Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Ford Focus 2011
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. Ford Focus 2011
  • 1
  • 2
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 66
  • 67
  • 56 / 67
Κατασκευαστές και Μοντέλα
199
1.3k
1.7k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ?
    A Former User last edited by Oct 8, 2011, 8:45 AM

    Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
    Οι μοτοσικλέτες έχουν πιο πολλά άλογα από 1000 κυβικά και αντέχουν. Των αυτοκινήτων γιατί να μην αντέχουν? Επίσης, ο κινητήρας δεν σχεδιάζεται, κατασκευάζεται και πωλείται, ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ κι όλας. Και μάλιστα σε πολύ σκληρές συνθήκες. Για να πωλείται, αντέχει.

    Οι μοτοσυκλετες ομως ζυγιζουν οσο οι δυο πορτες ενος αυτοκινητου και εχουν ελαχιστη ροπη για τα αλογα που βγαζουν.

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • T
      thaliarque last edited by Oct 8, 2011, 8:52 AM

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
      'Ετοιμο' τοτε και το ... KA ST!!!

      Μακάρι αλλά δεν το νομίζω γιατί το Ka είναι στην ουσία ένα Fiat 5oo με άλλο αμάξωμα και τα μηχανικά του
      μέρη είναι επίσης Fiat. Ίσως στην επόμενη γενιά του Ka, αν το φτιάχνει πλέον η ίδια η Ford.

      Κατά τα άλλα συμφωνώ με όσους προγήθηκαν πως αν η Ford τιμολογήσει σωστά τα μοντέλα με το νέο κινητήρα θα
      κάνει καλές πωλήσεις. Αν πρόσεξα καλά το Focus με το νέο κινητήρα θα έχει κάτω από 110 γρ. CO2, επομένως το
      Fiesta θα μπορούσε ίσως να πέσει και κάτω από τα 100-105 και να είναι ό,τι πιο οικονομικό στην κατηγορία.
      Είδε κανείς πουθενά για έκδοση του κινητήρα με λιγότερους από 100 ίππους; Χρειάζεται νομίζω κάτι γύρω στους
      80-85 ίππους η Ford...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • topic:timeago_later,about a month
      • T
        tsardas last edited by Nov 10, 2011, 8:57 AM

        Βιντεακι του πολλα υποσχομενου χιλιαρη.

        http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... MpcEm_LQ1k

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thaliarque last edited by Nov 10, 2011, 12:33 PM

          Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
          Βιντεακι του πολλα υποσχομενου χιλιαρη.

          http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... MpcEm_LQ1k

          Είπαμε πολλά υποσχόμενος αλλά όχι κι έτσι...

          Μήπως εννοούσες αυτό;

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by Nov 10, 2011, 1:05 PM

            Όσον αφορά την αξιοπιστία... σιγά τα ωά! Η VW βγάζει 170-180 άλογα από 1,4 λίτρα χρόνια τώρα και ακόμη θυμάμαι τις ιστορίες ότι θα εκραγεί κλπ. παρά το ότι ήδη τότε η εταιρεία έβγαζε τον 1,8Τ στα 240 άλογα (μια έκδοση του ΤΤ).
            Εγώ θα ήθελα να είναι δικύλινδρος ώστε να έχει ακόμα μικρότερη κατανάλωση και είμαι σίγουρος ότι γινόταν άνετα (κύλινδρος 500cc, 60 ίπποι ανά κύλινδρο) αλλά ok.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by Nov 10, 2011, 1:27 PM

              Εγώ λέω να το κάνουμε μονοκύλινδρο σαν τα ΧΤ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                octavia699 last edited by Nov 10, 2011, 4:24 PM

                Ακούγεται ΥΠΕΡΒΟΛΗ! Άλλα αν πιάσει τότε θα γέμισει ο τόπος Focus

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by Nov 10, 2011, 4:44 PM

                  Να το προσεξουν τελικά όλοι αυτο το downsizing. Στο τελος σ'αυτό θα φτασουν!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wannabe last edited by Nov 10, 2011, 7:05 PM

                    νομίζω θα ήταν Ο ιδανικός κινητήρας για το Fiesta.
                    για το focus το αυξημένο κόστος παραγωγής θα αντισταθμίζεται μόνο απο μειωμένη κατανάλωση και όχι απο κάτι ιδιαίτερο σε επιδόσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kouladi last edited by Nov 14, 2011, 3:49 AM

                      Από το βίντεο βλέπω πάλι ιμάντα θα έχει και όχι καδένα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by Nov 14, 2011, 1:40 PM

                        Ο χρήστης techon1 έγραψε:
                        Από το βίντεο βλέπω πάλι ιμάντα θα έχει και όχι καδένα

                        Πιθανότατα θα είναι με αλλαγές ανά 150.000χλμ. ή κάτι τέτοιο οπότε no problem

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-s last edited by Nov 14, 2011, 2:30 PM

                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                          Όσον αφορά την αξιοπιστία... σιγά τα ωά! Η VW βγάζει 170-180 άλογα από 1,4 λίτρα χρόνια τώρα και ακόμη θυμάμαι τις ιστορίες ότι θα εκραγεί κλπ. παρά το ότι ήδη τότε η εταιρεία έβγαζε τον 1,8Τ στα 240 άλογα (μια έκδοση του ΤΤ).
                          Εγώ θα ήθελα να είναι δικύλινδρος ώστε να έχει ακόμα μικρότερη κατανάλωση και είμαι σίγουρος ότι γινόταν άνετα (κύλινδρος 500cc, 60 ίπποι ανά κύλινδρο) αλλά ok.

                          καλά περί αξιοπιστίας και vw έχουν χυθεί ποτάμια ...ιδρώτα πάνω στα πληκτρολόγια και σε συζητήσεις από πολέμιους και φίλους της εταιρείας! Μην το δένεις λοιπόν σαν επιχείρημα αφού υπάρχουν πολλές αντικρουόμενες απόψεις σε αυτό!
                          Το αν θα είναι αξιόπιστο τελικά αυτό το μοτεράκι της φορντ μόνο ο χρόνος και οι πολλοί ευχαριστημένοι κάτοχοι θα μας το επιβεβαιώσουν! Αλήθεια η αντίστοιχη πρόταση της φίατ πως τα πάει σε οικονομία και αξιοπιστία έτσι για να έχουμε ένα μετρο σύγκρισης;;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            johnkyr last edited by Nov 14, 2011, 2:49 PM

                            πραγματικές δοκιμές που έχουν γίνει στον ecoboost 1.000cc (φιεστα), έχουν δείξει, ότι η κατανάλωση του, δεν είναι για 1000cc, αλλά για 120Ηp. Όπως και να έχει πάντως, είναι μια πρόοδος ... πιο ελαφρύς και υπό συνθήκες πιο οικονομικός ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spyros-s last edited by Nov 14, 2011, 2:59 PM

                              έχεις κάποιο λινκ ή τουλάχιστον το νούμερο της κατανάλωσης;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnkyr last edited by Nov 14, 2011, 5:06 PM

                                πμ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • topic:timeago_later,9 days
                                • K
                                  kostas85 last edited by Nov 23, 2011, 10:33 PM

                                  Ekatsa k diavasa sxedon olh th kouventa pou anoixtike me aformi ton erxomo tou neou FORD FOCUS .. tou 3ou kata seira eton.

                                  Auto pou exo na diloso ego (kathara prosopiki apopsi) katopin ereunas.. oi anthropoi tis FORD kataferan na mas parousiason mia se megalo vathmo veltiomeni ekdosi tou FOCUS pou oloi gnorizame mexri tora!

                                  Oson afora tin exoteriki tou emfanisi de mporo na katalabo giati exoun graftei toso arnitika (se merikes periptoseis tha mporousa na ta xaraktiriso kakoproereta) sxolia edo mesa... gnomi mou einai pos to neo FOCUS einai kathara mia meganthumeni version to polupetuximenou FIESTA pou prosopika to vrisko polu omorfo toso esoterika oso k exoterika!

                                  Se sugkrisi me ton antagonismo tora oles oi kritikes to vazoun mesa sta kalutera sti katigoria tou an oxi to kalutera! Vrisko logiko stous latreis tis taxutitas na aresei perissotero h Giulietta, me ti moni diafora omos oti h Giulietta einai kata polu akrivoteri tou FOCUS kati to opoio de xero posoi apo esas to exete labei upospin!! Xaraktiristika tha sas po oti to Focus me tis ekptoseis pou dinei h FORD k me tin aposursi peftei h timi tou konta 4.500!!! Milame diladi gia mia diafora tis taxeos toulaxiston 5.000 me 6.000 to opoio gia mena einai megalo meionektima... k giauto to logo k kateleixa sto na paro to FOCUS...en anamoni loipon molis to paralabo tha sas po k neotera!

                                  Τα greeklish απαγορευνται στο φορουμ,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες[mod]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by Nov 23, 2011, 10:46 PM

                                    Πρώτα από όλα γράφε ελληνικά. Ο Μπιλλ θα σου την πέσει άγρια!

                                    Δεύτερον, κρίνουμε το Φόκους σε σχέση με αυτό που ήταν. Μπορεί να είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ακόμα και στην 3η του γενιά αλλά δεν είναι το οδηγοκεντρικό Φόκους που ξέραμε και σίγουρα έχασε την κοφτερη συμπεριφορά της 1ης και 2ης γενιάς. Το κακό δεν είναι ότι είναι χειρότερο οδηγικά από την Τζουλιέτα μόνο αλλά και από το Λεόν, ίσως και από Γκολφ με σπορ ανάρτηση. Βέβαια ξαναλέω ότι είναι καλό πακέτο και αν θυμάσαι στο δικό σου θέμα, είχα υποστηρίξει την επιλογή σου να το πάρεις βάσει όσων ζητούσες.

                                    Οπότε με το καλό η παραλαβή και να το χαρείς!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sprsk
                                      sprsk last edited by Nov 23, 2011, 10:49 PM

                                      Και καλά θα του κάνει , του το έγραψε και στο άλλο thread .
                                      Ήμαρτον τα ματάκια μας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        focusman91 last edited by Nov 29, 2011, 5:14 PM

                                        http://www.autoblog.gr/2011/11/29/ford- ... t=FaceBook

                                        Ωραια εκδοση αυτη... Σαν να βελτιωθηκε λιγο εμφανισιακα σε σχεση με τις απλες εκδοσεις... Βεβαια και παλι το πισω μερος δεν χωνευεται..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • sprsk
                                          sprsk last edited by Nov 29, 2011, 6:18 PM

                                          Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
                                          . . . Βεβαια και παλι το πισω μερος δεν χωνευεται..

                                          Μα καλά στραβοί είναι και δεν το βλέπουν ????????????????????????????????????

                                          Project
                                          Να βγει ένας after market να βγάλει τα πίσω φώτα χωρίς την εξοχή στο πλάι , ή η εξοχή να είναι στο χρώμα του αυτ/του να μην φαίνεται .

                                          Face Lift , ΤΩΡΑ !!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          1105 out of 1322
                                          • First post
                                            1105/1322
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 54
                                          • 55
                                          • 56
                                          • 57
                                          • 58
                                          • 66
                                          • 67
                                          • 56 / 67
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr