-
Το 'ξερα οτι θα κυκλοφορεις εδω γυρω. Thnx m8!
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Εύκολα , παρασκευή ανεβαίνω, θα πάρω και τον bihlas87 και θα το δούμε. Dimsabas, προσέχουμε κάτι ιδιαιτέρως;Περιμεντε μια βδομαδα να ρθω κ εγω μαζι
-
Ωραίο το λευκό!
Το μαύρο έχει κλεμμένη φωτό. 100% δεν είναι δικιά του.
-
Aν εξαιρέσεις τα ξύλινα φιλέτα, καλό φαίνεται. Βέβαια τα χιλιόμετρα μου φαίνονται λίγα, αν και δε μου κάνουν και πολλή εντύπωση, της κοπέλας μου πχ το αμάξι που ειναι του 2004 έχει μόλις 50 Κ και αν δεν ειχαμε κανει και κανα δυο ταξιδια μαζί, θα ήταν στα 45 Κ.
-
Νταξ, τα ξύλινα τα βγάζεις και βάζεις carbon.
Επιμένω στο λευκό. -
Eίναι τόσο εύκολο να βγουν χωρίς να τα ξηλώσεις όλα?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Eίναι τόσο εύκολο να βγουν χωρίς να τα ξηλώσεις όλα?http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... ts_id/2667
-
Το σημαντικότερο είναι να πάτε σε κάποιον φαναρτζή. Ο μηχανικός ας μετρήσει τη συμπίεση του κινητήρα. Αυτός ας αναλάβει να δει τα περισσότερα. Εσείς κοιτάξτε τα γενικά, αυτά που θα βλέπατε σε κάθε μεταχειρισμένο.
Τα ξύλινα φιλέτα αλλάζουν πανεύκολα, το ίδιο και το ξύλινο τιμόνι. Μη σε απασχολούν αυτά, είναι πολύ απλές αλλαγές.
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
To 1.8NC είναι επιτάφιος.
Για το ΝΒ 1.8 δεν έχω άποψη. Το 1.6ΝΒ είναι σκέτος τάφος.Τι εννοεις επιταφιος? Δεν το εχω οδηγησει. Θα το παρω ομως καποια στιγμη...
Το 18NC εχει θεωρητικα ιδιο γκαζι με το 1.8 NB.
0-100@8.5' δεν το λες και ταφο... -
Ο χρήστης 147chem έγραψε:
To 1.8NC είναι επιτάφιος.
Για το ΝΒ 1.8 δεν έχω άποψη. Το 1.6ΝΒ είναι σκέτος τάφος.Τι εννοεις επιταφιος? Δεν το εχω οδηγησει. Θα το παρω ομως καποια στιγμη...
Το 18NC εχει θεωρητικα ιδιο γκαζι με το 1.8 NB.
0-100@8.5' δεν το λες και ταφο...Το πρόβλημα με τα ΝC είναι ότι δεν έχουν δύναμη ψηλά (τουλάχιστον το 1,8). Έχουν πολύ καλή ροπή στις μεσαίες αλλά ψηλά...
Άσχετο αλλά και ο ήχος τους είναι απίστευτα άσχημος, στα δικά μου αυτιά είναι σα να κουδουνίζει η εξάτμισή τους.
Καμία σχέση σαν αμάξι με το NB βέβαια, πολύ πολύ πολύ πιο άνετο το ΝC. -
αυτο για τον ηχο το εχω ακουσει κι αλλου... τοσο χαλια?
μου αρεσει που διαβαζα στα περιοδικα οταν προτοκυκλοφορησε οτι εχει σχεδιαστει και μελετηθει η εξατμιση και ό,τι εχει να κανει με τον ηχο τελωσπαντων για πιο σπορ ηχο... -
Στο 1.8αρι ο ήχος δεν έχει ωραία χροιά όπως η Αλφα 156 κλπ. Είναι κάπως τενεκεδίσιος, όταν είναι ανοιχτό βέβαια ακούγεται ωραία. Για το 'σπορ' του πράγματος θα μπορούσαν να τον φτιάξουν καλύτερο τον ήχο κατά τη γνώμη μου. Από δύναμη, είναι αρκετά ομοιογενές, έχει σε όλο το φάσμα. Ψηλά δεν έχει έξτρα έκρηξη, οπότε προτιμάς τις γεμάτες μεσαίες.
Αυτά που είχες διαβάσει στα περιοδικά ήταν για τον 2λιτρο, νομίζω.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το βάρος του σημερινού είναι 1.125 κιλά,Δημήτρη επιμένεις σε κάτι που είναι λάθος. Το nc είναι 1155 κιλά με οδηγό 75 κιλών. Μια απλή αφαίρεση θα σου δώσει: 1155-75=1080 κιλά. Δεν λες να το χωνέψεις με τπτ...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το πρόβλημα με τα ΝC είναι ότι δεν έχουν δύναμη ψηλά (τουλάχιστον το 1,8). Έχουν πολύ καλή ροπή στις μεσαίες αλλά ψηλά...
Άσχετο αλλά και ο ήχος τους είναι απίστευτα άσχημος, στα δικά μου αυτιά είναι σα να κουδουνίζει η εξάτμισή τους.
Καμία σχέση σαν αμάξι με το NB βέβαια, πολύ πολύ πολύ πιο άνετο το ΝC.Θέλεις να πεις ότι το νβ είναι πιο γρήγορο?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Το πρόβλημα με τα ΝC είναι ότι δεν έχουν δύναμη ψηλά (τουλάχιστον το 1,8). Έχουν πολύ καλή ροπή στις μεσαίες αλλά ψηλά...
Άσχετο αλλά και ο ήχος τους είναι απίστευτα άσχημος, στα δικά μου αυτιά είναι σα να κουδουνίζει η εξάτμισή τους.
Καμία σχέση σαν αμάξι με το NB βέβαια, πολύ πολύ πολύ πιο άνετο το ΝC.Θέλεις να πεις ότι το νβ είναι πιο γρήγορο?
NBFL 1.8 με NC1.8,ειναι σχεδον ισοδυναμα.
-
Συγχώρα με Ξενοφώντα, έκανα λάθος. Αλλά το έψαξα κι είδα ότι το βάρος που έγραφα για το NC δεν ήταν σωστό. Τελικά είναι βαρύτερο από τα 1.125 κιλά, είναι 1.134 (πηγή 1, πηγή 2, πηγή 3). Μπορείς να κάνεις τη μετατροπή από τις λίβρες σε αυτή τη διεύθυνση.
-
http://www.mazda.gr/models/mx5/gallery/mx5_brochure.pdf σελ. 15
soft-top: Απόβαρο με οδηγό 75 κιλών (κιλά): 1075 (1., 1080 (2.0)
-
Οπότε έλεγε ψέμματα η Mazda όταν διακύρηττε ότι το NC είναι μόλις 25 κιλά βαρύτερο από το ΝΒ; Γιατί σύμφωνα με τα παραπάνω, το ΝΒ είναι τουλάχιστον στα ίδια κιλά με το NC. Για αυτό σου λέω, τα κάνει τόσο μπάχαλο η Mazda με τα βάρη (π.χ. Βάρος Μκ2.5 Sporty: από 1.075 ως 1.105. Τελικά αποδείχθηκε ότι το μεγαλύτερο ήταν το σωστό), που δεν πρόκειται να θεωρήσω σωστό το μικρότερο βάρος που δίνει η Mazda για ένα μοντέλο της. Γιατί και οι πηγές που σου παρέθεσα, από τη Mazda προέκυψαν. Δεν καθόταν το κάθε περιοδικό να μετράει το βάρος, άλλη δουλειά δεν είχε.
-
Τερκενλής τσουρέκια...
-
Καλή σου όρεξη!
Mazda MX-5