Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 371
    • 372
    • 373
    • 374
    • 375
    • 731
    • 732
    • 373 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    124984
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      astrag1-6jtg last edited by

      Ο χρήστης tgi έγραψε:
      .. και του υγραερίου 1 sec αφότου βάλω μπροστά το αυτοκίνητο. δεν ξέρω αν είναι παλιού τύπου ή καινούργιου τύπου εγκέφαλος - αντλία. Απλά λέω ότι το icom το έβαλα 08/2009

      Ακριβως ετσι εκανε και σε μενα μεχρι που αλλαξα τον εγκεφαλο. Μου φαινεται ποιο λογικο να ξεκινα 1sec μετα απο την εκκινηση για αρκετους λογους οπως π.χ. σε περιπτωση που δεν παρει μπρος το αμαξι με την πρωτη φορα ή για να αποφυγει βραχυκυκλωμα (λεμε...). Παντως τωρα με τον καινουριο εγκεφαλο μου δινει την εντυπωση οτι δουλευει καλύτερα τ'αμαξι(ποιο στρωτα) και δεν κανει ξεκαρφωτα κλωτσηματα.
      Εγω ειχα βαλει το συστημα το 5/2010. Αντλια και εγκεφαλος παλια μοντελα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        komarinos last edited by

        Εγώ έχω 6 μήνες που έβαλα υγραεριο σε Nissan Almera μοντέλο 2004 και στις 15000 χλμ (από την αλλαγή) μου έβγαλε βλάβη στον καταλύτη...
        Τον αλλάζω και μετά από 100 χλμ άλλο πρόβλημα στον κύλινδρο...
        Και στα δύο συνεργία που πήγα (σε διαφορετικά πήγα) μου είπαν ότι φταίει το σύστημα υγραερίου...μάλιστα ο δευτερος μου είπε κάψε μόνο βενζίνη και δεν θα ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα...
        Από τότε έκανα περίπου 300χλμ χωρίς να εμφανίσει κάτι...
        Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: είχε κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα; τί να κάνω από εδώ και πέρα; αν κάποιος τεχνικός έχει κατι να προτείνει...φταίει όντως το σύστημα υγραερίου;;;;

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων
        Ένα εντελώς νέο μέλος...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexeft last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

          Πως να καταλαβαινομαστε οταν αλλα βλεπω και αλλα διαβαζω; Διαβασα το 'ενα' ως 'ειναι'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Ο χρήστης KoMarinos έγραψε:
            Εγώ έχω 6 μήνες που έβαλα υγραεριο σε Nissan Almera μοντέλο 2004 και στις 15000 χλμ (από την αλλαγή) μου έβγαλε βλάβη στον καταλύτη...
            Τον αλλάζω και μετά από 100 χλμ άλλο πρόβλημα στον κύλινδρο...
            Και στα δύο συνεργία που πήγα (σε διαφορετικά πήγα) μου είπαν ότι φταίει το σύστημα υγραερίου...μάλιστα ο δευτερος μου είπε κάψε μόνο βενζίνη και δεν θα ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα...
            Από τότε έκανα περίπου 300χλμ χωρίς να εμφανίσει κάτι...
            Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: είχε κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα; τί να κάνω από εδώ και πέρα; αν κάποιος τεχνικός έχει κατι να προτείνει...φταίει όντως το σύστημα υγραερίου;;;;

            Ευχαριστώ εκ των προτέρων
            Ένα εντελώς νέο μέλος...

            Τι πρόβλημα στον καταλύτη και τι πρόβλημα στον κύλινδρο; Τι σύστημα υγραερίου έχεις;
            Δώσε μερικά στοιχεία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lemon3 last edited by

              Φίλτατοι, το Vialle @@ plug and play είναι.... θα ενημερώσω μόλις βρω γιατί το αυτοκίνητο μου δουλεύει σαν να του έβγαλα ενα δυό μπουζί...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                m-evius last edited by

                φίλε και 8ης γενιάς σύστημα να βάλεις αν ο εγκαταστάτης είναι μ@κ@κ@ς θα τα πάρεις παραμάσχαλα......

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης m@evius έγραψε:
                  φίλε και 8ης γενιάς σύστημα να βάλεις αν ο εγκαταστάτης είναι μ@κ@κ@ς θα τα πάρεις παραμάσχαλα......


                  Φίλε μου,
                  Σίγουρα το μεγαλύτερο πρόβλημα παντού, είναι όταν ο τεχνίτης δεν έχει τέχνη!!!....
                  Λαμβάνω πολλά τηλέφωνα και mail, που περιγράφουν εγκαταστάσεις άτεχνες έως ζημιογόνες.
                  Λαδιέρα πιο ψιλά από το σημείο έκχυσης….. Μα την θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων, δεν την γνώριζε ο συνάδελφος?. Δεν μπορούσε να καταλάβει, ότι και με σβησμένο το αυτοκίνητο, αυτή θα συνέχιζε να στάζει. Πάρε μετά ρεταρίσματα, πάρε κάπνα, και στην κακία πάρε υδροστατική εμπλοκή.
                  Ένα άλλο, συνδέουν το σωληνάκι της λαδιέρας με Τ στο σωληνάκι του map. Άλλο κορυφαίο λάθος. Πάντα συνδέουμε την λαδιέρα, άμεσα μετά την πεταλούδα. Πάντα στο υψηλότερο σημείο που μπορούμε να κάνουμε τρύπα. Το λιπαντικό να παρασύρετε από τον μίγμα αέρα καύσιμου, και όχι να κάνει ‘ρυάκι’. Πάντα με μεταλλικό σωληνάκι, που να εισχωρεί μερικά χιλιοστά μέσα στον χώρο της κυκλοφορίας του μίγματος για μεγαλύτερη αμεσότητα με αυτό.
                  Και όλα αυτά στης φτηνές απλές λαδιέρες, που κάνουν την δουλειά τους θαυμάσια.
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Αυτό με το σωληνάκι της λαδιέρας στον map ή στο σωληνάκι υποπίεσης του πνεύμονα ξαναπέστο!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostasvatsos last edited by

                      Ο χρήστης KoMarinos έγραψε:
                      Εγώ έχω 6 μήνες που έβαλα υγραεριο σε Nissan Almera μοντέλο 2004 και στις 15000 χλμ (από την αλλαγή) μου έβγαλε βλάβη στον καταλύτη...
                      Τον αλλάζω και μετά από 100 χλμ άλλο πρόβλημα στον κύλινδρο...
                      Και στα δύο συνεργία που πήγα (σε διαφορετικά πήγα) μου είπαν ότι φταίει το σύστημα υγραερίου...μάλιστα ο δευτερος μου είπε κάψε μόνο βενζίνη και δεν θα ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα...
                      Από τότε έκανα περίπου 300χλμ χωρίς να εμφανίσει κάτι...
                      Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: είχε κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα; τί να κάνω από εδώ και πέρα; αν κάποιος τεχνικός έχει κατι να προτείνει...φταίει όντως το σύστημα υγραερίου;;;;

                      Ευχαριστώ εκ των προτέρων
                      Ένα εντελώς νέο μέλος...

                      Δέν φταίει τό σύστημα υγραερίου,όλα τά συστήματα δουλεύουν, ή εφαρμογή καί ή ρύθμηση φταίει.
                      Είναι αυτά πού λέγαμε καί τό κακό είναι πώς κανείς από τούς μηχανικούς δέν θά πεί πώς φταίει ό εφαρμοστής ή κάποια δυσλειτουργία στήν καλίτερη περίπτωση εξαρτήματος(π.χ. μπέκ)αλλά θά αποφανθούν μέ τήν σοβαρότητα 17 καρδιναλίων ''τό υγραέριο φταίει''.
                      Ρύθμησε τό αυτοκίνητό σου καλά γιατί θά ξαναέχεις πρόβλημα.Καί όχι από τό υγραέριο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostasvatsos last edited by

                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                        Αυτό με το σωληνάκι της λαδιέρας στον map ή στο σωληνάκι υποπίεσης του πνεύμονα ξαναπέστο!!!!

                        ¨Ας μού απαντήση κάποιος κύριοι επιτέλους διότι έχει πάρει διαστάσεις τό θέμα τής λαδιέρας εφάμηλες μέ αυτές τού χρηματηστηρίου όπου όλοι μά όλοι είχανε άποψη περί αυτού.
                        Έχω, πέρα από όλα τά άλλα πολλαπλού ψεκασμού καί καρμιρατεράτα αυτοκίνητα, τοποθετήση καί μερικά αμέσου ψεκασμού τής VW grup καί θά ήθελα νά μάθω πού καί πώς θά βάλω τήν λαδιέρα γιά νά λιπαίνει τό ίδιο καλά μέ τήν βενζίνη τίς βαλβίδες γιά νά μήν έχω ξηρές καύσεις.Επίσεις ,άν έχετε τήν καλωσύνη ενημερώσετέ με πού θά τό τοποθετήσω καί στά Diesel gas.
                        Ευχαριστώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          m-evius last edited by

                          Καταρχήν ο φίλος με το ΝΙSSAN δεν αναφέρει πουθενά οτι έχει λαδιέρα. Άρα αυτό το συμπέρασμα απο που βγήκε ;;; Μήπως από την θεωρία που λέει ότι η λαδιέρα είναι υπεύθυνη για ζημιές σε καταλύτες αφού εκεί καταλήγει το λάδι; Λέω εγώ τώρα..........
                          Ρε Antoni αμάν με αυτη τη λαδιέρα!! ότι και να λέμε τσούπ! να και μια λαδιέρα. Το καταλάβαμε! Πάει με όλα σαν την κοκα κόλα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Δε νομίζω ότι ο Αντώνης αναφέρεται στο φίλο με το πρόβλημα λέγοντας για τη λαδιέρα. Απλά ανέφερε ένα από τα λάθη που βλέπει, που το έχω δει και εγώ.

                            Όσον αφορά τα άμεσου ψεκασμού, να υπενθυμίσω ότι καμία εταιρία συστημάτων υγραερίου δεν λέει ότι όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων έχουν ευαισθησία στις βαλβίδες. Μόνο κάποια αυτοκίνητα έχουν θέμα. Οπότε η ερώτηση είναι άτοπη.

                            Στο diesel gas συνεχίζεις να έχεις και diesel και άρα και καπνιά (υποθέσεις κάνω). Δε νομίζω ότι θα χρειάζεται λαδιέρα σε αυτές τις μετατροπές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gasdino last edited by

                              επιτελους πρατηριο lpg στην κορινθια. ανοιξε την πεμπτη στον δρομο της αερογεφυρας πανω απο την σωληνουργια κορινθου,
                              δηλαδη απο αθηνα στην τελευταια εξοδο προς κορινθο δεξια , στα 200 μετρα στην αριστερη πλευρα(εχει πινακιδα auto gas) η αλλιως ερχομενοι απο πατρα πρωτη εξοδος για κορινθο στην αερογεφυρα και αριστερα προς σωληνουργια κορινθου.
                              ειναι ηδη υπαρχον πρατηριο και εχει coral shell σημερα 31/10 τιμη 0.839

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                asteris last edited by

                                Οι καταλύτες ψοφάνε και από υπερθέρμανση (είτε από καυσαέρια, είτε από άκαυστο μίγμα που αναφλέγεται πάνω στον καταλύτη)...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  m-evius last edited by

                                  Τουτέστιν δεν μπα να πέφτει το λάδι απ τη λαδιέρα εκεί που πρέπει αν το μίγμα είναι αλλα αντ άλλον και φέυγει άκαυτο κλάφτα χαράλαμπε και παρ τη λαδιέρα για την σαλάτα......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostasvatsos last edited by

                                    Ο χρήστης m@evius έγραψε:
                                    Τουτέστιν δεν μπα να πέφτει το λάδι απ τη λαδιέρα εκεί που πρέπει αν το μίγμα είναι αλλα αντ άλλον και φέυγει άκαυτο κλάφτα χαράλαμπε και παρ τη λαδιέρα για την σαλάτα......

                                    Επιτέλους άς πάρει λοιπόν τήν θέση της στήν τραπεζαρία τού εγκαταστάτη καί άς αφήσει τήν καύση στήν(ρυθμισμένη)...ησυχία της.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antonis-team last edited by

                                      Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                                      Αυτό με το σωληνάκι της λαδιέρας στον map ή στο σωληνάκι υποπίεσης του πνεύμονα ξαναπέστο!!!!


                                      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                      A.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        Ένας έμπυρος εγκαταστάτης, και ένας συντηρητικός οδηγός, απλά στέλνουν σε βάθος χρόνου, της όποιες συνέπιες προκαλεί ένα καύσιμο που στερείτε λιπαντικής ικανότητας.
                                        Σίγουρα και η κατασκευαστική ποιότητα του αυτοκινήτου, κάνει το ίδιο.
                                        Όπως και είναι γνωστό, ότι μια έξτρα λίπανση, δεν κάνει πότε κακό σε έναν κινητήρα, εάν είναι τόση που πρέπει, χωρίς υπερβολές.
                                        Η τέχνη που με ανέδειξε, όσο με ανέδειξε, είναι να κάνω οχήματα που υπερβάλουν εαυτό, βελτιώσεις. Εκεί η έξτρα λίπανση, είναι επιβεβλημένη. Χωρίς αυτήν δεν ‘τραβάνε’ τα αγωνιστικά, και μάλιστα όταν χρησιμοποιείτε και ‘νιτρο’.
                                        Και ποιος θα με πείσει, ότι όταν έχουμε έναν κινητήρα που σχεδιάστηκε για το Χ καύσιμο, δεν τον αναγκάζουμε να υπερβάλει όταν τον τροφοδοτούμε με άλλο?.
                                        Και πως επίσης θα πειστώ, όταν ένας μέτριος μηχανικός σε μια γενική επισκευή, απλά το μοτέρ που φτιάχνει, αντέχει λιγότερο, ενώ ένας μέτριος εγκαταστάτης κιτ αεριού, στέλνει στο αγύριστο το μοτέρ. Φταίει μόνον ο εγκαταστάτης?. Μήπως φταίει και το καύσιμο, που ως μεγεθυντικός φακός, μεγεθύνει της όποιες ατέλειες του εγκαταστάτη?.
                                        Και είναι παράλογοι οι κατασκευαστές των κιτ, όταν συνιστούν σε ορισμένα μοντέλα την χρήση έξτρα λίπανσης?. Μάλιστα και σε κάποια μοντέλα, συνιστούν την αντικατάσταση του κεραμικού καταλύτη με μεταλλικό, που γίνετε πάντοτε στα αγωνιστικά….
                                        Φιλικά
                                        Antonis-team.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • R
                                          rx8_drifter last edited by

                                          πρωί πρωί πιάσαμε τις μπύρες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            p_george last edited by

                                            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                                            Μάλιστα και σε κάποια μοντέλα, συνιστούν την αντικατάσταση του κεραμικού καταλύτη με μεταλλικό, που γίνετε πάντοτε στα αγωνιστικά….
                                            Φιλικά
                                            Antonis-team.

                                            Να ρωτησω αφου το εφερε η συζητηση,
                                            γνωριζω οτι με τον μεταλλικο καταλυτη εχουμε πιο ελευθερη ροη καυσαεριων και μεγαλυτερη αντοχη σε θερμοκρασιες, αφηνοντας ομως τον κεραμικο καταλυτη σε ενδεχομενη καταστροφη του απο υπερθερμανση αν σπασει και θρυματιστει το κεραμικο υλικο υπαρχει περιπτωση αυτο να περασει με καποιο τροπο στον κινητηρα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 371
                                            • 372
                                            • 373
                                            • 374
                                            • 375
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 373 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr