Καλέ μου φίλε..δυο φορές μου έχει τύχει παρόμοιο περιστατικό με υλικές μόνο ζημιές. Στην πρώτη περίπτωση ο οδηγός τελούσε υπό την επήρρεια μέθης, είχε χτυπήσει την προηγούμενη μέρα άλλα δύο αυτοκίνητα και συμπτωματικά είχε την ίδια ασφαλιστική εταιρεία με την δική μου. Η αποζημίωση ήταν εύκολη υπόθεση. Στην δεύτερη ο οδηγός που με χτύπησε εκμεταλλεύτηκε το γεγονός πως βρισκόμουν παρκαρισμένος με μέτωπο στο αντίθετο ρεύμα και διέφυγε. Και στις δυο περιπτώσεις κάλεσα ανακριτικό (προσοχή αν σου κάνουν τους ζόρικους προφασίζεσαι υποτιθέμενο τραυματισμό στην τροχαία), το όργανο κατέγραψε το ατύχημα και φυσικά την απουσία- εγκατάλειψη. Από εκεί και πέρα μαθαίνεις τα στοιχεία του οδηγού από την ασφαλιστική σου (έχουν πιο ενημερωμένη βάση δεδομένων σε σχέση με το Υπουργείο Συγκοινωνιών και την Τροχαία που αργούν να συνεργαστούν ματαξύ τους) και στην συνέχεια παίρνεις ένα τηλέφωνο στον υπαίτιο και του εξηγείς τις συνέπειες των πράξεών του χωρίς μαγκιές και απειλές. Το πόρισμα της Τροχαίας κατά 99% αποτελεί σίγουρη καταδίκη στο δικαστήριο και αυτό το γνωρίζουν οι ασφαλιστικές. Σε κάθε περίπτωση όταν ο υπαίτιος δεν δεχτεί να σε πληρώσει και καταφύγει ή όχι στην ασφαλιστική του, ενημέρωσε τους κυρίους πως δεν επιθυμείς καμία ενόχληση και κανέναν συμβιβασμό πέραν της πλήρης και άμεσης αποζημίωσής σου.
Latest posts made by astathmitos
-
RE: ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΣΗΜΕΙΟΥ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
-
RE: Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Αρχικά Χρόνια Πολλά σε όλους τους φίλους του forum! Επιτρέψτε μου να καταθέσω και εγώ την ταπεινή μου άποψη! Είναι γεγονός πως η αξιοπιστία και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των σύγχρονων λιπαντικών (λάδι κινητήρα, υδραυλικής κρεμαγιέρας, σέρβο φρένων και βαλβολίνες) κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, ωστόσο ο μέσος χρόνος για να κυκλοφορήσει το λάδι από το κάρτερ σε όλα τα μέρη του κινητήρα συχνά υπερβαίνει το 1,5-2 λεπτά και όλα αυτά σε σύγχρονα μοτέρ. Επιπλέον πολλά τουρμπάκια υποφέρουν (πιστέψτε με) τα κουζινέτα τους όταν το λάδι δεν έχει αποκτήσει τις λιπαντικές του ιδιότητες. Τέλος να υπενθυμίσω στους φίλους ότι οι πολλαπλή εξαγωγής συνήθως φτιάχνεται από χυτοσίδηρο (μαντέμι), όπου η Αχίλλειος πτέρνα του υλικού είναι οι απότομες μεταβολές θερμοκρασίας και αρκούν μερικές γεναίες γκαζιές για να υποστεί ρωγμή με τις ανάλογες συνέπειες. Επομένως καλό είναι να αφήνουμε το μοτέρ 2-3 λεπτάκια στο ρελαντί και μετά τουλάχιστον μέχρι να δούμε τον δείκτη θερμοκρασίας νερού στα επιθυμητά επίπεδα να είμαστε ευγενικοί με την περιουσία μας. Θεωρώ πως σε βάθος χρόνου θα ανταμειφθούμε για όλα τα παραπάνω.
Θεωρω υπερβολικο τον χρονο που γραφεις , δηλαδη υπαρχουν σημεια του κινητηρα οπου τα μεταλλα τρίβονται μεταξυ τους χωρις λιπανση για 2 λεπτα ? Μπορεις να μας πεις που το στηριζεις ? ή αν εχεις καποιο λινκ να δουμε ?
Αγαπητέ φίλε ο χρόνος των 1,5-2 λεπτών έχει να κάνει με τις συνθήκες τις οριακής τριβής η οποία εμφανίζεται μεταξύ των μηχανικών
μερών κατά τη διάρκεια της εκκίνησης και της διακοπής λειτουργίας (έδρανα, έμβολα και ελατήρια εμβόλων), η οποία προηγείται της υδροδυναμικής λίπανσης. Πλήρη περιγραφή θα βρεις στο link http://dspace.lib.ntua.gr/bitstream/123456789/638/1/kontaratosa_cooling.pdf αν έχεις την υπομονή να την διαβάσεις, διότι πρόκειται για διπλωματική εργασία που εκπονήθηκε για το Εθνικό μετσόβειο Πολυτεχνείο. Επιπλέον αναφέρθηκα και στα υπόλοιπα περιφερειακά του κινητήρα όπως σασμάν, τουρμπίνα, πολλαπλή κ.λ.π. Και επειδή όλων των προαναφερθέντων η τουρμπίνα είναι αυτή που παραδίδει πιο γρήγορα το πνεύμα θα υπενθυμίσω πόσο δύσκολο είναι σε έναν turbo-diesel κινητήρα με maximum ροπή στις 1.700-2.000 στροφές/λεπτό να διατηρήσεις τις στροφές κάτω από αυτό το όριο όταν βρίσκεσαι εν κινήσει. -
RE: Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;
Αρχικά Χρόνια Πολλά σε όλους τους φίλους του forum! Επιτρέψτε μου να καταθέσω και εγώ την ταπεινή μου άποψη! Είναι γεγονός πως η αξιοπιστία και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των σύγχρονων λιπαντικών (λάδι κινητήρα, υδραυλικής κρεμαγιέρας, σέρβο φρένων και βαλβολίνες) κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, ωστόσο ο μέσος χρόνος για να κυκλοφορήσει το λάδι από το κάρτερ σε όλα τα μέρη του κινητήρα συχνά υπερβαίνει το 1,5-2 λεπτά και όλα αυτά σε σύγχρονα μοτέρ. Επιπλέον πολλά τουρμπάκια υποφέρουν (πιστέψτε με) τα κουζινέτα τους όταν το λάδι δεν έχει αποκτήσει τις λιπαντικές του ιδιότητες. Τέλος να υπενθυμίσω στους φίλους ότι οι πολλαπλή εξαγωγής συνήθως φτιάχνεται από χυτοσίδηρο (μαντέμι), όπου η Αχίλλειος πτέρνα του υλικού είναι οι απότομες μεταβολές θερμοκρασίας και αρκούν μερικές γεναίες γκαζιές για να υποστεί ρωγμή με τις ανάλογες συνέπειες. Επομένως καλό είναι να αφήνουμε το μοτέρ 2-3 λεπτάκια στο ρελαντί και μετά τουλάχιστον μέχρι να δούμε τον δείκτη θερμοκρασίας νερού στα επιθυμητά επίπεδα να είμαστε ευγενικοί με την περιουσία μας. Θεωρώ πως σε βάθος χρόνου θα ανταμειφθούμε για όλα τα παραπάνω.