-
Αντιθέτως...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αντιθέτως...βρε, ρητορική ήτανε! ααααχ...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...η περιπτωση, το φαινομενο της εντονης μειωσης, ή και εξαλειψης της υποστροφης να εμφανιστηκε σε δυο-τρεις απο τις
ΔΕΚΑΔΕΣ εκδοσεις που βγηκαν μεσα σε μολις δυο γενιες, μαζι και με τα fl, και πλεον για πρωτη φορα να συμβαινει και στην
λιγοτερο εργοστασιακη γαργαλημενη S, σας φαινεται αδυνατο?Eίναι πιθανό αυτό που λες, αλλά στη δική μου περίπτωση, στο ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ που έψαξα να βρω ένα βίντεο του Harris να τεστάρει κάποια άλλη όποια νά 'ναι 911, κλίκαρα στο πρώτο αποτέλεσμα που βρήκα και Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ!!!
http://www.youtube.com/watch?v=45DWdH20Hmg#t=2m39s
Δηλαδή ΟΚ μη με κάνεις να ψάξω και το δεύτερο αποτέλεσμα, βαριέμαι αφόρητα... -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Αντιθέτως...
βρε, ρητορική ήτανε! ααααχ...
Απάντησα anyway προς αποφυγή παρεξηγήσεων...
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
. Εαν μιλαμε ομως για συγκεκριμενα μοντελα, μηπως εκει οι διαπιστωσεις ειναι βασιμες, πραγματικες, και ξεκαθαρες?
εχεις οδηγησει 997 καρερα ς? Αν ναι πως σου φανηκε το τιμονι της? σε σχεση με αντιστοιχου υφους αυτοκινητα,οχι με χιουνται αξιας 10000 ευρω.Αν εχεις οδηγησει μετα διαβασε τι λενε τα περιοδικα,και πες μας εαν ''βρηκατε''τα ιδια τιμονια.Μολις κανεις ολα αυτα θα συγκρινουμε τιμονια σπορ κατασκευων με το 1/3 αξιας της καρερα,και θα δουμε τι γραφουν στα τεστ αυτων των αυτοκινητων.Αυτο που θα βρουμε θα σε εκπληξει ευχαριστα/δυσαρεστα αναλογα εαν φορας παρωπιδες η οχι.
Nαι του 2005, ΜΚΙ με τα 355, το τιμονι της μου φανηκε υπεροχο, εξαιρετικο, ακριβεστατο, ακρως πληροφοριακο.
Το μονο αρνητικο που βρηκα ηταν η σχετικα λεπτη στεφανη στην αφη (παροτι ειχε το sport chrono pack με το μικροτερης διαμετρου τιμονι σε σχεση με το στανταρ), η κουραστικη αναρτηση, στην σκληρη της ρυθμιση, και γενικοτερα οι συμβιβασμοι
του αυξημενου θορυβου-κυλισης σε ταξιδι.
Κατα τα αλλα, σε επιπεδο αισθησης-πληροφορησης, το τιμονι της το βρηκα σαφως καλυτερο συνολικα (και σε αισθηση βαρους και σε πληροφορηση) απο αυτο του R8 V10, και πιο πληροφοριακο απο αυτο μιας F430, παροτι το τελευταιο μου φανηκε λιγο πιο γρηγορο (λιγοτερες στροφες απο ακρη σε ακρη). Άλλα, αντιστοιχου υφους αυτοκινητα δεν εχω οδηγησει, οποτε δεν μπορω να πω κατι περισσοτερο.
Παντως επι της ουσιας, το μπροστινο της 997S ηταν με διαφορα πιο ακριβες σε τοποθετηση, με ελαχιστη εως καθολου υποστροφη, σε σχεση με 996 Carrera / C4 / Cabrio / GT3 pack , (οχι GT3 αλλα το πακετο μηχανικης αναβαθμισης -320ps απο 300 για την MKI παντα, και αντιστοιχη αναρτηση), που ειχα την δυνατοτητα να οδηγησω. -
σε γκαράζ δουλεύεις;
γιατι αποκλειω να υπάρχουν τοσοι μαζεμένοι καλοί σαμαρείτες να σου δάνεισαν τα ζούπερ καρ τους για μια βόλτα στο τετράγωνο (νταξ, για περισσότερο δεν τίθεται καν θεμα, μη λέμε οτιθεμε)
-
Συμβαίνει!
-
πού; (στην Ελλάδα)
-
Γιατί παρακαλώ? Στον Σ.Χ. και στον Πατέλο και τους λοιπούς αχρηστους πως τα δίνουν?? Αμ πως...
-
-
Καταπιείτε τώρα το πληκτρολόγιό σας γατάκια!!
Και μην βρεθεί κανείς έξυπνος και κοροϊδέψει ότι είναι αδύνατον από ένα World Roadshow να έχουν βγει συμπεράσματα αυθεντίας, γιατί θα έχουμε άλλα!
-
υπαρχουν οδηγοί που με μια βόλτα κ μόνο καταλαβαίνουν τα 9καιβαλε/10 του αυτοκινήτου.
το έχω δει το έργο και πραγματικά ειναι εντυπωσιακό.
ωστόσο φίλε Γκρέγκορυ... δεν πιστεύω να ανήκεις στην κατηγορία αυτη...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
-
Πάρτε μια γεύση για το τι εστί Porschaaa World Roadshow εκείνης της εποχής.
Τα συμπεράσματα δικά σας...
-
-
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει μηχανή στον εμπρός άξονα είναι επόμενο να συμβαίνουν αυτά, αν δεν μεταφέρεις βάρος μπροστά όντας φρεναριστός καθώς μπαίνεις στη στροφή.
-
περιεργο, δεν ηξερα οτι στα κεντρο/πισω μηχανα πρεπει να μπαινεις φρεναριστος
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
. Εαν μιλαμε ομως για συγκεκριμενα μοντελα, μηπως εκει οι διαπιστωσεις ειναι βασιμες, πραγματικες, και ξεκαθαρες?
εχεις οδηγησει 997 καρερα ς? Αν ναι πως σου φανηκε το τιμονι της? σε σχεση με αντιστοιχου υφους αυτοκινητα,οχι με χιουνται αξιας 10000 ευρω.Αν εχεις οδηγησει μετα διαβασε τι λενε τα περιοδικα,και πες μας εαν ''βρηκατε''τα ιδια τιμονια.Μολις κανεις ολα αυτα θα συγκρινουμε τιμονια σπορ κατασκευων με το 1/3 αξιας της καρερα,και θα δουμε τι γραφουν στα τεστ αυτων των αυτοκινητων.Αυτο που θα βρουμε θα σε εκπληξει ευχαριστα/δυσαρεστα αναλογα εαν φορας παρωπιδες η οχι.
Nαι του 2005, ΜΚΙ με τα 355, το τιμονι της μου φανηκε υπεροχο, εξαιρετικο, ακριβεστατο, ακρως πληροφοριακο.
Το μονο αρνητικο που βρηκα ηταν η σχετικα λεπτη στεφανη στην αφη (παροτι ειχε το sport chrono pack με το μικροτερης διαμετρου τιμονι σε σχεση με το στανταρ), η κουραστικη αναρτηση, στην σκληρη της ρυθμιση, και γενικοτερα οι συμβιβασμοι
του αυξημενου θορυβου-κυλισης σε ταξιδι.
Κατα τα αλλα, σε επιπεδο αισθησης-πληροφορησης, το τιμονι της το βρηκα σαφως καλυτερο συνολικα (και σε αισθηση βαρους και σε πληροφορηση) απο αυτο του R8 V10, και πιο πληροφοριακο απο αυτο μιας F430, παροτι το τελευταιο μου φανηκε λιγο πιο γρηγορο (λιγοτερες στροφες απο ακρη σε ακρη). Άλλα, αντιστοιχου υφους αυτοκινητα δεν εχω οδηγησει, οποτε δεν μπορω να πω κατι περισσοτερο.
Παντως επι της ουσιας, το μπροστινο της 997S ηταν με διαφορα πιο ακριβες σε τοποθετηση, με ελαχιστη εως καθολου υποστροφη, σε σχεση με 996 Carrera / C4 / Cabrio / GT3 pack , (οχι GT3 αλλα το πακετο μηχανικης αναβαθμισης -320ps απο 300 για την MKI παντα, και αντιστοιχη αναρτηση), που ειχα την δυνατοτητα να οδηγησω.το τιμονι της 997 ς πως θα το συγκρινες με ενος ραλλυ 1,3-1,6 16βολτου? με ενος φοκους 1,4 μκ1? με ενος 306? ενος μοντεο?
κουραστικη βρηκες την αναρτηση στην σκληρη σκαλα? δεν την βρηκες επικινδυνη να ακολουθησεις ενα μπροστοκινητο 150 ιππων σε οχι χαλί δρομο?σε εθνικη τυπου κορινθου πατρων με την σκληρη σκαλα δοκιμασες να φρεναρεις δυνατα να δεις εαν θα σταματησει ποτε το abs να επεμβαινει γιατι οι τροχοι δεν μπορουν να βρουν προσφυση επειδη ειναι λες και εχεις ηλεκτροκολησει τα αμορτισερ?ελαχιστη υποστροφη βρηκες? ουτε αποτομη υπερστροφη βρηκες μετα απο την ελαφρα υποστροφη?Ηταν βελτιωμενη πολυ σε σχεση με του 996? Ναι συμφωνω ειναι οντως πολυ βελτιωμενη η 997 σε συγκριση με 996.Μου βρισκεις ενα τεστ με 996 οταν πρωτοβγηκε που να λεει οτι το τιμονι της ειναι ρδελο,και οτι ειναι απαραδεκτο να το φοραει αυτοκινητο τετοιας αξιας και προσανατολισμου?Εγω παντως ολα αυτα τα ειδα.
-
Μια που μιλάμε για 997, τί διαφορές έχουν στο τιμόνι 997 και 987 προ και μετά το facelift? Υποτίθεται ότι μετά το facelift το τιμόνι το ελάφρυναν πολύ.
Porsche Forum