-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Δε μπερδεύομαι. Η 215 είναι ακόμα φτηνότερη, κανονικά.
Γι' αυτό το 'πα.
Ειναι πιο ακριβη η 215 φιλε μου.
215/45 R16 η δικια μου κανουν γυρω στα 600-700 η τετραδα...
Περαστικά συνονόματε
Κι εχω 3 ολοκληρες επιλογες γιατι μονο 3 ελαστικα βγαινουν στην διασταση μου!!!
Ευτυχως δε χρειαζεται να διαλεξω γιατι μεσα σ αυτα τα 3, ειναι το Pilot sport 3, αλλα οταν αλλαξω λαστιχα θα εχει βγει το Pilot sport 6! -
Πρέπει ν' αλλάξω τα απαράδεκτα εργοστασιακά Bridgestone 205/55-16 που είχε το Zafira. Ψάχνω για κάτι οικονομικό στην τιμή, με καλές επιδόσεις στο φρενάρισμα (καμμένος από τα Bridgestone, το Zafira γεμάτο πλησιάζει τους 2 τόννους), αθόρυβο και ει δυνατόν να συνεισφέρει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Εννοείται ότι κρατήματα δεν με ενδιαφέρουν. Thx.
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Πρέπει ν' αλλάξω τα απαράδεκτα εργοστασιακά Bridgestone 205/55-16 που είχε το Zafira. Ψάχνω για κάτι οικονομικό στην τιμή, με καλές επιδόσεις στο φρενάρισμα (καμμένος από τα Bridgestone, το Zafira γεμάτο πλησιάζει τους 2 τόννους), αθόρυβο και ει δυνατόν να συνεισφέρει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Εννοείται ότι κρατήματα δεν με ενδιαφέρουν. Thx.Pirelli P7 Cinturato
-
Ο χρήστης xsaviola28 έγραψε:
καλησπέρα θα ήθελα μια βοήθεια για επιλογή ελαστικών διάστασης 195/55/15 θέλω ένα λάστιχο all season με αντοχή στη φθορά γτ κάνω πολλά χιλιόμετρα και καλό κράτημα σε σχετικά οικονομική τιμή αν γίνεται, κάπου διάβασα ότι τα 195/50/15 είναι αρκετά πιο φτηνά θα μπορούσα να βάλω τέτοια διάσταση τι διαφορά θα υπάρχει στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου? ευχαριστώAν βαλεις 195-50-15 θα εχεις λιγο πιο κοντο βημα λογω λιγο μικροτερης διαμετρου τροχου kata 3,3%
Aυτο θα εχει σαν αποτελεσμα μια αποκλιση +5 χλμ περιπου στο κοντερ.
Για να μην εχεις φθορα γρηγορη στα ελαστικα πρεπει να κοιταξεις το tradewear.Οσο πιο μεγαλος ο αριθμος, τοσο πιο πολυ θα κρατα σε φθορα. -
Κάτι για το tradewear grade ή για το δείκτη φθοράς ελληνιστί γιατί καλό είναι να ξέρουμε να διαβάζουμε τους αριθμούς και τα γράμματα που έχουν πάνω τα λάστιχα αλλά να μην μπερδευόμαστε.
Ο δείκτης φθοράς είναι συγκρίσιμος ΜΟΝΟ για ελαστικά της ίδιας μάρκας. Γιατί με βάση τη σύγκριση μεταξύ αυτών προκύπτει και ο δείκτης φθοράς.
Επομένως δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε δείκτη φθοράς δύο διαφορετικής μάρκας ελαστικών. -
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Κάτι για το tradewear grade ή για το δείκτη φθοράς ελληνιστί γιατί καλό είναι να ξέρουμε να διαβάζουμε τους αριθμούς και τα γράμματα που έχουν πάνω τα λάστιχα αλλά να μην μπερδευόμαστε.
Ο δείκτης φθοράς είναι συγκρίσιμος ΜΟΝΟ για ελαστικά της ίδιας μάρκας. Γιατί με βάση τη σύγκριση μεταξύ αυτών προκύπτει και ο δείκτης φθοράς.
Επομένως δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε δείκτη φθοράς δύο διαφορετικής μάρκας ελαστικών.Όχι βέβαια! Ο δείκτης είναι βάσει ενός μέτρου και σταθμού που έχει οριστεί ότι έχει δείκτη 100. Όλοι οι κατασκευαστές μετρούν τα ελαστικά τους βάσει αυτού του δείκτη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάτι για το tradewear grade ή για το δείκτη φθοράς ελληνιστί γιατί καλό είναι να ξέρουμε να διαβάζουμε τους αριθμούς και τα γράμματα που έχουν πάνω τα λάστιχα αλλά να μην μπερδευόμαστε.
Ο δείκτης φθοράς είναι συγκρίσιμος ΜΟΝΟ για ελαστικά της ίδιας μάρκας. Γιατί με βάση τη σύγκριση μεταξύ αυτών προκύπτει και ο δείκτης φθοράς.
Επομένως δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε δείκτη φθοράς δύο διαφορετικής μάρκας ελαστικών.Όχι βέβαια! Ο δείκτης είναι βάσει ενός μέτρου και σταθμού που έχει οριστεί ότι έχει δείκτη 100. Όλοι οι κατασκευαστές μετρούν τα ελαστικά τους βάσει αυτού του δείκτη.
Η φθορα ενος ελαστικου σ ενα συμβατικο αυτοκινητο πιστευω οτι ειναι ενα μεγεθος που εξαρταται απο δεκαδες αν οχι εκατονταδες παραμετρους γιατι μιλαμε για πολλα χιλιαδες χιλιομετρα και πολλες διαφορετικες συνθηκες (καλοκαιρια και χειμωνες) οποτε δε νομιζω οτι μπορει να δειχθει απλα απο ενα νουμερο.
Περισσοτερο ενδεικτικο ειναι, αν ψαχνουμε τωρα αν ειναι ιδιο μεταξυ των διαφορετικων μαρκων ή οχι τρεχα γυρευε.
Ενας μπουσουλας ειναι που υποθετω αναφερεται σε συνθηκες 'πιστας' με συγκεκριμενες φορτισεις. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όχι βέβαια! Ο δείκτης είναι βάσει ενός μέτρου και σταθμού που έχει οριστεί ότι έχει δείκτη 100. Όλοι οι κατασκευαστές μετρούν τα ελαστικά τους βάσει αυτού του δείκτη.Ετσι ειναι,
ενα ελαστικο με δεικτη φθορας 100, το οποιο ειναι το σημειο αναφορας, σημαινει οτι εχει την δυνατοτητα να διανυσει 50.000 χλμ σε αυτοκινητοδρομο μεχρι να καταστραφει, θεωρητικα λοιπον καποιο με δεικτη 200 εχει την δυνατοτητα να διανυσει 100.000 χλμ, αυτο βεβαια σημαινει οτι οσο πιο μεγαλος ειναι ο δεικτης φθορας τοσο πιο σκληρο ειναι το λαστιχο, με οτι αυτο συνεπαγεται. -
Από το wikipedia:
Treadwear ratingMain article: Treadwear rating
The treadwear rating or treadwear grade describes how long the tire manufacturers expects the tire to last. A Course Monitoring Tire (the standard tire that a test tire will be compared to) has a rating of '100'. If a manufacturer assigns a treadwear rating of 200 to a new tire, they are indicating that they expect the new tire to have a useful lifespan that is 200% of the life of a Course Monitoring Tire. The 'test tires' are all manufacturer-dependent. Brand A's rating of 500 is not necessarily going to give you the same mileage rating as Brand B's tire of the same rating. The testing is non-regulated and can vary greatly. Treadwear ratings are only useful for comparing Brand A's entire lineup against itself. Tread wear, also known as tire wear, is caused by friction between the tire and the road surface. Government legal standards prescribe the minimum allowable tread depth for safe operation.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάτι για το tradewear grade ή για το δείκτη φθοράς ελληνιστί γιατί καλό είναι να ξέρουμε να διαβάζουμε τους αριθμούς και τα γράμματα που έχουν πάνω τα λάστιχα αλλά να μην μπερδευόμαστε.
Ο δείκτης φθοράς είναι συγκρίσιμος ΜΟΝΟ για ελαστικά της ίδιας μάρκας. Γιατί με βάση τη σύγκριση μεταξύ αυτών προκύπτει και ο δείκτης φθοράς.
Επομένως δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε δείκτη φθοράς δύο διαφορετικής μάρκας ελαστικών.Όχι βέβαια! Ο δείκτης είναι βάσει ενός μέτρου και σταθμού που έχει οριστεί ότι έχει δείκτη 100. Όλοι οι κατασκευαστές μετρούν τα ελαστικά τους βάσει αυτού του δείκτη.
Από το site της goodyear:
'tread wear: This grade measures the wear rate of the tire when tested under controlled conditions. 100 is taken to represent a basic quality standard. A tire graded 200 would wear twice as long on the test track as one graded 100. More Than 100 – Better, 100 – Baseline, less Than 100 – Poorer. Note: tread wear grades are valid only for comparisons within a manufacturer's product line. They are not valid for comparisons between manufacturers.'Από το site της yokohama:
'Treadwear
Treadwear is a measurement of tread durability. Tested against an industry standard, the assigned numerical grade indicates how well the tread lasts compared with a reference standard of 100. A treadwear rating of 200 means the tread wears twice as well as the standard. Actual wear depends on the conditions under which the tire is used. Driving habits, service practices, differences in road surface and varying climates all affect treadwear.'Από ένα ελληνικό site εμπορίας ελαστικών: 'Το Treadwear είναι ένα συγκριτικό μέτρο το οποίο βασίζεται πάνω στην φθορά του ελαστικού σε δοκιμές οι οποίες γίνονται κάτω από ελεγχόμενες συνθήκες, μπορεί να θεωρηθεί σαν η αντοχή του ελαστικού στην φθορά κατά την χιλιομετρική του απόδοση. Για παράδειγμα το χρήσιμο βάθος πέλματος σε ένα ελαστικό βαθμονομημένο 400 πρέπει να αντέχει το διπλάσιο από ότι ένα ελαστικό το οποίο έχει βαθμό Treadwear 200. Όμως ένα άλλο ελαστικό από διαφορετικό κατασκευαστή μπορεί να έχει το αντίστοιχο βαθμό φθοράς βαθμονομημένο με τον αριθμό 300, επομένως ένα ελαστικό με βαθμό treadwear 150 από αυτόν τον κατασκευαστή θα πρέπει να αντέξει ακριβώς το μισό.
Το μάθημα που μαθαίνουμε από αυτό είναι ότι δεν μπορούμε να χρησιμοποιούμε και να συγκρίνουμε τους βαθμούς Treadwear μεταξύ δυο διαφορετικών κατασκευαστών ελαστικών, άλλα μονό να τους συγκρίνουμε για ελαστικά της ίδιας μάρκας.' -
Πολύ ενδιαφέροντα quotes junior gt. Αυτά της wiki και της Goodyear έρχονται σε αντίθεση με ό,τι έχω διαβάσει ως τώρα για το θέμα. Η Yokohama όμως κάνει λόγο για ένα 'industry standard' που σημαίνει στάνταρ της βιομηχανίας συνολικά και είναι αυτό που κι εγώ ήξερα.
-
-
και γιατι τα αλλαγες?Εχουν ψωμι ακομα μεχρι το δεικτη φθορας!
-
Γιατι μετα απο 3 και κατι χρονια που ειναι πανω στο αυτοκινητο δεν επιαναν πουθενα, χαζογλιστραγαν συνεχεια.
-
σε τι αμάξι;
-
C4 1.4
-
Ποιος είναι ο δείκτης φθοράς; (να δω που είναι και τα δικά μου)
-
Ειναι ενα εξογκωμα που υπαρχει μεσα στις κυριες αυλακωσεις του ελαστικου... Οσο πιο κοντα φτανει η επιφανεια του ελαστικου σε αυτο, τοσο πιο φαγωμενο ειναι το ελαστικο. Θεωρητικα, οταν φτασει στον δεικτη φθορας το ελαστικο, το πετας.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ειναι ενα εξογκωμα που υπαρχει μεσα στις κυριες αυλακωσεις του ελαστικου... Οσο πιο κοντα φτανει η επιφανεια του ελαστικου σε αυτο, τοσο πιο φαγωμενο ειναι το ελαστικο. Θεωρητικα, οταν φτασει στον δεικτη φθορας το ελαστικο, το πετας.Το πλαινο του ελαστικου εχει ενα σημα σαν ισοπλευρο τριγωνο, η' να γραφει TWI ,
σε εκεινο το σημειο στο πελμα θα βρεις τους δεικτες φθορας. -
Σε μερικά χιονολάστιχα έχει 2 δείκτες φθοράς. Ο ένας είναι για χρήση στο χιόνι και ο άλλος (με μεγαλύτερη φθορά) για χρήση σε στεγνό χειμωνιάτικο δρόμο.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]