάν ενδιαφέρεσαι όπως άλλωστε και εγώ μπορούμε να τα πούμε.
Σίγουρα φιλέ Orestis.D, ένα turbo δεν δουλεύει στης 1200 στροφές. 2500 και βαλε!!.
Μόνον ένα turbochargers με λουριά μπορεί από τόσο χαμηλά.
Οπωσδήποτε τα reflex του οχήματος μετράνε στην επιτάχυνση, για προσπέραση!. Μα εδώ μιλάμε για τελική. Ενδιαφέρων το θέμα σου.Περίπου φίλε Vagnar !.
Α.
 - 
				
				
				
				
δεν εισαι κοκκινο πανι, αλλα αυτα που γραφεις ειναι περιπου 833557868635 φορες εκτος πραγματικοτητας και μπορει να στο επιβεβαιωσει οποιοσδηποτε εχει τελειωσει την 6η Δημοτικου.
 - 
				
				
				
				
[quote='Vagnar']Για την καμπύλη έλεγα βασικά, ότι το μέγιστο traction force το έχεις όταν υπάρχει ένα ποσοστό slip.
Το tanθ δίνει την μέγιστη τιμή δεν έχουμε φτάσει να το αναλύσουμε ακόμα. [/quote
Και σίγουρα φίλε μου, υπάρχουν πολλοί παράμετροι για να αναλυθεί το θέμα. Έχουμε καιρό μπροστά μας. Τώρα που άναψε την ίσκα ο φίλος mod!!!!!!!!!!!!!!!!!.............
Μα τώρα θα σας καληνυχτίσω, διότι πρέπει να προετοιμάσω το αυριανό τραπέζι!!!!!.
Εις αύριο τα σπουδαία…
Α. - 
				
				
				
				
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φιλέ roman_k δεν μελέτησα το ως άνω ξενόγλωσσο post , απλός το διάβασα, μα νομίζω είναι επεξηγηματικό για κάτι άλλο και αποτίνετε, καθαρά για ναυτικούς. Με ενδιαφέρει και θα το μελετήσω, για να πλουτίσω της ναυτικές μου γνώσεις. Ευχαριστώ.
Κύριε Αντώνη πιστεύω γνωρίζετε καλύτερα από εμάς ότι η θεωρία είναι ένας πολύ καλός τρόπος να λες ψέματα.
Στην πράξη φαίνεται ποιος ξέρει και ποιος όχι. Δε νομίζω ότι η μελέτη ενός απλού κειμένου θα σας/μας προσφέρει πολλά.
Αντιθέτως θα ήταν πολύ χρήσιμες οι ναυτικές γνώσεις ανθρώπων που γνωρίζουν τη θάλασσα, όπως ο rx8_drifter. - 
				
				
				
				
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν εισαι κοκκινο πανι, αλλα αυτα που γραφεις ειναι περιπου 833557868635 φορες εκτος πραγματικοτητας και μπορει να στο επιβεβαιωσει οποιοσδηποτε εχει τελειωσει την 1η Δημοτικου.fixed
 - 
				
				
				
				
ειπα να ειμαι ευγενικος λογω ημερων
 - 
				
				
				
				
Νομιζω οτι κανουμε στοιχειωδη ΠΡΑΚΤΙΚΑ σφαλματα, ειναι δυνατον να μετραμε την ταχυτητα σε χλμ/ωρα?
Μου φαινεται πως πρεπει να αρχισουμε με βασικα μαθηματα ΠΛΕΥΣΗΣ
 
		
		Περι τελικης ταχυτητας και γενικα ταχυτητας...
		
	
