Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 4 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    63
    176
    1251
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      πόσο χρόνο κάνει περίπου για να φτάσεις τους 80 στο λάδι; κανα 10λεπτο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
        Αγαπητοί συνφορουμήτες.

        Μετά από προτροπή του taurus ανοίγω το παρόν θέμα να μου (και ίσως μας) λυθεί μια απορία περί προθέρμανσης κινητήρα.

        Όταν έξω έχει κρύο (κάτω απο 15 βαθμούς) περιμένω για 5 λεπτά στο ρελαντί μέχρι τα νερά (άρα και τα λάδια) να φτάσουν στους 35-40 βαθμούς πριν ξεκινήσω.

        Κάνω καλά;

        Σημείωση. Οι κυλινδροί μου είναι αλουμινένιοι και έχω διαβάσει μερικές περιπτώσεις στο εξωτερικό οι οποίοι ραγίζουν ενδεχομένως λόγω απότομης αλλαγής στη θερμοκρασία.

        Ακούω απόψεις.

        το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το μοτέρ...
        όταν ζεσταίνεις το αυτοκίνητο χωρίς να κινείται ζεσταίνεται μόνο το μοτέρ και τα μέρη αυτού... τα λάδια περνούν από το μοτέρ ζεσταίνονται και πέφτουν καυτά στο παγωμένο κάρτερ... τον πούλο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gakost last edited by

          Στα σύγχρονα αυτοκίνητα το ζέσταμα είναι σπατάλη και χρόνου και καυσίμου. Μόνη εξαίρεση που μπορώ να σκεφτώ και προσωπικά εφαρμόζω στις σπάνιες περιπτώσεις που είναι το αυτοκίνητο καλυμένο στο χιόνι εκεί μέχρι να ξεχιονίσω παρ μπρίζ και φώτα το αφήνω να δουλέψει να ζεσταθεί. Κατά τα άλλα βάζω μπρος και φεύγω χαλαρά χαλαρά πάντα. Στο Fiat Uno του 86 που οδηγούσα δεν μπορούσες να το κάνεις αυτό γιατί απλά ..... δεν πήγαινε κρύο όπως σωστά αναφέρθηκε σε προηγούμενο ποστ, οπότε ζέσταμα και τσοκ στην αρχή αλλιώς δεν. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα με τις βαλβίδες ψυχρής εκκίνησης και τα ηλεκτρονικά δεν βλέπω τον λόγο για ζέσταμα. Μάλιστα πολλοί κατασκευαστές έχουν συστήματα να προφυλάξουν τον κινητήρα αν κάποιος είναι τόσο στ@ρχιδόπουλος. Η Honda στο TypeR (και φαντάζομαι και σε άλλα μοντέλα της) δεν σε αφήνει να στροφάρεις ψηλά αν δεν είναι ο κινητήρας στην ιδανική θερμοκρασία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • xenos
            xenos last edited by

            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
            Κάτι άσχετο...είναι φυσιολογικό τα νερά μου να παίζουν μεταξύ 80-85 βαθμούς σε νορμαλ οδήγηση (πχ Αττική οδό)? δεν είναι λίγο χαμηλά? ο θερμοσάτης φαίνεται να ανοίγει στους 85 γιατι με το που παει 85, αρχίζει και πέφτει.

            Koμπλέ είναι. Ειδικά ΑΟ που παίρνει τόσο αέρα το ψυγείο δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία με τπτ.

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Αυτό δεν ισχύει που λες, αν δεν φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας τότε έχει κάποιο πρόβλημα ο θερμοστάτης.

              Sent from my GNex using smoke signals.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • R
                rallyaddicted last edited by

                ένα μικρό ζέσταμα το κάνω πάντα ότι καιρό και να κάνει... και αν το λάδι δεν φτάσει 70 βαθμούς δεν πιέζω...
                όσο για το νερό συνήθως δουλεύει 86 βαθμούς.
                ps : με το ψυγείο λαδιού έχω πάει για κάνα λεπτό με 200km/h και πάνω από 95 βαθμούς δεν έδειξε όπως επίσης και όσο και αν το έχω σκίσει σε στροφοδιαδρομες, κοφτιάσματα κτλ. ποτέ δεν έχει πάει πάνω από 95... μένει να μπω και μια πίστα για να έχω ολοκληρωμένη άποψη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  theo13 last edited by

                  εγω σε passat fsi βαζω μπροστα και περιμενω να ανοιξει η γκαραζοπορτα και η εξωτερικη καγκελοπορτα.μετα ξεκινω χαλαρα πολυ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                    πόσο χρόνο κάνει περίπου για να φτάσεις τους 80 στο λάδι; κανα 10λεπτο;

                    αναλογα τη ζεστη εξω, αλλα το χειμωνα το πολυ 10 λεπτο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nek last edited by

                      αν η μηχανη δουλευει στον 'αερα' δηλαδη ξεκιναμε και κατεβαινουμε μια κατηφορα μεγάλη με ταχυτητα χωρις γκάζι. τοτε μπορούμε να πούμε οτι ζεσταινεται ο κινητηρας ή επειδη δεν υπάρχει κάυση, όχι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης nEK έγραψε:
                        αν η μηχανη δουλευει στον 'αερα' δηλαδη ξεκιναμε και κατεβαινουμε μια κατηφορα μεγάλη με ταχυτητα χωρις γκάζι. τοτε μπορούμε να πούμε οτι ζεσταινεται ο κινητηρας ή επειδη δεν υπάρχει κάυση, όχι?

                        αργει παααρα πολυ να ζεσταθει, αν η εξωτερικη ειναι χαμηλη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης nEK έγραψε:
                          αν η μηχανη δουλευει στον 'αερα' δηλαδη ξεκιναμε και κατεβαινουμε μια κατηφορα μεγάλη με ταχυτητα χωρις γκάζι. τοτε μπορούμε να πούμε οτι ζεσταινεται ο κινητηρας ή επειδη δεν υπάρχει κάυση, όχι?

                          Επειδή το έχω κάνει πολλές φορές,

                          Όσο ο κινητήρας είναι κρύος, δεν δουλεύει το fuel-cutoff και σιγά σιγά ζεσταίνεται.

                          Με κινητήρα σε κανονική θερμοκρασία (και το καλοριφέρ στο φουλ) αν η κατηφόρα είναι απότομη και δουλεύει πολύ το fuel-cutoff θα δεις τη βελόνα θερμοκρασίας να κατεβαίνει, ακόμα και να φτάνει στο C.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Αυτό δεν ισχύει που λες, αν δεν φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας τότε έχει κάποιο πρόβλημα ο θερμοστάτης.

                            Sent from my GNex using smoke signals.

                            Δεν είπα ότι δεν φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας αλλά ότι αργεί περισσότερο να την φτάσει.

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Εγώ άλλο βλέπω να γράφει η δημοσίευσή σου, αλλά εντάξει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coupeas last edited by

                                  Oσο ο θερμοστατης ειναι κλειστός τα πρωινά δεν προκειται να αργησει περισσότερο να φτασει τη θερμοκρασία που ανοίγει σε οποιαδηποτε κατηφόρα, απο το να περιμένεις στο γκαραζ .
                                  Οσον αφορά το κουπέ,χωρις να φτασει τους 50 βαθμούς τις παγωνιές δεν ξεκινά.Εχω βαλει αισθητηρα στον εγκέφαλο που κανει τιλτ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • xenos
                                    xenos last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Εγώ άλλο βλέπω να γράφει η δημοσίευσή σου, αλλά εντάξει

                                    Άλλο ήθελα να πω, τότε.

                                    Sent from my iPhone using Tapa toumpa pararam...

                                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      asteris last edited by

                                      Τι λάδια φοράτε ρε παιδιά και κάθεστε και ζεστένετε αμάξια? 20W-50? Που είστε, στην δεκαετία του 80? Τα σημερινά 5-40 και 0-40 και 5-30 δεν χαμπαριάζουν τίποτα, βάζουμε μπροστά και ξεκινάμε κανονικά, απλά με ήρεμη διάθεση. Οι 1200-1400 στροφές του ρελαντί, είναι για να έχει πίεση το λάδι και να πάει παντού γρήγορα και να διατηρεί το φίλμ προστασίας στα μέταλλα ακόμη και στις πολύ χαμηλές στροφές. Δεν είναι για να καθόμαστε να το κοιτάμε. Κακό του κάνουμε εκείνη την ώρα να καθόμαστε, προτιμότερο να πηγαίνεις με 2000 στροφές παρά με 1200 σταματημένος. Σταματημένο το αμάξι δουλεύει με ελαφρώς πλούσιο μίγμα, 14-14.5:1, λόγω κρύων τοιχωμάτων εισαγωγής/χιτωνίων, ζητάνε παραπάνω μίγμα για να αντισταθμίσουν αυτό που υγροποιείται και δεν καίγεται. Σε παραπάνω στροφές μπορεί να κάψει και πιό φτωχό, λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας ροής του μίγματος. Το φτωχό μίγμα αφήνει περισσότερη θερμότητα στα χιτώνια μετά την καύση, άρα πιό γρήγορο ζέσταμα. Τέλος, εκτός ρελαντί, η ηλεκτρονική προσθέτει 2-3 μοίρες αβάνς για μεγαλύτερη παραγωγή θερμοτητας στα χιτώνια/κεφαλή μέχρι να πιάσει 50-60 βαθμούς το ψυκτικό.

                                      Επίσης αρκετά σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν εναλλάκτη-λαδιού, οπότε όσο πιό γρήγορα ανέβει το ψυκτικό, τόσο πιό γρήγορα θα ανέβει και το λάδι και θα έρθει στην θερμοκρασία λειτουργίας. Άρα πάλι μην κάθεστε, οδηγήστε το να ανέβουν γρήγορα και τα δύο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drunkard last edited by

                                        Ο χρήστης asteris έγραψε:
                                        Τι λάδια φοράτε ρε παιδιά και κάθεστε και ζεστένετε αμάξια? 20W-50? Που είστε, στην δεκαετία του 80? Τα σημερινά 5-40 και 0-40 και 5-30 δεν χαμπαριάζουν τίποτα, βάζουμε μπροστά και ξεκινάμε κανονικά, απλά με ήρεμη διάθεση. Οι 1200-1400 στροφές του ρελαντί, είναι για να έχει πίεση το λάδι και να πάει παντού γρήγορα και να διατηρεί το φίλμ προστασίας στα μέταλλα ακόμη και στις πολύ χαμηλές στροφές. Δεν είναι για να καθόμαστε να το κοιτάμε. Κακό του κάνουμε εκείνη την ώρα να καθόμαστε, προτιμότερο να πηγαίνεις με 2000 στροφές παρά με 1200 σταματημένος.

                                        +1
                                        Ο στοχος μας ειναι λαδια και τα υγρα του αυτοκινητου να ερθουν σε θερμοκρασια λειτουργιας το ταχυτερο δυνατον και οδηγωντας το αυτοκινητο θα ερθουν πολυ πιο γρηγορα σε θερμοκρασια λειτουργιας και με λιγοτερες φθορες απο το να καθόμαστε και να περιμενουμε να ανεβασει θερμοκρασια στο ρελαντι.

                                        • Αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να πιεσουzουμε το αυτοκινητο κρυο και να παταμε γκαζι για να ανεβασει γρηγορα θερμοκρασια , γιατι τοτε θα προκαλεσουμε μεγαλο θερμικο σοκ στα μεταλλα λογω της αποτομης και μεγαλης αυξηση της θερμοκρασιας.
                                          Οπως ειπωθηκε πριν βαζουμε μπροστα, περιμενουμε 5 δευτερολεπτα και οδηγαμε νορμαλ και γλυκα χωρις σκίσιμο.

                                        edit:
                                        Το εγχειριδιο του fiesta το μονο που γραφει για την εκκινηση βενζινοκινητηρα ειναι το εξης

                                        Όταν η θερμοκρασία είναι κάτω από -20ºC, ανοίξτε το διακόπτη του κινητήρα για τουλάχιστον ένα δευτερόλεπτο προτού ξεκινήσετε τον κινητήρα. Με αυτόν τον τρόπο θα εξασφαλιστεί η αποκατάσταση της μέγιστης πίεσης καυσίμου για την εκκίνηση του κινητήρα.

                                        Μονο στον πετρέλαιοκινηρα γραφει το εξης :

                                        Σημειωση: Όταν η θερμοκρασία είναι κάτω από -15 ºC, ίσως χρειαστεί να γυρίσετε τον κινητήρα με τη μίζα μέχρι 25 δευτερόλεπτα.
                                        Εάν οδηγείτε το όχημα συνεχώς σε τέτοιες θερμοκρασίες, τοτε συνιστούμε να τοποθετήσετε ένα σύστημα θέρμανσης του μπλοκ κινητήρα.

                                        και του Astra το εξης :

                                        .Η εκκίνηση του κινητήρα χωρίς επιπλέον θερμαντήρες είναι δυνατή με θερμοκρασίες έως τους -25 °С για τους πετρελαιοκινητήρες, και έως τους -30 °C για βενζινοκινητήρες.
                                        -Απαιτείται λάδι κινητήρα με το σωστό ιξώδες, το σωστό καύσιμο, σωστή συντήρηση και επαρκώς φορτισμένη μπαταρία.
                                        Με θερμοκρασίες κάτω από -30 °C το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων χρειάζεται φάση προθέρμανσης έως και 5 λεπτά. Ο επιλογέας ταχυτήτων πρέπει να βρίσκεται στη θέση P.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          astathmitos last edited by

                                          Αρχικά Χρόνια Πολλά σε όλους τους φίλους του forum! Επιτρέψτε μου να καταθέσω και εγώ την ταπεινή μου άποψη! Είναι γεγονός πως η αξιοπιστία και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των σύγχρονων λιπαντικών (λάδι κινητήρα, υδραυλικής κρεμαγιέρας, σέρβο φρένων και βαλβολίνες) κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, ωστόσο ο μέσος χρόνος για να κυκλοφορήσει το λάδι από το κάρτερ σε όλα τα μέρη του κινητήρα συχνά υπερβαίνει το 1,5-2 λεπτά και όλα αυτά σε σύγχρονα μοτέρ. Επιπλέον πολλά τουρμπάκια υποφέρουν (πιστέψτε με) τα κουζινέτα τους όταν το λάδι δεν έχει αποκτήσει τις λιπαντικές του ιδιότητες. Τέλος να υπενθυμίσω στους φίλους ότι οι πολλαπλή εξαγωγής συνήθως φτιάχνεται από χυτοσίδηρο (μαντέμι), όπου η Αχίλλειος πτέρνα του υλικού είναι οι απότομες μεταβολές θερμοκρασίας και αρκούν μερικές γεναίες γκαζιές για να υποστεί ρωγμή με τις ανάλογες συνέπειες. Επομένως καλό είναι να αφήνουμε το μοτέρ 2-3 λεπτάκια στο ρελαντί και μετά τουλάχιστον μέχρι να δούμε τον δείκτη θερμοκρασίας νερού στα επιθυμητά επίπεδα να είμαστε ευγενικοί με την περιουσία μας. Θεωρώ πως σε βάθος χρόνου θα ανταμειφθούμε για όλα τα παραπάνω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kon5 last edited by

                                            Χθες έλεγξα το manual του sx4.
                                            Αναφέρει πως το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να ξεκινήσει όταν ο δείκτης θερμοκρασίας νερού φτάσει το σημείο C. Συνεπώς ο ιάπωνας θέλει ζέσταμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 4 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr