-
@sprsk
Έχω την εντύπωση πως η χρήση του αναπηρικού δικαιώματος ισχύει ακόμη και για αυτοκίνητα τα οποία έχουν ήδη ταξινομηθεί στην Ελλάδα. -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
προφανώς γράφαμε μαζί kostis20 και audipassion
Ο λόγος είναι η χρήση αναπηρικού δικαιώματος.Όποιος άλλος θέλει ας γράψει πληροφορίες για αυτοκίνητο και τι πρέπει να προσέξουμε.
Ok! Αφου μιλαμε μονο για 5αρα Ε60,θα σου πω τις αποψεις μου μιας και εχουμε μια 525 F/l στην οικογενεια.
Αρχικα θα ελεγα οτι ο εξακυλινδρος ειναι η καλλιτερη λυση για μενα.Η 2λιτρη θα ειναι οριακη.Ακομα και η τριλιτρη 525 μου δινει μερικες φορες την αισθηση οτι της λειπει ροπη σε σχεση με το Α5 που εχω.Θελει στροφες για να υπερνικησει το ,σεβαστο θα ελεγα βαρος της 5αρας.Βεβαια εξαρταται και απο τον οδηγο που θα την οδηγαει.Εγω ας πουμε δε θα την αντεχα τη 520.Επισης η ποιοτητα λειτουργιας των εξακυλινδρων ειναι φοβερη,ειδικα οσον αφορα τους κραδασμους.Να ξερεις εδω οτι πολλοι κινητηρες παρουσιασαν προβλημα με τους πολλαπλασιαστες και οτι υπαρχει οδηγια ,απο τη ΒΜW για αντικατασταση μπεκ και πολλαπλασιαστων.Στη δικια μας τα αλλαξαμε ολα αυτα χωρις χρεωση.Δε ξερω τι γινετε σε περιπτωση αυτοκινητου εισαγωγης -μεταχειρισμενου.
Επισης θα ελεγα οτι το αυτοματο κιβωτιο ειναι αρκετα καλο,ειναι και γρηγορο και ομαλο.Δε πρεπει να ανεβαζει ιδιαιτερα την καταναλωση μιας και ο μετατροπεας ροπης κλειδωνει και ετσι μειωνονται οι απωλειες.
Οι διαφορές του F/L με το προ f/L,αν εξαιρεσουμε τους κινητηρες, ειναι κυριως αισθητικες με καποια πλαινα LED και αλλους προβολεις ομιχλης.Το f/l στο εσωτερικο εχει αλλα προσκεφαλα και το νεο ηλεκτρικο λεβιε του αυτοματου κιβωτιου.
Επισης θα ελεγα ,αναλογα με τον οδηγο που θα την οδηγαει παντα(!!) οτι οι standard αναρτησεις ειναι μαλακες και δεν ελεγχουν σωστα τις κινησεις του αμαξωματος ,ειδικα κατα το φρεναρισμα που το αμαξι βουταει ολοκληρο μπροστα.Οποτε αν βρεις καμμια με σπορ ανάρτηση θα ηταν καλλιτερα.Επισης και με 17αρες ζαντες ,μιας και στις 16αρες τα λαστιχα εχουν μεγαλο προφιλ και μπαλονιαζουν.Βεβαια απο ανεση ο συνδυασμος 16αρας & normal αναρτησης ειναι πολυ καλος.
Ενα αλλο σημειο που πρεπει να προσεξεις ειναι οτι το βασικο ραδιο CD δε παιζει MP3.Επισης το μπεζ εσωτερικο της παει παρα πολυ ειδικα αν το εξωτερικο ειναι σκουροχρωμο ,αν και λερωνει ευκολα,οποτε καλο θα ηταν να βρεις καποια με δερματινα.
Οσον αφορα τα στοιχεια εξοπλισμου ,θα ελεγα οπωσδηποτε xenon ,δερματα ,αισθητηρες παρκαρισματος ,κατι περα απο το βασικο ραδιοCD .Αυτα !Αν σκεφτω κατι αλλο θα επανελθω...Η επιλογή αν θα είναι 520 ή 523 θα γίνει μόλις μάθω τα φορολογικά και τις επιβαρύνσεις .
Ψηφιζω 523,αν μπορειτε να περασετε τα 2λιτρα.Υπαρχει περιορισμος στα κυβικα των αναπηρικων?
Η περιγραφή που έκανες είναι αυτή που θέλουμε . Έκδοση exclusive , Σκούρο εξωτερικό , μπεζ δέρμα μέσα ή γρί του πάγου.
Η exclucive όταν έχει NAVI έχει το απλό RCD ? ή παίζει και MP3 ?έχει κάποια είσοδο USB το F/L ή κάποιο AUX ?Ετσι ειναι και η δικια μας.Επιπλεον εχει ηλιοροφη ηλεκτρικο κουρτινακι πισω και χειροκινητα στα πλαινα παραθυρα,active steering ,adaptive xenon & μπεζ δερματα,αλλα φοραει 16αρες Νομιζω οσα εχουν πλοηγηση παιζουν MP3.Θυρα usb δεν εχει η δικια μας.Παιζει Mp3απο το CD
Διαβάζω ότι η 520 είναι στα 1450 κιλά . Ισχύει ?
Δε ξερω ακριβως.Αν βρεις τους 4Τροχους που την εχουν δοκιμη θα δεις ποσο τη μετρησαν.Edit:1565 kg τη μετρησαν: http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12394
Από κατανάλωση η εταιρεία δίνει σχετικά χαμηλές τιμές , τις πιάνει ?
Κανενα αυτοκινητο δε πιανει τις εργοστασιακες τιμες.Ο τροπος χρησης παιζει πολυ μεγαλο ρολο.Η δικια μας με αρκετη χρηση στη πολη αλλα και με αρκετα χμ εκτος εχει 11.4 lt/100km στο BC ,με ηπια οδηγηση!
Λέμε για 17άρες με την normal ανάρτηση για να έχει καλή και ήσυχη κύλιση στα ταξίδια , ισχύει ?
Από ηχομόνωση πώς πάει ?Νομιζω οτι θα ειναι μια χαρα με τις 17αρες και τη νορμαλ αναρτηση.Η ηχομονωση ειναι πολυ καλη.Εμας ακουγεται σα να μπαινει αερας απο τη ηλιοροφη,αλλα στο service δε βλεπουν προβλημα.
Οτι και να κανεις ,προσοχη στο θεμα με τους πολλαπλασιαστες και τα μπεκ!Αν τα αλλαξεις ολα μονος σου το κοστος ειναι υπερογκο.Α!Επισης η 525 δε καιει σταγονα λαδι... Τα λαδια τα αλλαζω καθε 10000χμ ,επειδη ετσι νομιζω, και τα service αναλογα με τις ενδειξεις του υπολογιστη -
Η BMW πατεντάρει ηλεκτρική τουρμποτεχνολογία: viewtopic.php?f=8&t=48726&p=2367151#p2367151
-
-
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Θα ήθελα την βοήθεια σας .
Ιδιαίτερα από κατόχους και όσους έχουν γνώση από το εν' λόγο αυτοκίνητο.Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να γίνει εισαγωγή 520 έως 523 μετά face lift του 2007 μάλλον 2008 με καμιά 60,000 χιλιόμετρα.
Τα ερωτήματα πολλά . . .
- Τι ιδιαίτερο έχει που πρέπει να προσέξουμε ?
- Αυτόματο η manual ?
έχουν διαφορά στην κατανάλωση . - Κάθε πότε κάνει Service ?
- Τι κόστος service έχει ?
- Πότε είναι τα μεγάλα - σοβαρά service και τι αλλάζει ?
- Τι κόστος έχουν ?
- Να προτιμήσουμε Run Flat ή να τα αποφύγουμε ?
- Ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε που μου ξεφεύγει .
Να πάμε σε 523 η διαφορά σε επιδόσεις είναι μεγάλη ?
Τι διαφορά έχουν στην κατανάλωση ?Ευχαριστώ εκ' των προτέρων για την βοήθεια .
**BMW 520 **
- Πολλαπλασιαστές τακτικό πρόβλημα, καμιά φορά η βενζίνη θέλει λίγη προσοχή.
Τις προάλλες,όλο το φωτιστικό κύκλωμα πίσω δεξιά ήθελε αλλαγή. (φως όπισθεν,στοπ,πορείας,φλας)
Κανένα πρόβλημα κάπου αλλού. - Αυτόματο,υπολόγισε +1-2 λίτρα στην κατανάλωση. Με την 520i σε αυτόματο θα δεις άνετα
ένα 12-14άρι μέσα στην πόλη.
Εθνική, με 140-150 είσαι κάτω απο 9l/100. Καλό αυτόματο, γρήγορες αλλαγές για το χαρακτήρα του, - σου λέει το BC ,αναλόγως με το πως οδηγείς και 'φθείρεις' το αυτοκίνητο.
-
-
- δεν θυμάμαι, να ρωτήσω αν σε ενδιαφέρει πολύ
-
- Το αμάξι βίωσε 2 αλλαγές : Contenental Premium Contact 2 κ Dunlop Sp Sport 01
Καλά λάστιχα και τα 2 , φυσικά όχι RFT, αρκετά άνετο, έχω οδηγήσει 320 με RFT, πιστεύω οτι
δεν πριμοδοτούν την άνεση όσο θα έπρεπε σε μια 5χχ.
Ποιότητα μέσα είναι πολύ καλή, η ποιότητα κάποιων υλικών θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερη αλλά η συναρμογή είναι
άψογη. Χάλια ηχοσύστημα το βασικό. Εξαιρετικής ποιότητας τα καθίσματα, πολύ ευχάριστο εσωτερικό αν επιλέξεις
διχρωμία. Το εσωτερικό ήταν κάπως έτσι και μου άρεσε πολύ :(είχε βέβαια τον άλλο επιλογέα)
H 520i , με τον 2λιτρο στα 170 με αυτόματο έχει ελαστικό κινητήρα , με καλή απόκριση απο χαμηλές στροφές και
αποδίδει πολύ καλά ψηλά, απο 3500-6500. Το κιβώτιο έχει σχετικά γρήγορες αλλαγές ενώ γενικότερα είναι εύχρηστο.
Άνετη είναι με 17άρες που οδήγησα, αλλά έχει κάποιες φορές την τάση οι εμπρός τροχοί να ακολουθούν τις διαμήκεις
αυλακώσεις σε κακό οδόστρωμα, δεν ξέρω αν υπήρξε πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο άνετη.
Συμπαθεί απίστευτα τα ταξίδια, διατηρεί υψηλές ταχύτητες χωρίς να ενοχλεί επιβάτες.Ωραίο τιμόνι, λίγο μαλακή η στάνταρ
ανάρτηση όπως είπαν και οι συμφορουμίτες.
Πολύ καλά φρένα.Πολύ καλό αυτοκίνητο σε γενικές γραμμές, αν αντέχεις κατανάλωση και έξοδα συντήρησης θα σε συντροφέψει για πολλά
χρόνια.Α, το σχήμα της είναι εξαιρετικό ακόμα και σήμερα που έχει παρουσιαστεί ο αντικαταστάτης.ΥΓ αν αντέχεις τα έξοδα του 2.5άρη, καλύτερα αυτόν τότε,λόγω της εξτρά ροπής περισσότερο.Ο 2λιτρος και να μην ήθελε
είναι αρκετά ραφιναρισμένος.
ΥΓ 2 Δεν ξέρω αν είναι αιρετική επιλογή ή κάτι τέτοιο, αλλά θα ήθελα να δοκίμαζα την 520 με 16άρες, λίγο πιο φαρδιά λάστιχα απο το στάνταρ 205/55/R16 αλλά με την σπορ ανάρτηση. Νομίζω οτι τα όποια μικροθεματάκια θα τα λύνει. -
Αυτη ειναι προ F/l με το βασικο ηχοσυστημα ,χωρις τα πληκτρα συντομευσεων του i Drive και τη μικρη οθονη.
Επισης θα ηθελα να πω οτι η τετρακυλινδρη 520i νομιζω οτι φοραει 5αρι αυτοματο ενω οι εξακυλινδρες εξαρι. -
Ψάχνω να βρώ μήπως κάνω κάποιο test drive . Μακάρι , έτσι θα έχω και εγώ άποψη .
1000 ευχαριστώ πάντως η απόψεις σας και οι πληροφορίες ήταν με το παραπάνω ικανοποιητικές .
-
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Αυτη ειναι προ F/l με το βασικο ηχοσυστημα ,χωρις τα πληκτρα συντομευσεων του i Drive και τη μικρη οθονη.
Επισης θα ηθελα να πω οτι η τετρακυλινδρη 520i νομιζω οτι φοραει 5αρι αυτοματο ενω οι εξακυλινδρες εξαρι.Ι) Είναι pro FL
II) Ποια είναι τα πλήκτρα συντομεύσεων?
ΙΙΙ) 6άρι αυτόματο έχει σίγουρα -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
II) Ποια είναι τα πλήκτρα συντομεύσεων?
iDrive Controller 1st gen χωρίς πλήκτρα συντομεύσεων
iDrive Controller 2nd gen με πλήκτρα συντομεύσεων
-
Βασικα η μορφη του iDrive με τα shortcuts που φαινεται στη δευτερη φωτο δε νομιζω να μπηκε ποτε στη Ε60.Εγω αναφερομαι στα 8 αριθμημενα κουμπια που βρισκονται κατω απο τη σχισμή του CD στις f/l.Πιστευω οτι ηταν μια,γρηγορη, προσπαθεια να κατευναστουν οι διαφορες παρατηρησεις για την πολυπλοκοτητα του i Drive.
Φαινονται σε αυτη τη φωτο,ακριβως κατω απο το CD.
H δικια μας ειναι ακριβως ετσι στο εσωτερικο
'Apart from enhanced menu guidance and refined graphics, particularly the new favourite buttons ensure even more intuitive control and operation of the car. The eight freely available buttons with their favourite functions allow the driver and front passenger to access important functions very quickly, smoothly and easily: All they do is press one single button to activate, say, a specific destination, a telephone number dialled frequently, or a preferred radio station saved in advance.'
Και εδω: http://www.bmwheaven.com/index.php/5-series/111-210 αναλυτικη παρουσιαση -περιγραφη 7 σελιδων της Ε60 f/l. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Βασικα η μορφη του iDrive με τα shortcuts που φαινεται στη δευτερη φωτο δε νομιζω να μπηκε ποτε στη Ε60.Εγω αναφερομαι στα 8 αριθμημενα κουμπια που βρισκονται κατω απο τη σχισμή του CD στις f/l.7 σελιδων της Ε60 f/l.Αυτά τα κουμπιά υπήρχαν.
Βασικά , πότε ακριβώς ήταν το facelift?
-
Υπήρχαν στα προ f/l εννοείς;Δε νομίζω, στο link που έβαλα λέει οτι μπήκαν μετα.Το facelift έγινε το 2007 .
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Βασικά , πότε ακριβώς ήταν το facelift?
Βρήκα αυτό .
http://www.bmwdrives.com/bmw_cars/e60_my2008_detailed_changes.pdf
τα περιγράφει όλα -
Πολυ καλο!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Βασικα η μορφη του iDrive με τα shortcuts που φαινεται στη δευτερη φωτο δε νομιζω να μπηκε ποτε στη Ε60.Έχει μπει στα τελευταία e60
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... abNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... abNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... abNumber=2 -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Υπήρχαν στα προ f/l εννοείς;Δε νομίζω, στο link που έβαλα λέει οτι μπήκαν μετα.Το facelift έγινε το 2007 .Ωραία ,γιατί τα όσα έγραψα τότε ανήκουν για BMW 520i με facelift ,αφού ήταν μοντέλο του '08.
-
-
Πότε έρχεται η Χ1 με το 1600 τούρμπο θα είναι τετρακίνητη ή μόνο πίσω ;
BMW FORUM