Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Ibiza FR vs. Peugeot 207 Rallye vs. ανταγωνισμο...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Ibiza FR vs. Peugeot 207 Rallye vs. ανταγωνισμο...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    33
    153
    719
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rizotos last edited by

      Ο χρήστης 4tforum έγραψε:
      Αρχικά...

      'θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει' λένε στο χωρίο μου φίλε Μαστρο-Γρηγόρη

      Εγω λέω να ξαναδοκιμάσεις με νέο nickname, αυτή την φορά μπορεί να σταθείς ποιο τυχερός και να προλάβεις να κάνεις και δεύτερο ποστ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ironman02 last edited by

        Τελικά τι αποφάσισες Απόστολε? Θα πάρεις κάποιο από τα 2? Πάντως το ραλλάκι έχει φύγει μπροστά .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apostolosvw last edited by

          Kαλησπερα σας! ...ναι! Οκ! Εχετε καθε δικαιολογια να με πυροβολησετε που εχω να τσεκαρω το ποστ 5 μηνες Αν το καντετε δν θα σας πω τιποτα. Τωρα... Η αγορα αυτοκινητου μεταφερθηκε γιατι η $#!@ η κριση χτυπησε τους παντες. Η κουβεντα για αγορα επεστρεψε προχθες στην οικογενεια, ως συζητηση. Το καλο με την ολη υποθεση ειναι η αλλαγη του price range... Ανεβαινουμε λοιπον και παμε σε: Ibiza CUPRA, 207 RC, MiTo QV και παει λεγοντας... Clio RS δν βλεπω γιατι εκτος απο τιμη, η μασκα του 2012 edition ειναι πανασχημη για μενα! Οποτε, ερωτω: Τι διαλεγει το forum? Δοκιμασμενο 'διαμαντι' με DSG, εμπειρο γαλλο που καταπινει στροφες, φινετσα αλλα τσιμπιμενη τιμη ή κατι αλλο? Ευχαριστω...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            koubeast last edited by

            Το πρόβλημα με το Clio RS δεν ειναι η μάσκα, αλλά τα τέλη, λόγω 2λίτρου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apostolosvw last edited by

              Ο χρήστης koubeast έγραψε:
              Το πρόβλημα με το Clio RS δεν ειναι η μάσκα, αλλά τα τέλη, λόγω 2λίτρου

              ...δεν με εβαλε καν στον κοπο να το σκεφτω!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Κρίμα... θα είχες το καλύτερο hot hatch αν σου άρεσε η μάσκα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  πρέπει να είσαι πολύ λαρτζ για να είσαι 18 και να πληρώνεις τέλη και βενζίνη για 2λιτρο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    koubeast last edited by

                    Δηλαδή μπορείς να πάρεις και να συτηρήσεις (υπολογίζοντας ένα χιλιάρικο σε τέλη και έκτακτες εισφορές) ένα Clio RS και σε χαλάει απλώς η μάσκα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      apostolosvw last edited by

                      Εννοω οτι και 1,4 Τurbo με κομπρεσορρα και 200 αλογα να ηταν, με αυτη την μασκα, ουτε να το δω!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouliscd last edited by

                        Μου αρέσει που λες για την κρίση και μετά ανεβαίνεις κατηγορία αυτοκινήτου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          apostolosvw last edited by

                          Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
                          Μου αρέσει που λες για την κρίση και μετά ανεβαίνεις κατηγορία αυτοκινήτου.

                          Aυτο που με κρατουσε μια κατηγορια κατω, ητν η οδηγικη μου εμπειρια. Οτν το συζητουσα, ημουν οδηγος 2 μηνων. Αν με το καλο αγοραστει το καλοκαιρι το νεο μου 'εργαλειο', θα οδηγω ηδη εναν χρονο οποτε τα 180 αλογα θα ειναι πιο 'ευκολα' διαχειρησιμα νομιζω και τα λαθη δν θα ειναι τοσα (γρατζουνιες, χαζοχτυπηματα κτλ.)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης ApostolosVW έγραψε:

                            Μου αρέσει που λες για την κρίση και μετά ανεβαίνεις κατηγορία αυτοκινήτου.

                            Aυτο που με κρατουσε μια κατηγορια κατω, ητν η οδηγικη μου εμπειρια. Οτν το συζητουσα, ημουν οδηγος 2 μηνων. Αν με το καλο αγοραστει το καλοκαιρι το νεο μου 'εργαλειο', θα οδηγω ηδη εναν χρονο οποτε τα 180 αλογα θα ειναι πιο 'ευκολα' διαχειρησιμα νομιζω και τα λαθη δν θα ειναι τοσα (γρατζουνιες, χαζοχτυπηματα κτλ.)

                            μόλις τι δουν αυτό , πολλοί θα καραφλιάνου αλλά ....καλή καρδιά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              apostolosvw last edited by

                              Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                              Μου αρέσει που λες για την κρίση και μετά ανεβαίνεις κατηγορία αυτοκινήτου.

                              Aυτο που με κρατουσε μια κατηγορια κατω, ητν η οδηγικη μου εμπειρια. Οτν το συζητουσα, ημουν οδηγος 2 μηνων. Αν με το καλο αγοραστει το καλοκαιρι το νεο μου 'εργαλειο', θα οδηγω ηδη εναν χρονο οποτε τα 180 αλογα θα ειναι πιο 'ευκολα' διαχειρησιμα νομιζω και τα λαθη δν θα ειναι τοσα (γρατζουνιες, χαζοχτυπηματα κτλ.)

                              μόλις τι δουν αυτό , πολλοί θα καραφλιάνου αλλά ....καλή καρδιά...

                              Δεν σου λεω πως στα 19 μου με εναν χρονο εμπειριας εγινε 'οδηγαρα', αλλα το newbie του πρωτου τριμηνου που βγαινει πατιναριστα στα stop και παρκαρει σε μερη >5 μετρων, δεν ειμαι πια...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                c-l-a-b last edited by

                                αποστολε με ολο το σεβασμο,αλλα αν πατιναριζες(η οπως σκατα λεγεται αυτο) στα στοπ κ παρκαρες σε χωρους μεγαλυτερους των 5 μετρων,ισως θα ηταν καλο να ξανασκεφτεις αν οντως σου χρειαζεται ενα τετοιου χαρακτηρα αυτοκινητο.
                                δεν ειναι επικινδυνο,ουτε εσυ θα γινεις επικινδυνος με αυτο,αν εχεις σωας τας φρενας.αλλα δεν θα υπαρχει λογος να το παρεις καθοτι δεν θα το αξιοποιησεις,οταν ''δυσκολευοσουν'' σε πολυ πιο ταπεινα θεματα της οδηγησης.μπορει κ να ειναι εντελως λανθασμενη η αποψη μου,αλλα αυτη ειναι.κ φυσικα αναφερομαι στο γεγονος οτι θα σπαταλησεις αδικως επιπλεον χρηματα.

                                απο την αλλη,με την τεχνολογια του 2012 αλλα κ την μπροστα κινηση των αυτοκινητων που αναφερεις,ο μονος κινδυνος που βλεπω επειτα απο γρηγορη σκεψη,ειναι η υπερβολικη ταχυτητα,με τις συνεπεις της.ουτε επικινδυνη οδικη συμπεριφορα πιστευω θα υπαρχει,ουτε κατι αλλο..κ παλι μπορει να λανθανω..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  apostolosvw last edited by

                                  Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                  αποστολε με ολο το σεβασμο,αλλα αν πατιναριζες(η οπως σκατα λεγεται αυτο) στα στοπ κ παρκαρες σε χωρους μεγαλυτερους των 5 μετρων,ισως θα ηταν καλο να ξανασκεφτεις αν οντως σου χρειαζεται ενα τετοιου χαρακτηρα αυτοκινητο.
                                  δεν ειναι επικινδυνο,ουτε εσυ θα γινεις επικινδυνος με αυτο,αν εχεις σωας τας φρενας.αλλα δεν θα υπαρχει λογος να το παρεις καθοτι δεν θα το αξιοποιησεις,οταν ''δυσκολευοσουν'' σε πολυ πιο ταπεινα θεματα της οδηγησης.μπορει κ να ειναι εντελως λανθασμενη η αποψη μου,αλλα αυτη ειναι.κ φυσικα αναφερομαι στο γεγονος οτι θα σπαταλησεις αδικως επιπλεον χρηματα.

                                  απο την αλλη,με την τεχνολογια του 2012 αλλα κ την μπροστα κινηση των αυτοκινητων που αναφερεις,ο μονος κινδυνος που βλεπω επειτα απο γρηγορη σκεψη,ειναι η υπερβολικη ταχυτητα,με τις συνεπεις της.ουτε επικινδυνη οδικη συμπεριφορα πιστευω θα υπαρχει,ουτε κατι αλλο..κ παλι μπορει να λανθανω..

                                  Δν σου ειπα οτι δυσκολευομουν, απλα αυτο το 'κουμπωμα' που εχεις το πρωτο 3μηνο (κι ειδικα οταν οδηγεις αυτο εδω: http://www.autoplenum.de/Bilder/P/p0004 ... -2003-.jpg και η ορατοτητα σου ειναι απιστευτα δυσκολη... Αν εχεις οδηγησει καμπριο με κουκουλα με καταλαβαινεις). Δοξα τω Θεω, το εταιρο αυτοκινητο της οικογενειας (Passat CC 2.0 TSI) το κανω πανω-κατω Σαλονικα- Ξανθη συχνα, και μεσα στην κινηση της Τσιμισκη το οδηγω και δν εχω, χτυπα ξυλο!, κανενα θεμα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    apostolosvw last edited by

                                    Ο χρήστης amazing έγραψε:
                                    Το παίρνω πίσω για τη μιτο επειδή είδα τιμή και εξοπλσμό και έπαθα σοκ
                                    Edit:Τώρα που ξαναέριξα μια ματιά σε όλα θα επέλεγα ds3 1,5 thp 156ps sport chic που είναι

                                    Και νομιζω πως και σε επιδοσεις, μενει πιο πισω απο τον ανταγωνισμο... DS3 προσωπικα δεν θελω για καθαρα σχεδιαστικους λογους. Πολυ φινετσατο για τα γουστα μου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Ας πάρει ότι καλύτερο μπορεί. Έτσι όπως πάμε θα είμαστε τυχεροί αν μπορούμε να αλλάζουμε κάθε 10 χρόνια αμάξι, οπότε ας πάρει κάτι που να τον καλύπτει μακροχρόνια. Απλώς με σύνεση η χρήση του στην αρχή.

                                      Προσωπικά θα χτύπαγα κάτι τέτοιο και δεν θα ασχολούμουν με ούτε με VAG ούτε με τη Mito που έχουν αρχίσει να την παίρνουν τα χρόνια.

                                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2054287/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        c-l-a-b last edited by

                                        το θεμα με την κουκουλα ποιο ειναι ακριβως? επειδη εχω παρκαρει κ αυτοκινητο χωρις πραγματικα καθολου ορατοτητα οπισθιως,βλεπε βανακι.παρκαρω χρησιμοποιωντας τον δεξι κ αριστερο καθρεπτη.δεν νομιζω να εχω χρησιμοποιησει ποτε τον εσωτερικο κατα το παρκαρισμα.μπορει να ειμαι κ τυχερος βεβαιως που δεν εχω χτυπησει ακομη!
                                        τεσπα,μπορει να ειμαι λαθος κ να μη το σκεφτηκα εις βαθος,οποτε εντελει θα συμφωνησω με τον στεφαν,παρε οτι σου αρεσει περισσοτερο κ με συνεση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          apostolosvw last edited by

                                          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                          το θεμα με την κουκουλα ποιο ειναι ακριβως?επειδη εχω παρκαρει κ αυτοκινητο χωρις πραγματικα καθολου ορατοτητα οπισθιως,βλεπε βανακι.παρκαρω χρησιμοποιωντας τον δεξι κ αριστερο καθρεπτη.δεν νομιζω να εχω χρησιμοποιησει ποτε τον εσωτερικο κατα το παρκαρισμα.
                                          τεσπα,μπορει να ειμαι λαθος κ να μη το σκεφτηκα εις βαθος,οποτε εντελει θα συμφωνησω με τον στεφαν,παρε οτι σου αρεσει περισσοτερο κ με συνεση

                                          Οταν μαθαινεις να οδηγεις σε Yaris με αριστη ορατοτητα απο ολες τις γωνιες και τους καθρεφτες, το να πας στα καπακια σε ενα αυτοκινητο χαμηλο, που στα stop αν εχει παρκαρισμενο στη γωνια εχεις μηδενικη ορατοτητα και με σχεδον ανυπαρτκτη εμπειρια απο παρκαρισμα, καλεισαι να παρκαρεις μοναχα με τους δυο πλαινους καθρεφτες ενα αυτοκινητο με σηκωμενο 'ποπο', ειναι κατι που εμενα με δυσκολεψε αρκετα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            πάρε οποιο σε Γκ@υλώνει... μικρό gti αγοράζεις...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr