-
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Αυτό ξαναπές το.
Πάντως με τα 250 που σου ζητάνε μπορείς να βάλεις αφτερμάρκετ πολυ καλό συναγερμό αν δεν θες να τα δώσεις στην αντιπροσωπεία!'Ασε που τώρα βλέπω τα χαρτιά με τις προσφορές και τα συναφή βλέπω ότι γράφει για συναγερμό 300 ευρώ. Οπότε τώρα είναι που δεν λέει να βάλεις συναγερμό από την αντιπροσωπεία. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι αν δεν τον βάλεις στην αντιπροσωπεία χάνεις την εγγύηση στα ηλεκτρολογικά, οπότε αν είναι να βάλεις τότε δεν υπάρχει άλλος δρόμος.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ έβαλα συναγερμό έξω, GT. Σιγά μη δώσω όλα τα λεφτά μου στην Opel.
Με την εγγύηση τι έγινε; Σου είπαν τίποτα στην αντιπροσωπεία;
Τα πέρι εγγυήσεως και χαζομάρες είναι εμπορικά κόλπα
Δεν το κατάλαβα δηλαδή; Εξουσιοδοτημένο άτομο από την εταιρία του συναγερμού το έβαλε, δεν το τοποθέτησε μπακάλης.
Εξάλλου το έχω ξαναπεί. Η δικιά μου αντιπροσωπεία,(άσε που δεν ξαναπάτησα εκεί από την ημέρα που παρέλαβα το αυτοκίνητο) δεν τολμάει να πει τίποτα γιατί αν πει, θα φάει τέτοιο κράξιμο και στα κεντρικά αλλά και στα γερμανικά κεντρικά που θα τα μαζέψει τα μπογαλάκια της και θα την κάνει.
Εξάλλου για το αυτοκίνητο, έχω συνεργείο που ασχολείτο εδώ και 40 χρόνια με Opel, που αν χρειαστεί να το πάω, με καλύπτει απόλυτα από θέμα εγγυήσεως και ότι άλλο χρειαστώ.
Εξάλλου υπάρχει και νόμος πλέον που δεν υπάρχει μονοπώλιο, ο καθένας μπορεί να αγοράσει και να πουλήσει ότι θέλει.
Πλέον όλα τα συνεργεία οφείλουν να σου παρέχουν εγγύηση , άσχετα να δεν είναι της ιδίας μάρκας! -
Nαι, έτσι πρέπει να γίνεται, όμως πολύ φοβάμαι ότι αν καεί κανένας εγκέφαλος θα τρέχεις σαν Βέγγος για να βρεις το δίκιο σου. Το ίδιο αν αρχίσουν τίποτα τριγμοί στο ταμπλό και δουν οι 'αντιπρόσωποι' ότι έχει μπει χέρι τρίτου για εγκατάσταση κάποιου after market εξαρτήματος.
Εν μέρει έχουν και το δίκιο τους. Σου λένε 'Γιατί ν' αναλάβω εγώ την ευθύνη δωρεάν επισκευής αν κάποιος που δεν σχετίζεται με την εταιρεία μου έχει βάλει χέρι στο αυτοκίνητο; Που ξέρω αν τα έκανε όλα σωστά;'. Λογικό επιχείρημα και δυστυχώς μάλλον στέκει καλά και σε δικαστήριο. Για το νόμο που λες κάτι έχω ακούσει αλλά δεν τον έχω διαβάσει, δεν ξέρω καν αν πρόκειται για απλή Οδηγία της Ε.Ε., πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχει άμεση εφαρμογή στην Ελλάδα πριν μετατραπεί σε εθνική νομοθεσία από το Κοινοβούλιο. Χαρακτηριστικά, η οδηγία που αναφέρεται στην υποχρεωτική τουλάχιστον διετή εγγύηση σε ο,τιδήποτε πωλείται εντός Ε.Ε. δεν έχει ακόμα ισχύσει στην Ελλάδα κι έχουν περάσει χρόνια από την έκδοσή της.
-
Εμένα στην πόλη μου υπάρχει άτομο που ασχολείται 40 χρόνια με Opel. Εχει μαγαζι με ανταλλακτικά, αξεσουάρ, συνεργείο, εμπόριο και ότι άλλο θέλεις και όλα με την σφραγίδα GM.
Και εγώ θα κάνω την απλή ερώτηση;
Ποιον θα εμπιστευτώ;-
Αυτόν που με καλύπτει και από εγγύηση και έχει όλα τα μηχανήματα της Opel διαγνωστικά κλπ κλπ, που δοκιμάζει τα αυτοκίνητα προτού κάνουν καν δοκιμές τα περιοδικά τύπου στα νέα Astra και έχει και σφραγίδα της GM σε όλα τα θέματα ή
-
Το τσιράκι της αντιπροσωπείας που τελείωσε Τεχνικό Λύκειο(προς Θεού, δεν έχω κάτι με τα παιδιά αυτά, να μην παρεξηγηθώ κιόλας) που χρησιμοποιεί το αφεντικό της αντιπροσωπείας επειδή βαριετέ να κουνηθεί ο ίδιος;
Δεν λέω πως όλες οι αντιπροσωπείες είναι έτσι, έχω δει και άλλες και σε άλλες μάρκες που σκίζονται να σε εξυπηρετήσουν.
Απλώς εγώ προτιμώ το Νο 1. -
-
Θελω τη βοηθεια σας.. Πρεπει να κανω το μεγαλο σερβις των 30.000κμ στο κορσα μου. Πηρα τηλκ σε κανα 2 εξουσιοδοτημενα και μου ειπαν στην χειροτερη περιπτωση 170 ευρω... Οταν πηγα στην πρωτη για να κανω το σερβις, πριν βαλω το αμαξι μεσα, λεω ας ρωτησω ξανα ποσο κοστιζει... και μου λεει 230 ευρω!!!! Λέω θα εκανα και εγω λαθος και ξεκινα να παω στη 2η! και εκει προς μεγαλη μου εκπληξη μου ζητησαν 200 ευρω... ενω στην 3η που πηγα 160 (αλλα δεν ειχε καθολου χρονο μεχρι τα χ-mas για σερβις....)
1.προς τι η τοσο μεγαλη διαφορα;;;
2. προτεινεται μου σε ποιο συνεργειο να το παω σας παρακαλω!! -
Ειναι αναλόγως τα πόσα λείπουν απο κάθε συνεργείο!!!Αν μπορεις στειλε μου π.μ. σε ποια συνεργεια πηγες και τι τιμες σου έδωσαν!
Η συνηθέστερη τιμή είναι 170 ευρώ.Τόσα είχε δώσει και ενας γνωστός μου για το Αστρα. -
Χαιρετώ τους φίλους Astraκηδες.Είμαι κάτοχος ενός Astra G 1.4 Sport ένα χρόνο τώρα (το αγόρασα μεταχειρισμένο). Ο πρώην κάτοχος το είχε από το 2000 και είχε κάνει 22.000 χλμ και φέτος το αυτοκίνητο έχει φτάσει αισίως τα 38.000 χλμ χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, εκτός από το τελικό καζανάκι εξάτμισης. Έχω την αίσθηση ότι τα αμορτισέρ χτυπάνε ελαφρώς αλλά δεν είμαι βέβαιος γιατί δεν μπορώ να αποκλείσω το ενδεχόμενο οι κραδασμοί να είναι αποτέλεσμα των μεγάλων τροχών (205/50/R16) ούτε έτυχε να οδηγήσω κανένα με 15άρες ζάντες για να συγκρίνω.Αν αλλάξω αμορτισέρ με παίρνει να αλλάξω και ελατήρια να το χαμηλώσω 2-3 cm, ή οι ελληνικοί δρόμοι δεν θα αφήσουν βίδα για βίδα σφιχτή;;;;
-
Ο χρήστης xenophon74 έγραψε:
Επίσης με το που περνάς τα 20km.h ακούγεται ένας ήχος όπως του ABS.Άρχισε να ακούγεται και στο δικό μου. Και όταν το είχες γράψει δεν ακουγόταν (το είχα προσέξει). Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Μήπως το έχεις ψάξει παραπάνω?
-
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Επίσης με το που περνάς τα 20km.h ακούγεται ένας ήχος όπως του ABS.
Άρχισε να ακούγεται και στο δικό μου. Και όταν το είχες γράψει δεν ακουγόταν (το είχα προσέξει). Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Μήπως το έχεις ψάξει παραπάνω?
Σε μένα το έκανε από την πρώτη μέρα. Δεν είναι πρόβλημα πάντως γιατί το κάνει πάντα μόλις περνάς τα 20χμ/ ώρα. Είναι κάποιος αυτοέλεγχος του ABS και του ESP.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Θελω τη βοηθεια σας.. Πρεπει να κανω το μεγαλο σερβις των 30.000κμ στο κορσα μου. Πηρα τηλκ σε κανα 2 εξουσιοδοτημενα και μου ειπαν στην χειροτερη περιπτωση 170 ευρω... Οταν πηγα στην πρωτη για να κανω το σερβις, πριν βαλω το αμαξι μεσα, λεω ας ρωτησω ξανα ποσο κοστιζει... και μου λεει 230 ευρω!!!! Λέω θα εκανα και εγω λαθος και ξεκινα να παω στη 2η! και εκει προς μεγαλη μου εκπληξη μου ζητησαν 200 ευρω... ενω στην 3η που πηγα 160 (αλλα δεν ειχε καθολου χρονο μεχρι τα χ-mas για σερβις....)1.προς τι η τοσο μεγαλη διαφορα;;;
2. προτεινεται μου σε ποιο συνεργειο να το παω σας παρακαλω!!Που να δείς εγώ που πήγα να καθαρίσω τα μπεκ με υπέρηχο. Η πρώτη μου είπε 93€ η δεύτερη μου είπε 80 η τρίτη 60€ και σε νέο servise της αντιπροσωπείας που πήγα στην Φιλαδέλφεια μου είπαν 135 ευρώ + εργασία + 7 ευρώ ο έλεγχος για να μου πουν αυτο που τους είχα πεί, ότι δηλαδη θέλουν καθαρισμό τα μπέκ!!! Να τονίσω ότι καινούρια της opel τα μπεκ κάνουν 125 ευρώ.
Διαφορές λοιπόν 50 % στις πρώτες και στην τελευταία πιάσε το αυγό και FISSA..το. Για βλάκες περνάνε τους καταναλωτές? Έχω καμιά ταμπέλα στο μέτωπο βρε παιδιά?! -
Τελικ το πήγα στην ΟΠΕΛ Δρόμων, ΄΄οπου και πληρωσα 130 ευρω σερβις (όταν οι άλλοι ζηταγαν 230!!!!!!!!! για ακριβως τα ιδια πραγματα).. Αλλαξα λαδια, φιλτρα, μπουζί φιλτρο καμπινας, φιλτρο λαδιου και βανζίνης και τελος αποφασισα να βαλω και τακακια οποτε πληρωσα 200 ευρω συνολο....
Προσοχή, οι αλλοι που ειχα παει και ρωτησει μου ελεγαν: 220 έχει το σερβις και αν χρειαστεις και τακακια υπολογιζε άλλα 90 ευρω.... δηλαδη σύνολο 310..! και εγω εδωσα 200.....
Με τις υγείες μας
-
Τελικ το πήγα στην ΟΠΕΛ Δρόμων, ΄΄οπου και πληρωσα 130 ευρω σερβις (όταν οι άλλοι ζηταγαν 230!!!!!!!!! για ακριβως τα ιδια πραγματα).. Αλλαξα λαδια, φιλτρα, μπουζί φιλτρο καμπινας, φιλτρο λαδιου και βανζίνης και τελος αποφασισα να βαλω και τακακια οποτε πληρωσα 200 ευρω συνολο....
Προσοχή, οι αλλοι που ειχα παει και ρωτησει μου ελεγαν: 220 έχει το σερβις και αν χρειαστεις και τακακια υπολογιζε άλλα 90 ευρω.... δηλαδη σύνολο 310..! και εγω εδωσα 200.....
Με τις υγείες μας
-
ego ime apo Kypro, exo to neo astra, edo kai ena 5mino, mou ipane kathe 5000 alagi ladiou kai kathe 15000 service, ine dinato, sto manual grafi kathe 15 alagi ladiou kai kathe 30000 service, ti ginete? mpori na me enimerosi kanenas an auto isxi? i lete na stilo ena email sti germania na anafero stin opel ti kanoune sti kypro
ps. sti Kypro exoume mono mia antiprosopia gia kathe kataskeuasti
-
Όχι, δεν είναι δυνατό να λένε κάτι τέτοιο, εκτός αν στην Κύπρο βάζουν χειρότερης ποιότητας λάδια που θέλουν συχνότερη αλλαγή. Αυτό όμως δεν επιτρέπεται, από τη στιγμή που ο κατασκευαστής λέει άλλα. Μάθε τον τύπο των λαδιών που βάζουν, δείξε τους το βιβλιαράκι και ρώτα τους το αυτονόητο να δούμε τι θα απαντήσουν.
-
Γεια σας.
Θα ήθελά τη γνώμη σας για το θέμα της αγοράς αυτοκινήτου και νομίζω ότι είστε οι πιο κατάλληλοι. Δύο από τα υποψήφια μοντέλα που με ενδιαφέρουν είναι τα Astra 2.0 Turbo και Astra 1.9 CDTi (πετρέλαιο). Θα ήθελα τη γνώμη σας κυρίως στο θέμα της άνεσης της ανάρτησης το οποίο θεωρώ σημαντικό καθώς τα πολύ σφικτά αυτοκίνητα με επηρεάζουν κάπως στη μέση. Βλέπετε εδώ υπάρχει το περίεργο ότι θέλω γρήγορο αυτοκίνητο αλλά με άνετη ανάρτηση. Ποια η γνώμη σας για τα παραπάνω μοντέλα. Τα έχει κάποιος από το Forum? Αν βέβαια υπάρχει και κάποιο άλλο αυτοκίνητο που να ικανοποιεί τα κριτήρια που έθεσα μη διστάσετε να το αναφέρετε. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιειθεί σε ημιαστικές διαδρομές και η τιμή του δε θα ήθελα να περάσει τα 28Κ
Ευχαριστώ -
το service των 30000 χλμ το έκανα στη Ν.Φιλαδέλφεια στο Μπραούνο.Πήγε γύρω στα 250 ευρώ μαζί με τακάκια. Βέβαια έδωσα άλλα 250 γιατί το αυτοκίνητο είχε κλείσει 4ετία και ήθελε αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου,έλεγχο αντλίας νερού κτλ.. παρ' όλα αυτά είμαι προς το παρόν ευχαριστημένος από το συνεργείο.Λάδια + φίλτρο πάω για αλλαγή κάθε 5000 χλμ σύμφωνα με υπόδειξη του αρχιμάστορα με κόστος 24 ευρώ.
-
Ο χρήστης nikthanos έγραψε:
το service των 30000 χλμ το έκανα στη Ν.Φιλαδέλφεια στο Μπραούνο.Πήγε γύρω στα 250 ευρώ μαζί με τακάκια. Βέβαια έδωσα άλλα 250 γιατί το αυτοκίνητο είχε κλείσει 4ετία και ήθελε αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου,έλεγχο αντλίας νερού κτλ.. παρ' όλα αυτά είμαι προς το παρόν ευχαριστημένος από το συνεργείο.Λάδια + φίλτρο πάω για αλλαγή κάθε 5000 χλμ σύμφωνα με υπόδειξη του αρχιμάστορα με κόστος 24 ευρώ.&εμείς εκεί πηγαίνουμε σχεδόν 15 χρόνια (πριν πάει στο κτίριο που είναι τώρα) και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι! Ιδιαίτερα παλιότερα είχε και τιμητικές διακρίσεις από την ίδια την Όπελ για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει
-
μου είπανε στην αντιπροσωπεία ότι σε opel astra-g συνιστά ο κατασκευαστής αλλαγή στα μπεκ μετά από 80-90.000km.
Πρώτη φορά το άκουγα αυτό και ούτε νομίζω το έχω δει στο βιβλίο του κατασκευαστή.Επίσης είδα από φίλο εδώ ότι καινούρια τα μπεκ κοστίζουν 130 ευρώ περίπου.
Έχει ακούσει κανείς τίποτα για αυτή την συνιστώμενη αλλαγή των μπεκ?
Η τιμή των 130 ευρώ είναι της αντιπροσωπείας?
-
Για αλλαγή δεν ξέρω, αλλά ένας καθαρισμός μετά από τόσα χιλιόμετρα καλό θα κάνει. Κι είναι σχετικά φθηνός.
-
Αναφέρθηκα σε αλλαγή γιατί μέσα στο τελευταίο 4μηνο 'έμεινα' δύο φορές από τα μπεκ. Το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε και τις δύο φορές με καθαρισμό των μπεκ (απλο την 1η φορά κ με υπέρηχους την 2η).
Τις μέρες αυτές είχα πάλι κάτι σημάδια ότι κάτι δεν πάει καλά..Το ίδιο πρόβλημα έχει ακουστεί και από αρκετους φίλους εδώ μέσα.. οπότε για τον λόγο αυτό σκεφτόμουνα κάποια αλλαγή των μπεκ αν μάλιστα το κόστος είναι τόσο χαμηλό..
OPEL FORUM