-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
.. και του υγραερίου 1 sec αφότου βάλω μπροστά το αυτοκίνητο. δεν ξέρω αν είναι παλιού τύπου ή καινούργιου τύπου εγκέφαλος - αντλία. Απλά λέω ότι το icom το έβαλα 08/2009Ακριβως ετσι εκανε και σε μενα μεχρι που αλλαξα τον εγκεφαλο. Μου φαινεται ποιο λογικο να ξεκινα 1sec μετα απο την εκκινηση για αρκετους λογους οπως π.χ. σε περιπτωση που δεν παρει μπρος το αμαξι με την πρωτη φορα ή για να αποφυγει βραχυκυκλωμα (λεμε...). Παντως τωρα με τον καινουριο εγκεφαλο μου δινει την εντυπωση οτι δουλευει καλύτερα τ'αμαξι(ποιο στρωτα) και δεν κανει ξεκαρφωτα κλωτσηματα.
Εγω ειχα βαλει το συστημα το 5/2010. Αντλια και εγκεφαλος παλια μοντελα... -
Εγώ έχω 6 μήνες που έβαλα υγραεριο σε Nissan Almera μοντέλο 2004 και στις 15000 χλμ (από την αλλαγή) μου έβγαλε βλάβη στον καταλύτη...
Τον αλλάζω και μετά από 100 χλμ άλλο πρόβλημα στον κύλινδρο...
Και στα δύο συνεργία που πήγα (σε διαφορετικά πήγα) μου είπαν ότι φταίει το σύστημα υγραερίου...μάλιστα ο δευτερος μου είπε κάψε μόνο βενζίνη και δεν θα ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα...
Από τότε έκανα περίπου 300χλμ χωρίς να εμφανίσει κάτι...
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: είχε κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα; τί να κάνω από εδώ και πέρα; αν κάποιος τεχνικός έχει κατι να προτείνει...φταίει όντως το σύστημα υγραερίου;;;;Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Ένα εντελώς νέο μέλος... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πως να καταλαβαινομαστε οταν αλλα βλεπω και αλλα διαβαζω; Διαβασα το 'ενα' ως 'ειναι'
-
Ο χρήστης KoMarinos έγραψε:
Εγώ έχω 6 μήνες που έβαλα υγραεριο σε Nissan Almera μοντέλο 2004 και στις 15000 χλμ (από την αλλαγή) μου έβγαλε βλάβη στον καταλύτη...
Τον αλλάζω και μετά από 100 χλμ άλλο πρόβλημα στον κύλινδρο...
Και στα δύο συνεργία που πήγα (σε διαφορετικά πήγα) μου είπαν ότι φταίει το σύστημα υγραερίου...μάλιστα ο δευτερος μου είπε κάψε μόνο βενζίνη και δεν θα ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα...
Από τότε έκανα περίπου 300χλμ χωρίς να εμφανίσει κάτι...
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: είχε κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα; τί να κάνω από εδώ και πέρα; αν κάποιος τεχνικός έχει κατι να προτείνει...φταίει όντως το σύστημα υγραερίου;;;;Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Ένα εντελώς νέο μέλος...Τι πρόβλημα στον καταλύτη και τι πρόβλημα στον κύλινδρο; Τι σύστημα υγραερίου έχεις;
Δώσε μερικά στοιχεία. -
Φίλτατοι, το Vialle @@ plug and play είναι.... θα ενημερώσω μόλις βρω γιατί το αυτοκίνητο μου δουλεύει σαν να του έβγαλα ενα δυό μπουζί...
-
φίλε και 8ης γενιάς σύστημα να βάλεις αν ο εγκαταστάτης είναι μ@κ@κ@ς θα τα πάρεις παραμάσχαλα......
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
φίλε και 8ης γενιάς σύστημα να βάλεις αν ο εγκαταστάτης είναι μ@κ@κ@ς θα τα πάρεις παραμάσχαλα......
Φίλε μου,
Σίγουρα το μεγαλύτερο πρόβλημα παντού, είναι όταν ο τεχνίτης δεν έχει τέχνη!!!....
Λαμβάνω πολλά τηλέφωνα και mail, που περιγράφουν εγκαταστάσεις άτεχνες έως ζημιογόνες.
Λαδιέρα πιο ψιλά από το σημείο έκχυσης….. Μα την θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων, δεν την γνώριζε ο συνάδελφος?. Δεν μπορούσε να καταλάβει, ότι και με σβησμένο το αυτοκίνητο, αυτή θα συνέχιζε να στάζει. Πάρε μετά ρεταρίσματα, πάρε κάπνα, και στην κακία πάρε υδροστατική εμπλοκή.
Ένα άλλο, συνδέουν το σωληνάκι της λαδιέρας με Τ στο σωληνάκι του map. Άλλο κορυφαίο λάθος. Πάντα συνδέουμε την λαδιέρα, άμεσα μετά την πεταλούδα. Πάντα στο υψηλότερο σημείο που μπορούμε να κάνουμε τρύπα. Το λιπαντικό να παρασύρετε από τον μίγμα αέρα καύσιμου, και όχι να κάνει ‘ρυάκι’. Πάντα με μεταλλικό σωληνάκι, που να εισχωρεί μερικά χιλιοστά μέσα στον χώρο της κυκλοφορίας του μίγματος για μεγαλύτερη αμεσότητα με αυτό.
Και όλα αυτά στης φτηνές απλές λαδιέρες, που κάνουν την δουλειά τους θαυμάσια.
Α. -
Αυτό με το σωληνάκι της λαδιέρας στον map ή στο σωληνάκι υποπίεσης του πνεύμονα ξαναπέστο!!!!
-
Ο χρήστης KoMarinos έγραψε:
Εγώ έχω 6 μήνες που έβαλα υγραεριο σε Nissan Almera μοντέλο 2004 και στις 15000 χλμ (από την αλλαγή) μου έβγαλε βλάβη στον καταλύτη...
Τον αλλάζω και μετά από 100 χλμ άλλο πρόβλημα στον κύλινδρο...
Και στα δύο συνεργία που πήγα (σε διαφορετικά πήγα) μου είπαν ότι φταίει το σύστημα υγραερίου...μάλιστα ο δευτερος μου είπε κάψε μόνο βενζίνη και δεν θα ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα...
Από τότε έκανα περίπου 300χλμ χωρίς να εμφανίσει κάτι...
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: είχε κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα; τί να κάνω από εδώ και πέρα; αν κάποιος τεχνικός έχει κατι να προτείνει...φταίει όντως το σύστημα υγραερίου;;;;Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Ένα εντελώς νέο μέλος...Δέν φταίει τό σύστημα υγραερίου,όλα τά συστήματα δουλεύουν, ή εφαρμογή καί ή ρύθμηση φταίει.
Είναι αυτά πού λέγαμε καί τό κακό είναι πώς κανείς από τούς μηχανικούς δέν θά πεί πώς φταίει ό εφαρμοστής ή κάποια δυσλειτουργία στήν καλίτερη περίπτωση εξαρτήματος(π.χ. μπέκ)αλλά θά αποφανθούν μέ τήν σοβαρότητα 17 καρδιναλίων ''τό υγραέριο φταίει''.
Ρύθμησε τό αυτοκίνητό σου καλά γιατί θά ξαναέχεις πρόβλημα.Καί όχι από τό υγραέριο. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αυτό με το σωληνάκι της λαδιέρας στον map ή στο σωληνάκι υποπίεσης του πνεύμονα ξαναπέστο!!!!¨Ας μού απαντήση κάποιος κύριοι επιτέλους διότι έχει πάρει διαστάσεις τό θέμα τής λαδιέρας εφάμηλες μέ αυτές τού χρηματηστηρίου όπου όλοι μά όλοι είχανε άποψη περί αυτού.
Έχω, πέρα από όλα τά άλλα πολλαπλού ψεκασμού καί καρμιρατεράτα αυτοκίνητα, τοποθετήση καί μερικά αμέσου ψεκασμού τής VW grup καί θά ήθελα νά μάθω πού καί πώς θά βάλω τήν λαδιέρα γιά νά λιπαίνει τό ίδιο καλά μέ τήν βενζίνη τίς βαλβίδες γιά νά μήν έχω ξηρές καύσεις.Επίσεις ,άν έχετε τήν καλωσύνη ενημερώσετέ με πού θά τό τοποθετήσω καί στά Diesel gas.
Ευχαριστώ. -
Καταρχήν ο φίλος με το ΝΙSSAN δεν αναφέρει πουθενά οτι έχει λαδιέρα. Άρα αυτό το συμπέρασμα απο που βγήκε ;;; Μήπως από την θεωρία που λέει ότι η λαδιέρα είναι υπεύθυνη για ζημιές σε καταλύτες αφού εκεί καταλήγει το λάδι; Λέω εγώ τώρα..........
Ρε Antoni αμάν με αυτη τη λαδιέρα!! ότι και να λέμε τσούπ! να και μια λαδιέρα. Το καταλάβαμε! Πάει με όλα σαν την κοκα κόλα -
Δε νομίζω ότι ο Αντώνης αναφέρεται στο φίλο με το πρόβλημα λέγοντας για τη λαδιέρα. Απλά ανέφερε ένα από τα λάθη που βλέπει, που το έχω δει και εγώ.
Όσον αφορά τα άμεσου ψεκασμού, να υπενθυμίσω ότι καμία εταιρία συστημάτων υγραερίου δεν λέει ότι όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων έχουν ευαισθησία στις βαλβίδες. Μόνο κάποια αυτοκίνητα έχουν θέμα. Οπότε η ερώτηση είναι άτοπη.
Στο diesel gas συνεχίζεις να έχεις και diesel και άρα και καπνιά (υποθέσεις κάνω). Δε νομίζω ότι θα χρειάζεται λαδιέρα σε αυτές τις μετατροπές.
-
επιτελους πρατηριο lpg στην κορινθια. ανοιξε την πεμπτη στον δρομο της αερογεφυρας πανω απο την σωληνουργια κορινθου,
δηλαδη απο αθηνα στην τελευταια εξοδο προς κορινθο δεξια , στα 200 μετρα στην αριστερη πλευρα(εχει πινακιδα auto gas) η αλλιως ερχομενοι απο πατρα πρωτη εξοδος για κορινθο στην αερογεφυρα και αριστερα προς σωληνουργια κορινθου.
ειναι ηδη υπαρχον πρατηριο και εχει coral shell σημερα 31/10 τιμη 0.839 -
Οι καταλύτες ψοφάνε και από υπερθέρμανση (είτε από καυσαέρια, είτε από άκαυστο μίγμα που αναφλέγεται πάνω στον καταλύτη)...
-
Τουτέστιν δεν μπα να πέφτει το λάδι απ τη λαδιέρα εκεί που πρέπει αν το μίγμα είναι αλλα αντ άλλον και φέυγει άκαυτο κλάφτα χαράλαμπε και παρ τη λαδιέρα για την σαλάτα......
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Τουτέστιν δεν μπα να πέφτει το λάδι απ τη λαδιέρα εκεί που πρέπει αν το μίγμα είναι αλλα αντ άλλον και φέυγει άκαυτο κλάφτα χαράλαμπε και παρ τη λαδιέρα για την σαλάτα......Επιτέλους άς πάρει λοιπόν τήν θέση της στήν τραπεζαρία τού εγκαταστάτη καί άς αφήσει τήν καύση στήν(ρυθμισμένη)...ησυχία της.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αυτό με το σωληνάκι της λαδιέρας στον map ή στο σωληνάκι υποπίεσης του πνεύμονα ξαναπέστο!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A. -
Ένας έμπυρος εγκαταστάτης, και ένας συντηρητικός οδηγός, απλά στέλνουν σε βάθος χρόνου, της όποιες συνέπιες προκαλεί ένα καύσιμο που στερείτε λιπαντικής ικανότητας.
Σίγουρα και η κατασκευαστική ποιότητα του αυτοκινήτου, κάνει το ίδιο.
Όπως και είναι γνωστό, ότι μια έξτρα λίπανση, δεν κάνει πότε κακό σε έναν κινητήρα, εάν είναι τόση που πρέπει, χωρίς υπερβολές.
Η τέχνη που με ανέδειξε, όσο με ανέδειξε, είναι να κάνω οχήματα που υπερβάλουν εαυτό, βελτιώσεις. Εκεί η έξτρα λίπανση, είναι επιβεβλημένη. Χωρίς αυτήν δεν ‘τραβάνε’ τα αγωνιστικά, και μάλιστα όταν χρησιμοποιείτε και ‘νιτρο’.
Και ποιος θα με πείσει, ότι όταν έχουμε έναν κινητήρα που σχεδιάστηκε για το Χ καύσιμο, δεν τον αναγκάζουμε να υπερβάλει όταν τον τροφοδοτούμε με άλλο?.
Και πως επίσης θα πειστώ, όταν ένας μέτριος μηχανικός σε μια γενική επισκευή, απλά το μοτέρ που φτιάχνει, αντέχει λιγότερο, ενώ ένας μέτριος εγκαταστάτης κιτ αεριού, στέλνει στο αγύριστο το μοτέρ. Φταίει μόνον ο εγκαταστάτης?. Μήπως φταίει και το καύσιμο, που ως μεγεθυντικός φακός, μεγεθύνει της όποιες ατέλειες του εγκαταστάτη?.
Και είναι παράλογοι οι κατασκευαστές των κιτ, όταν συνιστούν σε ορισμένα μοντέλα την χρήση έξτρα λίπανσης?. Μάλιστα και σε κάποια μοντέλα, συνιστούν την αντικατάσταση του κεραμικού καταλύτη με μεταλλικό, που γίνετε πάντοτε στα αγωνιστικά….
Φιλικά
Antonis-team. -
πρωί πρωί πιάσαμε τις μπύρες
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μάλιστα και σε κάποια μοντέλα, συνιστούν την αντικατάσταση του κεραμικού καταλύτη με μεταλλικό, που γίνετε πάντοτε στα αγωνιστικά….
Φιλικά
Antonis-team.Να ρωτησω αφου το εφερε η συζητηση,
γνωριζω οτι με τον μεταλλικο καταλυτη εχουμε πιο ελευθερη ροη καυσαεριων και μεγαλυτερη αντοχη σε θερμοκρασιες, αφηνοντας ομως τον κεραμικο καταλυτη σε ενδεχομενη καταστροφη του απο υπερθερμανση αν σπασει και θρυματιστει το κεραμικο υλικο υπαρχει περιπτωση αυτο να περασει με καποιο τροπο στον κινητηρα?
Υγραεριοκίνηση!