-
ή το τέρας της φύσης, όπως το δει κανεις
-
....φέτος η Mercedes-Benz βρέθηκε στην τρίτη θέση των premium εταιρειών, πίσω από τις BMW και Audi......
Γιατί αραγε
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
....φέτος η Mercedes-Benz βρέθηκε στην τρίτη θέση των premium εταιρειών, πίσω από τις BMW και Audi......Γιατί αραγε
Ελα ντε
Μάλλον επειδή το 90% των αγοραστών της την αγοράζει για την συνολική ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει την αξιοπιστία της και την αίσθηση της έννοιας 'αυτοκίνητο' που αποκομίζει ο οδηγός της καθώς αγγίζουν οδηγικά τις ικανότητες του loeb.
Ρωτήστε μια 75άρα πουρόγρια ιδιοκτήτρια μιας αστερόισας νας σας το επιβεβαιώσει.
Οι δε κάτοχοι των premium ανταγωνιστών της όπως bmw/audi τα αγοράζουν μόνο για το πουλ μουρ-εννοια παντελώς άγνωστη για την ΜΒ-αγνοώντας φυσικά τις υπερφυσικές δυνατότητες και την τεχνολογική επιτομή μιας ΜΒ,εξού και η τρίτη αδικημένη θέση,που θα πάει όμως θα μάθει ο κόσμος. -
Δεν αυτός ο λόγος. Με πικρία και ειρωνία το ανέφερα και το έχω ξαναγράψει εξάλλου.
Εξάλλου στις ξένες αγορες δεν σκέπτονται Ελληνικά....Η ιστορία είναι γιατί η Μerc δεν παρουσιάζει ολοκληρωμένα εξ'αρχής τα αμάξια της ,και τρέχει πίσω από τον ανταγωνισμό και αυτό ξεκίνησε από το 1994.Το γιατί στην διοίκηση της και γιατί μπήκε σε μαζική παραγωγή αμαξιών που σημαίνει πολλα έξοδα,σε κατηγορίες που δεν την έπαιρνε από ανταγωνισμό,αποτέλεσμα ζημιές ή περιορισμό άλλων κλάδων να συντηρεί και τους άλλους .Αποτέλεσμα ξεφτιλίζει του πελάτες της με συνεχές ποιοτικές αλλαγές λόγω προβλημάτων για τα χρήματα που ζητά να αποκτήσεις ενα αμαξι της κατά την διαρκεια ζωής ενός μοντέλου,και ολοκληρώνει το μοντέλο πραγματικά μόνο στο facelift.Οι υπόλοιπες φίρμες εκτός από κινητήρες όπως όλοι κάνουν για κάθε αγορά (ή με βαση νεες προδιαγραφές), δεν κάνουν τόσο μεγάλες αλλαγές στο κυκλο ζωής ενός μοντέλου (αντίθετα μάλιστα πολλες εταιρίες όσο τελειώνει ο κύκλος ενός μοντέλου,ρίχνουν την ποιότητα για να ξεσαβουρώσουν με προσφορές τιμών) αλλά σίγουρα δεν βγάζουν προβλήματα πλέον σε αυτονόητα θέματα γνωστής τεχνολογικά μαζικής παραγωγής πχ να ξεφτίζουν κάποια κουμπιά,να καιγονται εύκολα λάμπες ή να τρυπα εύκολα το δέρμα επειδη είναι λεπτό σε πάχος.
Oλες οι παραπάνω φίρμες έχουν πάνω κάτω κορυφαία συνολική ενεργητική ασφάλεια ,για να γίνεται λόγος για τις μεγάλες διαφορές όπως παλιά, και μετά τη BMW πλέον διεθνώς είναι και η Lexus στο παιχνίδι και πωλήσεις και κακώς δεν αναφέρεται.Και γενικά σε ασφάλεια υπάρχει και η Volvo παραδοσιακά, όπως είναι και στα μικρά αμάξια η VW.
Βέβαια αν αναφέρεσαι στην Ελλάδα τα πράγματα ήταν και είναι πάντα χειρότερα,όταν παίζουν ειδικές παραγγελίες από γραμμές παραγωγής για τους φόρους, διαφορα αμφίβολα πακέτα εξοπλισμού,ακριβό και επίσης αμφίβολο σερβις σε όλες τις φίρμες,αισχοκέρδεια με διαφήμιση,και ήρθε και η κρίση .Ετσι μια κονομημένη γριούλα σίγουρα οδηγά merc γιατί έτσι της την πούλησαν με βάση τι ήξερε παλιά για την φίρμα όπως έτρεξαν και αγόρασαν όλοi μικρή merc A,B,C class το 2009 με τις εκπτώσεις για να λένε επίσης. Καθε εταιρία όμως πρέπει να σέβεται και την ιστορία της
-
Εγώ πάντως περισσότερο θα συμφωνήσω με τον G60
Όλα είναι θέμα marketing πλεον
Όποιος έχει μπει σε E-class έστω και προηγούμενης γενιάς(ναι το χάλι την W211 που χάλαγε κλπ παρ' όλα αυτά είναι σε επίπεδο στησίματος αμαξάρα) και δει την ταχύτητα που μπορεί να κινηθεί το αμάξι σε επαρχιακό δρόμο με στροφές κλπ και το πόσο άνετα στρίβει με όσα θα το καταλάβει όπως και θα συνηδητοποιείσει πόσα ανώτερο είναι απο τα υπόλοιπα premium και καλα της ίδιας κατηγορίας -
Δεν έχει διαφορά το στήσιμο με την τότε αντόστοιχη 5αρα ,απλά η οδηγική συμπεριφορά διαφέρει γιατί στην 5αρα BMW είναι πιό σπορ.Σε σχέση όμως με την νέα Ε class ,η W211 είναι πιό προβλέψιμη κάτι που στο Ελληνικό χάλι των δρόμων είναι πιό ευχάριστη οδηγικά και γι'αυτο κυκλοφορούν ελάχιστες νεες ,ούτε και rent και leising βλέπεις.Χώρια τα προβλήματα ποιότητας 2 ετη νεο αμάξι...
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Όλα είναι θέμα marketing πλεονΜπορείς να μας πεις με 2 λόγια τι είναι marketing? Για να λες πως ΟΛΑ είναι θέμα marketing, δε μπορεί, θα ξέρεις τι είναι.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Όλα είναι θέμα marketing πλεον
Μπορείς να μας πεις με 2 λόγια τι είναι marketing? Για να λες πως ΟΛΑ είναι θέμα marketing, δε μπορεί, θα ξέρεις τι είναι.
Ο τρόπος προώθησης ενός προϊόντος, η τοποθέτηση του στην αγορά όπως επίσης.
Για να διαμορφώσουμε βέβαια μια στρατηγική τέτοιου τύπου δεν αρκούν τα οικονομικά αλλα βασιζόμαστε και σε κοινωνιολογικού τύπου προσσέγγιση όσον αφορά τον καταναλωτή αλλα και την γενικότερη συμπεριφορά του όσον αφορά την κάλυψη των αναγκών κλπ.Επίσης χωρίς να νομίζω ότι διαφωνείς δουλειά του marketing είναι να δημιουργεί ανάγκες πάλι μέσα απο ολοκληρωμένες στρατηγικές προσσέγγισης του καταναλωτη κλπ. μέσω της ψυχολογίας της αγοράς κλπ.
Ελπίζω να σε καλυπτω.Κι επίσης επικοινωνία σπουδάζω άρα μάλλον καταλαβαίνω τι είναι marketing γιατί το μεγαλυτερο μέρος αυτου είναι επικοινωνία και μάλιστα κακώς νοούμενη
Τώρα όσον αφορά το ποια εκ των premium είναι καλύτερα το know how της Merc δεν το έχουν άλλοι όσο κι αν αγοράζουν τεχνολογίες κλπ.Κι αυτό βέβαια πολλές φορές δεν είναι εμφανές γιατί απλά ο καταναλωτής μένει στα πολύ επιφανειακά μ'αποτέλεσμα μια προσσέγγιση τύπου BMW πχ. sport premium με εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά,ποιότητα που χτυπάει Merc κλπ + νεανικό άρα Merc = παππουδάμαξο αλλά και ο τρόπος που λανσάρεται στον καταναλωτή χωρίς τελικά να έχει καλύτερο.Αυτό δεν είναι μαρκετινίστικη προσσέγγιση?Αυτάedit διόρθωση γιατί δεν έβγαινε άκρη οι τελευταίες δύο γραμμές
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εγώ πάντως περισσότερο θα συμφωνήσω με τον G60
Όλα είναι θέμα marketing πλεον
Όποιος έχει μπει σε E-class έστω και προηγούμενης γενιάς(ναι το χάλι την W211 που χάλαγε κλπ παρ' όλα αυτά είναι σε επίπεδο στησίματος αμαξάρα) και δει την ταχύτητα που μπορεί να κινηθεί το αμάξι σε επαρχιακό δρόμο με στροφές κλπ και το πόσο άνετα στρίβει με όσα θα το καταλάβει όπως και θα συνηδητοποιείσει πόσα ανώτερο είναι απο τα υπόλοιπα premium και καλα της ίδιας κατηγορίαςΕχω μπει και εχω οδηγησει...Ειναι πολυ πισω απο τη 5αρα.Ειλικρινα το αμαξι ηταν υπερβολικα μαλακο και μου εβγαζε μεγαλη ανασφαλεια στις στροφες.Εδω ηταν βαρκα γιαλο η SLK 350..
Για τις βλαβες οκ τα εχω ξαναγραψει... -
Η καινούρια Ε πάντως είναι πολύ καλή! Μπορεί να μην είναι 5άρα ή XF αλλά πάει καλά!
-
Δεν απόλυτα στην ίδια κατηγορία η E-Class και το Α6 με την XF και τη 5άρα. Είναι λίγο πιο premiuim τα δύο τελευταία από τα δύο πρώτα. Αν δεν κάνω λάθος σε πωλήσεις η E-Class πάει μπροστά ή όχι;
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Δεν απόλυτα στην ίδια κατηγορία η E-Class και το Α6 με την XF και τη 5άρα. Είναι λίγο πιο premiuim τα δύο τελευταία από τα δύο πρώτα. Αν δεν κάνω λάθος σε πωλήσεις η E-Class πάει μπροστά ή όχι;Δεν έχεις ιδέα για το τι γράφεις έτσι;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν απόλυτα στην ίδια κατηγορία η E-Class και το Α6 με την XF και τη 5άρα. Είναι λίγο πιο premiuim τα δύο τελευταία από τα δύο πρώτα. Αν δεν κάνω λάθος σε πωλήσεις η E-Class πάει μπροστά ή όχι;
Δεν έχεις ιδέα για το τι γράφεις έτσι;
Τι άσχετο\παράλογο έγραψα;
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Δεν απόλυτα στην ίδια κατηγορία η E-Class και το Α6 με την XF και τη 5άρα. Είναι λίγο πιο premiuim τα δύο τελευταία από τα δύο πρώτα. Αν δεν κάνω λάθος σε πωλήσεις η E-Class πάει μπροστά ή όχι;
Δεν έχεις ιδέα για το τι γράφεις έτσι;
Τι άσχετο\παράλογο έγραψα;
Αστονα μωρέ... ο Μιραγκές καλό παιδί, αλλα δεν σκαμπάζει απο αυτά.Μην ψάχνεις λογικη...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Εγώ πάντως περισσότερο θα συμφωνήσω με τον G60
Όλα είναι θέμα marketing πλεον
Όποιος έχει μπει σε E-class έστω και προηγούμενης γενιάς(ναι το χάλι την W211 που χάλαγε κλπ παρ' όλα αυτά είναι σε επίπεδο στησίματος αμαξάρα) και δει την ταχύτητα που μπορεί να κινηθεί το αμάξι σε επαρχιακό δρόμο με στροφές κλπ και το πόσο άνετα στρίβει με όσα θα το καταλάβει όπως και θα συνηδητοποιείσει πόσα ανώτερο είναι απο τα υπόλοιπα premium και καλα της ίδιας κατηγορίαςΕχω μπει και εχω οδηγησει...Ειναι πολυ πισω απο τη 5αρα.Ειλικρινα το αμαξι ηταν υπερβολικα μαλακο και μου εβγαζε μεγαλη ανασφαλεια στις στροφες.Εδω ηταν βαρκα γιαλο η SLK 350..
Για τις βλαβες οκ τα εχω ξαναγραψει...Ότι μπατάρει δεν σημαίνει ότι δεν κρατάει
Καταλάβετέ το αυτό -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ότι μπατάρει δεν σημαίνει ότι δεν κρατάει
Καταλάβετέ το αυτόΟρεστη ... το θεμα είναι να μην χυθεί ο καφές στην ποτηροθήκη. Μεχρι εκείνο το σημείο ... σημαίνει καλο κρατημα!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ότι μπατάρει δεν σημαίνει ότι δεν κρατάει
Καταλάβετέ το αυτόΟρεστη ... το θεμα είναι να μην χυθεί ο καφές στην ποτηροθήκη. Μεχρι εκείνο το σημείο ... σημαίνει καλο κρατημα!
Ο καφές ποτέ δεν χύνεται Κώστα
-
Μονο για την Ε250 και C180 Coupe μπορώ να είμαι σίγουρος ότι ΔΕΝ.
Α! Μην θυμήσεις τον Alexel την κουπέ! Θα μελαγχολήσει!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μονο για την Ε250 και C180 Coupe μπορώ να είμαι σίγουρος ότι ΔΕΝ.Α! Μην θυμήσεις τον Alexel την κουπέ! Θα μελαγχολήσει!
Άργησες
Το λάθος έγινε -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Μονο για την Ε250 και C180 Coupe μπορώ να είμαι σίγουρος ότι ΔΕΝ.
Α! Μην θυμήσεις τον Alexel την κουπέ! Θα μελαγχολήσει!
Άργησες
Το λάθος έγινεEΚΠΛΗΚΤΙΚΟ και σαν C180 και σαν C63!!!
MERCEDES-BENZ FORUM