Ο χρήστης kourtembeu έγραψε:
Σαν κάτοχος FR σου λέω πάρε 207 RC . Αν ξανά είχα επιλογή αυτό θα έκανα.
Αν και αυτή τη δεδομένη στιγμή η θα περίμενα για το 208 που δεν μου πολύ αρέσει όσο το βλέπω
η θα χτύπαγα ΑΝΕΤΑ ds3 thp. Ίσως η καλύτερη επιλογή.Μετανιωνεις που αγορασες το FR ή μετανιωνεις που δεν αγορασες το 207?
Βασικά η επιλογή μου όταν πήρα το fr φάνταζε η πλέον συμφέρουσα.
στα +
Τιμή
Εξοπλισμός
Επιδόσεις
Χώροιστα -
Λιτό εσωτερικό
Κατανάλωση ΛάδιΣυμβιβαστικά με το πρώτο αρνητικό και έφαγα στη μάπα το δεύτερο
Έχοντας πλέον οδηγήσει το fr αρκετά και έχοντας βολτάρει πολλάκις με rc το στήσιμο του δεύτερου και το καλύτερο πάτημα στο δρόμο με κερδίζουν περισσότερο. Αν και όπως είπα ΤΩΡΑ αν είχα τα ίδια λεφτά και διάλεγα απο την αρχή θα πήγαινα σε ds3. Επειδή παράλληλα οδηγώ και το 508 , χίλιες φορές να χάσω κατιτίς σε επιδόσεις παρά να τρώω στη μάπα κάθε μέρα το άθλιο ταμπλό του fr.
Ένα κούκλα αμάξι το ευχαριστιέσαι στην Ελλάδα πολύ περισσότερο από ένα που βάζει φωτιά στο δρόμο. Άλλωστε μην ανησυχείς για πατήματα με micra 100hp που είχα σαν πρώτο αμάξι έριξα στις στροφές της Κεφαλονιάς για Αργοστόλι σε ένα golf gti που θα με θυμάται για χρόνια.
Τώρα αν θες αμάξι για την ευθεία μία είναι η επιλογή cupra, με ένα πρόγραμμα φίλτρο κτλ θα πηγαίνει διάολος. Αν συμβιβάζεσαι με το εσωτερικό του μην το σκέφτεσαι καν.
Αυτο που με κανει να σταματαω πριν το 207 ειναι οτι το αυτοκινητα κλεινει σχεδον 5ετια και πως η ελευση του 208 δν ξερω πως θα επηρεασει το αυτοκινητο. Οπως και να ΄χει ειναι ενα συνολο που υπαρχει χρονια στην αγορα και οι προδιαγραφες του κινητηρα ειναι Euro 4 και Euro 5... Βεβαια και το CUPRA 4ετιας ειναι με την ιδια λογικη...