-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Σε λάσπη και χιόνι δε θέλουμε μεγαλύτερη επιφάνεια αλλά μικρότερη, για να διαπερνά το γλυστερό επιφανειακό στρώμα μπας και πιάσει από κάτω σταθερότερο (πχ. χιονισμένος δρόμος, να 'σπάσει' το επιφανειακό στρώμα χιονιού για να πιάσει από κάτω άσφαλτο). Αυτός είναι άλλωστε και ο ρόλος των χοντρών αυλακώσεων, να μην 'μπουκώνει' από χιόνι-λάσπη αλλά να μπορεί πάντα να 'πιάνει' το δρόμο από κάτω. Εχω την εντύπωση ότι σε χιόνι και λάσπη με συμβατικά ελαστικά δεν πειράζουμε πιέσεις.
Δεν ισχύει πλήρως. Λεπτότερο και φουσκωμένο λάστιχο θα δουλέψει μόνο σε επιφανειακό στρώμα χιονιού, όπως σωστά έγραψες. Σε βαθύτερο χιόνι, όπου πλέον δεν υπάρχει άσφαλτος από κάτω, ένα φαρδύτερο, ή έστω με μικρότερη πίεση ελαστικό είναι πολύ προτιμότερο. Το ίδιο ισχύει και για βαθιά λάσπη και πάγο.
edit: πιό ήρεμα με την πληκτρολόγηση βρε παίδεςΝαι, το έγραψα παραπάνω στον spiros. Βέβαια όλα αυτά είναι θεωρητικά, ό,τι και να ξεφουσκώσεις, με πολιτικά 'ααφάλτινα' λάστιχα (ό,τι αυτοκίνητο και να ΄χεις... ούτε Evo ούτε τζιποειδές) δεν πας ούτε σε άμμο (κόλλημα σε 5 μέτρα) ούτε σε παχύ χιόνι (μπαμ κ έξω εκτός αν το επίθετό σου τελειώνει σε '-νεν' ή '-σον') ούτε σε πάγο (ομοίως).
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
'Στουκέι'
πιο ήταν το στουκέι???
...
Υποψιάζομαι ότι το στουκέι παράγεται ως εξής :
S2000 = S2K = Εςτουκέι = Στουκέι. Ότι με ένα μπλοκέ ένα προσθιοκίνητο 'μπαίνει στα χωράφια' του ΜΧ5, S2000 ομολογώ δεν το περίμενα. Εχω πολλά να μάθω ακόμη από τα φορουμ...
Γιώργο (sv2) εαν ενθυμούμαι καλώς, ήσουν κοντά στην απόκτηση του Golf R. Δεν προχώρησες?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
...λινκ δεν εχω και δεν προκειται να ψαξω, αν θελει ας βαλει ο Κικιζας
Παρον...
(στο 1:12-1:16 για την κουβεντα που γινεται στα της πιεσης ελαστικων...)
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αλλος κανει καρτ, και αλλος απανταει (δεν ειναι για τον dim8 το σχολιο)στη πιστα ανεβαζουμε λιγο πιεση (σε σχεση με το δρομο) για καλυτερο κρατημα και λιγοτερο μαγουλιασμα. Ετσι αποφευγουμε υπερθερμανση και καταστροφη. Ενδεικτικα τελειως, απο 33psi σε 37-40.
στο χιονι, λασπη, αμμο, κατεβαζουμε πιεσεις για να εχουμε μεγαλυτερη επιφανεια επαφης με το δρομο. Εκει μας ειναι αδιαφορη η φθορα & η υπερθερμανση γιατι οι ταχυτητες και οι αποστασεις ειναι πολυ μικρες. Ενδεικτικα τελειως, απο 33psi σε 18-25.
λινκ δεν εχω και δεν προκειται να ψαξω, αν θελει ας βαλει ο Κικιζας
Για τον εαυτό σου το λες?
Δεν μου απαντάς όμως σ'αυτό που έγραψες. Ότι δηλαδή διαφωνείς με τον ισχυρισμό μου όσον αφορά τα ελαστικά του καρτ.
Κοίτα, προφανώς δεν υπάρχει μονοσήμαντη απάντηση, διότι αν η πίεση είναι υπερβολική υπερθερμαίνεται το κέντρο του πέλματος και άρα πάλι αυξάνει η θερμοκρασία.
Γενικά τα αγωνιστικά λάστιχα (υποθέτω και των καρτ) δεν είναι όπως τα δρόμου, που στην πίστα βάζεις αέρα με λογική 'ο θεός βοηθός' αλλά έχουν μια συγκεκριμένη περιοχή πίεσης βέλτιστης λειτουργίας ΖΕΣΤΑ. Οπότε βάζεις όσο αέρα χρειάζεται ώστε ΖΕΣΤΑ να είναι στην ιδανική πίεση. Αρα αν έξω κάνει κρύο και η άσφαλτος είναι κρύα, αυξάνεις πίεση ενώ αν είναι ζεστή μειώνεις πίεση, ώστε η τελική πίεση όταν ζεσταθούν να είναι σωστή.
Ακριβώς.
Κατ'αρχάς άλλο πράγμα τα ελαστικά των αυτοκινήτων και άλλο του καρτ...γιαυτό και έβαλα ερωτηματικό. Αν δηλαδή η φιλοσοφία λειτουργίας είναι ίδια ή όχι.
Η πίεση εξαρτάται από το καιρό και τις συνθήκες τις πίστας. Σε γενικές γραμμές, η περισσότερη πίεση το ζεσταίνει πολύ γρήγορα, άρα πρέπει να βάλεις τόση, ώστε να μη σαπουνιάσει όταν είσαι μέσα και καταλήξεις να γλιστράς. Όταν έχει γόμα και κρατάει η πίστα, θέλει χαμηλές πιέσεις για να μην υπερθερμανθεί.
Για τις πιέσεις σε πίστα, δεν έχω ιδέα τι κάνουν τα καρτ (*), αλλά τα 'συμβατικά' αγωνιστικά και ημισλικ λάστιχα δουλεύουν σε μικρότερες 'κρύες' πιέσεις από τα απλά λάστιχα δρόμου διότι έχουν πολύ σκληρότερα πλαϊνά και σκελετό. Στα συμβατικά λάστιχα ο περισσότερος αέρας δρα ως ενισχυτικό του σκελετού, ώστε αυτός (και όχι το πέλμα) να μην υπερθερμαίνεται.
(*) Υποθέτω ότι στα καρτ όσο ζεσταίνει μειώνεις πιέσεις ώστε η περιοχή θερμής λειτουργίας να είναι πάντα η ιδανική.
Σωστό και πάλι. Εξαρτάται όμως κι από άλλους παράγοντες, όπως στήσιμο, καιρός, πίστα, γόμα ελαστικού κλπ.
-
τι να πω ρε συ, παλι τα αυτονοητα;
στα αγωνιστικα ελαστικα δεν υπαρχουν πιεσεις εκτος πιστας, αρα δεν τιθεται θεμα 'ανεβασματος πιεσεων' σε σχεση με αλλη χρηση.
αυτο που εκανες quote στον nass ειναι σωστο, αλλα δεν ειπες αυτο εσυ. Οπως ολοι σου εξηγησαν, λιγοτερη πιεση=γρηγοροτερο ζεσταμα. Οι βασικες αρχες ειναι οι ιδιες, εκτος αν αλλαζει συμπεριφορα ο ...αερας
το ζητουμενο ειναι οταν θα φθασουν στη θερμοκρασια λειτουργιας να εχουν σωστη πιεση ωστε να μην ειναι μπαλονια αλλα ουτε να μαγουλιαζουν. Αλλα αυτα θελουν θερμομετρα και ιστοριες, δεν ειναι τοσο απλο. Παραδειγμα, πως ξερεις οτι η θερμοκρασια ειναι σωστη? Επειδη κρατανε καλυτερα? Και αν το καλυτερο κρατημα ηρθε απο την σωστη πιεση αερα? Και τι αντιτιμο εχει στη φθορα? Γιαυτο χρειαζεσαι οργανα...
η συζητηση ξεκινησε απο το τι κανουμε με πολιτικα λαστιχα στην πιστα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τι να πω ρε συ, παλι τα αυτονοητα;στα αγωνιστικα ελαστικα δεν υπαρχουν πιεσεις εκτος πιστας, αρα δεν τιθεται θεμα 'ανεβασματος πιεσεων' σε σχεση με αλλη χρηση.
αυτο που εκανες quote στον nass ειναι σωστο, αλλα δεν ειπες αυτο εσυ. Οπως ολοι σου εξηγησαν, λιγοτερη πιεση=γρηγοροτερο ζεσταμα. Οι βασικες αρχες ειναι οι ιδιες, εκτος αν αλλαζει συμπεριφορα ο ...αερας
Η αναφορά σου όμως ήταν συγκεκριμένη (χωρίς να έχεις εμπειρία) και εκεί δεν ισχύει το υπογραμμισμένο, πως να το κάνουμε.
Ισχύει ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο.
Για να σου υπενθυμίσω, είπα αυτό:
Δε ξέρω τι παίζει με τα ελαστικά αυτοκινήτου, αλλά στο καρτ όταν δεν έχει γόμα, όσο υψηλότερες πιέσεις έχω...τόσο πιο γρήγορα ζεσταίνεται το ελαστικό και τόσο πιο γρήγορα θα σαπουνιάσει και θα 'καεί'. Θα κάνει blistering.
Όταν από την άλλη έχει γόμα και κρατάει η πίστα, χαμηλώνω πιέσεις για να κρατήσει περισσότερο το ελαστικό χωρίς να σαπουνιάσει, αλλά θα αργήσει να έρθει σε σωστή θερμοκρασία.
Ίσως στο αυτοκίνητο να είναι αλλιώς...που λογικά είναι, οπότε ζητώ συγνώμη.
Και είπες ότι δεν ισχύει αυτό.
Δεν ξέρω πως αλλιώς να σου εξηγήσω γιατί εγώ ξεκινώ το πρωί που η πίστα δε κρατάει και είναι όλα παγωμένα στο 1 bar και δεν ξεκινώ στο μισό. Και αντιθέτως, όταν η πίστα κρατάει και έχει ανέβει η εξωτερική θερμοκρασία παίζω στο 0,6 και δε παίζω στο 1.
Και να πω ότι το έκανα μόνο εγώ, ας πάει στο καλό...το κάνουν και όλοι οι άλλοι.
Δε ξέρω τι γίνεται στο αυτοκίνητο, η διαφωνία μας είναι πολύ συγκεκριμένη. Μιλάς για κάτι που δεν έχεις κάνει και κάτι που κάνω κάθε Σάββατο.
το ζητουμενο ειναι οταν θα φθασουν στη θερμοκρασια λειτουργιας να εχουν σωστη πιεση ωστε να μην ειναι μπαλονια αλλα ουτε να μαγουλιαζουν. Αλλα αυτα θελουν θερμομετρα και ιστοριες, δεν ειναι τοσο απλο. Παραδειγμα, πως ξερεις οτι η θερμοκρασια ειναι σωστη? Επειδη κρατανε καλυτερα? Και αν το καλυτερο κρατημα ηρθε απο την σωστη πιεση αερα? Και τι αντιτιμο εχει στη φθορα? Γιαυτο χρειαζεσαι οργανα...
Επειδή κρατάνε καλύτερα και διαρκούν περισσότερο. Όταν αρχίζεις και γλιστράς και όλα τα υπόλοιπα είναι σταθερά (οδήγημα, στήσιμο κλπ) καταλαβαίνεις ότι υπερθερμάνθηκαν, άρα θέλεις κατέβασμα την επόμενη φορά.
-
Δεν μεταφερετε την συζητηση για τα ελαστικα κλπ αλλου, γιατι καποιοι εδω μεσα κραζουν τον Vel οτι εχει κανει δικο του το τοπικο κλπ κλπ κλπ, αλλα τωρα δεν βλεπω αντιδραση για τα ΤΕΛΕΙΩΣ offtopic που γραφονται.
Το θέμα δεν είναι του vellerefonti φυσικά. Αλλά και τα τελευταία για τα λάστιχα είναι εκτός θέματος. [Mod]
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
η συζητηση ξεκινησε απο το τι κανουμε με πολιτικα λαστιχα στην πιστα.Σαφώς και ανεβάζουμε πιέσεις, αλλιώς μαγουλιάζουν και υπερθερμαίνονται.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
>τι να πω ρε συ, παλι τα αυτονοητα;στα αγωνιστικα ελαστικα δεν υπαρχουν πιεσεις εκτος πιστας, αρα δεν τιθεται θεμα 'ανεβασματος πιεσεων' σε σχεση με αλλη χρηση.
αυτο που εκανες quote στον nass ειναι σωστο, αλλα δεν ειπες αυτο εσυ. Οπως ολοι σου εξηγησαν, λιγοτερη πιεση=γρηγοροτερο ζεσταμα. Οι βασικες αρχες ειναι οι ιδιες, εκτος αν αλλαζει συμπεριφορα ο ...αερας
Η αναφορά σου όμως ήταν συγκεκριμένη (χωρίς να έχεις εμπειρία) και εκεί δεν ισχύει το υπογραμμισμένο, πως να το κάνουμε.
Ισχύει ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο.
Για να σου υπενθυμίσω, είπα αυτό:
Δε ξέρω τι παίζει με τα ελαστικά αυτοκινήτου, αλλά στο καρτ όταν δεν έχει γόμα, όσο υψηλότερες πιέσεις έχω...τόσο πιο γρήγορα ζεσταίνεται το ελαστικό και τόσο πιο γρήγορα θα σαπουνιάσει και θα 'καεί'. Θα κάνει blistering.
Όταν από την άλλη έχει γόμα και κρατάει η πίστα, χαμηλώνω πιέσεις για να κρατήσει περισσότερο το ελαστικό χωρίς να σαπουνιάσει, αλλά θα αργήσει να έρθει σε σωστή θερμοκρασία.
Ίσως στο αυτοκίνητο να είναι αλλιώς...που λογικά είναι, οπότε ζητώ συγνώμη.
Και είπες ότι δεν ισχύει αυτό.
Δεν ξέρω πως αλλιώς να σου εξηγήσω γιατί εγώ ξεκινώ το πρωί που η πίστα δε κρατάει και είναι όλα παγωμένα στο 1 bar και δεν ξεκινώ στο μισό. Και αντιθέτως, όταν η πίστα κρατάει και έχει ανέβει η εξωτερική θερμοκρασία παίζω στο 0,6 και δε παίζω στο 1.
Και να πω ότι το έκανα μόνο εγώ, ας πάει στο καλό...το κάνουν και όλοι οι άλλοι.
Δε ξέρω τι γίνεται στο αυτοκίνητο, η διαφωνία μας είναι πολύ συγκεκριμένη. Μιλάς για κάτι που δεν έχεις κάνει και κάτι που κάνω κάθε Σάββατο.
το ζητουμενο ειναι οταν θα φθασουν στη θερμοκρασια λειτουργιας να εχουν σωστη πιεση ωστε να μην ειναι μπαλονια αλλα ουτε να μαγουλιαζουν. Αλλα αυτα θελουν θερμομετρα και ιστοριες, δεν ειναι τοσο απλο. Παραδειγμα, πως ξερεις οτι η θερμοκρασια ειναι σωστη? Επειδη κρατανε καλυτερα? Και αν το καλυτερο κρατημα ηρθε απο την σωστη πιεση αερα? Και τι αντιτιμο εχει στη φθορα? Γιαυτο χρειαζεσαι οργανα...
Επειδή κρατάνε καλύτερα και διαρκούν περισσότερο. Όταν αρχίζεις και γλιστράς και όλα τα υπόλοιπα είναι σταθερά (οδήγημα, στήσιμο κλπ) καταλαβαίνεις ότι υπερθερμάνθηκαν, άρα θέλεις κατέβασμα την επόμενη φορά.
Για τα δικά σου λάστιχα:
Μικρότερη πίεση = 'περισσότερο' λάστιχο στην άσφαλτο = καλύτερο κράτημα (μέχρι να τσαλακωθεί το λάστιχο)
Μεγαλύτερη πίεση = χειρότερο κράτημα = γλιστράει περισσότερο, ζεσταίνεται πολύ το πέλμα.
Γενικά, δεν είναι φτιαγμένα για να γλιστράνε με το πλάι (πολύ ψηλό πλαϊνό σε σχέση με το πέλμα)
Έχει σχέση με την κατασκευή του σκελετού, κάποια συμπεριφέρονται χειρότερα από τα άλλα.
Τα λάστιχα στα αυτοκίνητα συμπεριφέρονται πολύ καλύτερα όταν γλιστράνε πλάγια. -
Το ρεζουμέ απ'όλα αυτα κατά τη γνώμη μου είναι ότι με τη σωστή φροντίδα,προετοιμασία και χρήση, χωρίς αναγκαστικά να φύγουν ένα σωρό λεφτά, μια χαρά θα μπορέσει να ανταπεξέλθει το αμάξι σε συνθήκες πίστας. Καμία σχέση με αυτό που γράφτηκε ότι η πίστα είναι μόνο για ειδικές κατασκευές.
Στην τελική η οικονομία που κάνει κάποιος βγάζοντας σωστά συμπερασματα για το τι χρειάζεται το αυτοκίνητο, χωρίς να καταλήξει σε υπερβολές και λάθος επιλογές είναι περισσότερη από τα χρήματα που θα ξοδευτούν σε αντίθετη περίπτωση.
Όσο για το αν τα Μέγαρα βοηθάνε ή όχι στο να βγουν συμπερασματα,θα διαφωνήσω με τον Vel. Μπορεί σαν άσφαλτος να είναι καλύτερη από τον μέσο ελληνικό επαρχιακό δρόμο, η χάραξη τους όμως δε διαφέρει και πολύ από μιας τυπικής ορεινής διαδρομής. Οπότε μια κάποια ιδέα θα την πάρει, δεν είναι δα και κανένας άπειρος. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Για τα δικά σου λάστιχα:Μικρότερη πίεση = 'περισσότερο' λάστιχο στην άσφαλτο = καλύτερο κράτημα (μέχρι να τσαλακωθεί το λάστιχο)
Μεγαλύτερη πίεση = χειρότερο κράτημα = γλιστράει περισσότερο, ζεσταίνεται πολύ το πέλμα.
Γενικά, δεν είναι φτιαγμένα για να γλιστράνε με το πλάι (πολύ ψηλό πλαϊνό σε σχέση με το πέλμα)
Έχει σχέση με την κατασκευή του σκελετού, κάποια συμπεριφέρονται χειρότερα από τα άλλα.
Τα λάστιχα στα αυτοκίνητα συμπεριφέρονται πολύ καλύτερα όταν γλιστράνε πλάγια.Έτσι είναι, όσον αφορά το contact patch στην άσφαλτο, αλλά τεράστια σημασία (ίσως περισσότερη) έχει η θερμοκρασία που αναπτύσσεται σε συνάρτηση με τη πίεση που το δουλεύεις. Ειδικά το πρωί που δε κρατάει και έχει κρύο, χρειάζεται υψηλές πιέσεις για να ζεσταθεί γρήγορα.
Το ρεζουμέ απ'όλα αυτα κατά τη γνώμη μου είναι ότι με τη σωστή φροντίδα,προετοιμασία και χρήση, χωρίς αναγκαστικά να φύγουν ένα σωρό λεφτά, μια χαρά θα μπορέσει να ανταπεξέλθει το αμάξι σε συνθήκες πίστας. Καμία σχέση με αυτό που γράφτηκε ότι η πίστα είναι μόνο για ειδικές κατασκευές.
Στην τελική η οικονομία που κάνει κάποιος βγάζοντας σωστά συμπερασματα για το τι χρειάζεται το αυτοκίνητο, χωρίς να καταλήξει σε υπερβολές και λάθος επιλογές είναι περισσότερη από τα χρήματα που θα ξοδευτούν σε αντίθετη περίπτωση.
Όσο για το αν τα Μέγαρα βοηθάνε ή όχι στο να βγουν συμπερασματα,θα διαφωνήσω με τον Vel. Μπορεί σαν άσφαλτος να είναι καλύτερη από τον μέσο ελληνικό επαρχιακό δρόμο, η χάραξη τους όμως δε διαφέρει και πολύ από μιας τυπικής ορεινής διαδρομής. Οπότε μια κάποια ιδέα θα την πάρει, δεν είναι δα και κανένας άπειρος.Ακριβώς.
Ο Βελ είναι έμπειρος και μπορεί να κρίνει πιστεύω από 7-8 γύρους τι χρειάζεται το αυτοκίνητο.
Έτσι θα μπορέσει να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα, χωρίς να πετάξει χρήματα.
-
Εντάξει,εσυ το παρακανες!
Οι 7-8 γύροι που αναφέρεις δεν αρκούν αν σκεφτείς οτι μιλάμε για πρώτη φορά στην πίστα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και θέλει λίγο χρόνο να βρει κανείς τα πατήματά του. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Εντάξει,εσυ το παρακανες!
Οι 7-8 γύροι που αναφέρεις δεν αρκούν αν σκεφτείς οτι μιλάμε για πρώτη φορά στην πίστα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και θέλει λίγο χρόνο να βρει κανείς τα πατήματά του.Στο σκέλος εννοώ.
Αν κάνει 3-4 σκέλη από 7-8 γύρους...είναι έτοιμος (νομίζω).
-
Ποιος ξέρει αν το ESP των Σιροκο Ρ/Γκολφ Ρ ειναι φουλ απενεργοποιούμενο και (αν δεν ηταν ετσι απο την αρχή) μετα απο ποιο MY έγινε αυτό (στην αρχή αν θυμαμαι καλα δεν ήταν έτσι) και αν γίνεται με βάση καποιο εξτρα στοιχείο εξοπλισμού.
Επίσης το απενεργοποιούμενο ESP έχει περάσει πλεον και στα 160αρια twincharger μοντέλα;
-
Απο την αρχη οχι, δεν ηταν απενεργοποιουμενο.
Οι ανακοινωσεις λενε αυτο:
All 2012 model year Sciroccos and Golf GTIs and Rs built from May [...] -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
'Στουκέι'
πιο ήταν το στουκέι???
Μαμάτο ρεεε!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τέσπα...εσύ ξέρεις.
Το κλου της υπόθεσης είναι ακριβώς αυτή η φράση.
Ένας οδηγός που σύμφωνα με τα λεγόμενά του έχει καταφέρει να εξαντλήσει τα όρια του Scirocco R (οκ, δεν είναι καμιά αμαξάρα αλλά έχει όρια πολύ πάνω από το μέσο οδηγό), δεν θα έπρεπε να μπαίνει καν στον κόπο να ανοίγει τέτοιες ανούσιες συζητήσεις και μάλιστα να τις διαχειρίζεται έτσι. Ένας τέτοιος οδηγός θα ήξερε ακριβώς τι θέλει αυτός και το αμάξι του και θα έκανε τις απαραίτητες αλλαγές χωρίς [b]τυμπανοκρουσίες και δημοσκοπήσεις[/b]. Είναι δυνατόν να ξέρει καλύτερα ο χ,ψ φορουμικός συνομιλητής να ξέρει καλύτερα από τον ίδιο τον κάτοχο?
Εκτός κι αν κρίνει ο κάτοχος ότι το αμάξι χρειάζεται τα πάντα από τη λίστα και απλά ρωτάει με ποια σειρά να τα βάλει. Εκεί το δέχομαι, απλά σημαίνει ότι 1ον έχουμε να κάνουμε με ένα μέτριο αυτοκίνητο και 2ον ότι έγινε λανθασμένη επιλογή εξ' αρχής.
από παρατηρήσεις άλλο τίποτα αλλά προφανώς όποτε ανοίξει κουβέντα που δεν είναι το γούστο μερικών πρωτοκλασσάτων στο μαμίσι κάθε θέματος προσωπικοτήτων αμέσως παρεμβαίνουν με αμφίβολα αποτελέσματα...
ό,τι πεις αδερφέεε, ό,τι πεις...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
εγώ ξέρω ότι δεν ξέρω... έτσι λένε οι σοφοί... βέβαια για να φτάσουν σε αυτό το προφανές απόφθεγμα ήξεραν έιδη πάρα πολλά...
καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά δεν υπάρχει πίστα 'με μέτρο'... είτε το φτιάχνεις να αντέχει την συγκεκριμένη* πίστα(που όπως είπα μόνο αξιόλογη δεν είναι) είτε πας για πλάκα...''
για πλάκα δεν πάω να σκάσω λάστιχα, τακάκια και αμορτισέρ και ότι άλλο βρέξει ο θεός που έφτιαξε το δικό μου κάρο...
*γιατί ως γνωστόν δεν αξίζει να φτιάχνεις ένα αυτοκίνητο δρόμου πάνω σε μια συγκεκριμένη πίστα αφού μόνο εκεί θα λειτουργεί καλά... εσύ, τώρα, με καταλαβαίνεις?
Κοίτα, κάνοντας 10-15 γύρους δε θα κάψεις το φοβερό λάστιχο, ούτε θα φας τα τακάκια σου.
Κατέβασε και λίγο πιέσεις στα λάστιχα να μην ζεσταθούν και πολύ και είσαι ΟΚ.
Απλά επειδή ρωτάς, γιαυτό στο λέω. Αν δεν είδες τι 'ζητάει' στον δημόσιο δρόμο...ίσως δεις τι θέλει στη πίστα.
Νίκο μου είσαι ένα παραλήρημα λαθών,
- 10-15 γύρους σε τετοια στενή μικρή πίστα με το δικό μου τα ξέκανες όλα...
- αν κατεβάσω δε πιέσεις καταστράφηκα οικονομικά αφού θα βγώ σε καμία στροφή και δεν θα με πληρώνει η ασφαλιστική για εκεί μέσα...
αλλά το μόημα το έπιασα, να πάω κάπου να το οδηγήσω κοντά ή στο όριο του για να δω τι μπορώ να κάνω με δαύτο...
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Είναι vag και τα δύο. Ποιος θα δώσει 45000€ για τέτοιες μπούρδες;με το συμπάθειο αλλά έχεις όρεξη για μεγάλα πράγματα και υπερβολή, το R κάνει μόλις 31 παρακαλώ...
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
γι'αυτο κ όταν χιονίσει αρκετά πρεπει να μειώσουμε την πίεση στα ελαστικα.για να ζεσταίνονται λιγοτερο και να μη λιωνουν το χιονι, άρα να μη φτασει να πατάει επανω στον πάγο -> καμία προσφυση.
όχι, απλά αυξάνεις την επιφάνεια... καμία σχέση με την θερμοκρασία στο χιόνι αφού ούτως ή άλλως αν δεν είναι χειμερινά, και είναι καλοκαιρινά λάστιχα, δεν κάνουν τίποτα κάτω από τους 5-10 βαθμούς, ανάλογα με το μοντέλο και την γόμα του....
GOLF R - SCIROCCO R