Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 174
    • 175
    • 176
    • 177
    • 178
    • 233
    • 234
    • 176 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    7800
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Εμένα πάντως μου φάνηκε βαρύ.

      Θα έφταιγε ο μουσακάς που είχα φάει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • panos2171
        panos2171 last edited by

        Αν ηταν ποιο ελαφρυ θα ειχε καλυτερη ροπη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης IKE έγραψε:
          Γιατί είναι μειονέκτημα το βάρος για το GT-R?

          Δεν σου φαίνεται δηλαδή αρκετά συμμετοχικό λόγω κιβωτίου?

          Eσυ ειδικα, που κοπτεσαι, για την επιστημονικη προσεγγιση πολλων θεματων στα τοπικα των κατασκευαστων, δεν θα επρεπε
          ΚΑΝ να κανεις αυτη την ερωτηση περι βαρους...
          Κατα τα αλλα, οσοι ειναι ρομαντικοι/παραδοσιακοι, κ@υλωμενοι με τα καλα χειροκινητα, εχουν εναν λογο παραπανω, και τα αναζητουν σε μια τελεια 'καλοκουρδισμενη' κατασκευη, οπως το συγκεκριμενο Nissan...Απλως λογω κυριως της εξελιξης της τεχνολογιας, του γενικοτερου Trend της εποχης, με τα γρηγορα αυτοκινητα να ειναι ακομα πιο in, απο διαφορους 'μαιντανους' περα απο ευκαταστατους γνωστες του σπορ, τα χειροκινητα κιβωτια εγιναν passe' στον βωμο των πωλησεων...
          H Ferrari αποτελει χαρακτηριστικο παραδειγμα, τετοιας επιλογης...
          Mεχρι στιγμης, η Porsche (ευτυχως) αντιστεκεται σθεναρα, στην καταργηση των χειροκινητων κιβωτιων της...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
            το 1600kg είναι κάποια αισθαντική σταθερά?

            Οχι βεβαια, ειναι στο περιπου μια τιμη αντιστοιχη με αυτη που εχουν καποιοι αλλοι ανταγωνιστες, οπως η 997ΤΤ πχ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Δεν μου απάντησες όμως. Για να το θεωρείς τόσο σοβαρό μειονέκτημα θα πρέπει να μπορείς και να το αιτιολογήσεις, δε νομίζω να το πέταξες έτσι, σωστά?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                Δεν μου απάντησες όμως. Για να το θεωρείς τόσο σοβαρό μειονέκτημα θα πρέπει να μπορείς και να το αιτιολογήσεις, δε νομίζω να το πέταξες έτσι, σωστά?

                ...και ουτε προκειται, αφου ειναι της πασης γνωστο πλεον, οτι με περιμενεις στην γωνια σαν...ξερολουκουμο , για
                να τρολλαρεις κοροιδεψεις, ειρωνευτεις, εσυ, και το 'κοινο' σου , ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ, αποδεικνυοντας, στις περισσοτερες των περιπτωσεων, ποσο ανωριμος, και κουραστικος εισαι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Αποστόμωσέ με λοιπόν με μία ΓΑΜΑΤΗ απάντηση. Αλλιώς εκτίθεσαι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    Αποστόμωσέ με λοιπόν με μία ΓΑΜΑΤΗ απάντηση. Αλλιώς εκτίθεσαι

                    Ετσι σου εχουν πει? Ετσι νομιζεις? Οποιος ΔΕΝ σου απανταει, νομιζεις οτι εκτιθεται...?
                    Σου εχει περασει απο το μυαλο η λεξη, ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ (sic)...?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Δεν είπα πως όποιος δεν απαντάει εκτίθεται, απλώς όποιος πετάει βλακείες χωρίς να τις στηρίζει εκτίθεται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        Δεν είπα πως όποιος δεν απαντάει εκτίθεται, απλώς όποιος πετάει βλακείες χωρίς να τις στηρίζει εκτίθεται.

                        Ε, αφου νομιζεις/θεωρεις οτι ειναι βλακεια, τι περιμενεις και απο πανω, περαιτερω επεξηγηση?
                        Πες μας ΕΣΥ, επι του συγκεκριμενου θεματος, ΓΙΑΤΙ ειναι 'βλακεια'?
                        Αλλιως, ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Αγαπητέ συνστρίφτη εσύ υποστήριξες πως το βάρος είναι μειονέκτημα, εσύ καλείσαι να στηρίξεις την θεώρηση αυτή, όχι εγώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            Αγαπητέ συνστρίφτη εσύ υποστήριξες πως το βάρος είναι μειονέκτημα, εσύ καλείσαι να στηρίξεις την θεώρηση αυτή, όχι εγώ.

                            Καταρχας ουτε 'συνστριφτες' ειμαστε (εκτος αν μιλας για στριψιματα/περιστροφες στην καρεκλα του υπολογιστη... )
                            ουτε καλουμαι να στηριξω τιποτα...
                            Οπως ειπα και πριν, εσυ ειδικα με το...επιστημονικο κοψιμο που σε διακατεχει, δεν θα επρεπε καν να θεσεις ερωτημα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Το 'συνστρίφτες' το είπα φιλικά, άλλώστε είμαι σαφέστατα/σίγουρα καλύτερος/γρηγορότερος/πραγματικότερος οδηγός από εσένα.

                              Τεσπα, πέταξες 2 σαχλαμάρες και ασχολούμεθα δύο σελίδες με αυτές, παραδέχεσαι έμμεσα πως απλά είπες ότι σου κατέβηκε, οπότε πάμε παρακάτω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Το 'συνστρίφτες' το είπα φιλικά, άλλώστε είμαι σαφέστατα/σίγουρα καλύτερος/γρηγορότερος/πραγματικότερος οδηγός από εσένα.

                                Ε, ενταξει, η περιστροφικη σου καρεκλα, μπορει να ειναι καλυτερη απο την δικη μου...

                                Τεσπα, πέταξες 2 σαχλαμάρες και ασχολούμεθα δύο σελίδες με αυτές, παραδέχεσαι έμμεσα πως απλά είπες ότι σου κατέβηκε, οπότε πάμε παρακάτω.

                                Ωραια, χαιρομαι που με 'συγχωρεις', για τις 'σαχλαμαρες'(?) που πεταξα, 'επιστημονα' μου εσυ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  joe-bar-team last edited by

                                  να πω την αληθεια κι εγω περιμενω με περισσή αγωνια να μαθω γιατι τα 1800 κιλά ειναι πολλα, ενώ τα 1600 δεν είναι.

                                  πραγματικά δε βγαινει νόημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    @Kικιζας

                                    Χεσε τον ΙΚΕ ( ) εγω που δεν ξερω τοσα πολλα μπορεις να μου πεις γιατι ειναι μειονεκτημα αυτο το βαρος για το αυτοκινητο??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Tα GTR είθισται (το R34 σίγουρα, μάλλον και οι προγόνοι τους) να κάνους τους καλύτερούς τους χρόνους στην 1η προσπάθεια, είτε αυτό είναι 400άρι είτε είναι χρόνος πίστας. Ο λόγος προφανώς είναι η υπερθέρμανση των ελαστικών τους που τα υπονομεύουν σε κάθε επόμενη προσπάθεια. Άρα είναι βαριά.

                                      ΟΚ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        joe-bar-team last edited by

                                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                        Tα GTR είθισται (το R34 σίγουρα, μάλλον και οι προγόνοι τους) να κάνους τους καλύτερούς τους χρόνους στην 1η προσπάθεια, είτε αυτό είναι 400άρι είτε είναι χρόνος πίστας. Ο λόγος προφανώς είναι η υπερθέρμανση των ελαστικών τους που τα υπονομεύουν σε κάθε επόμενη προσπάθεια. Άρα είναι βαριά.

                                        ΟΚ?

                                        ΠΡΟΦΑΝΑ θα προσέθετα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          highfidelity last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                          Tα GTR είθισται (το R34 σίγουρα, μάλλον και οι προγόνοι τους) να κάνους τους καλύτερούς τους χρόνους στην 1η προσπάθεια, είτε αυτό είναι 400άρι είτε είναι χρόνος πίστας. Ο λόγος προφανώς είναι η υπερθέρμανση των ελαστικών τους που τα υπονομεύουν σε κάθε επόμενη προσπάθεια. Άρα είναι βαριά.

                                          ΟΚ?

                                          E, δεν νομίζω πως και μια Ferrari ή μια Porsche που είναι ελαφρύτερες, δεν θα υπερθερμάνουν τα ελαστικά τους, άντε ν' αντέξουν λίγο παραπάνω...
                                          Φυσικά το βάρος όσο μικρότερο, τόσο το καλύτερο, γιατί είναι πρόβλημα η υποστροφή αδράνειας στην στροφή ( ), όπως και ο Κίκιζας μπορεί να διαβεβαιώσει , αλλά γιατί να μείνουμε στα 1600 κιλάκια ( ) και να μην το ρίξουμε κι άλλο; Ας το κάνουμε φουλ ανθρακόνημα, ν' αγγίξει τον 1 τόνο, τότε θα μαμεί ό,τι κινείται!

                                          Για να μην σπάτε τα κεφάλια σας, η απάντηση είναι το κόστος. Αν ήταν ελαφρύτερο , θα κόστιζε παραπάνω, εκτός αν νομίζουμε πως μια Ferrari είναι μόνον το όνομα και τίποτε άλλο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Να θυμίσω εδώ πως δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα τα ίδια ελαστικά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 176 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr