-
Με 700 άλογα θα είναι πολύ γρήγορο. Όμως το ίδιο γρήγορη θα είναι και η Aventador την οποία και θα προτιμούσα λόγω φυσικής αναπνοής αλλά και σχεδιασμού.
Το άλλο με το Ντάτσουν δεν το έπιασα. Σε όποια πίστα έχουν μετρηθεί, την ίδια μέρα από τον ίδιο οδηγό είναι πολύ πίσω σε σχέση με 458, Superleggera κλπ. Τέσπα, αν έχεις όρεξη για αντιπαράθεση, εγώ δεν έχω καμία μεσημεριάτικα.
Πες μας την άποψή σου για την Huyara αν θες.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
γραψε τωρα που μπορεις γιατι μολις αρχισουν τα τεστ και οι χρονοι...οπως και με τον αλλο κωλο-Ιαπωνα που κανει κηδειες σε ιταλικες φοραδες
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με 700 άλογα θα είναι πολύ γρήγορο. Όμως το ίδιο γρήγορη θα είναι και η Aventador την οποία και θα προτιμούσα λόγω φυσικής αναπνοής αλλά και σχεδιασμού.Το άλλο με το Ντάτσουν δεν το έπιασα. Σε όποια πίστα έχουν μετρηθεί, την ίδια μέρα από τον ίδιο οδηγό είναι πολύ πίσω σε σχέση με 458, Superleggera κλπ. Τέσπα, αν έχεις όρεξη για αντιπαράθεση, εγώ δεν έχω καμία μεσημεριάτικα.
Πες μας την άποψή σου για την Huyara αν θες.
Kαλα αυτα ειναι γουστα, βασικα και εμενα με αρρωσταινει η Aventador, ΑΛΛΑ, η Lambo αυτη, παροτι ΤΕΛΕΙΑ παντου, μπροστα στην Huyara, ειναι αλλο ενα supercar ευρυτατης παραγωγης. Το ποσο exclusive οχι μονο σε αριθμο παραγωγης, αλλα και σε επιλογη υλικων ειναι η νεα Pagani, ακομα δεν το εχουν συνειδητοποιησει μερικοι...
To αλλο με το Ντατσουν που λες, αν και offtopic, ισχυει για το προπερσινο 480αρι.
Μην ειμαστε ομως αδικοι. Η Italia βγηκε περυσι. Με το 530αρι fl GT-R, τα πραγματα δεν ειναι ετσι οπως τα λες
Αλεξανδρε... -
δεν απαντησα για να μη του κατσουν ολα μαζι...
χαλασες την εκπληξη
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν απαντησα για να μη του κατσουν ολα μαζι...χαλασες την εκπληξη
Παρε του για δωρο, μια Kinder...
-
Παντως το αυτοκινητο απο κοντα ειναι υπερ-εντυπωσιακο....Ειχα την τυχη να δω ενα απο κοντα σε σταδιο συναρμολογησης πριν απο 2 εβδομαδες, και οι φωτο το αδικουν! δυστυχως δεν εχω φωτο (απαγορευεται να φωτογραφισεις στο εσωτερικο του 'εργοστασιου' του κ Pagani) αλλα καπου μου βρισκονται κατι ψιλα απο τα γυρω γυρω, οπως και αρκετες απο ενα ZondaR που μαλλον πρεπει να ανεβασω...
-
To Αμερικανικο υπουργείο Μεταφορών δεν δινει εγκριση στο Hyuara για να κυκλοφορήσει σε Αμερικανικο δρομο εξ'αιτιας της έλλειψης αεροσακου !
Αν και μιλαμε μονο για 15 κομματια τα Αμερικανακια δεν το αφηνουν.....The U.S. Department of Transportation (DOT) will not homologate the Pagani Huayra for the American market.
According to a report by Bloomberg, Pagani will not receive an exemption on grounds of financial hardship, as the specialty marque had hoped for, with regard to its lack of an airbag for the car.
Horacio Pagani, the artisan automaker and creator of Pagani, had hoped the exemption would be granted as other low-volume car makers such as Tesla and Lamborghini have received. According to the report, the small marque says** developing an air bag system for the car would cost it €4 million** ($5.7 million), something its low-volume and tight margins would not allow.
15 units a year of the Huayra were slated for the American market and the car had been built with sales in the United States in mind.
Said Horacio Pagani earlier this year when announcing the model would be sold there:
'This automobile is the result of five years of dedicated effort from the Pagani team and we see this [U.S. market entry] as an unprecedented opportunity to continue expanding our vision of the future for the supercar industry.'
Pagani had hoped to build a dealer network in the U.S. to sell those 15 units a year. But the previous Pagani model, the Zonda, was not homologated for the United States either and was not sold there.
Read more: http://www.worldcarfans.com/11108093557 ... z1UXmMirIM
-
υπερασπιζουν το κεφαλαιο (που θα το αγορασει) εκει στην αμερικη, ξερουν τι κανουν
αλλα αυτοκινητα που μπορει να σκοτωσουν περισσοτερο κοσμο, δε τους πειραζει, περνουν τους ελεγχους τους
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αλλα αυτοκινητα που μπορει να σκοτωσουν περισσοτερο κοσμο, δε τους πειραζει, περνουν τους ελεγχους τουςάλλα όπως?
-
-
ω ρε τι κλωτσιδια τρωνε καθε φορα που παταει το γκαζι...
-
+1
να ειχε και καλυτερο ηχο -
Ω ρε μάνα μ' τι πράγμα έχει το γκαράζ στο οποιο βρίσκονται!
-
jay leno φιλε μου, από τους μεγαλύτερους συλλέκτες στην Αμερική.
-
I know, I know!
-
-
-
Παίζει να ναι το πιο άσχημο hypercar που κυκλοφορεί, και με τον χειρότερο ήχο.
Καλά το πάει πάντως! -
...και γ@μω το παει, ειδικα για τις τοσο σφιχτες διαδρομες-συνθηκες τυπου 'ταυρος σε υαλοπωλειο'...
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Παίζει να ναι το πιο άσχημο hypercar που κυκλοφορεί, και με τον χειρότερο ήχο.
Καλά το πάει πάντως!Eμενα μ αρεσει παρα πολυ ο ηχος της.Ειναι σκετη λυσσα
Pagani Huayra