Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    RENAULT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. RENAULT FORUM
    • 1
    • 2
    • 290
    • 291
    • 292
    • 293
    • 294
    • 424
    • 425
    • 292 / 425
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    57
    8488
    42420
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestisren last edited by

      Σε εξουδιοτημένο πολύ, περίπου 400-450
      Έξω πέφτει κάτω από 300
      Πολλαπλασιαστές έχουν αλλάξει όλα άρα δεν παίζουν θέματα
      Κατα τ' άλλα δεν παρουσιάζουν κάτι μέμπτο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Τοτε το μαλλι για την αλλαγη ιμάντα ήταν ... όπως ακριβώς λεει και η λεξη 'μαλλι'. Καθε τρίχα του σώματος!!!
        Ηταν η χαρα κάθε 'αντιπροσωπου/συνεργειατζή'. (Καπου αναλογη με μια αλλαγη ... συμπλέκτη). Δεν ξερω τις τωρινές χρεώσεις.
        Το διαστημα αλλαγης ιμαντα άλλαξε απο το Megane II που το πήγαν -αν δεν κανω λαθος- στις 90.000 χλμ.
        Στους δε πολλαπλασιαστές ήταν θεμα επιλογης προμηθευτριας εταιρίας. (Sagem ή Bosch ήταν οι ελαττωματικοί και οι άλλοι ... οι καλοί αλλα δεν θυμαμαι ποιος και τι). Εγω που είχα απο τα πρώτα κομματια του facelift την γλύτωσα.
        Το σοβαρότερο πρόβλημα τα ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ. Εκδοση με χειροκινητο ανεβοκατεβασμα δεν υπήρχε. Αν υπήρχε ... θα ήταν η προτιμότερη και προτεινόμενη!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dstou last edited by

          OK, μήνυμα ελήφθη όβερ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kos1 last edited by

            Καλησπερα σε ολους,να πω και γω την αποψη σαν παλιος κατοχος megane 1,4 16v μοντέλο 03/2000.Tα προβληματα που μου εβγαλε σε 11,5 χρονια συμβιωσης μαζι του με 205.000κμ ηταν:Αλλαγη γρυλου ηλ παραθύρου οδηγού,αλλαγη κλειδαριας πορτμπαγκαζ,αλλαγη μονάδας καμπινας(η πιο ακριβή βλαβη με κόστος 420€).Να προσθέσω πως όλες αυτές τις βλαβες τις εβγαλε μετα τα 6 χρονια.Θα το χαρακτηριζα ενα τιμιο με πολυ καλα οδηγικα χαρακτηριστικα αυτοκίνητο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              samatistas last edited by

              Εμείς ιμάντα στο Megane I του είχαμε αλλάξει στα 80.000 και στα 160.000 km, αλλά και τις 2 φορές ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pkontos1970 last edited by

                sorry για την ερώτηση, αλλά τι είναι ο ιμάντας χρονισμού? Τον έχουν ακόμα τα renault ή υπήρχε μόνο στους παλιούς κινητήρες?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  samatistas last edited by

                  O μόνος βενζινοκινητήρας που δεν έχει ιμάντα αλλά καδένα είναι ο 1.4 TCE 130. Ολοι οι υπόλοιποι ιμάντα. Καδένα θα έχουν επίσης όλοι οι μελλοντικοί κινητήρες της Renault, όπως πχ ο 1.2 TCE 115.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    pkontos1970 last edited by

                    Δυο ερωτησούλες ακόμα:
                    Η καδένα έχει πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ιμάντα?
                    Καθε πότε αλλάζεται ο ιμάντας στα υπόλοιπα αυτοκίνητα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Mάθε πρώτα τι είναι ο ιμάντας χρονισμού. Είναι το συνδετικός κρίκος που συνδέει τον στροφαλοφόρο άξονα που είναι ο βασικός κινούμενος άξονας του κινητήρα και που βρίσκεται συνήθως στον πάτο του κινητήρα με τον ή τους εκκεντροφόρους που συνήθως βρίσκονται στην κεφαλή και κινούν με τη σειρά τους τις βαλβίδες.

                      Η καδένα έχει πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ιμάντα?

                      Ναι, είναι αθόρυβη η κίνησή της, αλλά η αλυσίδα έχει μεγαλύτερη αντοχή και (συνήθως) δεν σπάει ούτε φθείρεται, άρα μηδέν συντήρηση.

                      Δυο ερωτησούλες ακόμα:
                      Καθε πότε αλλάζεται ο ιμάντας στα υπόλοιπα αυτοκίνητα?

                      Όποτε ορίζει ο κατασκευαστής, ανά 50.000 χλμ σε κάτι παλιά Λάντα, μέχρι ανά 200.000 σε ορισμένα σύχρονα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                        Ναι, είναι αθόρυβη η κίνησή του (ιμάντα), αλλά η αλυσίδα (δηλαδή καδένα) έχει μεγαλύτερη αντοχή και (συνήθως) δεν σπάει ούτε φθείρεται, άρα μηδέν συντήρηση.

                        fixed

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          Ωχ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Αν και τα υπέρ του ιμαντα χρονισμού έχουν συζητηθεί πολλές φορές εδω στο φόρουμ (βασικά θυμαμαι μόνο την αθόρυβη λειτουργία του), θεωρω πλέον εντελώς παρωχημένη την υπαρξη του. Κάτι έμαθαν και οι Ευρωπαίοι απο τους Ιαπωνες τελικά!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Στα μικρά μοτέρ δεν νομίζω ότι είναι παρωχημένη η παρουσία ιμάντα.
                              Ο ιμάντας καταναλωνει λιγότερη ενέργεια από την καδένα και αυτό σε ένα μικρό μοτέρ παίζει ρόλο.
                              Επίσης ο ιμάντας επιβαρύνει λιγότερο τις τροχαλίες που συνεργάζεται με ότι αυτό σημαίνει.
                              Το επίσημο έντυπο παρουσίασης του tce έλεγε ότι η αλλαγή σε καδένα έγινε καθαρά για λόγους εργονομικούς και δεν είχε να κάνει με αξιοπιστία κλπ.
                              Άλλωστε επισήμως τα χλμ αλλαγής του ιμάντα στα παλιά K4J, K4M ήταν 120.000 χλμ.
                              Απλώς στην Ελλάδα και για ευνόητους λόγους επικράτησαν τα 90.000...
                              Επίσης για την Ρενο η καδένα δεν είναι κάτι καινούργιο. Τα αρχαία μοτεράκια της Ρενο με τον πλάγιο εκκεντροφόρο που ζουν ακόμα ανέμεσα μας είχαν φυσικά καδένα.
                              Τέλος θέλω να πω ότι δεν είναι απόλυτο ότι μια καδένα δεν θα χρειαστεί αλλαγή...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jarnot last edited by

                                Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                Επίσης για την Ρενο η καδένα δεν είναι κάτι καινούργιο. Τα αρχαία μοτεράκια της Ρενο με τον πλάγιο εκκεντροφόρο που ζουν ακόμα ανέμεσα μας είχαν φυσικά καδένα.

                                πχ. το R7 μου!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • U
                                  umaga last edited by

                                  και το R5

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Πήγα σήμερα το πρωί στη Ρενώ να τους δείξω το χειρόφρενο. Ο αρχιμηχανικός που το είδε δεν το συζήτησε καν να ασχοληθεί με το θέμα να το λύσει να αλλάξει το πλαστικό που έχει σπάσει. Μόνο αν αλλάχτεί ολόκληρο το χειρόφρενο. Είναι ειρωνία γιατί η βλάβη είναι ένα πλαστικό μήκους ενός πόντου και πλάτους 1/2 του πόντου. Πρέπει να αλλαχτεί όλο λέει. Η κορυφαία ατάκα όμως ήταν ότι πρώτη φορά του συμβαίνει τέτοια βλάβη. Χειρόφρενο Μεγκάν δεν έχει ξαναπαρουσιάσει αυτή τη βλάβη.
                                    Έφυγα σαν τη βρεγμένη γάτα και πήγα σε γνωστό μαντρά ο οποίος μου είπε ότι ολόκληρο το χειρόφρενο μπορεί να μου το δώσει μετάχειρο 100 ευρώ. Εκεί μας σπρώχνουν τελικά. 100 ευρά θα τα δώσω να ησυχάσω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      orestisren last edited by

                                      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                      Πήγα σήμερα το πρωί στη Ρενώ να τους δείξω το χειρόφρενο. Ο αρχιμηχανικός που το είδε δεν το συζήτησε καν να ασχοληθεί με το θέμα να το λύσει να αλλάξει το πλαστικό που έχει σπάσει. Μόνο αν αλλάχτεί ολόκληρο το χειρόφρενο. Είναι ειρωνία γιατί η βλάβη είναι ένα πλαστικό μήκους ενός πόντου και πλάτους 1/2 του πόντου. Πρέπει να αλλαχτεί όλο λέει. Η κορυφαία ατάκα όμως ήταν ότι πρώτη φορά του συμβαίνει τέτοια βλάβη. Χειρόφρενο Μεγκάν δεν έχει ξαναπαρουσιάσει αυτή τη βλάβη.
                                      Έφυγα σαν τη βρεγμένη γάτα και πήγα σε γνωστό μαντρά ο οποίος μου είπε ότι ολόκληρο το χειρόφρενο μπορεί να μου το δώσει μετάχειρο 100 ευρώ. Εκεί μας σπρώχνουν τελικά. 100 ευρά θα τα δώσω να ησυχάσω.

                                      Σε κάποια ανταλακτικά πληρώνουμε Mercedes τιμές όχι Renault
                                      Πραγματικά είναι τραγελαφικό

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Γι' αυτό υπάρχουν οι από μηχανής θεοί : e-bay, μετάχειρα, άφτερ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thvarveris last edited by

                                          Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                                          Πήγα σήμερα το πρωί στη Ρενώ να τους δείξω το χειρόφρενο. Ο αρχιμηχανικός που το είδε δεν το συζήτησε καν να ασχοληθεί με το θέμα να το λύσει να αλλάξει το πλαστικό που έχει σπάσει. Μόνο αν αλλάχτεί ολόκληρο το χειρόφρενο. Είναι ειρωνία γιατί η βλάβη είναι ένα πλαστικό μήκους ενός πόντου και πλάτους 1/2 του πόντου. Πρέπει να αλλαχτεί όλο λέει. Η κορυφαία ατάκα όμως ήταν ότι πρώτη φορά του συμβαίνει τέτοια βλάβη. Χειρόφρενο Μεγκάν δεν έχει ξαναπαρουσιάσει αυτή τη βλάβη.
                                          Έφυγα σαν τη βρεγμένη γάτα και πήγα σε γνωστό μαντρά ο οποίος μου είπε ότι ολόκληρο το χειρόφρενο μπορεί να μου το δώσει μετάχειρο 100 ευρώ. Εκεί μας σπρώχνουν τελικά. 100 ευρά θα τα δώσω να ησυχάσω.

                                          Σε κάποια ανταλακτικά πληρώνουμε Mercedes τιμές όχι Renault
                                          Πραγματικά είναι τραγελαφικό

                                          Δεν νομίζω ό,τι οι Mercedes έσουν τόσο μεγάλες τιμές σε αντίστοιχα ανταλλακτικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestisren last edited by

                                            Αυτό λέω κι εγώ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 290
                                            • 291
                                            • 292
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 424
                                            • 425
                                            • 292 / 425
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr