-
Ο Χονδρογιάννης
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
... ο Μπρούνο δεν είναι ο νεος Σέννα -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Η περίπτωση δε να πηγαίνει η Lotus μέτρια και ο Κίμι να είναι ο χειρότερος από τους 2 θα ήταν τριπλή καταστροφή. Αγωνιστική, μηντιακή και οικονομική.Με τον Χονδρογιάννη τι γίνεται; Εξασφαλίζεις ότι ο Κίμι δε θα φάει ξύλο με το καλημέρα. Έχεις πάντα το ερωτηματικό της πραγματικής του αξίας, οπότε μπαίνεις σε μια win-win situation.
Ο Κίμι έχει επανελθει στην παλιά του ταχύτητα με καινούργια μυαλά; Τέλεια, αυτό θέλαμε
Ο Κίμι είναι ταχύτερος του νέοπα αλλά στη μέση του grid; ΟΚ πάμε παιδια, θελουμε δουλεια ακόμα κλπ
Οι δυο τους ειναι ισάξιοι μέσα στους βαθμούς; Τέλεια, παντρεψαμε νιάτα με εμπειρία και φτιάξαμε την τέλεια συνταγη, του χρονου θα μπλαμπλαμπλα
Ο Χονδρογιάννης υποσκελίζει τον Κίμι; Βρηκαμε ταλεντάρα, θα χτισουμε την ομάδα πάνω του, ο Κίμι θα βρει τον εαυτό του (αρκει να θυμηθει που τον άφησε ) ότι ακριβώς λένε και σε ενα διπλανό μαγαζί, ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε.Γενικά είναι πολύ καλύτερο να βάζεις εναν άγνωστο παράγοντα στη σύγκριση με την επενδυση σου, γιατί ποτέ δεν ξερεις αν ο Ρομαίν δεν είναι ο νέος Προστ, ενώ αντιθέτως ξέρεις ότι ο Μπρούνο δεν είναι ο νεος Σέννα
Ετσι συμφωνω. Εγω ερμηνευσα το αρχικο σου ποστ (η Ρενο θελει να προστατευσει την επενδυση της) οτι επιλεγουν ενα 'λιμο' (τον Χονδρογιαννη) επιτηδες, για να μην εκθεσουν το αλλο 'λιμο' (τον Κιμι), πραγμα που δεν εβγαζε νοημα, για τους λογους που ανεφερα.
Οτι επιλεγουν να αλλαξουν και τους δυο, με το σκεπτικο που αναφερεις, ειναι πολυ λογικο. -
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
... ο Μπρούνο δεν είναι ο νεος Σέννα
Μα... αφού είναι! Ληξιαρχικά μιλώντας δηλαδή!
-
Ληξιαρχικά; ΟΚ λοιπον διορθωνω: Ο Λάλλι δεν ειναι ο νέος Ντα Σιλβα
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Εγω εγραψα οτι πιστευω οτι ειναι καλυτερος απο Πετροφ και Μπρουνο Σ., οποτε η επιλογη του δεν εγινε για την 'προστασια' του Ραϊκονεν. Επ΄αυτου τι αποψη εχεις;Αν έπρεπε υποχρεωτικά να διαλέξω έναν από τους τρεις θα έπαιρνα τον Grosjean. Όμως η καλύτερη λύση είναι να κράταγα τον Petrov και να δάνειζα είτε τον Grosjean ή στο χλιδάτο σενάριο και τους δυο άλλους. Περίπου ότι θέλει να κάνει η Red Bull με τους junior της. Γενικά θεωρώ ότι και οι τρεις είναι πάρα πολύ καλοί οδηγοί, σίγουρα με δυνατότητες για καριέρα στην F1.
Εχουμε πολυ διαφορετικη αποψη για την αξια του Πετροφ. Ειναι πολυ επιρρεπης στα λαθη και δεν εδειξε κατι φοβερο στη διετια. Η συντριβη του απο τον Κουμπιτσα κανει το Βατερλο να μοιαζει θριαμβος για τον Ναπολεοντα. ΟΚ, ρουκι, ΟΚ, ο αλλος κορυφαιος, αλλα τετοιο αποτελεσμα μεταξυ teammates δεν εχουμε ξαναδει ποτε.
Πέρυσι υπέγραψε πολύ αργά, οι δοκιμές που έκανε ήταν λίγες και σαν υποψήφιος οδηγός (όχι με τη σιγουριά του υπογεγραμμένου οπότε αντίο ρίσκα) και δεν είχε καμία συνεργασία από τον Kubica που στο κάτω κάτω είναι στους τρεις κορυφαίους του grid. Αλλά αυτά ήταν last year, φέτος ήταν μια χαρά για δευτεροετής. Για την ακρίβεια έχω μπροστά μου το supergrid του 2011 του Gary Anderson στο Autosport που παίρνει σαν σημείο αναφοράς (100%) την pole κάθε αγώνα και μετρά απόκλιση. Πρώτος φυσικά ο Vettel με 100,040%, τρίτος ο Webber με +0,6% την μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα σε όμοσταυλους στο grid. 9ος λοιπόν στην λίστα είναι ο Petrov με 102,356% και απόκλιση 0,42% από Heidfeld / 0,47% από Senna. Για να έχουμε μέτρο σύγκρισης η διαφορά Alonso - Massa είναι 0,35%, αυτή των Rosberg - Schumacher 0,5% και των Hamilton - Button στο 0,25%. Ο δε τα μέγιστα πετυχημένος κατά τα Βρετανικά media Kovalainen έριξε λιγότερο (0,4%) στον Trulli. Ε τι άλλο να κάνει δηλαδή ο ακόμη άγουρος Ρώσος; Το τι νομίζουμε ότι θα έκανε με αυτό το μονοθέσιο ο Kubica είναι δυστυχώς φαντασιώσεις και τίποτα παραπάνω.
Οτι πληρωνε για τη θεση του και οτι ειχε φερει χορηγους στην ομαδα το εχουν δηλωσει και ο ιδιος και η Ρενο και εχει γραφτει παντου. Πρωτη φορα διαβαζω να αμφισβητειται.
Πρόσεχε, δεν λέω ότι δεν είχε κάποια στήριξη αλλά σίγουρα δεν είχε τα δεκάδες εκατομμύρια που είχαν γραφεί κυρίως στον Βρετανικό τύπο. Αν είχε τότε τα τέσσερα της TOTAL δε θα τον κούναγαν τόσο εύκολα. Εξάλλου που είναι οι χορηγοί του; Που είναι το ενδιαφέρον από άλλες ομάδες που πεινάνε; Το ότι πληρώνει δεν είναι ντροπή, πλέον ακόμη και οι πρωταθλητές του GP2 πληρώνουν ή τύποι σαν τον Di Resta έχουν τέτοια management contracts που πρακτικά δε θα πάρουν ποτέ σοβαρά λεφτά ακόμη και αν σαρώσουν τα ρεκόρ της F1. Αν το έχετε ξεχάσει κοιτάξτε την λαμπρή 'καρίερα' του Hulk του mega manager Weber για να δείτε πόσο έχει αλλάξει πλέον η F1. Άρα γιατί το ταμπελάκι της περιφρόνησης στον Petrov ή στον Maldonado;
Οσο για την αποψη οτι ο Γροζαν θα ειναι μπροστα απο τον Κιμι we shall wait and see
Το πιστεύω ότι θα είναι μπροστά το αργότερο στο Ευρωπαϊκό κομμάτι της σεζόν και προφανώς αν έχω άδικο περιμένω αρκετή καζούρα. Αλλά οκ, αν έχω άδικο θα έχουμε κερδίσει έναν ακόμη πρωταγωνιστή στην F1 όποτε δε θα σκάσω κιόλας.
-
http://www.sport24.gr/Sports/Motorsport ... 33837.html
-
Rating Kimi Raikkonen's technical ability
http://www.totalf1.com/full_story/view/ ... l_ability/
Because of his monosyllabic nature towards the media, many outsiders tend to believe that Kimi Raikkonen is incapable of communicating effectively with his engineers in developing a car and therefore is lacking in technical ability.
Button is quoted by Autosport as saying, “From what I’ve heard from the engineers at McLaren, he knows what he’s doing in terms of engineering and setting up the car.”
Adrian Newey, designer of the championship-winning Red Bull RB6 and RB7, had this to say about Raikkonen while they were both at McLaren: “Kimi and Mika [Hakkinen] have a similar way of reporting on a car’s behaviour. It’s economical in terms of vocabulary — they don’t waste words, let’s put it that way! — but the words they do use are very accurate. If Kimi makes a comment about the car, it’s worth taking notice of that comment, just as it was with Mika.”
After Raikkonen clinched the 2007 world championship in the final round, former Ferrari technical director Ross Brawn, currently the team principal of Mercedes GP, said, “I was particularly pleased for Kimi because he struggled a little at the beginning to adapt to the new team, car and particularly the Bridgestone tyre characteristics. What impressed me was that he worked with his engineers, understood the issues, got on top of the situation and, importantly and in the style of Michael, he did it in a quiet way within the privacy of the team.”
Chris Dyer, Raikkonen’s championship winning race engineer at Ferrari, has said in the past, “He gives a very clear feeling of what the car is doing and he seems very sensitive to changes we make to the car so really you can’t ask for more than that.”
Raikkonen displayed some stunning performances in the latter half of the 2009 season after Ferrari halted development on the F60 to focus on the 2010 car. According to F1 journalist James Allen, “His performances from July onwards in a car which Ferrari had stopped developing, were astonishing. Even the Ferrari engineers don’t fully understand how he managed to get some of the podiums he did based on the performance of his car, compared to the opposition.”
Whitmarsh tried to sign Raikkonen after he left Ferrari in 2009, saying, “He is not political, he is absolutely straightforward – what you see is what you get with Kimi – and on top of that everyone knows that he is a winning driver. I think he has been underestimated technically.”
In an interview earlier this year with German website Motorsport-total.com, Whitmarsh also said, “I am a Kimi fan and I have never made a secret of it. I think he is an underrated driver – not underrated in that sense because everyone knows how fast he is, but I think people don’t realize how smart he is and how good the technical feedback he can give to a team.”
-
Όλοι λένε ψέμματα! Παγωτάκιας και μέθυσος είναι λέμε!!!
-
Ο τρόπος οδήγησης του Kimi έχει ανάγκη το καλό στήσιμο.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Ο τρόπος οδήγησης του Kimi έχει ανάγκη το καλό στήσιμο.Σε αντιθεση με ποιον;
Ολοι, ακομα και ο τρισμεγιστος Σουμι, οπως φανηκε το 2010, χρειαζονται ενα αυτοκινητο στα μετρα τους.
Το αρθρο βεβαια δεν μιλαει καθολου για αυτο. Καταρριπτει το παραμυθακι οτι ο Κιμι δεν ειναι καλος στην εξελιξη του αυτοκινητου και οτι δεν καταλαβαινει απο τεχνικα θεματα. -
Κανείς δεν αμφισβητεί την ικανότητα του Kimi ως οδηγού. Το πρόβλημα κατ' εμέ ήταν στο κομμάτι της επικοινωνίας με το τεχνικό team. Από εκεί και πέρα η περίοδος FA που ήρθε μετά από αυτόν συνοδεύτηκε από την γενικότερη αποδόμιση του team που είχε ως αποτέλεσμα μία μέτρια και μία κακή χρονία για την Scuderia.
Από εκεί και πέρα ο MS και λιγότερο ο KR είναι οδηγοί παλαιάς κοπής. Οδηγοί που έχουν μάθει να κάνουν χιλιόμετρα στη πίστα και όχι στην εξομοιωτή. Οι περιορισμοί στην εξέλιξη των μονοθεσίων δημιουργούν ένα σοβαρό πρόβλημα στους οδηγούς που δεν έχουν και τη φυσική κατάσταση για να ανταπεξέλθουν εν τέλει στους ρυθμούς του αγώνα. Γιατί ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας. Όταν στα φρεναρίσματα η επιτάχυνση αγγίζει τα 5g όσο και καλή να είναι η προπόνηση στο γυμναστήριο δεν είναι δυνατό να έχει το ίδιο αποτέλεσμα όσο έχει η πραγματική οδήγηση.
Άντε να γυρίσει και ο KR, να φέρουν και τον MH και να το κάνουμε πρωτάθλημα μεσιλήκων....
-
O Kimi που την εμαθε την παλιά κοπή; Στους 20 αγωνες καρριερα που ειχε σε μικρές κατηγορίες; Ισα-ισα που με ελαχιστη καρριερα πηγε στην ομαδα με τον καλυτερο προσομοιωτή απο τότε κιολας.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ο τρόπος οδήγησης του Kimi έχει ανάγκη το καλό στήσιμο.
Σε αντιθεση με ποιον;
Ολοι, ακομα και ο τρισμεγιστος Σουμι, οπως φανηκε το 2010, χρειαζονται ενα αυτοκινητο στα μετρα τους.
Το αρθρο βεβαια δεν μιλαει καθολου για αυτο. Καταρριπτει το παραμυθακι οτι ο Κιμι δεν ειναι καλος στην εξελιξη του αυτοκινητου και οτι δεν καταλαβαινει απο τεχνικα θεματα.Σε σχέση με τον Hamilton ή τον Alonso π.χ., οδηγούς με πολύ μεγαλύτερη ευελιξία και προσαρμοστικότητα. Ο MS ήταν πάντα ο μετρ του 'το πάω κι ας είναι κάρο', προσαρμόζοντας την οδήγησή του αν χρειαζόταν. Το 2010 ο Schumi προφανώς και δεν έχει τα ίδια περιθώρια όπως παλιότερα. Θαύματα κάνει σε σχέση με το φυσιολογικά αναμενόμενο, σαν τον Stallone στο Rocky 6 και το Rambo 5 είναι ο άνθρωπος.
Τον Kimi δεν τον έβλεπες να αλλάζει αντιμετώπιση εύκολα. Δεν είναι απαραίτητα κακό, είναι απλά ένα χαρακτηριστικό. Παρόμοιο θέμα έχει και ο Button (που έχει τονίσει κι ο ίδιος τη διαφορά του σε αυτό το κομμάτι με τον Hamilton), είχε και ο Hakkinen και οι περισσότεροι οδηγοί παρόμοιας λογικής.
Δεν θα ήθελα τον Hakkinen να οδηγά διαφορετικά. Αν άλλαζε κάτι, δεν θα ήταν αυτό που μου άρεσε να βλέπω. Στην περίπτωση του Kimi, βέβαια, δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω κιόλας, οπότε μακάρι να αλλάξει κάτι στη νέα του καρριέρα. -
Το μόνο θέμα που απασχολεί τους άπαντες που παρακολουθούν F1 είναι ο Kimi. Κάπου είχε ακουστεί ότι επιστρέφει για τα χρήματα που είναι σαφώς πολλά άλλα αυτά τα λένε οι κακές γλώσσες.
-
Οι καλές γλώσσες τι λένε?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Οι καλές γλώσσες τι λένε?Οτι γυρισε για το παγωτο!
Αυτη την εβδομαδα τρακαρε ή ακομα;
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Οι καλές γλώσσες τι λένε?Τι να λένε; Για το οδηγικό στυλ του κίμι
-
με τις δηλώσεις Alesi ο παράγοντας TOTAL προς όφελος του Grosjean επιβεβαιωνεται
-
Σωστος. Εδω και οι δηλωσεις του Ζαν!!
Περίεργη στάση κρατά ο Jean Alesi σε ό,τι αφορά στο συμπατριώτη του, Romain Grosjean. Παρότι η παρουσία ενός Γάλλου στο grid του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 του 2012 θα έπρεπε να ενθουσιάζει κάθε συμπατριώτη του, ειδικά μέλος της οικογένειας των αγώνων, οι 47χρονος μιλά με απόλυτη ειλικρίνεια και αμφισβητεί την επιλογή της Lotus Renault GP να διώξει τον Bruno Senna.
«Ο Bruno τα πήγε πολύ καλά φέτος, ειδικά δεδομένου ότι βρέθηκε στη θέση οδηγού στα μισά της σεζόν. Μπήκε ξαφνικά στο μονοθέσιο και ήταν εξ αρχής γρήγορος, Η απόδοση του μονοθεσίου ήταν μερικές φορές καλή, μερικές φορές όχι αλλά έκανε καλά τη δουλειά του, Είναι κρίμα λοιπόν που η Total πίεσε τόσο για την παρουσία Γάλλου οδηγού στην ομάδα, αυξάνοντας μάλιστα τη χορηγία τους», είπε ο Alesi στο Advertiser24.
Πάντως ο βετεράνος Γάλλος αντιλαμβάνεται τη σημασία ύπαρξης ενός συμπατριώτη του στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
«Είναι ακόμα στο ξεκίνημα και είχε ήδη μία ευκαιρία πριν από δύο χρόνια. Όμως η Γαλλία χρειάζεται έναν οδηγό στη Formula 1 και γι’ αυτό τον υποστηρίζει η Total», σχολίασε ο Alesi για τον 25χρονο Grosjean.
Όσο για την επιστροφή του σπορ στην πατρίδα του, ο Alesi μίλησε για την πικρία που επικρατεί μετά την αποχώρηση του Magny-Cours από το καλεντάρι.
«Να πω την αλήθεια, ήταν πλήγμα για τους Γάλλους που χάθηκε το Grand Prix της χώρας μας γιατί ιστορικά, πάντα είχαν ενδιαφέρον για τη Formula 1. Όταν χάσαμε τον αγώνα, όλοι στεναχωρήθηκαν. Έχουμε γαλλικούς κινητήρες και εξαρτήματα αλλά όχι αγώνα. Η οικονομική συγκυρία είναι δύσκολη για όλους αλλά ελπίζω να βρεθεί μία λύση, έστω και της εναλλαγής του αγώνα σε Βέλγιο και Γαλλία», τόνισε ο πρώην οδηγός των Tyrell, Ferrari, Benetton, Sauber, Prost και Jordan.
http://www.msfree.gr/ms.php?id=25349
Και μια ακομα ειδηση..μη αναμενομενη...
Ricciardo, Vergne to race for Toro Rosso in 2012 Formula 1 season
Daniel Ricciardo and Jean-Eric Vergne will race for the Toro Rosso team in the 2012 Formula 1 season, the team has announced.
The news means the duo will replace Sebastien Buemi and Jaime Alguersuari.
Toro Rosso said the decision to replace its current drivers was taken in conjunction with Red Bull.
It will be the first time since the team's 2006 debut that it will begin the year with an all new line-up.
'I am pleased that we have been able to reach an early decision on our drivers for next year, because it means we can all give our full attention to 2012, without any distractions,' said team boss Franz Tost.
'Over the past year, both Daniel and Jean-Eric have proved their worth and I expect them to make a significant contribution to the team's performance next year. Daniel has the benefit of having actually raced in Grands Prix for much of this year, while Jean-Eric proved he could adapt quickly to the demands of driving a Formula 1 car.
'As they have both worked with the team and its engineers very recently, this should allow us to get up to speed right from the start of winter testing in a couple of months time.'
Tost was thankful to Buemi and Alguersuari, but said it was Toro Rosso's duty to give new drivers a chance in Formula 1.
The duo had been with the team since the 2009 season.
'I must also thank Sebastien Buemi and Jaime Alguersuari for all their hard work over the past three seasons,' added Tost.
'They have delivered some excellent performances which have helped the team move forward and develop. We wish them well for the future.
'However, one has to remember that when Scuderia Toro Rosso was established in 2005, it was done so with the intention of providing a first step into Formula 1 for the youngsters in the Red Bull Junior Driver programme.
'It is therefore part of the team's culture to change its driver line-up from time to time in order to achieve this goal.'
Australian Ricciardo, who was the team's third driver this year, made his grand prix debut with the HRT team this season, impressing with his performances alongside the more experienced Tonio Liuzzi.
'This is a really big deal for me and something I have wanted ever since I was driving for Toro Rosso on Friday mornings at the races in the first part of last season,' he said.
'To be honest, I am still jumping up and down with excitement at the news. In the second half of 2011 I learned a lot from the people I worked with, racing in eleven Grands Prix and I want to thank them for the opportunity they gave me.
'I have to say that joining Scuderia Toro Rosso was always my real goal, so a big thank you to Red Bull for giving me this fantastic opportunity and now I can't wait to get to work once testing begins.'
Vergne will become the third Frenchman to race in Formula 1 in 2012, alongside Virgin's Charles Pic and Lotus's Romain Grosjean.
'First of all, I must thank Red Bull for all their support so far and for believing I am ready to take on the ultimate challenge of racing in Formula 1,' Vergne said.
'Christmas has come early for me this year! Having driven for them a few times this year and also testing for Red Bull Racing in Abu Dhabi, I definitely feel ready to make the move, even if I know there is a big difference between testing and actually racing.
'I enjoyed working with the guys at Toro Rosso this year and I can't wait to be part of the team for real. Sitting on the grid in Melbourne next March cannot come soon enough.'
Διαφορα Νεα - Δεκέμβριος 2011