-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Προβλήματα με το στομάχι, που χρειάστηκα γαστροσκόπηση κλπ. Δεν καλύπτονταν με την ΕΕ κάρτα γιατί δεν είναι κάτι επείγον.Τότε είναι ίσως θεμα Παροχών ή 'σύμβασης' της καθε χώρας όπως είπα παραπανω στο τι καλύπτει η Κάρτα. Και ίσως να έχεις δίκιο διότι απ' ότι ξερω η Ισπανία καλύπτει μόνο τα 'Επειγοντα' και τα 'Επείγοντα με Νοσηλεία'. Τιποτα άλλο και μόνο ότι γίνεται κατω απο αυτές τις προυποθέσεις σε Δημόσιο Νοσοκομείο.
Στην Ιταλία βρέθηκα στα Επείγοντα με ΓΟΠ (παλινδρόμηση) και μου συνταγογράφισαν γαστροσκόπιση να την κανω σε ιδιωτικο διαγνωστικό κεντρο διότι δεν είχαν το καταλληλο μηχάνημα. Τις μεν εξετασεις που έγιναν στο Νοσοκομείο δεν τις πληρωσα, την δε γαστροσκοπιση αλλα και τα φαρμακα τα πλήρωσα και μετα τα πήρα τα λεφτά πίσω μεσω δαπανης. -
Στο λέω μετα βεβαιότητας, γιατί είμαι παθών
Στην ολλανδία παλιά, μέχρι το 2008, σε κάλυπτε η κάρτα. Μετά είδαν ότι χάνουν φράγκα και το άλλαξαν το παραμύθι -
Λίγες μέρες αφότου ανέλαβε τα καθήκοντά του ο νέος αναπληρωτής υπουργός Παιδείας, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, διακήρυξε ότι πρώτο μέλημά του είναι η επαναφορά ως υποχρεωτικού του μαθήματος των Θρησκευτικών. «Συζητάμε για όλα, αλλά πρώτα θα επανέλθουν τα Θρησκευτικά», ανέφερε χαρακτηριστικά. Η εξαγγελία του, απευθυνόμενη στο εκλογικό ακροατήριο που αμφιταλαντεύεται μεταξύ Ν.Δ. και ΛΑΟΣ, μαρτυρεί μια γενικότερη τάση λαϊκισμού και οπισθοδρόμησης της νέας κυβέρνησης, ειδικά σε κοινωνικά θέματα. Δεν είναι πρώτη προτεραιότητα οι ελλείψεις βιβλίων σε σχολεία, το ανεπαρκές προσωπικό, η διαρκής υποβάθμιση όλων των βαθμίδων της εκπαιδευτικής δραστηριότητας - όχι, πάνω από όλα προέχει τα Θρησκευτικά να ξαναγίνουν υποχρεωτικό μάθημα.
Αλλωστε θα έχει προηγηθεί η ανάκληση του νόμου περί ιθαγένειας, που ήταν μία από τις σημαντικότερες νομοθετικές κατακτήσεις της προηγούμενης κυβέρνησης. Την επανεξέτασή του έθεσε ως όρο για τη συμμετοχή του στην κυβέρνηση ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης και τη θέση του συμμερίζεται και ο Αντώνης Σαμαράς: «...αυτός ο νόμος περί ιθαγένειας δεν είναι από εκείνα που πρέπει να τα επαναδιαπραγματευτείτε με την τρόικα, αλλά με τον εαυτό σας! Είμαι βέβαιος ότι πολλοί από σας το έχετε μετανιώσει που ψηφίσατε πέρυσι τέτοιο νόμο. Αλλά δεν τολμάτε να τον πάρετε πίσω... Μη σας νοιάζει, κι αν δεν το κάνετε εσείς, το λέω και το ξαναλέω, σύντομα θα το κάνουμε εμείς!», είχε υποσχεθεί το περασμένο καλοκαίρι ο πρόεδρος της Ν.Δ.
[spoiler=...:2rvdjykf]Ετσι, τα παιδιά των μεταναστών που γεννιούνται στην Ελλάδα δεν θα αποκτούν ελληνική υπηκοότητα και θα μαθαίνουν υποχρεωτικά τη χριστιανοορθόδοξη εκδοχή περί θρησκείας. «Καλωσήρθατε στο βαλκανικό Ιράν», δηλαδή. Ακολούθως, αν περάσει η γραμμή Αδώνιδος Γεωργιάδη, θα επανέλθουμε στο πολυτονικό. Υπάρχει εξάλλου το κατάλληλο υπόβαθρο: Τα αρχαία ελληνικά διδάσκονται με ψυχαναγκαστική λεπτομέρεια στο γυμνάσιο. Tον υπερσυντέλικο της μέσης φωνής τον παίζουν στα δάχτυλα οι Eλληνες έφηβοι, είναι άλλωστε πιο χρήσιμος από τη lingua franca. Τόλμησε κάποτε η Αννα Διαμαντοπούλου να μιλήσει για την ανάγκη θεσμοθέτησης των αγγλικών ως δεύτερης επίσημης γλώσσας του ελληνικού κράτους και κόντεψαν να πέσουν να τη φάνε οι υπερπατριώτες.
Καθώς πηδάμε δεκαετίες αντίστροφα και κοντεύουμε να φτάσουμε στα έιτις, μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε και την ποινικοποίηση της μοιχείας; Αντιλαμβανόμενα ότι ταξιδεύουμε πίσω στον χρόνο, πολλά έντυπα φιλοξενούν εσχάτως νοσταλγικά αφιερώματα, με μία δόση ειρωνικής πικρίας είναι αλήθεια, στη χρυσή δεκαετία του αυριανισμού και της μεταχουντικής αισθητικής. Μπορεί να έχουμε ακόμη το ευρώ ως νόμισμα, να πασχίζουμε με επώδυνες μεταρρυθμίσεις να κρατηθούμε στην Ευρωζώνη, αλλά σε κοινωνικό επίπεδο κινδυνεύουμε σοβαρά να γίνουμε παρίες της Ευρώπης.[/spoiler:2rvdjykf]
-
Τίτλος τοπικ:
'Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....'το κλπ σε κέντρισε
-
Πατώντας και εγώ πάνω στο κλπ να θυμίσω πως εδώ και δεκαετίες τα θρησκευτικά είναι προαιρετικό μάθημα, απλώς είναι by default επιλεγμένο και ελάχιστοι επιλέγουν να μην τα παρακολουθούν. Όχι πως αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα όσοι το έκαναν. Αυτό που θέλω να πω είναι πως το πρακτικό αντίκρισμα σε αυτά είναι μηδενικής σημασίας αλλά αξιοποιείται σαν μπούγιο για τους συγκεκριμένους ψηφοφόρους.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Τίτλος τοπικ:
'**Ελλάδα , **εργασία , αμοιβές , κλπ....'το κλπ σε κέντρισε
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πατώντας και εγώ πάνω στο κλπ να θυμίσω πως εδώ και δεκαετίες τα θρησκευτικά είναι προαιρετικό μάθημα, απλώς είναι by default επιλεγμένο και ελάχιστοι επιλέγουν να μην τα παρακολουθούν. Όχι πως αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα όσοι το έκαναν. Αυτό που θέλω να πω είναι πως το πρακτικό αντίκρισμα σε αυτά είναι μηδενικής σημασίας αλλά αξιοποιείται σαν μπούγιο για τους συγκεκριμένους ψηφοφόρους.Δεν ειναι ετσι ακριβως καθως δεν υπαρχει μεριμνα για οσους δεν το επιλεξουν, κοινως εχουν μια κενη ωρα. Και μη μιλησουμε που καποια χρονια πριν το εδινες και πανελλαδικα
-
προαιρετικό έγινε τα τελευταία χρόνια, ποιες δεκαετίες?
http://www.pi-schools.gr/lessons/religi ... kta/50.pdf
μάλιστα στην αρχή έπρεπε να δηλώσεις ότι δεν είσαι ΧΟ για να απαλλαγείς
εδιτ
Αρκεί να επικαλεσθούν «γενικότερες κοσμοθεωρητικές αντιλήψεις», για να απαλλαγεί ο μαθητής αυτοδικαίως. Είναι πάντως ενδιαφέρον ότι η απόφαση αυτή της Αρχής επισημαίνει ότι ο διευθυντής του σχολείου δικαιούται να ελέγχει τη
σοβαρότητα των σχετικών δηλώσεων απαλλαγήςκαμμία σχέση λοιπόν με αυτό που λες ΙΚΕ
-
Είναι και ήταν προαιρετικό εφόσον κάποιος κάνει τις ενέργειες αυτές, όσο σαχλές και αν είναι. Με αυτή την έννοια το είπα, ως κάτι εφικτό και υπαρκτό σαν επιλογή. Δεν υποστηρίζω πως καλώς είναι έτσι. Το πρόβλημα της μίας κενής ώρας δεν το θεωρώ το μείζον στο θέμα αυτό. Αντιμετωπίζεται με 308730731073107 εύκολους τρόπους.
Το μάθημα της ιστορίας ή το 'εμείς και ο κόσμος' είναι υποχρεωτικά για όλους, δεν προβλέπεται καμία διαδικασία για απαλλαγή. Για τα θρησκευτικά υπάρχει τρόπος, σαχλός μεν, υπαρκτός δε.
Κάτι που επίσης θεωρώ σημαντικό είνια πως υπάρχει η εντύπωση πως αν κάποιος έχει απαλλαγή απο τα θρησκευτικά στιγματίζεται, ακόμα χειρότερα αν δηλωθεί σαν 'αλλόθρησκός' (LOL) στον στρατό. Στην πράξη και με βάση την -μικρή μεν- εμπειρία μου δεν υφίσταται τέτοιος 'στιγματισμός', κανείς δεν ασχολήθηται, ούτε σε επίσημο επίπεδο αλλά ούτε και σε επίπεδο πλάκας, bullying (sic) κλπ.
-
Aν μιλάς για παιδάκι δημοτικού να κρατάς πολλές πισινές.
Σε μας υπήρχε θέμα με παιδιά που δεν έρχονταν στην εκκλησία ας πούμε -
Μιλάω για Γυμνάσιο / Λύκειο / Στρατό. Δεν γενικεύω, απλώς το δίνω σαν ένδειξη.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Είναι και ήταν προαιρετικό εφόσον κάποιος κάνει τις ενέργειες αυτές, όσο σαχλές και αν είναι. Με αυτή την έννοια το είπα, ως κάτι εφικτό και υπαρκτό σαν επιλογή. Δεν υποστηρίζω πως καλώς είναι έτσι. Το πρόβλημα της μίας κενής ώρας δεν το θεωρώ το μείζον στο θέμα αυτό. Αντιμετωπίζεται με 308730731073107 εύκολους τρόπους.Ναι μια χαρα αντιμετωπιζεται, ο μαθητης μπορει να παιζει μπαλα με τα παιδια που εχουν γυμναστικη, να καπνιζει στις τουαλετες, να παιζει με το smartphone, περναει η ωρα. Το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει ουσιαστικα θεσμικη προστασια για αυτον που θελει να απαλλαγει απο τα θρησκευτικα. Δηλαδη το οτι υπαρχει μια κενη ωρα ειναι ενα προβλημα που προσθετει δυσκολιες στη διαδικασια και προσπαθει οσο γινεται να αποτρεψει τους γονεις απ'το να ζητησουν απαλλαγη για τα παιδια τους. Ουσιαστικα το ιδιο προβλημα υπαρχει και στο στρατο που αναφερεις με το θεσμο της εναλλακτικης θητειας ο οποιος ειναι σαπιος στην παρουσα μορφη του. Γενικα το κρατος κοιμαται τον υπνο του δικαιου σε ο,τι εχει να κανει με 'εναλλακτικες' γενικως..
-
Το χειρότερο είναι πως ο μαθητής αυτός μπορεί να πάρει ναρκωτικά και να γίνει ΝΑΡΚΩΜΑΝΗΣ
-
Προαιρετικό είναι αυτό το οποίο by default δεν κάνεις, εκτός κι αν το επιλέξεις.
[Σαν να λέμε ότι ο στρατός είναι προαιρετικός, αφού υπάρχουν διαδικασίες για να τον αποφύγεις]Πέραν τούτου, η τραγικότητα για την οποία έβαλα το αρχικό quote, είναι στο ότι σήμερα ένας κάτι_σαν_υπουργός υποστηρίζει ευθέως το να γίνει υποχρεωτικό το μάθημα των χριστιανικών.
Κατά τα άλλα, δεν ξέρω τι γινόταν στην τρυφερή ηλικία του drifter, αλλά εγώ από δημοτικό έως και στρατό δεν θυμάμαι να έπαθε τπτ κανείς που δήλωνε άθεος/εβραίος/δενξερωγωτι και δεν έκανε χριστιανικά/ορκωμοσίες/κλπ
-
Αν όχι προαιρετικό πως θα το χαρακτήριζες δηλαδή το μάθημα των θρησκευτικών?
Για τη θητεία που αναφέρεις δεν έχεις την επιλογή να την υπηρετήσεις ή όχι (εφόσον μιλάμε για τήρηση του νόμου πάντα), το συγκεκριμένο μάθημα έχεις την επιλογή να μην το παρακολουθήσεις. Όσο λάθος και αν είναι η by default επιλογή και η διαδικασία κλπ υπάρχει η επιλογή. Για την γεωγραφία ή για την άλγεβρα δεν υπάρχει.
-
-edit-
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν όχι προαιρετικό πως θα το χαρακτήριζες δηλαδή το μάθημα των θρησκευτικών?Για τη θητεία που αναφέρεις δεν έχεις την επιλογή να την υπηρετήσεις ή όχι (εφόσον μιλάμε για τήρηση του νόμου πάντα), το συγκεκριμένο μάθημα έχεις την επιλογή να μην το παρακολουθήσεις. Όσο λάθος και αν είναι η by default επιλογή και η διαδικασία κλπ υπάρχει η επιλογή. Για την γεωγραφία ή για την άλγεβρα δεν υπάρχει.
Αν συντρέχουν λόγοι [π.χ. Ι5, αντιρρησίας] δεν θα κάνεις στρατό.
Γιατί τελικά κάπως έτσι έμπαινε το ζήτημα, ότι έπρεπε να συντρέχουν λόγοι για να απαλλαγείς.
[Όπου επίσης αν συντρέχουν λόγοι απαλλάσσεσαι και από γεωγραφία και από άλγεβρα και όλα τα μαθήματα]Οπότε, ξέρω γω... απαλλάξιμο Αλλά πάντως δεν εμπίπτει στην κατηγορία προαιρετικού, που για μένα σημαίνει ότι αν δεν το επιλέξω τότε δεν το κάνω.
Τέλος πάντων, δεν νομίζω ότι αυτό είναι το κεντρικό ζήτημα.
-
Το θέμα των θρησκευτικών είναι για κάποιους σαν το μούσι που χαϊδεύεις, αφού το ξυρίσεις.
-
To προβλημα με τη θρησκεια στην Ελλαδα ειναι ιστορικο. Σε αντιθεση με αλλες χωρες της Ευρωπης (Ισπανια, Γαλλια κλπ) στην Ελλαδα ουδεποτε αναπτυχθηκε καποιο κινημα εναντια στην εκκλησια και τους εκπροσωπους τους. Οσο απανθρωπο κι αν ακουγεται, θα μας εκανε πολυ καλο μια εκτεταμενη περιοδος κατα την οποια οι εκπροσωποι της εκκλησιας και η ιδια η εκκλησια θα στοχοποιουνταν ως θεσμος (πχ τυχαιες αλλα αγριες δολοφονιες παπαδων).
Τα θρησκευτικα πρεπει να ειναι προαιρετικο μαθημα, αλλα πρεπει να υπαρχει εναλλακτικη. Η 'μια ωρα κενο' δεν ειναι εναλλακτικη. Η εναλλακτικη θητεια επισης πρεπει να υπαρχει, οπως και υπαρχει, αλλα πρεπει και να προστατευεται ως θεσμος απο το ιδιο το κρατος που τη δημιουργησε. Το να εχει μορφη τιμωριας ή να απορριπτονται οι αιτησεις αναιρουν την ιδια την υπαρξη της.
εδιτ-ορθογραφικο
-
Στο μαθημα των Θρησκευτικών δεν είναι λύση η μία ώρα κενό για όσους έχουν απαλλαγη! Το καλύτερο για μενα θα ήταν ένα μαθημα πολυ γενικό με το θέμα πιστης, θρησκείας, την αναγκη ή μη του ανθρώπου να καταφεύγει σε κατι ανώτερο κλπ. Την ιστορία του Χριστιανισμού να την διδάσκουν αν θέλουν στα Κατηχητικά.
Ετσι όπως ερμηνεύω εγω την έννοια του πολιτισμού θεωρώ τις θρησκευτικές πεποιθήσεις αποκλειστικά προσωπικά δεδομενα. Δεν μπορεί να κριθεί άνθρωπος απο τα πιστευω του σε όποιο θεό θελει.
Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....