Ο 1,6 Tdci προέκυψε από την συνεργασία PSA-Ford και φοριέται (ή θα φοριέται) σε όλα τα μικρά, μικρομεσαία και μεσαία των δύο ομίλων στην Ευρώπη. (Να ευλογήσουμε και τα γένια μας... :lol: :lol: :lol: )
Άποψή μου, εάν υπάρχει καλό πετρέλαιο, τότε να επιλέξεις αυτόν (110 άλογα+20κιλά ροπής από τις 0 στροφές), αλλιώς τον 1,8 (που έχει καλύτερη ροπή από τον 1,6 κι ας έχει τα ίδια περίπου άλογα)
Όσο για το ESP, αν δεν υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησής του, εγώ είμαι κατά. Γιατί, ναι μεν είναι ένα σύστημα που μπορεί να σου σώσει την ζωή (και την ζωή των παιδιών σου...), αλλά κακά τα ψέμματα, ένα αυτοκίνητο το θέλεις να το οδηγήσεις και 'αλλιώς' . Και εκεί το ESP (αν δεν απενεργοποιείται), όχι μόνο θα σου σπάσει τα νεύρα, αλλά θα σου υπερθερμάνει και τα φρένα... Βέβαια, μιλάμε για πολυμορφικό (και βαρύ αμάξι), οπότε η παραπάνω κατάσταση είναι αρκετά απίθανο να συμβεί, αλλά πάλι για να είσαι εδώ... :lol:
Και άλλοι μου αναφέρουν το θέμα καθαρού πετρελαίου, το οποίο το καταλαβαίνω, αλλά ποια τα κριτήρια και ποιον σ' αυτή τη χώρα μπορούμε να εμπιστευθούμε;