-
Μια χαρά τη θάβετε όλοι σας..
Εγώ λέω: πηγαίνετε να την οδηγήσετε και μετά πείτε τη γνώμη σας.
-
Άποψή μου:
Η 1 είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Είδα μία άσπρη και μία μπλε-ασημί αυτές τις ημέρες και έμεινα!
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα όμως... Οδηγικά δεν ξέρω, αλλά εμπιστεύομαι τις 'μπέμπες'
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Άποψή μου:Η 1 είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Είδα μία άσπρη και μία μπλε-ασημί αυτές τις ημέρες και έμεινα!
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα όμως... Οδηγικά δεν ξέρω, αλλά εμπιστεύομαι τις 'μπέμπες'
Kι εμένα μου αρέσει αρκετά, όπως και όλες οι νέες BMW.
Πολύ αρρενωπό και δυναμικό σχήμα
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Μια χαρά τη θάβετε όλοι σας..Εγώ λέω: πηγαίνετε να την οδηγήσετε και μετά πείτε τη γνώμη σας.
Αν αναφέρεσαι σε μένα την έχω οδηγήσει. Μια χαρά είναι το αυτοκίνητο.
Απλά παραείναι ακριβο. -
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Μια χαρά τη θάβετε όλοι σας..Εγώ λέω: πηγαίνετε να την οδηγήσετε και μετά πείτε τη γνώμη σας.
Ποιος ο λόγος να την οδηγήσουμε; Έτσι για να λέμε ότι οδηγήσαμε και εμείς στη ζωή μας μια φορά την BMW 1; Σιγά τα μπρόκολα... Πόσο ματαιόδοξοι θα πρέπει να είμαστε;
Αφού το αυτοκίνητο δεν απευθύνεται σε λογικούς και νοήμονες ανθρώπους... Πρέπει να έχεις σοβαρή και χρόνια ψυχολογική πάθηση όχι μόνο για να την αγοράσεις αλλά έστω και να τη θεωρήσεις ως λογική αγορά... -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Αφού το αυτοκίνητο δεν απευθύνεται σε λογικούς και νοήμονες ανθρώπους... Πρέπει να έχεις σοβαρή και χρόνια ψυχολογική πάθηση όχι μόνο για να την αγοράσεις αλλά έστω και να τη θεωρήσεις ως λογική αγορά...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Αφού το αυτοκίνητο δεν απευθύνεται σε λογικούς και νοήμονες ανθρώπους... Πρέπει να έχεις σοβαρή και χρόνια ψυχολογική πάθηση όχι μόνο για να την αγοράσεις αλλά έστω και να τη θεωρήσεις ως λογική αγορά...
Να υποθέσω ότι είσαι και εσύ στο 'club' (στο στρατό το λένε Ι5 club);
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Αφού το αυτοκίνητο δεν απευθύνεται σε λογικούς και νοήμονες ανθρώπους... Πρέπει να έχεις σοβαρή και χρόνια ψυχολογική πάθηση όχι μόνο για να την αγοράσεις αλλά έστω και να τη θεωρήσεις ως λογική αγορά...
Να υποθέσω ότι είσαι και εσύ στο 'club' (στο στρατό το λένε Ι5 club);
Στην '1' θα κολήσω ?
Εδώ προχτές με 3 κρασάκια πήγα να παραγγείλω ΜΧ-5
Άλλα 2 και έπαιρνα 147
-
Ανάλογα με τον οργανισμό του καθένα. Το κρασάκι άλλον τον κοιμίζει και άλλον τον ξυπνάει... δεν παίζει ρόλο...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Εδώ προχτές με 3 κρασάκια πήγα να παραγγείλω ΜΧ-5
Γιατί, τι έχει το ΜΧ-5? Στο είδος και στα λεφτά του είναι κορυφή.
Tελοσπάντων, εμένα η 1 δε μου αρέσει καθόλου.. Πραγματικά, νομίζω πως είναι το ασχημότερο αυτοκίνητο που έβγαλε ποτέ η BMW. Βέβαια, γούστα είναι αυτά, δεν είπα ότι απαραίτητα πρέπει να μην αρέσει σε όλους. Εγώ όμως προσωπικά, δεν θα την έπαιρνα με τίποτα! Τα οδηγικά της χαρακτηριστικά δε με ενδιαφέρουν καθόλου μα καθόλου, γιατί όσο καλό και να΄ναι -που δεν αντιλέγω ότι είναι, μόνο κ μόνο που θα το βλέπω θα ξενερώνω.. Δεν θα μπορούσα να πάρω ένα αυτοκίνητο που δε μου αρέσει καθόλου.
-
-
AlfaRomeo μην αρχίζεις πάλι..
-
Τα σχόλια ότι 'πρέπει κάποιος να είναι παράλογος για να πάρει την 1' απλά περιττεύουν.. Κάποιοι άλλοι 'πετάνε' λεφτά για να ανακατασκευάσουν παλιά αυτοκίνητα, αυτοί τί είναι, παράφρονες;
-
Φυσικά και το να οδηγήσεις την 1 δεν είναι τίποτα παραπάνω από το να οδηγήσεις το οποιοδήποτε αυτοκίνητο, δεν τίθεται θέμα ματαιοδοξίας. Την προτροπή αυτή την έκανα γιατί πιστεύω ότι η 1 είναι από τα ελάχιστα σημερινά driver's cars σ' αυτή την κατηγορία. Είναι ακριβό, ε και; Και το Γκολφ και η 147 και ένα σορό άλλα αυτοκίνητα είναι ακριβά και τα βλέπουμε κάθε μέρα στους δρόμους. Εδώ βλέπουμε τόσες Καγιέν, στην 1 θα κολλήσουμε;
-
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Αφού το αυτοκίνητο δεν απευθύνεται σε λογικούς και νοήμονες ανθρώπους... Πρέπει να έχεις σοβαρή και χρόνια ψυχολογική πάθηση όχι μόνο για να την αγοράσεις αλλά έστω και να τη θεωρήσεις ως λογική αγορά...Ενώ βέβαια κάποιος που γράφει αυτά θεωρείται ότι ακούει την λογική του;
H Alfa Romeo δεν είναι απλά μία βιομηχανία κατασκευής αυτοκινήτων, είναι πραγματικά κάτι περισσότερο από ένα συμβατικά φτιαγμένο αυτοκίνητο. Υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων όπου ανάμεσά τους η Alfa Romeo ξεχωρίζει. Είναι ένα είδος οδύνης, ο ενθουσιασμός για την ιδέα της μετακίνησης. Eίναι τρόπος ζωής, ένας ιδιαίτερος και ξεχωριστός τρόπος αντίληψης περί του αυτοκινήτου. Δεν υπάρχει σαφής προσδιορισμός για την έννοιά της. Τα στοιχεία από τα οποία συντίθεται είναι τα παράλογα γνωρίσματα του χαρακτήρα του ανθρώπινου πνεύματος που δεν μπορούν να εξηγηθούν με λογικούς όρους. Είναι αισθήματα, πάθη, πράγματα που έχουν περισσότερο να κάνουν με τη καρδιά του ανθρώπου παρά με τη λογική.
Οι Γερμανοί τουλάχιστον λένε, ωε τεχνοκράτες, 'Εμείς είμαστε η πίσω κίνηση. Αν θέλεις πισοκούνα με ίματζ στη δίνουμε.' Αν και έχει και μπροστοκούνα στα ίδια λεφτά. Mini Cooper κανείς;
Στο αν αξίζει τα λεφτα της 116 δεν θα μπω. Στο κάτω-κάτω, όταν έψαχνα για αμάξι άκουσα από μύριους όσους ότι ούτε το Octavia 1.8T ούτε η 156 που κοίταζα 'θα δώσεις τόσα λεφτά για Skoda' ή 'θα δώσεις τόσα λεφτά για ιταλικό αμάξι'. Κανένας δεν είπε το ίδιο για την Compact, παρότι αν το καλοζυγήσεις ούτε αυτή αξίζει τα λεφτά της. Γιατί όλοι ξέρουμε ότι τα μόνα αυτοκίνητα που 'αξίζουν τα λεφτά τους με το παραπάνω' είναι τα Hiundai.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
-
AlfaRomeo μην αρχίζεις πάλι..
-
Τα σχόλια ότι 'πρέπει κάποιος να είναι παράλογος για να πάρει την 1' απλά περιττεύουν.. Κάποιοι άλλοι 'πετάνε' λεφτά για να ανακατασκευάσουν παλιά αυτοκίνητα, αυτοί τί είναι, παράφρονες;
-
Φυσικά και το να οδηγήσεις την 1 δεν είναι τίποτα παραπάνω από το να οδηγήσεις το οποιοδήποτε αυτοκίνητο, δεν τίθεται θέμα ματαιοδοξίας. Την προτροπή αυτή την έκανα γιατί πιστεύω ότι η 1 είναι από τα ελάχιστα σημερινά driver's cars σ' αυτή την κατηγορία. Είναι ακριβό, ε και; Και το Γκολφ και η 147 και ένα σορό άλλα αυτοκίνητα είναι ακριβά και τα βλέπουμε κάθε μέρα στους δρόμους. Εδώ βλέπουμε τόσες Καγιέν, στην 1 θα κολλήσουμε;
Επειδή την έχω οδηγήσει, δεν είναι δα και υπόδειγμα driver's car. Είναι ελάχιστα (όσο πατάει η γάτα) καλύτερη από το Golf και υποδυέστερη της 147.
Η τιμή του golf kai της 147 δεν συγκρίνονται με αυτή της 1. Επιπλέον στα 1.6 δεν τα 'βλέπει ούτε με κυάλια'. -
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Επειδή την έχω οδηγήσει, δεν είναι δα και υπόδειγμα driver's car. Είναι ελάχιστα (όσο πατάει η γάτα) καλύτερη από το Golf και υποδυέστερη της 147.
Η τιμή του golf kai της 147 δεν συγκρίνονται με αυτή της 1. **Επιπλέον στα 1.6 δεν τα 'βλέπει ούτε με κυάλια'. **Ενώ στα 2.000, ειδικά το Golf θα το βλέπει με τηλεσκόπιο Η 120i είναι πιο ακριβή από το επερχόμενο GTI
-
ολοι εχουμε μια ψιλο η χοντρο πορωση με τα του-τουνια αλλα οι alfisti δεν πιανονται....
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Άποψή μου:Η 1 είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους. 'μπέμπες'
............άποψή μου -
Νομίζω ότι η BMW πέτυχε αυτό που ήθελε. Να πουλάει περίπου στις ίδιες τιμές με την Audi. Αν και αυτό δεν έγινε γιατί φθύνηνε η BMW, αλλά γιατί ακρίβυνε η Audi...
1 Series 116i Joy 22900
1 Series 116i Advantage 23900
1 Series 116i Dynamic 25700
1 Series 116i Exclusive 26000
1 Series 120i Advantage 30900
1 Series 120i Dynamic 32700
1 Series 120i Exclusive 33200A3 1.6 FSi Attraction 21600
A3 1.6 FSi Ambiente 23400
A3 1.6 FSi Ambition 23500
A3 2.0 FSi Attraction 25900
A3 2.0 FSi Ambiente 28000
A3 2.0 FSi Ambition 28200Μπορεί κάποιος από το εξωτερικό να επιβεβαιώσει τις υποψίες μου ότι οι τιμές της Σειράς 1 είναι εκεί λίγο χαμηλότερες από της Α3;
Η πολιτική του Group VAG είναι απλή: Η Skoda γίνεται η νέα VW, η VW πλασάρεται στην αγορά των 'ακριβών' που έπαιζε η Audi, η Audi χτυπάει στα ίσια πια την MB, η Seat αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό των Alfa Romeo. Στα μεγάλα έχουμς Bentley εναντίων Rolls Royce, Lamborgini εναντίον Ferrari και Maserati, και την Bugatti για Ferrari και McLaren και για την καύλα του κ.Πιχ (για να θυμηθούμε το σχετικό thread).
Από την άλλη η BMW είναι σχεδόν 'βιοτεχνία' στην αγορά, ή έστω η μικρομεσαία επιχείριση που πρέπει πάση θυσία να μεγαλώσει. Η Σειρά 1 είναι ένα στοίχημα που δεν κοστίζει πολύ, αφού έχει σχεδόν 80% κοινά μέρη με την νέα 3άρα. Αν πιάσει μπαίνει σε νέα αγορά, αν και περισσότερο νομίζω ότι έχει σκοπό να δημιουργήσει brand loyalty παρά οτιδήποτε άλλο. Η επίσπευση της νέας Σειράς 3 σχεδόν κατά 6 μήνες (σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που ήξερα) με την πιο συντηρητική εμφάνιση, έρχεται να καλύψει λίγο την πτώση των πωλήσεων λόγω παλαιότητας της Ε46 και τον φόβο μήπως η 1 δεν πάει καλά. Αν όντως η 1 δεν πάει καλά, δεν αποκλείεται να δούμε και νέα 3 Compact. Στο κάτω-κάτω και το 307 βγαίνει σε τρίθυρο, οπότε το μήκος δεν παίζει και τόσο ρόλο.
-
Ο χρήστης mikeann έγραψε:
ολοι εχουμε μια ψιλο η χοντρο πορωση με τα του-τουνια αλλα οι alfisti δεν πιανονται....Παρακαλώ πολύ να μη γενικεύετε!
Ηρεμα Κώστα!Αν το ξαναδιαβάσεις θα δεις ότι δεν γενικεύει!Για alfisti λέει, όχι για όλους όσους έχουν Alfa! [kouk]
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Νομίζω ότι η BMW πέτυχε αυτό που ήθελε. Να πουλάει περίπου στις ίδιες τιμές με την Audi. Αν και αυτό δεν έγινε γιατί φθύνηνε η BMW, αλλά γιατί ακρίβυνε η Audi...1 Series 116i Joy 22900
1 Series 116i Advantage 23900
1 Series 116i Dynamic 25700
1 Series 116i Exclusive 26000
1 Series 120i Advantage 30900
1 Series 120i Dynamic 32700
1 Series 120i Exclusive 33200A3 1.6 FSi Attraction 21600
A3 1.6 FSi Ambiente 23400
A3 1.6 FSi Ambition 23500
A3 2.0 FSi Attraction 25900
A3 2.0 FSi Ambiente 28000
A3 2.0 FSi Ambition 28200Μπορεί κάποιος από το εξωτερικό να επιβεβαιώσει τις υποψίες μου ότι οι τιμές της Σειράς 1 είναι εκεί λίγο χαμηλότερες από της Α3;
Ναι έτσι φαίνεται με μία πρόχειρη ματιά. Αν όμως πας στις αντιπροσωπίες και παραγγείλεις αυτοκίνητα με τον ίδιο εξοπλισμό εκεί η διαφορά θα φτάσει στα 5-6000Ευρώ.
Μια καλά εξοπλισμένη 116i πλησιάζει με χαρακτηριστική ευκολία τα 30Κ. Εκεί όμως παίρνεις καλά εξοπλισμένο δίλιτρο A3. -
Αν δεν απατώμαοι όμως στην Γερμανία η απλή 116 έχει κάτω από 20000. Μήπως η BMW Hellas Συνεχίζει τις τσιμπιμένες τιμές της Intercar;
Η VAG έχουμε δει ότι 'τα βγάζει' από το σέρβις...
Σχόλια για την BMW Σειρά 1