-
Eκτος απο ενα scania που υπάρχει στην Καβάλα,το οποιο είναι αγωνιστικό που έτρεχε παλιότερα σε πίστες της Ευρώπης,τα υπόλοιπα είναι οντως Ελληνικες κατασκευές.Υπάρχει κανονικό πρωτάθλημα ταχύτητας και αναβάσεων εξω,συν τα rally raid &trial.
-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
Στον Κορυδαλό που ακριβώς το έχεις δεί edmond ??λιγο πιο πανω απο την Προοδευτικη και απο την απεναντι πλευρα της Λαμπρακη σε ενα στενο...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δεν βγάζει μικροσωματίδια το συγκεκριμένο. Κομμάτια βγάζει.
Αλλά μήπως θες να καθίσεις πίσω από τσιπαρισμένο βενζινοκίνητο να γευτείς αρωματικούς 'υγειινούς' υδρογονάνθρακες;
Το τσιπάρισμα είναι παραβίαση των εργοστασιακών προδιαγραφών σε οποιοδήποτε όχημα.άλλη η φύση των βενζινοκίνητων ρύπων και άλλη των πετρελαικίνητων .-
οι ρύποι ακόμα και τον πλέον σύγχρονων πετρελαίων είναι τρομερά επιβλαβής, χωρίς ναι μεν αλλα...Καρκινογόνοι είναι και οι αρωματικοί. Για τον ίδιο λόγο που δεν επιτρέπεται να βγαίνει βενζίνη άκαυτη στο περιβάλλον ακόμη και στα πρατήρια. Σε κάποια πρατήρια δε, έχουν σύστημα να συλλέγει τους ατμούς.
Το μόνο που δεν έχει επικίνδυνα καυσαέρια είναι το αέριο. Ούτε μόλυβδο,κάλιο, θείο και ό,τι άλλο στερεό περιέχουν τα υγρά καύσιμα.
Παραμένουν βέβαια τα NOX που παράγονται σε καταστάσεις φτωχών μιγμάτων στον κύλινδρο (diesel και άμεσο ψεκασμό βενζίνης)... -
Το φυσικό αέριο ναι, είναι σχεδόν καθαρό μεθάνιο, το υγραέριο όμως έχει, έχει διάφορα μέσα.
-
-
Ο χρήστης Alexel έγραψε:
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231138843Λονδινο, γινατε.....
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Λονδινο, γινατε.....
ευτυχώς που δεν πρόλαβαν να απελευθερωθυν τα ντίζελ
τι θα ακούγαμε τωρα...
-
σκέψου τι θα γίνει με τα ντίζελ από δω κ στο εξής.
-
Μέχρι να αυξηθεί σημαντικά και επικίνδυνα ο αριθμός των diesel θα πάρει καιρό άρα δεν είναι βραχυχρόνια απειλή.
-
Πήξαμε στα μικροσωματίδια από τις ξυλόσομπες, τους πελετολέβητες και τα τζάκια.
-
Το θέμα είναι να βρούμε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης στην πόλη και όχι την 'εύκολη' λύση. Δεν μπορω να καταλάβω γιατί κάποιος να ξοδέψει ένα σημαντικό ποσό χρημάτων, ιδιαίτερα τώρα με την κρίση, για να αγοράσει κάτι που δεν θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί. Πχ τι να τα κάνεις τα άλογα και την ροπή όταν περιμένεις με τις ώρες στα φανάρια; Το μόνο που καταφέρνεις έτσι είναι να προκαλείς φθορές στην μηχανή.
Οι λύσεις είναι πολύ απλές αρκεί κάποιος να είναι αποφασισμένος να τις ακολουθήσει. Αν επικρατεί το δε βαριέσαι τότε είναι άξιος της μοίρας του.
Δεν θα πάψει να υπάρχει μολυσμένος αέρας όταν όλοι παίρνουν τα αυτοκίνητά τους για αστείες διαδρομές. Δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί το σύστημα του καταλύτη για να έχει καθαρά καυσαέρια. Όσο πιο νωρίς το καταλάβει ο κόσμος αυτός τόσο καλύτερα για όλους.Λύσεις για αστική μετακίνηση μπορεί να είναι
Μηνιαία κάρτα για λεωφορεία. Μπαίνεις μέσα και αφήνεις τον οδηγό να κουράζεται.
Ποδήλατα και δη τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Η αγορά έχει και σκούτερ ηλεκτρικά τώρα για μεγαλύτερη ταχύτητα. Ούτε έξοδα ούτε καυσαέρια θόρυβος κτλ...
Η μοτοσικλέτα επίσης είναι λύση όσο αφορά την ταχύτητα και το πάρκιγκ έχει όμως τα έξοδά της, τα καυσαέρια (τα δίχρονα) και τον θόρυβο.Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιοι άνθρωποι πρέπει να μετακινούνται με αυτοκίνητα αλλά είναι σημαντικά λιγότεροι από όσους βλέπουμε κάθε μέρα στο κέντρο...
-
Εσύ τι αυτοκίνητο έχεις? Citroen 2CV ?
-
δες την υπογραφή μου
-
Πετρελαιοκίνηση και με το νόμο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
http://www.madata.gr/epikairotita/social/152608.html
Αντιγράφω απο το ΦΕΚ:
Άρθρο 50- Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής
χρήσης μικτού βάρους μέχρι τεσσάρων χιλιάδων (4.000)
χιλιογράμμων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα
ιδιωτικής χρήσης εξαιρούνται των περιορισμών κυκλο-
φορίας στις περιοχές των Νομών Αττικής και Θεσσαλο-
νίκης, που καθορίστηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 26
του ν.1959/1991 (Α΄ 123), εφόσον η τεχνολογία τους
πληροί εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του Κανονι-
σμού (ΕΚ) 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007 (Euro V και
Euro VI) ή μεταγενέστερου. - Οι διατάξεις του παρόντος αρχίζουν από τη δημοσί-
ευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
- Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής
-
πρεπει να ζητησουμε απο την αντιπροσωπεία ενα χαρτι που να πιστοποιεί σε ποια κατηγορία ανηκει το αυτοκίνητο;
Η αδεια δεν γραφει τιποτα... -
Ελα ντε? Γω με μοντελο 2009 1.3cdti χωρις dpf 'μπορω' να μπαινω σαλλονικη φιλαρακι?
-
Φανταζομαι ανησυχειτε επειδη οι ελεγχοι για τα πετρελαιοκινητα ηταν τοσο εκτενεις οσο η πετρελαιοκινηση ηταν παρανομη...
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Φανταζομαι ανησυχειται επειδη οι ελεγχοι για τα πετρελαιοκινητα ηταν τοσο εκτενεις οσο η πετρελαιοκινηση ηταν παρανομη...ακομα και τωρα ειναι παρανομη εαν ειναι euro 4 και πισω....
λεμε τωρα στην περιπτωση που το μπλοκο ακουσει το κροταλισμα και κατσει να την ψαξει.... -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Φανταζομαι ανησυχειται επειδη οι ελεγχοι για τα πετρελαιοκινητα ηταν τοσο εκτενεις οσο η πετρελαιοκινηση ηταν παρανομη...
ακομα και τωρα ειναι παρανομη εαν ειναι euro 4 και πισω....
λεμε τωρα στην περιπτωση που το μπλοκο ακουσει το κροταλισμα και κατσει να την ψαξει....Εδω δεν εκαναν ελεγχους τοσα χρονια που ηταν εξολοκληρου παρανομη η πετρελαιοκινηση...
Και τα κροταλισματα τα ακουγαν και τα CDi, TDi κλπ κλπ εβλεπαν...
Θα κατσουν να ασχοληθουν τωρα που επετραπει εστω και σε αυτον τον βαθμο??? -
Μόνο σε καραπερίπτωση τώρα θα ασχοληθούν αν έχεις πετρελαιοκίνητο που επιτρέπεται η είσοδός του ή όχι. ΟΛΟΙ μέσα θα είναι, και τελείωσε.
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;