-
Αriel Atom φάση....βογγάει αβέρτα
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αriel Atom φάση....βογγάει αβέρταωραία βογκάει...
-
τι θα γίνει!? θα βγει κανά καινούργιο Mini!!!!??? βαρέθηκα!
-
Ο χρήστης rxat έγραψε:
please καμια ιδεα κανεις ? ειμαι σε αδιεξοδο!κοίτα με μόνο μια επιλογή φυσικά και είσαι σε αδιέξοδο... υπάρχουν ένα σορό άλλα αυτοκίνητα εκεί έξω... ψάξε λίγο και πές μας τι είναι αυτό που ψάχνεις ρε αδερφέ! Ναχουμε κι εμείς κάπου να στηρίξουμε τα επιχειρήματά μας...
ειδάλλως αγόρασε αυτό που λες και finito la musica pasato la fiesta!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
please καμια ιδεα κανεις ? ειμαι σε αδιεξοδο!
κοίτα με μόνο μια επιλογή φυσικά και είσαι σε αδιέξοδο... υπάρχουν ένα σορό άλλα αυτοκίνητα εκεί έξω... ψάξε λίγο και πές μας τι είναι αυτό που ψάχνεις ρε αδερφέ! Ναχουμε κι εμείς κάπου να στηρίξουμε τα επιχειρήματά μας...
ειδάλλως αγόρασε αυτό που λες και finito la musica pasato la fiesta!
[Φατσέας mode on] Τι Passat και Fiesta λες ρε; [/Φατσέας mode off]
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
τι θα γίνει!? θα βγει κανά καινούργιο Mini!!!!??? βαρέθηκα!To coupe ειναι στις εκθεσεις!
-
Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
To coupe ειναι στις εκθεσεις!To είδα εχτές...ομορφούλι είναι...έχει πλάκα το σχήμα του, είναι περίεργο. Προσωπικά, μου αρέσει!
-
kala...an perimena 15 meres...sto adieksodo....tha eixa trelathei!!!
an ithela na paro fiesta i kapoio allo autokinito de tha rotousa sto mini cooper forum....
thanks pantos! -
rxat, δηλαδη η το Mini One ή τιποτα ειναι οι επιλογες σου;
Το Mini Coupe ειναι στις εκθεσεις, αμαξι για test drive εχουν;
-
-
Καλησπερα παιδες, ενδιαφερομαι να αγορασω MCS 2007+
Πειτε μου τι θα πρεπει να προσεξω στην επιλογη που θα κανω καθως το αυτοκινιτο θα ειναι μεταχειρισμενο (2007-2010).
Αυτα που ξερω εγω εινaι για παλαιοτερα μοντελα (απο εμπειρια φιλων) με κομπρεσσορα, δηλ οτι βγαζανε προβληματα στους γρυλους (παραθυρα), δισκο πλατο(αυτο βεβαια εξαρταται κι απο την χρηση που του κανεις), τριγμοι στο εσωτερικο λογο της κακης ποιοτητας των πλαστικων που χρησιμοποιουνται.
Επισης με παραξενευει πολυ το γεγονος οτι οσα εχουν ηλιοροφη (πανοραμικη) μετα απο καποια χιλιομετρα παρουσιαζει κι αυτο τριγμους...αληθευει αυτο ???
Το ρωταω καθως εγω εχω ενα Smart Roadster και επειδη θα παω σε μη καμπριο προτιμω να εχει ηλιοροφη.
Επισης, ποιο σασμαν ειναι πιο αξιοπιστο ?
Λογο του Smart παλι τινω προς το αυτοματο με paddles κι τα σχετικα, ξερω ομως οτι το μηχανικο σασμαν στα μοντελα του 2008+ εχει στο στανταρ εξοπλισμο το συστημα start-stop (!) τι γνωμη εχετε για αυτο ?σιγουρα εξικονομεις καυσιμα που ειναι βασικο σημερα, περα απο αυτο εχει καποιο αλλο συν απο το αυτοματο σασμαν ?
Κι μια τελευταια ερωτηση, το κουμπι ''sport οδηγηση'' που δεν ειναι στα στανταρ εξοπλισμο - ειανι πολυ χρησιμο ? ρωταω γιατι ολα αυτα τα ηλεκροτνικα συστηματα ποσο αξιοπιστα ειναι ειδικα οταν προκειται σε αγορα περι μεταχειρισμενου αυτοκινητου, επισης, τα μοντελα που εχουν το κουμπι ''sport οδηγησης'' στην οδικη συμπεριφορα διαφερουν με αυτα που δεν το εχουν αυτο το κουμπι ?? (ισως ειναι χαζη η ερωτηση αλλα δε το γνωριζω )
Ευχαριστω εκλ των προτερων, Alan -
Ο χρήστης alroad87 έγραψε:
Πειτε μου τι θα πρεπει να προσεξω στην επιλογη που θα κανω καθως το αυτοκινιτο θα ειναι μεταχειρισμενο (2007-2010).
Αυτα που ξερω εγω εινaι για παλαιοτερα μοντελα (απο εμπειρια φιλων) με κομπρεσσορα, δηλ οτι βγαζανε προβληματα στους γρυλους (παραθυρα), δισκο πλατο(αυτο βεβαια εξαρταται κι απο την χρηση που του κανεις), τριγμοι στο εσωτερικο λογο της κακης ποιοτητας των πλαστικων που χρησιμοποιουνται.Είχα ένα MCS, μοντέλο 2007 (R56) με αυτόματο κιβώτιο, για 2 χρόνια και περίπου 30.000χλμ....τελείως απροβλημάτιστα. Γενικά, από τα προβήματα που γνωρίζω είναι το σασμάν (χειροκίνητο) και η αντλία υψηλής πίεσης. Άλλα προβλήματα σοβαρά δεν νομίζω ότι βγάζει. Απλά κάντου ένα πολύ καλό έλεγχο σε ένα καλό συνεργείο.
Επισης με παραξενευει πολυ το γεγονος οτι οσα εχουν ηλιοροφη (πανοραμικη) μετα απο καποια χιλιομετρα παρουσιαζει κι αυτο τριγμους...αληθευει αυτο ???
Ναι είναι αλήθεια...δεν το παρουσιάζει σε όλα τα αυτοκίνητα, αλλά είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Αυτός ήταν ο λόγος που δεν την είχα βάλει στο δικό μου. Εάν βρείς με ηλιοροφή, τσέκαρέ την για θορύβους και στεγανότητα.
Επισης, ποιο σασμαν ειναι πιο αξιοπιστο ?
Λογο του Smart παλι τινω προς το αυτοματο με paddles κι τα σχετικα, ξερω ομως οτι το μηχανικο σασμαν στα μοντελα του 2008+ εχει στο στανταρ εξοπλισμο το συστημα start-stop (!) τι γνωμη εχετε για αυτο ?σιγουρα εξικονομεις καυσιμα που ειναι βασικο σημερα, περα απο αυτο εχει καποιο αλλο συν απο το αυτοματο σασμαν ?Το αυτόματο..είναι της Aisin και είναι σκυλί. Επίσης, έχει εξαιρετική λειτουργία και τα paddles είναι αρκετά χρήσιμα. Εάν το ξαναγόραζα σήμερα, μόνο αυτόματο θα το έπαιρνα. Τo Auto Start/Stop σίγουρα κάνει οικονομία καυσίμου, αλλά για εμένα δημιουργεί και φθορές, είδικά στον Turbo κινητήρα, οπότε και να το έπαιρνα χειροκίνητο θα επενεργοποιούσα αυτή την λειτουργία.
Κι μια τελευταια ερωτηση, το κουμπι ''sport οδηγηση'' που δεν ειναι στα στανταρ εξοπλισμο - ειανι πολυ χρησιμο ? ρωταω γιατι ολα αυτα τα ηλεκροτνικα συστηματα ποσο αξιοπιστα ειναι ειδικα οταν προκειται σε αγορα περι μεταχειρισμενου αυτοκινητου, επισης, τα μοντελα που εχουν το κουμπι ''sport οδηγησης'' στην οδικη συμπεριφορα διαφερουν με αυτα που δεν το εχουν αυτο το κουμπι ?? (ισως ειναι χαζη η ερωτηση αλλα δε το γνωριζω )
Πολύ χρήσιμο δεν είναι...κάνει 3 πράγματα ουσιαστικά: 1) Βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι (ΔΕΝ αυξάνει την ιπποδύναμη) και το κάνει πιο άμεσο, 2) σκληραίνει το τιμόνι (είναι καλό σε δρόμο με στροφές) και 3) στο αυτόματο κιβώτιο, κάνει πιο γρήγορες τις αλλαγές και κρατάει τις ταχύτητες μέχρι τον κόφτη πριν κάνει αλλαγή. ΔΕΝ αλλάζει η οδική συμπεριφορά. Όσων αφορά την αξιοπιστίαα τους συστήματος, δεν έχει πρόβλημα.
-
Παρακαλώ να διαγραφεί το παρόν....έγινε 3πλο ποστ το ίδιο, λόγω προβλήματος με τον server. Ευχαριστώ.
-
Παρακαλώ να διαγραφεί το παρόν....έγινε 3πλο ποστ το ίδιο, λόγω προβλήματος με τον server. Ευχαριστώ.
-
http://www.autoblog.gr/2011/10/30/offic ... -roadster/
Πολύ ωραίο το roadster καμία σχέση με το πατικομένο coupe , έλεγα και γω ότι δεν χρειάζεται και άλλο μοντέλο πάνω στο ΜΙΝΙ αλλά αυτό μου αρέσει πολύ και σε σχέση με το ασουλούποτο κάπως cabrio . -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
http://www.autoblog.gr/2011/10/30/officially-official-mini-roadster/
Πολύ ωραίο το roadster καμία σχέση με το πατικομένο coupe , έλεγα και γω ότι δεν χρειάζεται και άλλο μοντέλο πάνω στο ΜΙΝΙ αλλά αυτό μου αρέσει πολύ και σε σχέση με το ασουλούποτο κάπως cabrio .Συμφωνω ειναι πολυ ωραιο!Δε το περιμενα να μου αρεσει τοσο!
-
Ευχαριστω Fanis75 για τις πληροφοριες
Βρηκα ενα MSC '09 με 20.000 χλμ, το συγκεκρημενο εχει δερματινα καθισματα+αυτοματο σασμαν με paddles κτλ αλλα (!)δεν εχει xenon φωτα,δεν εχει ηλιοροφη (δε με πολυ νοιαζει πλεον εφοσον ειναι προβληματικες κτλ), απλα αυτο που με παραξενευει ειναι οτι φοραει 16ρα ζαντα (!) κι εδω εχω μια απορια, υπαχει τετοια επιλογη στην αντιπροσοπεια οταν αγοραζεις ενα MSC ?? δηλ βγαινουν MSC με 16ρες ? η 17ρα δεν ειανι στο στανταρ εξοπλισμο ? γενικα φαινεται καθαρο το αμαξι, εχει 1-2 μικρογρατζουνιες στο φτερο αλλα δε με νοιαζει αυτο, με παραξενευει η ζαντα..επισης νομιζω ζηατει πολλα (18Κ)Υ.Γ. με το roadster που αναμενεται σε μισο χρονο εχω αρρωστησει...μπαινω σε δηλημα παλι μηπως να περιμενω κι να κανω αποπειρα για αυτο...αλλα δεν νομιζω να ειναι κατω των 30Κ...
-
Ο χρήστης alroad87 έγραψε:
...απλα αυτο που με παραξενευει ειναι οτι φοραει 16ρα ζαντα (!) κι εδω εχω μια απορια, υπαχει τετοια επιλογη στην αντιπροσοπεια οταν αγοραζεις ενα MSC ?? δηλ βγαινουν MSC με 16ρες ? η 17ρα δεν ειναι στο στανταρ εξοπλισμο ? γενικα φαινεται καθαρο το αμαξι, εχει 1-2 μικρογρατζουνιες στο φτερο αλλα δε με νοιαζει αυτο, με παραξενευει η ζαντα..επισης νομιζω ζηατει πολλα (18Κ)Όχι, στάνταρ είναι 16αρα ζάντα. Η 17αρα είναι έξτρα (στάνταρ είναι μόνο με το πακέτο Chili, το οποίο προαφανώς δεν έχει γιατί έχει και Xenon αυτό το πακέτο)...σίγουρα με την 17αρα είναι πιο όμορφο (τέτοιες είχα), αλλά με την 16αρα είναι πιο άνετο στον δρόμο. Η πιο σημαντική έλειψη για εμένα είναι τα Xenon. Η τιμή είναι ΟΚ...δεν την λέω ακριβή, αλλά ούτε ευκαιρία. Πιστεύω ότι μπορέι να πέσει στα 17.000. Μην ξεχνάς ότι λόγω κυβικών τη σήμερον ημερά κρατάνε σχετικά καλή μεταπωλητική αξία. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που καινούργιό είχε 30.000+ (δεν ξέρω τον ακριβή εξοπλισμό), άρα 40% μείωση σε 2 χρόνια είναι κάτι λογικό.
-
Ευχαριστω πολυ φιλε Φανη για τις συμβουλες σου, τις πληροφοριες κι γενικα για το γεγονος οτι ασχοληθηκες )
Ωραια, εφοσον το στανταρ εξοπλισμος ειανι με 16ρα - μου φευγει η παραξενια μου )
οσον αφορα τον εξοπλσιμο που ρωτησες, πρεπει να εχει ολα αυτα που εχει το πακετο τσιλι εκτος τα xenon, ζαντες 16 κι οχι ηλιοροφη.
δηλαδη εχει cruise control, υπολογιστη ταξιδιου, full δερματινο σαλονι με ξυλινη επενδυση, parctronic, ηλεκτρικους καθρεπτες κι νομιζω κλιματισμο κι οχι AC,κεντρικο κλειδωμα,ABS,ESP,υδραυλικο τιμονι, ηλεκριτκα παραθυρα.
Σαν τιμη ειανι καλη επειδη εχει λιγα χιλιομετρα, αλλιως δε θα το κοιταζα καν..δηλ μεχρι 45.000 ψαχνω..
Επισης, οσον αφορα τη βενζινη τωρα.. οπως ειπα προηγουμενος, εχω ενα Smart Roadster το οποιο εχει ντεποσιτο 30 λιτρα, με γεματο ντεποσιτο κανω 300-340χιλιομετρα πολης (!), μικτο κυκλο κανω 340-400 κι σε εθνικη 400-470 (!!!)..αυτη τη καταναλωση εχω απο τη πρωτη μερα που το εχω, στο MCS τι καταναλωση θα εχω ? ρωταω εδω επειδη αλλο ειανι να το λεει καποιοις που το ειχε κι ξερει κτλ κι αλλο αυτο που λεει το επισημο του ΜΙΝΙ..
Κι παλι ευχαριστω φιλε ΦανηAlan
-
Τα θαυμαστικά στην κατανάλωση του σμαρτ είναι απο θαυμασμό ; Γιατί τα 400km σε μεικτό κύκλο είναι μεγάλη κατανάλωση για το μέγεθος του ... Ποσά άλογα είναι το σμαρτ ;
New MINI Forum