Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI S3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI S3
    • 1
    • 2
    • 164
    • 165
    • 166
    • 167
    • 168
    • 172
    • 173
    • 166 / 173
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    118
    3454
    4891
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Τα σχετικά με το Audi RS3 μεταφέρθηκαν στο θέμα Audi RS3... στα 'Μελλοντικά μοντέλα' [Mod]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vellerefontis last edited by

        το είδα σήμερα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavoyras last edited by

          Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
          το προηγούμενο αυτοκίνητο μου, από ότι μαθαίνω, έχασε την επιπλέον δύναμη και τον αγωνιστικό συμπλέκτη και τώρα πάει για αλλαγή αμορτισέρ μέσα στον επόμενο μήνα...

          πλήρης αναστροφή!

          για να καταλαβαίνουμε πόσο προσωπικές είναι οι επιλογές μας μερικές φορές...

          Συγνώμη που θα ρωτήσω αλλά...πόσο χρονών είναι αυτός που το πήρε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vellerefontis last edited by

            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

            το προηγούμενο αυτοκίνητο μου, από ότι μαθαίνω, έχασε την επιπλέον δύναμη και τον αγωνιστικό συμπλέκτη και τώρα πάει για αλλαγή αμορτισέρ μέσα στον επόμενο μήνα...

            πλήρης αναστροφή!

            για να καταλαβαίνουμε πόσο προσωπικές είναι οι επιλογές μας μερικές φορές...

            Συγνώμη που θα ρωτήσω αλλά...πόσο χρονών είναι αυτός που το πήρε?

            πανηντάρης Ιατρό που πριν είχε στην κατοχή του ένα υπέρ-όπλο, ένα Α3 1,6 προηγούμενης γενιάς....

            του φάνηκε μάλιστε πολύ... ενεργοβόρο το S3 και για αυτό κατέβασε τα άλογα...

            επίσης, λέει, τον τρόμαζε η αντίδραση της ανάρτησης στο όριο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kavoyras last edited by

              Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

              το προηγούμενο αυτοκίνητο μου, από ότι μαθαίνω, έχασε την επιπλέον δύναμη και τον αγωνιστικό συμπλέκτη και τώρα πάει για αλλαγή αμορτισέρ μέσα στον επόμενο μήνα...

              πλήρης αναστροφή!

              για να καταλαβαίνουμε πόσο προσωπικές είναι οι επιλογές μας μερικές φορές...

              Συγνώμη που θα ρωτήσω αλλά...πόσο χρονών είναι αυτός που το πήρε?

              πανηντάρης Ιατρό που πριν είχε στην κατοχή του ένα υπέρ-όπλο, ένα Α3 1,6 προηγούμενης γενιάς....

              του φάνηκε μάλιστε **πολύ... ενεργοβόρο το S3 **και για αυτό κατέβασε τα άλογα...

              επίσης, λέει,** τον τρόμαζε η αντίδραση της ανάρτησης στο όριο**...

              δεν κολλάνε αυτά που είπε εντομεταξύ...

              Τέλοσπάντων.
              Καλοτάξιδο εύχομαι στον άνθρωπο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vellerefontis last edited by

                ναι, παιδί μου σου λέω άσχετος ο τύπος... άσεεε....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • gbak
                  gbak last edited by

                  για πειτε τωρα,να του φορεσω ενα τελικο μιλτεκ ελαφρως μεταχ,στα 300ε?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    Ο χρήστης gbak έγραψε:
                    για πειτε τωρα,να του φορεσω ενα τελικο μιλτεκ ελαφρως μεταχ,στα 300ε?

                    ποιός ο λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο?
                    Απλώς για καλύτερο ήχο?

                    Βάλε έναν καταλύτη με αυτά τα λεφτά (ντάξει, αν βάλεις και HJS -από τους κορυφαίους καταλύτες- να ανέβεις στα 450€) να αποκτήσεις κανα 'άλογο' παραπάνω. (άποψή μου)

                    ΥΓ: φοράς πρόγραμμα? έχεις αλλάξει κάτι άλλο στο αμάξι? (εισαγωγή πχ?)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • gbak
                      gbak last edited by

                      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                      για πειτε τωρα,να του φορεσω ενα τελικο μιλτεκ ελαφρως μεταχ,στα 300ε?

                      ποιός ο λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο?
                      Απλώς για καλύτερο ήχο?

                      Βάλε έναν καταλύτη με αυτά τα λεφτά (ντάξει, αν βάλεις και HJS -από τους κορυφαίους καταλύτες- να ανέβεις στα 450€) να αποκτήσεις κανα 'άλογο' παραπάνω. (άποψή μου)

                      ΥΓ: φοράς πρόγραμμα? έχεις αλλάξει κάτι άλλο στο αμάξι? (εισαγωγή πχ?)

                      χεχεχε,καραστοκ ειναι το αμαξι μαν,ειναι η πρωτη φορα που δεν πειραξα κατι...
                      δεν με ενδιαφερουν τα αλογα,μια χαρα παει το αμαξι,λεω μιας και το βρηκα ελαφρως μεταχ,το τελικο να το βαλω
                      και στην πορεια του περναω και τον hjs,απο ebay.co.uk

                      τεσπα λες να βαβουριαζει σαν τελικο πολυ? θελω λίγο μπασακι παραπανω,και πιο ωραιες μπουκες πισω,γι αυτο το σκεφτομαι..
                      σιγουρα για επιδοσεις το ξερω οτι δεν κανεις κατι με τελικο παλι,εχω ξανασχοληθει αρκετες φορες..με αυτα
                      τωρα μην μου πειτε με εισαγωγη, ολοσωμη μιλτεκ κει ρεβο προγραμμα,το ξερω το σεναριο,απλα θελω να το κρατησω στοκ αυτο το αμαξι οσο μπορω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        professeur last edited by

                        Ο χρήστης gbak έγραψε:
                        ...

                        τεσπα λες να βαβουριαζει σαν τελικο πολυ? θελω λίγο μπασακι παραπανω,και πιο ωραιες μπουκες πισω,γι αυτο το σκεφτομαι..
                        σιγουρα για επιδοσεις το ξερω οτι δεν κανεις κατι με τελικο παλι,εχω ξανασχοληθει αρκετες φορες..με αυτα
                        τωρα μην μου πειτε με εισαγωγη, ολοσωμη μιλκτεκ κει ρεβο προγραμμα,το ξερω το σεναριο,απλα θελω να το κρατησω στοκ αυτο το αμαξι οσο μπορω

                        Για τα bold +1. Και εγώ περιμένω πως και πως να σαπίσει το μαμά (αν και είμαι ταπί&ψύχραιμος για τέτοια) για να έχω αφορμή να του βάλω ένα ΜΤΜ για το μπασάκι:

                        Για τα italic +1. Και πολύ καλά θα κάνεις.

                        Για τη Μιλτεκ και για τη έκδοση της για το golf gti V έχουν ακουστεί τα χειρότερα για την αντοχή των κολλήσεων. Έσπαγαν πολύ συχνά και ήθελαν κόλλημα. Αν η τιμή όμως είναι λιώμα και σε περισσεύουν ευρά χτύπα τη κρατώντας φυσικά και την μαμά (αν έχεις χώρο αποθήκευσης).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • gbak
                          gbak last edited by

                          κοιτα,καινουργιο τελικο μιλτεκ εδω ζητανε κανα 600αρι και κανα 550αρι απο ebay,αυτα τα λεφτα και γω δεν τα δινω,γιατι ειμαι σιγουρος,οτι δεν τα αξιζουν.
                          τωρα βρηκα αυτη την used στα 300ε,και μπηκα σε σκεψεις,απλα ειναι non resonated,σκεφτομαι μην καγκουριζω και δεν εχω καμια ορεξη.
                          ισως αργοτερα την ψαξω για κανα καταλυτη hjs στο ebay.co.uk παντα.με το τιποτα φυσικα δεν πιστευω τους διαφορους greek tuners και καλα,και τα 2χιλιαρα που σκανε διαφοροι για απλες σωληνες και βελτιωσεις.
                          θυμαμαι την πρωτη φορα που βγηκα με το ρχ8 με αγωνιστικο καταλυτη(σωληνα μονο) rotary perfomance και τελικο greddy,πως ακουγοταν το αυτοκινητο

                          δεν ξερω θα δω,φυσικα και το μαμα τελικο θα μεινει στο γκαραζ..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            astrakitcar last edited by

                            μεσαιο milltek αν χρειαστεις εχω σε πολυ καλη τιμη.

                            φοραω milltek εδω και 2 1/2 χρονια χωρις κανενα προβλημα με κολησεις,οξειδωσεις κτλ.

                            προχωρα για το τελικο απο εμενα.ασε τα χειροποιητα ...δεν μπορουμε να συγκρινουμε ενα εργοστασιο σε υλικα με ενα ιδιωτη.οχι οτι θα εχεις προβλημα,αλλα ο ιδιωτης καποια στιγμη μπορει να κλεισει....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kavoyras last edited by

                              Ο χρήστης gbak έγραψε:
                              κοιτα,καινουργιο τελικο μιλτεκ εδω ζητανε κανα 600αρι και κανα 550αρι απο ebay,αυτα τα λεφτα και γω δεν τα δινω,γιατι ειμαι σιγουρος,οτι δεν τα αξιζουν.
                              τωρα βρηκα αυτη την used στα 300ε,και μπηκα σε σκεψεις,απλα ειναι non resonated,σκεφτομαι μην καγκουριζω και δεν εχω καμια ορεξη.
                              ισως αργοτερα την ψαξω για κανα καταλυτη hjs στο ebay.co.uk παντα.με το τιποτα φυσικα δεν πιστευω τους διαφορους greek tuners και καλα,και τα 2χιλιαρα που σκανε διαφοροι για απλες σωληνες και βελτιωσεις.
                              θυμαμαι την πρωτη φορα που βγηκα με το ρχ8 με αγωνιστικο καταλυτη(σωληνα μονο) rotary perfomance και τελικο greddy,πως ακουγοταν το αυτοκινητο

                              δεν ξερω θα δω,φυσικα και το μαμα τελικο θα μεινει στο γκαραζ..

                              Φίλε καλά κάνεις και θες να το κρατήσεις εργοστασιακό.
                              Βέβαια...κανα προγραμματάκι (Light) δεν θα σου κακοπέσει νομίζω, αλλά πραγματικά είναι θέμα γούστου.

                              Όσο για το τελικό, πέρνα από 2-3 'μεγάλους' εξατμισάδες να δεις επώνυμα τελικά καζανάκια.
                              Η διαφορά με του επώνυμου καζανακίου ( ) είναι ότι κάνει μεν μπάσο ήχο αλλά δεν σου μεταφέρει βουητό μέσα στην καμπίνα (συντονισμό). Επιπλέον αναλόγως εξάτμισης μπορεί να το ακους να ξεφυσάει.
                              Έχω δει ωραία τελικά καζανάκια supersprint, αλλά ξέρεις πώς είναι αυτά.
                              Το ωραίο είναι καθαρά υποκειμενικό.
                              Το μόνο που σε προτρέπω (αν θες πές το έτσι) να κρατήσεις το σχετικο εργοστασιακό λουκ με τις δύο διπλές μπούκες που έχουν και 'χειλάκι' στην άκρη οι απολήξεις.
                              Βέβαια είπαμε...όλα είναι υποκειμενικά.

                              Εμένα αυτό που με ξενερώνει αφάνταστα στα χειροποίητα καζανάκια είναι πως εκτός από την απόληξη είναι νίκελ ΚΑΙ το καζανάκι με αποτέλεσμα αυτό να γυαλίζει όπως κοιτάς από πίσω το αμάξι.
                              Δεν ξέρω βέβαια αν υπάρχουν και επώνυμα καζανάκια που είναι νίκελ αλλά προσωπικά θα τα απέρριπτα όσο καλά και να ήταν (εκτός κι αν το έβαφα κι αυτό μαύρο ματ ).

                              @Professeur
                              MTM? Λένε ότι κάνει πολύ θόρυβο όπως και η supersprint (αν και κορυφαίες σε ποιότητα).
                              Ο περισσότερος κόσμος παίρνει miltek γιατί δεν προσθέτει θόρυβο ενώ 'παίρνεις' σε απόδοση (φυσικά αν είσαι resonated- δηλαδή με μεσαίο καζανάκι)

                              ΥΓ: κι εγώ παρακαλάω να τρυπήσει μπας και 'γιάσουμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vellerefontis last edited by

                                Ο χρήστης gbak έγραψε:

                                για πειτε τωρα,να του φορεσω ενα τελικο μιλτεκ ελαφρως μεταχ,στα 300ε?

                                ποιός ο λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο?
                                Απλώς για καλύτερο ήχο?

                                Βάλε έναν καταλύτη με αυτά τα λεφτά (ντάξει, αν βάλεις και HJS -από τους κορυφαίους καταλύτες- να ανέβεις στα 450€) να αποκτήσεις κανα 'άλογο' παραπάνω. (άποψή μου)

                                ΥΓ: φοράς πρόγραμμα? έχεις αλλάξει κάτι άλλο στο αμάξι? (εισαγωγή πχ?)

                                χεχεχε,καραστοκ ειναι το αμαξι μαν,ειναι η πρωτη φορα που δεν πειραξα κατι...
                                δεν με ενδιαφερουν τα αλογα,μια χαρα παει το αμαξι,λεω μιας και το βρηκα ελαφρως μεταχ,το τελικο να το βαλω
                                και στην πορεια του περναω και τον hjs,απο ebay.co.uk

                                τεσπα λες να βαβουριαζει σαν τελικο πολυ? θελω λίγο μπασακι παραπανω,και πιο ωραιες μπουκες πισω,γι αυτο το σκεφτομαι..
                                σιγουρα για επιδοσεις το ξερω οτι δεν κανεις κατι με τελικο παλι,εχω ξανασχοληθει αρκετες φορες..με αυτα
                                τωρα μην μου πειτε με εισαγωγη, ολοσωμη μιλτεκ κει ρεβο προγραμμα,το ξερω το σεναριο,απλα θελω να το κρατησω στοκ αυτο το αμαξι οσο μπορω

                                Να μιλήσω κι εγώ που το είχα το αυτοκίνητο???

                                • miltek mapa...
                                • μπασάκι θα πάρεις ούτως ή άλλως με μια αναβάθμιση πρώτου σταδίου... μετά θα γουργουρίζει σαφώς πιο δυνατά και στο ρελαντί ακόμη...
                                • οι τελικές απολήξεις των μοντέλων S της Audi είναι μοναδικές στο ότι είναι οβαλ! άρα είναι πολύ πιο σπάνιες και πιο όμορφες από τις κοινές στρογγυλές των aftermarket επιλογών... Επίσης το όλο σύστημα εξάτμισης είναι πολύ ποιοτικότερο από χεράδες μαστορους εν ελλάδι... είναι κάτι που γνωρίζω και από το πρώτης γενιάς S3 που είχα αλλά και από το δεύτερης που επίσης είχα... και από ότι κατάλαβα έχεις?
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  astrakitcar last edited by

                                  σχετικα με την milltek δεν θα ελεγα οτι ειναι μαπα.μπορει μια apr να ειναι πιο ελευθερη αλλα για τα λεφτα της η milltek ειναι μια χαρα.προσοχη γιατι κυκλοφορουσαν και μαιμουδες τα πρωτα χρονια.

                                  την εχω επανω για 20.000km και με προγραμμα που φοραω ο καταλυτης δουλευει μια χαρα οπως και το καζανακι το τελικο.

                                  ειναι μια τιμια bolt on λυση και οι ελληνες εξατμισαδες για τα ιδια πραγματα ζηταγαν εδω παραπανω λεφτα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kavoyras last edited by

                                    Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
                                    σχετικα με την milltek δεν θα ελεγα οτι ειναι μαπα.μπορει μια apr να ειναι πιο ελευθερη αλλα για τα λεφτα της η milltek ειναι μια χαρα.προσοχη γιατι κυκλοφορουσαν και μαιμουδες τα πρωτα χρονια.

                                    την εχω επανω για 20.000km και με προγραμμα που φοραω ο καταλυτης δουλευει μια χαρα οπως και το καζανακι το τελικο.

                                    ειναι μια τιμια bolt on λυση και οι ελληνες εξατμισαδες για τα ιδια πραγματα ζηταγαν εδω παραπανω λεφτα...

                                    Φίλε ASTRAKITCAR, τι να σου πω...
                                    Μπορεί σε σένα να έτυχε.
                                    Θα σου πω τον αντίποδα:
                                    Ο αδερφός μου έβαλε miltek στο polo gti (20VT 1.8T) σε συνδιασμό με revo stage 2 και intercooler, δυναμομετρήθηκε στα 272ps (τότε) και μέσα σε ένα χρόνο είχε 'ανοίξει'.
                                    Για να καταλάβεις...μετά από μόλις ένα χρόνο λειτουργίας (αν θυμάμαι καλά δεν έκλεισε ΚΑΝ 12μηνο) πάνω στο αμάξι (και χωρίς επιπλέον αλλαγές/καγκουριές) άρχισε η εξάτμιση να κάνει σκασίματα ( ) αν πατούσες δυνατά το γκάζι κοντά στο over και το άφηνες σχεδόν τελείως (πχ εθνική ή μεγάλος επαρχιακός δρόμος με 5η πατάς να προσπεράσεις κάποιον)
                                    Όταν την έβγαλε, παρατήρησε ότι τα καζανάκια της ήταν διαλυμένα.
                                    Τσάμπα τα 1000+ € που έδωσε κατ' εμέ.

                                    'Κράζονται' τους ντόπιους εξατμισάδες, αλλά τέτοιο πράγμα δε νομίζω ότι θα συνέβαινε σε κάνεναν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vellerefontis last edited by

                                      Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
                                      σχετικα με την milltek δεν θα ελεγα οτι ειναι μαπα.μπορει μια apr να ειναι πιο ελευθερη αλλα για τα λεφτα της η milltek ειναι μια χαρα.προσοχη γιατι κυκλοφορουσαν και μαιμουδες τα πρωτα χρονια.

                                      την εχω επανω για 20.000km και με προγραμμα που φοραω ο καταλυτης δουλευει μια χαρα οπως και το καζανακι το τελικο.

                                      ειναι μια τιμια bolt on λυση και οι ελληνες εξατμισαδες για τα ιδια πραγματα ζηταγαν εδω παραπανω λεφτα...

                                      η ελληνική αγορά aftermarket προιόντων έχει κτιστεί πρόχειρα και ευκαιριακά λόγο μεγέθους αλλά και πολλών άλλων παραγόντων που δεν έχω την διάθεση να αναλύσω εδώ και τώρα... η miltek είναι όντως μέτριο προς κακό προιον και υπάρχουν δεκάδες καλύτερες εταιρίες στο εξωτερικό που φτιάχνουν πολύ πιο ποιοτικά προιόντα εξάτμισης.

                                      οι δε έλληνες εξατμισάδες μπορεί και να κάνανε καλύτερη δουλειά από την υπερ-βιομηχανοποιημένη Miltek... Όμως υπάρχουν πολλοί που δεν ξέρανε την τύφλα τους... μεταλλουργία και επεξεργασία δεν έχουν κάνει όλοι. Άρα δεν συμφωνώ στο ότι κακώς χρεώνουν παραπάνω.

                                      μιλάμε φίλτατε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        astrakitcar last edited by

                                        μαζι με εμενα υπαρχει cupra R 240+ φιλου στα 380 αλογα κοντα με 50.000km που την βαλαμε μαζι στι ιδιο μαγαζι χωρις κανενα προβλημα...

                                        opc 300 κοντα αλογα του 2006...ακομα παει καλα και απροβληματιστα..

                                        και εγω απο σεπτεμβρη του 2009 ομορφα και ωραια αφου εβγαλα το μεσαιο για να ακουγεται και λιγο...

                                        ΟΜΩΣ τις παραγειλαμε απο Αγγλια και Γερμανια απο καταστημα εδω και τις βαλαμε εδω!!!

                                        ξαναλεω παιζει πολυ μαμιμουδια .προσοχη στα part numbers..

                                        ολα τα αμαξια που ανεφερα ειναι με προγραμματα,αντλιες κτλ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vellerefontis last edited by

                                          Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
                                          μαζι με εμενα υπαρχει cupra R 240+ φιλου στα 380 αλογα κοντα με 50.000km που την βαλαμε μαζι στι ιδιο μαγαζι χωρις κανενα προβλημα...

                                          opc 300 κοντα αλογα του 2006...ακομα παει καλα και απροβληματιστα..

                                          και εγω απο σεπτεμβρη του 2009 ομορφα και ωραια αφου εβγαλα το μεσαιο για να ακουγεται και λιγο...

                                          ΟΜΩΣ τις παραγειλαμε απο Αγγλια και Γερμανια απο καταστημα εδω και τις βαλαμε εδω!!!

                                          ξαναλεω παιζει πολυ μαμιμουδια .προσοχη στα part numbers..

                                          ολα τα αμαξια που ανεφερα ειναι με προγραμματα,αντλιες κτλ...

                                          δεκτά τα παραδείγματά σου αλλά δυο παραδείγματα δεν κάνουν την διαφορά με τα αμέτρητα αρνητικά που γνωρίζω από άλλους... Έγραψα κάτι παραπάνω, το επαναλαμβάνω, έιναι ένα μέτριας προς κακής ποιότητας προιόν, το οποίο, λόγο κόστους, όπως και πολλά άλλα στην Ελλάδα, έτυχε εμπορικής επιτυχίας... Σε τέτοιο αυτοκίνητο, όπως του φίλου σου, ψαγμένο και αρκετά γαργαλημένο, θα έβαζα κάτι καλύτερο... Ειδάλλως, όπως είδη είπα, η miltek αντικατάστασης είναι χειρότερη ποιοτικά και από την μαμά εξάτμιση που φορούσατε...

                                          Δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει τα λεφτά της, απλά λέω ότι οι ακριβότερες επιλογές αξίζουν περισσότερο τα λεφτά τους... πολύ περισσότερο... Χαίρομαι όμως που έχεις μια καλή εμπειρία με το αυτό προιόν γιατί αυτό μετράει τελικά. Την επόμενη φορά όμως δες κι άλλες λύσεις, έτσι για αλλαγή... εννοώ σε ένα επόμενο αυτοκίνητο κλπ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            roulis21 last edited by

                                            Μπορει κανεις να μας πεις ποση αντοχη εχει το δισκο-πλατω και και τα αμορτισερια του S3
                                            Δεδομενου οτι δε θα το επαιρνε κανεις για να το παει περικοπα περικοπα ,στα ποσα χλμ θες αλλαγη σε αυτα και ποσο παει το μαλλι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 166 / 173
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr