-
Έχω καταλήξει στην επιλογή του Focus C-Max αλλά έχω μπερδευτεί πολύ με το θέμα μηχανής . Από τις τρεις εκδόσεις που αναφέρω στο 'θέμα' ποια θα προτείνατε και γιατί (είμαι απο επαρχία οπότε με το ντίζελ δεν υπάρχει πρόβλημα); Επίσης θέλω να ξέρω ποια είναι η γνώμη σας για το ηλεκτρικό χειρόφρενο της έκδοσης Ghia και αν αξίζει σ' ένα αυτοκίνητο με την οδική συμπεριφορά του C-max (το έκανα test drive, φοβερό!!!) να τοποθετήσω το ESP(+900 Ευρώ).
-
Έχω καταλήξει στην επιλογή του Focus C-Max αλλά έχω μπερδευτεί πολύ με το θέμα μηχανής . Από τις τρεις εκδόσεις που αναφέρω στο 'θέμα' ποια θα προτείνατε και γιατί (είμαι απο επαρχία οπότε με το ντίζελ δεν υπάρχει πρόβλημα); Επίσης θέλω να ξέρω ποια είναι η γνώμη σας για το ηλεκτρικό χειρόφρενο της έκδοσης Ghia και αν αξίζει σ' ένα αυτοκίνητο με την οδική συμπεριφορά του C-max (το έκανα test drive, φοβερό!!!) να τοποθετήσω το ESP(+900 Ευρώ).
-
Έχω καταλήξει στην επιλογή του Focus C-Max αλλά έχω μπερδευτεί πολύ με το θέμα μηχανής . Από τις τρεις εκδόσεις που αναφέρω στο 'θέμα' ποια θα προτείνατε και γιατί (είμαι απο επαρχία οπότε με το ντίζελ δεν υπάρχει πρόβλημα); Επίσης θέλω να ξέρω ποια είναι η γνώμη σας για το ηλεκτρικό χειρόφρενο της έκδοσης Ghia και αν αξίζει σ' ένα αυτοκίνητο με την οδική συμπεριφορά του C-max (το έκανα test drive, φοβερό!!!) να τοποθετήσω το ESP(+900 Ευρώ).
-
Αν μπορείς diesel μην το σκέφτεσαι
Επίσης καλύτερα είναι να επενδύσεις κάπου αλλού τα 900Ε του ESP
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν μπορείς diesel μην το σκέφτεσαιΕπίσης καλύτερα είναι να επενδύσεις κάπου αλλού τα 900Ε του ESP
μαζι σου
-
Αν θα εχεις εγγυημενα καθαρο πετρελαιο να βαζεις, τοτε το 1,6 tdci...
Αλλιως το 1,8... -
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Αν θα εχεις εγγυημενα καθαρο πετρελαιο να βαζεις, τοτε το 1,6 tdci...
Αλλιως το 1,8...Αυτό είναι το μόνο που θα πρέπει να σε προβληματίζει. Αν το διασφαλίσεις, πετρέλαιο και από μένα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν μπορείς diesel μην το σκέφτεσαιΕπίσης καλύτερα είναι να επενδύσεις κάπου αλλού τα 900Ε του ESP
Γιατί να τα επενδύσει αλλού? Εκτός αν είναι οπαδός του αξιώματος 'ηλεκτρονικά=666' το esp είναι ενα εξαιρετικό σύστημα ασφαλείας.
-
Αλλη μια ψήφο στο 1.6 TDCi ......
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Αλλη μια ψήφο στο 1.6 TDCi ......me too, οι 4Τ πριν μερικά τεύχη το είχαν εκθιάσει αυτόν τον diesel κινητήρα.
-
Ο 1,6 Tdci προέκυψε από την συνεργασία PSA-Ford και φοριέται (ή θα φοριέται) σε όλα τα μικρά, μικρομεσαία και μεσαία των δύο ομίλων στην Ευρώπη. (Να ευλογήσουμε και τα γένια μας... )
Άποψή μου, εάν υπάρχει καλό πετρέλαιο, τότε να επιλέξεις αυτόν (110 άλογα+20κιλά ροπής από τις 0 στροφές), αλλιώς τον 1,8 (που έχει καλύτερη ροπή από τον 1,6 κι ας έχει τα ίδια περίπου άλογα)
Όσο για το ESP, αν δεν υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησής του, εγώ είμαι κατά. Γιατί, ναι μεν είναι ένα σύστημα που μπορεί να σου σώσει την ζωή (και την ζωή των παιδιών σου...), αλλά κακά τα ψέμματα, ένα αυτοκίνητο το θέλεις να το οδηγήσεις και 'αλλιώς' . Και εκεί το ESP (αν δεν απενεργοποιείται), όχι μόνο θα σου σπάσει τα νεύρα, αλλά θα σου υπερθερμάνει και τα φρένα... Βέβαια, μιλάμε για πολυμορφικό (και βαρύ αμάξι), οπότε η παραπάνω κατάσταση είναι αρκετά απίθανο να συμβεί, αλλά πάλι για να είσαι εδώ...
-
1.6 TDCi!!!!!!!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν μπορείς diesel μην το σκέφτεσαι
Επίσης καλύτερα είναι να επενδύσεις κάπου αλλού τα 900Ε του ESP
Γιατί να τα επενδύσει αλλού? Εκτός αν είναι οπαδός του αξιώματος 'ηλεκτρονικά=666' το esp είναι ενα εξαιρετικό σύστημα ασφαλείας.
Σε ένα καλοστημένο αυτοκίνητο σαν το C-Max το ESP είναι άχρηστο. Να ταν καμία Mercedes που δεν στρίβει χωρίς ESP Να σου πω ΟΚ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σε ένα καλοστημένο αυτοκίνητο σαν το C-Max το ESP είναι άχρηστο. Να ταν καμία Mercedes που δεν στρίβει χωρίς ESP Να σου πω ΟΚ
Aν το λές για πλάκα ΟΚ, αν το λες σοβαρά όμως επέτρεψέ μου να διαφωνήσω.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σε ένα καλοστημένο αυτοκίνητο σαν το C-Max το ESP είναι άχρηστο. Να ταν καμία Mercedes που δεν στρίβει χωρίς ESP Να σου πω ΟΚ
Aν το λές για πλάκα ΟΚ, αν το λες σοβαρά όμως επέτρεψέ μου να διαφωνήσω.
Μεταξύ σοβαρού κι αστείου είναι. Έχεις οδηγήσει Mondeo πχ και νομίζεις ότι το ESP είναι απαραίτητο; ή C230 SportsCoupe και στέκεται χωρίς ESP;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μεταξύ σοβαρού κι αστείου είναι. Έχεις οδηγήσει Mondeo πχ και νομίζεις ότι το ESP είναι απαραίτητο; ή C230 SportsCoupe και στέκεται χωρίς ESP;Και τα δύο μια χαρά είναι χωρίς ESP. Ειδικά η Μerc γίνεται πολύ διασκεδαστική...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μεταξύ σοβαρού κι αστείου είναι. Έχεις οδηγήσει Mondeo πχ και νομίζεις ότι το ESP είναι απαραίτητο; ή C230 SportsCoupe και στέκεται χωρίς ESP;
Και τα δύο μια χαρά είναι χωρίς ESP. Ειδικά η Μerc γίνεται πολύ διασκεδαστική...
Για σένα (και για λίγους) μπορεί, γι αυτούς που θα αγοράσουν Merc;
-
Ο 1,6 Tdci προέκυψε από την συνεργασία PSA-Ford και φοριέται (ή θα φοριέται) σε όλα τα μικρά, μικρομεσαία και μεσαία των δύο ομίλων στην Ευρώπη. (Να ευλογήσουμε και τα γένια μας... :lol: :lol: :lol: )
Άποψή μου, εάν υπάρχει καλό πετρέλαιο, τότε να επιλέξεις αυτόν (110 άλογα+20κιλά ροπής από τις 0 στροφές), αλλιώς τον 1,8 (που έχει καλύτερη ροπή από τον 1,6 κι ας έχει τα ίδια περίπου άλογα)
Όσο για το ESP, αν δεν υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησής του, εγώ είμαι κατά. Γιατί, ναι μεν είναι ένα σύστημα που μπορεί να σου σώσει την ζωή (και την ζωή των παιδιών σου...), αλλά κακά τα ψέμματα, ένα αυτοκίνητο το θέλεις να το οδηγήσεις και 'αλλιώς' . Και εκεί το ESP (αν δεν απενεργοποιείται), όχι μόνο θα σου σπάσει τα νεύρα, αλλά θα σου υπερθερμάνει και τα φρένα... Βέβαια, μιλάμε για πολυμορφικό (και βαρύ αμάξι), οπότε η παραπάνω κατάσταση είναι αρκετά απίθανο να συμβεί, αλλά πάλι για να είσαι εδώ... :lol:
Και άλλοι μου αναφέρουν το θέμα καθαρού πετρελαίου, το οποίο το καταλαβαίνω, αλλά ποια τα κριτήρια και ποιον σ' αυτή τη χώρα μπορούμε να εμπιστευθούμε;
-
Ο χρήστης Mandranis Kyriakos έγραψε:
Και άλλοι μου αναφέρουν το θέμα καθαρού πετρελαίου, το οποίο το καταλαβαίνω, αλλά ποια τα κριτήρια και ποιον σ' αυτή τη χώρα μπορούμε να εμπιστευθούμε;Ένας καλός τρόπος υποθέτω είναι να ρωτήσεις κανέναν ταξιτζή από που βάζει πετρέλαιο...
Για τον ποιον μπορούμε να εμπιστευθούμε, η απάντηση είναι απλή: Κανέναν...
-
Γεια χαρά σε όλους.
Και εγώ σκέφτομαι να πάρω το C-MAX αλλά έχω ακούσει ότι το ηλεκτρικό χειρόφρενο παρουσιάζει προβλήματα. Υπάρχει κάποιος οδηγός του C-MAX με ηλεκτρικό χειρόφρενο που να του έχει όντως παρουσιάσει πρόβλημα.
(Και εγώ για Diesel και ίσως το 2.0 ίσως …. Θα δούμε).
C-max 1.6 TDCi, 1.6 Ti-VCT ή 1.8