-
Μήπως είναι και τα δύο ταυτόχρονα; Ηχείο και αισθητήρας από πάνω (αυτό το ημισφαιρικό πραγματάκι):
-
Ο χρήστης guiltycs έγραψε:
Μάνο μόνο μια διόρθωση ότι το πρώτο service είναι στα 2 έτη ή 30.000 χιλιόμετρα και όχι στο 1.
Να ρωτήσω και κάτι άλλο για όσους πήραν το νεο astra για τα μοντέλα που δεν ήταν ετοιμοπαράδοτα πόσο καιρό εκάναν να σας τα φέρουν???Εμένα μου είπαν 45 μέρες και έκαναν 60 μέρες. Όπως επίσης και άλλους 2 που παραγγείλαμε παρόμοια αυτοκινήτα την ίδια μέρα. Έναν φίλο μου πάλι πού το παρήγγειλε από τους πρώτους του είπανε 60 μέρες και του το έφεραν στις 47. Γενικά μου φαίνεται γίνεται πανικός με τις παραγγελίες και πρέπει το αυτοκίνητο να πουλάει περισσότερο από ότι υπολόγιζαν για να υπάρχουν τέτοιες καθυστερήσεις.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μήπως είναι και τα δύο ταυτόχρονα; Ηχείο και αισθητήρας από πάνω (αυτό το ημισφαιρικό πραγματάκι):Αυτό το ημισφαιρικό πραγματάκι δεν το συζητάω καν είναι ο αισθητήρας για τον κλιματισμό αλλά δεν ξέρω το άλλο το ορθογώνιο τι είναι και γι' αυτό επιφυλάσσομαι. Αλλά και πάλι παράξενο το βρίσκω να είναι ηχείο γιατί το 7ο ηχείο λογικά πρέπει να έχει την θέση woofer για το ηχοσύστημα. Οπότε πολύ μικρό το βλέπω για woofer και ακόμη γιατί να το βάλουν εκεί και γιατί να μην το βάλουν σε κανένα πιο βολικό σημείο όπως κάτω από το ταμπλώ.
-
Τελικά έχω μπερδευτεί λίγο με τα service.
Μια επανάληψη παρακαλώ:
Μετά από 2 χρόνια ή 30.000 χλμ. ΟΚ.
Για λάδια το ίδιο; Δεν χρειάζονται αλλαγή στο έτος;
Και πόσο κοστίζει σε αθηναϊκό εξουσιοδοτημένο το service και τα λάδια του Astra H; Γνωρίζει κανείς; -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τελικά έχω μπερδευτεί λίγο με τα service.
Μια επανάληψη παρακαλώ:
Μετά από 2 χρόνια ή 30.000 χλμ. ΟΚ.
Για λάδια το ίδιο; Δεν χρειάζονται αλλαγή στο έτος;
Και πόσο κοστίζει σε αθηναϊκό εξουσιοδοτημένο το service και τα λάδια του Astra H; Γνωρίζει κανείς;Λάδια κάθε 2 χρόνια ή 30000χλμ.
Μπουζί κάθε 4 χρόνια ή 60000 χλμ
Αλλά πρόσεξε τι λένε, ιμάντα χρονισμού κάθε 40000 χλμ.
Βγάλε άκρη εσύ. Γιατί δεν ενσωματώνουν την αλλαγή του ιμάντα σε κάποιο service και πρέπει να πηγαίνεις ξεχωριστά για αλλαγή. -
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Τελικά έχω μπερδευτεί λίγο με τα service.
Μια επανάληψη παρακαλώ:
Μετά από 2 χρόνια ή 30.000 χλμ. ΟΚ.
Για λάδια το ίδιο; Δεν χρειάζονται αλλαγή στο έτος;
Και πόσο κοστίζει σε αθηναϊκό εξουσιοδοτημένο το service και τα λάδια του Astra H; Γνωρίζει κανείς;Λάδια κάθε 2 χρόνια ή 30000χλμ.
Μπουζί κάθε 4 χρόνια ή 60000 χλμ
Αλλά πρόσεξε τι λένε, ιμάντα χρονισμού κάθε 40000 χλμ.
Βγάλε άκρη εσύ. Γιατί δεν ενσωματώνουν την αλλαγή του ιμάντα σε κάποιο service και πρέπει να πηγαίνεις ξεχωριστά για αλλαγή.Ημαντα χρονισμου;;;;;;;
Αφου εχει αλυσιδα-καδενα στον εκεντροφορο.Οτι μαλ... θελουν λενε στις αντιπροσωπειες μου φαινεται.
-
Κάποιος είχε γράψει σε άλλο θέμα ότι τα Astra H δεν έχουν πια καδένα αλλά ιμάντα.
Πάντως πολλά μου φαίνονται τα 2 χρόνια για λάδια. Δεν πρόκειται να έχω κάνει 30.000 χλμ έως τότε, άρα μάλλον κάπου στα 10-15.000 χλμ θα προτιμούσα να έχω αλλάξει λαδια/φίλτρο.
Ο προφανέστερος λόγος για την αλλαγή του ιμάντα εκτός service είναι ότι σπάνια θα συμπίπτουν τα 40.000 χλμ με την προγραμματισμένη συντήρηση. -
Ιμάντα κάθε 40000χλμ?
Δεν είναι πολύ λίγα για μια αρκετά ακριβή αλλαγή? Για ψάξτε το λίγο καλύτερα, αν βέβαια έτσι είναι τα πράγματα τότε δεν το συζητώ η Opel έσπασε ρεκόρ προς τα κάτω για αλλαγή ιμάντα σε σύγχρονο κινητήρα. -
Γιατι ο ηχος του corsa Μου, ειναι διαφορετικος απο ολα τα λοιπα αυτοκινητα?? Σαν κατσαριδακι κανει...!!!!και απο οτι προσεξα ολα τα corsa κανουν αυτον τον ηχο!!!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κάποιος είχε γράψει σε άλλο θέμα ότι τα Astra H δεν έχουν πια καδένα αλλά ιμάντα.
Πάντως πολλά μου φαίνονται τα 2 χρόνια για λάδια. Δεν πρόκειται να έχω κάνει 30.000 χλμ έως τότε, άρα μάλλον κάπου στα 10-15.000 χλμ θα προτιμούσα να έχω αλλάξει λαδια/φίλτρο.
Ο προφανέστερος λόγος για την αλλαγή του ιμάντα εκτός service είναι ότι σπάνια θα συμπίπτουν τα 40.000 χλμ με την προγραμματισμένη συντήρηση.Ακριβως το αναποδο δεν εχουν ιμαντα πλεον αλλα καδενα.
Ασχετο.Μανο εμαθες τιποτα για το χαμηλωμα που λεγαμε παραπανω;;;
-
Αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 και γενικό service κάθε 30.000 χλμ.
Όσο για το να αλλάξω τα πρώτα λάδια στα 5.000 χλμ είναι κόλπα από τις αντιπροσωπείες για να παίρνουν λεφτά!
Εμένα κατά την παράδοση μου είπε ο μηχανικός πρώτη αλλαγή λαδιών στις 15.000 χλμ δωρεάν, και γενικό service στις 30.000 χλμ.
Όσο για τα γρέζια κ.λ.π με πληροφόρησε μηχανικός που ήταν στο εργοστάσιο της Opel κατά την παραγωγή του Astra στην Γερμάνια, πως προτού βάλουν τους κινητήρες στο αυτοκίνητο , πρώτα το ‘σκίζουν’ λίγο μέχρι να κοκκινίσει όπως μου είπε η εξαγωγή των καυσαερίων, και μετά τον τοποθετούν εφόσον ελέγξουν ότι όλα είναι εντάξει.
Τι 5.000 χλμ και χαζομάρες ρε παιδία λέμε τώρα; Εδώ μιλάμε για σύγχρονους κινητήρες που όλα ελέγχονται από την γραμμή παραγωγής. Εδώ σε παλιό αυτοκίνητο δεκαετίας του 70 και αλλάζαμε λάδια μετά τα 5.000 χλμ. -
Ο χρήστης zeys13 έγραψε:
Ακριβως το αναποδο δεν εχουν ιμαντα πλεον αλλα καδενα.
Ασχετο.Μανο εμαθες τιποτα για το χαμηλωμα που λεγαμε παραπανω;;;
A, σωστά, βγήκα τη δημοσίευση και μίλαγε για τον 1800άρη κινητήρα που είναι ο παλιός ecotec. Οι μικρότεροι (1400-1600) και νεότεροι ecotec twinport έχουν πλέον καδένα.
Πάει λοιπόν ο βραχνάς της αλλαγής.Δεν έχω περάσει από το συνεργείο ακόμα για να ρωτήσω, όταν τύχει θα το κάνω (ο λόγος που σκέφτομαι να πάω στο συνεργείο είναι για να τοποθετήσω τα extra -για έκδοση enjoy- πλαϊνά προστατευτικά στις πόρτες. Κοστίζουν 20
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Γιατι ο ηχος του corsa Μου, ειναι διαφορετικος απο ολα τα λοιπα αυτοκινητα?? Σαν κατσαριδακι κανει...!!!!και απο οτι προσεξα ολα τα corsa κανουν αυτον τον ηχο!!!'Κατσαριδάκι'; Δηλαδή...;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ακριβως το αναποδο δεν εχουν ιμαντα πλεον αλλα καδενα.
Ασχετο.Μανο εμαθες τιποτα για το χαμηλωμα που λεγαμε παραπανω;;;
A, σωστά, βγήκα τη δημοσίευση και μίλαγε για τον 1800άρη κινητήρα που είναι ο παλιός ecotec. Οι μικρότεροι (1400-1600) και νεότεροι ecotec twinport έχουν πλέον καδένα.
Πάει λοιπόν ο βραχνάς της αλλαγής. .ΜΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ .ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΑΚΙΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ...ΑΡΑ..
ΣΤΑ 55.000-60000 ΧΛΜ ΘΑ ΑΚΟΥΣ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΗΧΟ....ΙΣΩΣ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΛΟΓΩ ΚΑΔΕΝΑΣ...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ -
Ο χρήστης zeys13 έγραψε:
Κάποιος είχε γράψει σε άλλο θέμα ότι τα Astra H δεν έχουν πια καδένα αλλά ιμάντα.
Πάντως πολλά μου φαίνονται τα 2 χρόνια για λάδια. Δεν πρόκειται να έχω κάνει 30.000 χλμ έως τότε, άρα μάλλον κάπου στα 10-15.000 χλμ θα προτιμούσα να έχω αλλάξει λαδια/φίλτρο.
Ο προφανέστερος λόγος για την αλλαγή του ιμάντα εκτός service είναι ότι σπάνια θα συμπίπτουν τα 40.000 χλμ με την προγραμματισμένη συντήρηση.Ακριβως το αναποδο δεν εχουν ιμαντα πλεον αλλα καδενα.
Ασχετο.Μανο εμαθες τιποτα για το χαμηλωμα που λεγαμε παραπανω;;;
Ρε παληκάρια και εγώ αυτό άκουσα, ότι πλέον δεν έχει ιμάντα αλλά καδένα όμως το βιβλίο των service που δίνει η Opel το γράφει ρητά μέσα αλλαγή ιμάντα χρονισμού στις 40000χλμ. Και εμένα λίγα μου φάνηκαν. Και το μοτέρ 1,8 πρέπει να είναι αλλαγμένο και αυτό γιατί πλέον δεν έχει κωδικό Χ18ΕΑ που είχε παλιότερα αλλά Z18XE αν το μοτέρ δεν άλλαξε γιατί να αλλάξουν τον κωδικό του. Και από ότι βλέπω τώρα το μοτερ 1,8 έχει αλλάξει από το προηγούμενο που είχε καδένα. Έχουν αλλάξει τελείως οι ιμάντες για το δυναμό και τον κλιματισμό από το δικό μου. Και έχει εμφανιστεί ένα μαύρο καπάκι στα δεξιά του κινητήρα που λογικά μέσα πρέπει να βρίσκετε ο ιμάντας χρονισμού. Τα λάδια στις 5000 χλμ μου είπαν ότι θα μου τα αλλάξουν δωρεάν και τα διαστήματα των 30000 χλμ που δίνει η Opel δεν μου τα είπε κάποιος αντιπρόσωπος αλλά τα διάβασα μέσα στο βίβλίο των service. Επίσης μέσα γράφει ότι αν κάποιος θέλει μπορεί να χρησιμοποιήσει λάδια χειρότερων προδιαγραφών και λογικά είναι πιο φθηνά και να τα αλλάζει σε μικρότερα διαστήματα. Μάλιστα γράφει και ανάλογα με τις προδιαγραφές του λαδιού πόσα χλμ μπορείς να τα κρατήσεις.
-
Τον ήχο που λες Θωμά δεν τον έχω ακούσει ακόμα γιατί όλα τα αυτοκίνητα που είχα δεν έκλεισαν στην κατοχή μου τα 40.000 χλμ ή δεν τα έχουν φτάσει ακόμα.
Όμως να πως το έχω θεωρητικά καταλάβει:
ο ιμάντας και η καδένα εφάπτονται στον εκκεντροφόρο. Ειδικά ο ιμάντας κάποια στιγμή φθείρεται και θέλει αλλαγή, ενώ η καδένα, όντας πολύ πιο ανθεκτική, δεν φθείρεται (μπορεί να σπάσει βέβαια, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα). Τα γραναζάκια είναι αρκετά γερά, αν όμως φθαρούν αρχίζει λογικά ένας θόρυβος σαν κρακ-κρακ, που οφείλεται στο ότι ο ιμάντας ή η καδένα 'χάνει' κατά τη λειτουργία του εκκεντροφόρου γραναζάκια και πέφτοντας στο επόμενο γερό γραναζάκι με ταχύτητα κροταλίζει. Αυτό όμως είναι πρόβλημα του ίδιου του εκκεντροφόρου, όχι του ιμάντα και δεν νομίζω ότι με την αλλαγή του ιμάντα αντιμετωπίζεται.
Αν τα έχω καταλάβει σωστά, είναι βέβαιο ότι θα φθαρούν τα γρανάζια του εκκεντροφόρου; Ή μήπως παρατηρείται μόνο σε κάποιες περιπτώσεις; Γιατί αν ήταν σίγουρη η φθορά των γραναζιών του εκκεντροφόρου, τότε όλοι θα είχαν το ίδιο πρόβλημα (αλλαγή εκκεντροφόρου), πράγμα που δεν έχω αντιληφθεί. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τον ήχο που λες Θωμά δεν τον έχω ακούσει ακόμα γιατί όλα τα αυτοκίνητα που είχα δεν έκλεισαν στην κατοχή μου τα 40.000 χλμ ή δεν τα έχουν φτάσει ακόμα.
Όμως να πως το έχω θεωρητικά καταλάβει:
ο ιμάντας και η καδένα εφάπτονται στον εκκεντροφόρο. Ειδικά ο ιμάντας κάποια στιγμή φθείρεται και θέλει αλλαγή, ενώ η καδένα, όντας πολύ πιο ανθεκτική, δεν φθείρεται (μπορεί να σπάσει βέβαια, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα). Τα γραναζάκια είναι αρκετά γερά, αν όμως φθαρούν αρχίζει λογικά ένας θόρυβος σαν κρακ-κρακ, που οφείλεται στο ότι ο ιμάντας ή η καδένα 'χάνει' κατά τη λειτουργία του εκκεντροφόρου γραναζάκια και πέφτοντας στο επόμενο γερό γραναζάκι με ταχύτητα κροταλίζει. Αυτό όμως είναι πρόβλημα του ίδιου του εκκεντροφόρου, όχι του ιμάντα και δεν νομίζω ότι με την αλλαγή του ιμάντα αντιμετωπίζεται.
Αν τα έχω καταλάβει σωστά, είναι βέβαιο ότι θα φθαρούν τα γρανάζια του εκκεντροφόρου; Ή μήπως παρατηρείται μόνο σε κάποιες περιπτώσεις; Γιατί αν ήταν σίγουρη η φθορά των γραναζιών του εκκεντροφόρου, τότε όλοι θα είχαν το ίδιο πρόβλημα (αλλαγή εκκεντροφόρου), πράγμα που δεν έχω αντιληφθεί.Αν πηδήξει δοντάκι η καδένα χαθήκαμε. Μιλάμε για πολύ μεγάλη ζημιά μια και το πιθανότερο είναι να καταστραφούν οι βαλβίδες το πιο απλό μέχρι να τρυπήσει έμβολο. Το χαρακτηριστικό τακ τακ ακούγεται γιατί μεγαλώνουν τα διάκενα μεταξύ της καδένας και των γραναζιών με αποτέλεσμα η καδένα να χτυπάει πάνω στα δόντια αντί να εφάπτεται. Αυτό το πρόβλημα σαν απαίτηση για πιο ήσυχη λειτουργία του κινητήρα οδήγησε τους κατασκευαστές στην υιοθέτηση του ιμάντα. Η καδένα έχει πολύ μεγάλη αντοχή και δεν σπάει εύκολα παρά μόνο από αστοχία υλικού ή μετά από πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά θα σε προειδοποιήσει έγκαιρα μια και το τακ τακ θα έχει καλύψει τον είχο του ραδιοφώνου!!!
-
Επομένως αναθεωρώ:
Η καδένα προκαλεί ένα κροτάλισμα γιατί όντας σκληρή κοπανάει πάνω στα γρανάζια. Εγώ έχω καδένα αλλά δεν με ενοχλεί κάποιος σταθερός ήχος. Άρα είμαι εντάξει και ως προς το θέμα της αλλαγής (που μάλλον δεν θα χρειαστεί υπό κανονικές συνθήκες) και ως προς το θέμα του θορύβου (αφού η καδένα δεν θα 'τεντώσει'/φθαρεί με τη χρήση ώστε να κοπανάει πιο δυνατά πάνω στα γρανάζια, κατά συνέπεια ό,τι ακούω τώρα λογικά θ'ακούω και στο μέλλον -δηλαδή τίποτα-).
Αυτό όμως δεν εξηγεί το γιατί ο Θωμάς έχει σίγουρο το ότι αργότερα (στα 50-60.000 χλμ) θ'ακούω θόρυβο.
Επίσης γιατί θα ήταν τόσο καταστροφικό να χαθεί κάποιο γρανάζι; Θα τρελαθεί ο κινητήρας και θα βαράνε τα έμβολα ακανόνιστα ή .....; -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Επομένως αναθεωρώ:
Η καδένα προκαλεί ένα κροτάλισμα γιατί όντας σκληρή κοπανάει πάνω στα γρανάζια. Εγώ έχω καδένα αλλά δεν με ενοχλεί κάποιος σταθερός ήχος. Άρα είμαι εντάξει και ως προς το θέμα της αλλαγής (που μάλλον δεν θα χρειαστεί υπό κανονικές συνθήκες) και ως προς το θέμα του θορύβου (αφού η καδένα δεν θα 'τεντώσει'/φθαρεί με τη χρήση ώστε να κοπανάει πιο δυνατά πάνω στα γρανάζια, κατά συνέπεια ό,τι ακούω τώρα λογικά θ'ακούω και στο μέλλον -δηλαδή τίποτα-).
Αυτό όμως δεν εξηγεί το γιατί ο Θωμάς έχει σίγουρο το ότι αργότερα (στα 50-60.000 χλμ) θ'ακούω θόρυβο.
Επίσης γιατί θα ήταν τόσο καταστροφικό να χαθεί κάποιο γρανάζι; Θα τρελαθεί ο κινητήρας και θα βαράνε τα έμβολα ακανόνιστα ή .....;Αν χαθεί κάποιος γρανάζι τότε χάνετε ο χρονισμός του κινητήρα με αποτέλεσμα οι βαλβίδες να μην κλείνουν και ανοίγουν όταν πρέπει και να ακουμπήσουν στα πιστόνια με αποτέλεσμα ή να στραβώσουν οι βαλβίδες η να τρυπήσουν τα πιστόνια. Όμως ο θόρυβος που λέτε οφείλετε στις λεγόμενες 'γλισθιέρες' που έχουν τον ρόλο που έχει ο τεντωτήρας στον ιμάντα. Αναλαμβάνει να κρατάει τεντωμένη την καδένα, οπότε όπως καταλαβάινετε όταν αυτές δεν κρατούν πλέον τεντωμένη την καδένα αυτή ακούγεται, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να κοπεί. Εγώ τουλάχιστον έχω δει σε μηχανή από Manda με 200000 χλμ να μην έχω τεντώσει ποτέ την καδένα και όμως να παρόλο τον θόρυβο που έκανε δεν κόπηκε.
-
Ένα δοντάκι δεν νομίζω να δημιουργήσει πρόβλημα. Μόνο κακό χρονισμό και πυράκια είναι το αποτέλεσμα. Αν πηδήξει 4 ή 5 τότε ναι ίσως και να ακουμπήσουν πιστόνι με βαλβίδα.
OPEL FORUM