-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το ειδα σημερα στο Σπανο στο πορτοκαλι. Το χρωμα τραγικο, αλλα το αυτοκινητο ειναι ΤΕΡΑΣ! Ξεχυλιζουν οι ζαντες απτα φουσκωμενα φτερα!
Πολυ ομορφο και στην Αμερικη κανει 38Κ ευρω ρε γμτ!!!
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
τι αγχωνεσαι, αφου εκει θα πας
Απ´το στόμα σου κ στου θεου τ´αυτι.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
μακαρι να βρεις την ακρη και να ειναι καλυτερα
-
-
Λογικό...
Το Άουδι, είναι ντιζάτο. -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Λογικό...
Το Άουδι, είναι ντιζάτο.Αν δε πάρεις τηλ την Audi στο Ingolstadt, δε πιστεύω τίποτα.
-
Με διαφορετικούς οδηγούς βέβαια..
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σχεδόν 3δευτ έφαγε το 4κίνητο RS3 από την πισωκίνητη 1Μ.
Hot hatch η 1Μ??
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Με διαφορετικούς οδηγούς βέβαια..Ναι, αλλά με τη διαφορά ότι ο ένας ήταν πρωταθλητής του BTCC και ο άλλος ο Tiff.
Το σωστό θα ήταν να γινόταν με ίδιο οδηγό.
Γενικώς τη βγάζουν όμως ταχύτερη την 1Μ από το RS3.
Κωστή, δεν είναι ακριβώς hatch η 1M, αλλά ως Σειρά 1 είναι ο ανταγωνιστής του Α3.
-
Μπορεί να ήταν και πιο αργό το RS3 με τον ίδιο οδηγό, απλώς ο βλακώδης αυτός τρόπος δοκιμής ακυρώνει τα πάντα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μπορεί να ήταν και πιο αργό το RS3 με τον ίδιο οδηγό, απλώς ο βλακώδης αυτός τρόπος δοκιμής ακυρώνει τα πάντα.Ε βέβαια θα έπρεπε να γινόταν το τεστ από τον ίδιο οδηγό και με όργανο μέτρησης γιατί το κινητό σαν χρονόμετρο δεν είναι και το πιο αξιόπιστο.
Απλώς ο Tiff έχει μια αδυναμία στις BMW.
-
To TTRS πάντως μου ταιριάζει καλύτερα σαν αντίπαλος.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To TTRS πάντως μου ταιριάζει καλύτερα σαν αντίπαλος....αυτος ειναι ουσιαστικα ο αντιπαλος...Ακομα και αυτο παντως στην συγκριτικη δοκιμη του Αγγλικου evo, στην πιστα του Bedford των 1.8 μιλιων μενει -οριακα βεβαια- πισω, απο την 1Μ, κατα 0.4sec.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κωστή, δεν είναι ακριβώς hatch η 1M, αλλά ως Σειρά 1 είναι ο ανταγωνιστής του Α3.
Τι ακριβως ρε Νικο?Ο ορισμος του coupe ειναι...Οτι ειναι ανταγωνιστiκά μοντελα σιγουρα αλλα δε μου αρεσε η ευκολια με την οποια αποκαλεσε και τα δυο hot hatch.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Κωστή, δεν είναι ακριβώς hatch η 1M, αλλά ως Σειρά 1 είναι ο ανταγωνιστής του Α3.
Τι ακριβως ρε Νικο?Ο ορισμος του coupe ειναι...Οτι ειναι ανταγωνιστiκά μοντελα σιγουρα αλλα δε μου αρεσε η ευκολια με την οποια αποκαλεσε και τα δυο hot hatch.
Ναι βρε προφανώς και η 1Μ είναι coupe...απλά επειδή είναι και τα δυο καινούρια, παρόμοια δυνατά, είναι ανταγωνιστικά μοντέλα στις πολιτικές εκδόσεις τους και η 1 έχει πίσω θέσεις σε αντίθεση με το TTRS ( ) τα συγκρίνουν.
Καλώς, κακώς...δε ξέρω...αλλά τα συγκρίνουν.
-
Μα εγω δεν εχω προβλημα που τα συγκρινουν
Εχω προβλημα που ειπε hot hatch την 1 coupe! -
Γιατί τι είναι? Στηρίζεται στη σειρά 1 (την προηγούμενη) τη δίπορτη και απλά έχει ένα μικρό εξόγκωμα-πορτ μπαγκαζ. Μη μπλέκουμε τις ευρεσιτεχνίες του μαρκετινγκ με την πραγματικότητα. Και τυπικά π.χ. το Jetta δεν το λες Χατς Μπαγκ (κωψοκώλικο) αλλά στην ουσία είναι ένα γκολφ με λίγο κώλο.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Γιατί τι είναι? Στηρίζεται στη σειρά 1 (την προηγούμενη) τη δίπορτη και απλά έχει ένα μικρό εξόγκωμα-πορτ μπαγκαζ. Μη μπλέκουμε τις ευρεσιτεχνίες του μαρκετινγκ με την πραγματικότητα. Και τυπικά π.χ. το Jetta δεν το λες Χατς Μπαγκ (κωψοκώλικο) αλλά στην ουσία είναι ένα γκολφ με λίγο κώλο.Ολα τα αυτοκινητα καπου στηριζονται!Αλλαζει το αμαξωμα τους ομως σε διαφορες εκδοσεις και τα αποκαλουμε με διαφορετικους ορους ,αναλογα με το αμαξωμα τους.
Με τη δικια σου λογικη τα station πρεπει να παψουμε να τα αποκαλουμε station μιας και στηριζονται σε sedan
Και τυπικα βεβαια τι ειναι ενα station?Ena sedan που εχει παραπανω υψος στο πορτ μπαγκαζ
Εδιτ:H 1 M στηριζεται στο αμαξωμα της 1 coupe E 82 η οποια βεβαια στηριζεται στην 3/5πορτη 1 E87/E81.Δε καταλαβαινω για ποια διπορτη μιλας.Οι μονες διπορτες ειναι η coupe E82 και η convirtible E88. -
Διαφωνουμε αλλα δεν ειναι κακο.
Εγω παντως θα συνεχισω να μην θεωρω γνησιο κουπε την 1μ (και το σιροκο για να δωσω ενα 2ο παραδειγμα).Sent from my GTΙ-9100 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Διαφωνουμε αλλα δεν ειναι κακο.
Εγω παντως θα συνεχισω να μην θεωρω γνησιο κουπε την 1μ (και το σιροκο για να δωσω ενα 2ο παραδειγμα).Sent from my GTΙ-9100 using Tapatalk
Μα το σιρόκο είναι δυο όγκων.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
@Nikos!, κακή δεν θα την πω αλλά όντως δεν την πάω. Τη θεωρώ μια φτιαγμένη 135i. Δεν είναι κάτι κακό αυτό αλλά δεν είναι και απο τις μερακλιδικες κατασκευές τους. Ααα και χεστηκα για τη ροπή!
Sent from me.
Για ψαξε λιγακι περι τινος προκειται στην πραγματικοτητα. Δεν εχει σχεση με κανονικη 135, κ αμα δεις με το τι ειναι φορτωμενη θα δεις οτι παραειναι μερακλιδικη κατασκευη.
-
Όλα τα περιοδικά έχουν βγάλει πολύ ταχύτερη την 1Μ από το RS3 σε πίστα πάντως.
BMW 1M 2011