Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda MX-5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda MX-5
    • 1
    • 2
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 144
    • 145
    • 109 / 145
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    2894
    20634
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Το 'ξερα οτι θα κυκλοφορεις εδω γυρω. Thnx m8!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        socratesn last edited by

        Ο χρήστης Άρης έγραψε:
        Εύκολα , παρασκευή ανεβαίνω, θα πάρω και τον bihlas87 και θα το δούμε. Dimsabas, προσέχουμε κάτι ιδιαιτέρως;

        Περιμεντε μια βδομαδα να ρθω κ εγω μαζι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ωραίο το λευκό!

          Το μαύρο έχει κλεμμένη φωτό. 100% δεν είναι δικιά του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            taurus last edited by

            Aν εξαιρέσεις τα ξύλινα φιλέτα, καλό φαίνεται. Βέβαια τα χιλιόμετρα μου φαίνονται λίγα, αν και δε μου κάνουν και πολλή εντύπωση, της κοπέλας μου πχ το αμάξι που ειναι του 2004 έχει μόλις 50 Κ και αν δεν ειχαμε κανει και κανα δυο ταξιδια μαζί, θα ήταν στα 45 Κ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              infinity last edited by

              Νταξ, τα ξύλινα τα βγάζεις και βάζεις carbon.
              Επιμένω στο λευκό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taurus last edited by

                Eίναι τόσο εύκολο να βγουν χωρίς να τα ξηλώσεις όλα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  infinity last edited by

                  Ο χρήστης taurus έγραψε:
                  Eίναι τόσο εύκολο να βγουν χωρίς να τα ξηλώσεις όλα?

                  http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... ts_id/2667

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Το σημαντικότερο είναι να πάτε σε κάποιον φαναρτζή. Ο μηχανικός ας μετρήσει τη συμπίεση του κινητήρα. Αυτός ας αναλάβει να δει τα περισσότερα. Εσείς κοιτάξτε τα γενικά, αυτά που θα βλέπατε σε κάθε μεταχειρισμένο.

                    Τα ξύλινα φιλέτα αλλάζουν πανεύκολα, το ίδιο και το ξύλινο τιμόνι. Μη σε απασχολούν αυτά, είναι πολύ απλές αλλαγές.

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      147chem last edited by

                      Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
                      To 1.8NC είναι επιτάφιος.
                      Για το ΝΒ 1.8 δεν έχω άποψη. Το 1.6ΝΒ είναι σκέτος τάφος.

                      Τι εννοεις επιταφιος? Δεν το εχω οδηγησει. Θα το παρω ομως καποια στιγμη...

                      Το 18NC εχει θεωρητικα ιδιο γκαζι με το 1.8 NB.
                      0-100@8.5' δεν το λες και ταφο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Ο χρήστης 147chem έγραψε:

                        To 1.8NC είναι επιτάφιος.
                        Για το ΝΒ 1.8 δεν έχω άποψη. Το 1.6ΝΒ είναι σκέτος τάφος.

                        Τι εννοεις επιταφιος? Δεν το εχω οδηγησει. Θα το παρω ομως καποια στιγμη...

                        Το 18NC εχει θεωρητικα ιδιο γκαζι με το 1.8 NB.
                        0-100@8.5' δεν το λες και ταφο...

                        Το πρόβλημα με τα ΝC είναι ότι δεν έχουν δύναμη ψηλά (τουλάχιστον το 1,8). Έχουν πολύ καλή ροπή στις μεσαίες αλλά ψηλά...
                        Άσχετο αλλά και ο ήχος τους είναι απίστευτα άσχημος, στα δικά μου αυτιά είναι σα να κουδουνίζει η εξάτμισή τους.
                        Καμία σχέση σαν αμάξι με το NB βέβαια, πολύ πολύ πολύ πιο άνετο το ΝC.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 1
                          147chem last edited by

                          αυτο για τον ηχο το εχω ακουσει κι αλλου... τοσο χαλια?
                          μου αρεσει που διαβαζα στα περιοδικα οταν προτοκυκλοφορησε οτι εχει σχεδιαστει και μελετηθει η εξατμιση και ό,τι εχει να κανει με τον ηχο τελωσπαντων για πιο σπορ ηχο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Στο 1.8αρι ο ήχος δεν έχει ωραία χροιά όπως η Αλφα 156 κλπ. Είναι κάπως τενεκεδίσιος, όταν είναι ανοιχτό βέβαια ακούγεται ωραία. Για το 'σπορ' του πράγματος θα μπορούσαν να τον φτιάξουν καλύτερο τον ήχο κατά τη γνώμη μου. Από δύναμη, είναι αρκετά ομοιογενές, έχει σε όλο το φάσμα. Ψηλά δεν έχει έξτρα έκρηξη, οπότε προτιμάς τις γεμάτες μεσαίες.

                            Αυτά που είχες διαβάσει στα περιοδικά ήταν για τον 2λιτρο, νομίζω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                              Το βάρος του σημερινού είναι 1.125 κιλά,

                              Δημήτρη επιμένεις σε κάτι που είναι λάθος. Το nc είναι 1155 κιλά με οδηγό 75 κιλών. Μια απλή αφαίρεση θα σου δώσει: 1155-75=1080 κιλά. Δεν λες να το χωνέψεις με τπτ...

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • xenos
                                xenos last edited by

                                Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                Το πρόβλημα με τα ΝC είναι ότι δεν έχουν δύναμη ψηλά (τουλάχιστον το 1,8). Έχουν πολύ καλή ροπή στις μεσαίες αλλά ψηλά...
                                Άσχετο αλλά και ο ήχος τους είναι απίστευτα άσχημος, στα δικά μου αυτιά είναι σα να κουδουνίζει η εξάτμισή τους.
                                Καμία σχέση σαν αμάξι με το NB βέβαια, πολύ πολύ πολύ πιο άνετο το ΝC.

                                Θέλεις να πεις ότι το νβ είναι πιο γρήγορο?

                                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vaggman last edited by

                                  Ο χρήστης xenos έγραψε:

                                  Το πρόβλημα με τα ΝC είναι ότι δεν έχουν δύναμη ψηλά (τουλάχιστον το 1,8). Έχουν πολύ καλή ροπή στις μεσαίες αλλά ψηλά...
                                  Άσχετο αλλά και ο ήχος τους είναι απίστευτα άσχημος, στα δικά μου αυτιά είναι σα να κουδουνίζει η εξάτμισή τους.
                                  Καμία σχέση σαν αμάξι με το NB βέβαια, πολύ πολύ πολύ πιο άνετο το ΝC.

                                  Θέλεις να πεις ότι το νβ είναι πιο γρήγορο?

                                  NBFL 1.8 με NC1.8,ειναι σχεδον ισοδυναμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Συγχώρα με Ξενοφώντα, έκανα λάθος. Αλλά το έψαξα κι είδα ότι το βάρος που έγραφα για το NC δεν ήταν σωστό. Τελικά είναι βαρύτερο από τα 1.125 κιλά, είναι 1.134 (πηγή 1, πηγή 2, πηγή 3). Μπορείς να κάνεις τη μετατροπή από τις λίβρες σε αυτή τη διεύθυνση.

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • xenos
                                      xenos last edited by

                                      http://www.mazda.gr/models/mx5/gallery/mx5_brochure.pdf σελ. 15

                                      soft-top: Απόβαρο με οδηγό 75 κιλών (κιλά): 1075 (1., 1080 (2.0)

                                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Οπότε έλεγε ψέμματα η Mazda όταν διακύρηττε ότι το NC είναι μόλις 25 κιλά βαρύτερο από το ΝΒ; Γιατί σύμφωνα με τα παραπάνω, το ΝΒ είναι τουλάχιστον στα ίδια κιλά με το NC. Για αυτό σου λέω, τα κάνει τόσο μπάχαλο η Mazda με τα βάρη (π.χ. Βάρος Μκ2.5 Sporty: από 1.075 ως 1.105. Τελικά αποδείχθηκε ότι το μεγαλύτερο ήταν το σωστό), που δεν πρόκειται να θεωρήσω σωστό το μικρότερο βάρος που δίνει η Mazda για ένα μοντέλο της. Γιατί και οι πηγές που σου παρέθεσα, από τη Mazda προέκυψαν. Δεν καθόταν το κάθε περιοδικό να μετράει το βάρος, άλλη δουλειά δεν είχε.

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Τερκενλής τσουρέκια...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Καλή σου όρεξη!

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 109 / 145
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr