-
Aν διαβασετε ολο το ποστ, λιγο δυσκολο το ξερω, θα καταλαβεται οτι το θεμα δεν ειναι ΑΝ θα πρεπει να φοραμε ζωνη, αυτο εννοειτε και κανενας δεν διαφωνεί, ξεκαθαρο αυτό, το θεμα μας εστιαζεται αν σωστα ειναι υποχρεωτικό απο το νομο να το κανουμε.
Και η απαντησεις εδω διαφερουν......
Για μενα σωστα επιβαλλεται... δεν εχουν ολοι την νοημοσυνη να το κανουν αυτοβουλος , και ουτε νομιζω ουτε ειναι πρεπον να εκφραζουμε τα δημοκρατικα μας αισθηματα, και να αγωνιζοματε για την δυνατοτητα αυτοδιαθεσης μας σε αυτο το θεμα.... υπαρχουν αλλοι χωροι πιο προσφορη....
-
Το κράτος πρέπει να προστατεύει τους πολίτες του, όπως η οικογένεια τα παιδιά της. Αν μερικοί λοιπόν δεν γνωρίζουν σε τι χρησιμεύει η ζώνη ασφαλείας, θα πρέπει με κάποιο τρόπο να μάθουν να την τοποθετούν κατά την ώρα της οδήγησης.
Θα προτιμούσα όμως συνεχείς συστάσεις και ενημέρωση από τα όργανα της αστυνομίας και όχι αμέσως επιβολή του προστίμου.
Από την άλλη δεν δέχομαι πρόστιμο από αστυνομικό για οποιαδήποτε παράβαση, την οποία κάνει ο ίδιος είτε με το όχημα της αστυνομίας ή με το ιδιωτικό του αυτοκίνητο κάτω από την ομπρέλα της εξουσίας.
Θα σεβαστώ την κλήση όταν σεβαστώ την Δημόσια Αρχή (όποια και αν είναι) που μου την αποδίδει. -
Από τη στιγμή που αν με τρακάρει ΑΛΛΟΣ και δεν φοράει ζώνη και σκοτωθεί, και εγώ τραβιέμαι αυτεπάγγελτα για φόνο εξ αμελείας, ενώ αν φόραγε ζώνη θα την γλίτωνε, όχι απλά καλά κάνει και είναι υποχρεωτικό, αλλά αν δεν την φοράει θα έπρεπε να υπάρχει αυτεπάγγελτη ποινή αντίστοιχη με το να ενοχοποιήσει κάποιον εξ αμελείας...
Ή έστω αν ΔΕΝ φοράει ζώνη (και δεν ανήκει στις ομάδες που καλώς ή ΚΑΚΩΣ δικαιούνται να μην φορούν ζώνη από το νόμο), να μην τραβιέται ο άλλος για φόνο εξ αμελείας.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Από την άλλη δεν δέχομαι πρόστιμο από αστυνομικό για οποιαδήποτε παράβαση, την οποία κάνει ο ίδιος είτε με το όχημα της αστυνομίας ή με το ιδιωτικό του αυτοκίνητο κάτω από την ομπρέλα της εξουσίας.
Θα σεβαστώ την κλήση όταν σεβαστώ την Δημόσια Αρχή (όποια και αν είναι) που μου την αποδίδει.Έχεις απόλυτο δίκιο, απλά να διακρίνουμε εδώ τις δύο περιπτώσεις: Είσαι εσύ που -καλώς- λες ότι δεν σέβεσαι και δεν δέχεσαι την κλήση επειδή και ο εκπρόσωπος της Αρχής παρανομεί, αλλά είναι και ο άλλος που δυστυχώς με αφελή και ανώριμη σκέψη θα πει: Αφού δεν φοράει ο μπάτσος ζώνη, δεν βάζω ούτε εγώ και ας έρθει να μου την πει.
Το θέμα δεν είναι να τη βάζουμε για να μη μας γράψει η Τροχαία, αλλά για να μην μας γράψουν οι εφημερίδες. Αυτό πρέπει να μπορούμε να καταλάβουμε. Και όσο αυτό είναι αδύνατο (ευτυχώς όχι για όλους μας ), οι Τροχονόμοι καλά κάνουν και γράφουν. Βέβαια, συμφωνώ στο θέμα των συστάσεων και στην περίοδο χάριτος μέχρι την έναρξη επιβολής προστίμων. Θυμάται κανείς αν υπήρξε τέτοια;
-
Εδω και η περιγραφη απο το ατυχημα που ανεφερα πιο πριν (νομιζω) σε αυτο το τοπικ. Ειναι απο αλλο φορουμ, απο τον φιλο μου που ηταν μπροστα στην ωρα του ατυχηματος
Είμαι με κάποια παιδιά απο ένα Club, και αποφασίζουμε από Λιμάνια να πάμε Σούνιο, και μετά Λαύριο για φαί. Πηγαίνουμε, και κατα τις 2 αποφασίζουμε να φύγουμε, προς Λιμάνια και παλι. Είναι μπροστά μπροστά ο ******, από πίσω ένα άλλο παιδί, και πιο πίσω εγώ με 2 φίλους. Ενώ είμαστε στις αρχές των στροφών βρίσκουμε ένα Octavia το οποίο έχει όρεξη για παιχνίδι. Αρχίζει κυνηγιέται με τον *******, και σε ένα δεξί πέταλο (2ο χλμ Λαύριο-Σούνιο) πάει να μπει με αρκετά το παιδί, του φεύγει με τα 4, και δυστυχώς καταλήγει στον γκρεμό. Υπολογίστε 15 μέτρα ύψος (στο περίπου) και το παλικάρι χώθηκε πάρα πολύ μέσα. Από πάνω, το αμάξι δεν φαινόταν. Γύρω στα 30 μέτρα+. Πέρασε δίπλα από δέντρα, βράχους κτλ και ευτυχώς δεν βρήκε κάπου. Αφού σταματάει την τρελή πορεία, κάθεται όρθιο στην μεριά του συνοδηγού. Κατευθείαν το παλικάρι, άρχισε να κορνάρει και να φωνάζει. Του απαντάμε εμείς και αποφασίζουμε να κατέβουμε κάτω. Κατεβαίνει πρώτος ο *****, δεύτερος εγώ, και άλλα 4-5 άτομα. Πηγαίνουμε, ανοίγουμε την πόρτα του οδηγού και βλέπουμε έναν άντρα (γύρω στα 22-23, ίσως και λιγότερο) πανικοβλημένο και μια κοπέλα (20-21) μες στα αίματα. Η κοπέλα [u]δεν φορούσε ζώνη και εκτοξεύθηκε από το μπροστά κάθισμα στο πίσω με τις τούμπες που έφερε το αμάξι (αρκετές)[/b]. Την βγάζουμε έξω, γυρίζουμε το αμάξι και ρωτάμε που είναι η Πυροσβεστική, το Ασθενοφόρο κτλ κτλ. Είχαν περάσει τουλάχιστον 45 λεπτά όταν ήρθε η Πυροσβεστική, και τουλάχιστον 1 ώρα και 1/4 όταν ήρθε το Ασθενοφόρο. Εδώ να σημειωθεί ότι στο Everest στο Λαύριο που φάγαμε, υπήρχε ασθενοφόρο και ο οδηγός έξυνε τα ****** του.
Τεσπα, αφού στήθηκε ολόκληρο σκηνικό για να ανεβάσουμε την κοπέλα πάνω, και αφού ο γιατρός φοβοτάν να πάει κάτω και να λερωθεί-γρατζουνιστεί, κτλ κτλ τελείωσε αυτή η 'πολύ ωραία' βραδιά.
Απολογισμός: Η κοπέλα είχε κάποια πλευρά σπασμένα, από παντού έτρεχαν αίματα, ο νεαρός δεν είχε απολύτως τίποτα, ενω το αμάξι ήταν για πέταμα.
Επίσης, στο τέλος ο πυροσβέστης έκανε τον ξερόλα του στυλ: Και πηγαίνατε με 160 κτλ κτλ, ενω στην πραγματικότητα το παιδί ζήτημα είναι να έφυγε με 80. Ο fireman είπε και πάρα παρα πολλά άλλα που μόνο που τα θυμάμαι νευριάζω.Παιδιά, πάντα ζώνες. Η κοπέλα ήταν ΚΩΛΟΦΑΡΔΗ που δεν πετάχτηκε έξω από το αμάξι όταν έφερνε τις τούμπες.
Αυτα για οποιον συνεχιζει να πιστευει οτι δεν χρειαζεται να φορανε ολοι ζωνη (ειδικα οι πισω, επειδη 'θα τους συγκρατησει το....' ΤΙ αραγε?)
Καληνυχτα σας...
-
Μα δεν νομίζω οτι αμφισβητεί κάποιος την αναγκαιότητα του να φοράμε πάντα ζώνη.Εγω πάντα φοράω. Αλλα το θέμα του τοπικ εδώ είναι το κατα πόσο είναι σωστό το να σε υποχρεώνουν να φοράς ζώνη. Όπως έχω ξαναγράψει μου φαίνεται σαν να μας υποχρεωναν να φοράμε σωσίβιο για να μην πνιγούμε όταν κολυμπάμε
-
Ο αντίστοιχος κώδικας για τα ταχύπλοα προβλέπει ότι οι επιβάτες του σκάφους πρέπει να φοράνε σωσίβια. Μάλιστα προβλέπεται και εφεδρικό σωσίβιο στο σκάφος συν κουλούρες για να πετάξεις σε κάποιον που έπεσε στη θάλασσα.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Ο αντίστοιχος κώδικας για τα ταχύπλοα προβλέπει ότι οι επιβάτες του σκάφους πρέπει να φοράνε σωσίβια. Μάλιστα προβλέπεται και εφεδρικό σωσίβιο στο σκάφος συν κουλούρες για να πετάξεις σε κάποιον που έπεσε στη θάλασσα.μα δεν μίλησε κανείς για ταχύπλοα. Για τον απλό κασμάκη που κάνει το μπάνιο του στην παραλία μίλησα
-
Το παράδειγμα του TGD είναι σωστό, γιατί αναφέρεται σε αντίστοιχο παράδειγμα χειρισμού μέσου μεταφοράς (θαλάσσιου). Το παράδειγμα με τους λουόμενους είναι σαν να ρωτάς αν οι πεζοί πρέπει να υποχρεώνονται να φοράνε προστατευτικές σαμπρέλες, κράνη και περικνημίδες όταν διασχίζουν το δρόμο.
[Πάντως προσωπικά -και το έχω γράψει σε προηγούμενη σελίδα αυτού του θέματος- πιστεύω ότι το κράτος έχει κάθε δικαίωμα να απαιτήσει από τους οδηγούς να φοράνε ζώνη ασφαλείας, από τη στιγμή που χρεώνεται με τεράστια ποσά για τη φροντίδα τραυματισμένων/παραπληγικών από τροχαία για νοσηλεία και συντάξεις αναπηρίας. Αν γουστάρουν κάποιοι να μη φοράνε ζώνη ασφαλείας, ας υπογράψουν χαρτί που να απαλλάσσει το κράτος από κάθε οικονομική υποχρέωση. Επειδή όμως κι αυτό απαγορεύεται από το Σύνταγμα, το οποίο υποχρεώνει το κράτος να παρέχει νοσηλεία και φροντίδα σε όσους έχουν ανάγκη, το κράτος με τη σειρά του υποχρεώνει τους οδηγούς και επιβάτες να φοράνε ζώνη ασφαλείας. Απλό δεν είναι; ]
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
..... το κράτος έχει κάθε δικαίωμα να απαιτήσει από τους οδηγούς να φοράνε ζώνη ασφαλείας, **από τη στιγμή που χρεώνεται **με τεράστια ποσά για τη φροντίδα ....Τίποτα δεν χρεώνεται!
Όλα εμείς τα πληρώνουμε, μέσω της υποχρεωτικής ασφάλισης! Η οποία είναι και **πανάκριβη **:evil: -
gvala: Αυτό που γράφεις είναι μερικώς μόνο σωστό, επειδή το κράτος (δηλαδή ΟΛΟΙ οι πολίτες, ακόμα κι όσοι δεν οδηγούν) πληρώνουν και για όσους δεν καλύπτονται από κάποιο ασφαλιστικό ταμείο. Κατά κανόνα μάλιστα τα χρήματα που ξοδεύονται για μακροχρόνια νοσηλεία/αποκατάσταση/φαρμακευτική αγωγή/αναπηρική σύνταξη είναι πολύ περισσότερα από αυτά που έχει πληρώσει ένας ασφαλισμένος. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που τα ασφαλιστικά ταμεία μπαίνουν συνέχεια μέσα και τα δημόσια νοσοκομεία είναι πάντα ελλειμματικά. Οι ψωροκρατήσεις ενός χαμηλόμισθου υπαλλήλου ή εργάτη ούτε για τα φάρμακα δεν φτάνουν, όχι για όλες τις παραπάνω δαπάνες. Επίσης, ο χαρακτήρας του ασφαλιστικού μας συστήματος δεν είναι ανταποδοτικός (σου δίνω 100, μου δίνεις 100), είναι κεφαλαιοποιητικός (μου δίνεις 100, αν χρειαστείς 10 εγώ κρατάω τα 90 για τις γενικότερες ανάγκες ασφάλισης υγείας-συνταξιοδότησης) - αυτό το γράφω για να μην πει κανείς ότι έχει δώσει τα μαλιοκέφαλά του στα ταμεία κι έχει ξοδέψει ελάχιστα (αχρείαστα να είναι). Κι εγώ ως ασφαλισμένος και φορολογούμενος δεν θέλω να χάνονται χρήσιμα σε χίλιους δυο τομείς χρήματα γιατί κάποιος ασφυκτιά από τη ζώνη μεν, εκθέτει τη ζωή και την αρτιμέλειά του σε κίνδυνο δε.
-
Για μένα περα απο την υποχρέωση ειναι πιο σημαντικο να ενημερωσουμε τον κόσμο,ολοι δηλωνουν περηφανα οτι φορανε ζωνη στην ΕΟ αλλα με ταχύτητες 100+ η ζώνη δεν έχει να κάνει πολλά πράγματα.
Αντιθετα στην πόλη με τα έξαφνα τρακαρίσματα από πίσω και τις λογικές ταχύτητες,ειναι πολύ πιο χρήσιμη. -
Εγω γραφω οτι γραφω γιατι μερικες σελιδες πιο πριν καποιος εδω μεσα δεν δεχοταν οτι οι πισω επιβατες ΠΡΕΠΕΙ να φορανε ζωνη, και μαλιστα προσπαθουσε με επιχειρηματα να αποδειξη οτι ο πισω επιβατης θα μεινει στην θεση του συγκρατουμενος απο το καθισμα...Επισης ελεγε οτι δεν μπορει να δεχτει οτι η ζωνη θα σε κρατησει στην θεση σου σε ατυχημα αλλο πλην μετωπικης-πλαγιομετωπικης κλπ κλπ, δηλαδη ελεγε οτι σε εξοδο 'στου χαντακ'' και ανατροπη η ζωνη δεν θα κανει τιποτα οποτε δεν χρειαζεται να την φορας (αφου και στην μετωπικη 'το καθισμα θα σε κρατησει'...)
Οσο για την υποχρεωση απο τον νομο:
α) η ασφαλιστικη που θα πληρωσει τα νοσηλεια σου (ιδιωτικη, ΙΚΑ, κλπ κλπ) θα πληρωσει κατα κανονα πολλα παραπανω αμα δεν φορας ζωνη. Ηδη υπαρχουν υποθεσεις κατα μοτοσυκλετιστων κυριως που ασφαλιστικες αρνουνται να πληωσουν (δικαστικως, οχι ετσι τους κατεβηκε) ολοκληρα τα ποσα νοσηλειας σε αναβατες που δεν φοραγαν κρανος.
β) Μπορει να χτυπησεις συνεπιβατη σου μεσα στο αυτοκινητο οταν θα πας να σκασεις πανω του επειδη δεν φοραγες ζωνη να σε κρατησει στην θεση σου.
γ) Σε τυχον υπατιοτητα αλλου, ασχετα με το οτι φταιει, γιατι να παει για ανθρωποκτονια απο την στιγμη που αμα φοραγες ζωνη ισως να ειχες τραυματιστει πολυ λιγοτερο/καθολου? θα μου πειτε ποσως σας νοιαζει, αλλα τον νομο τον νοιαζει.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το παράδειγμα του TGD είναι σωστό, γιατί αναφέρεται σε αντίστοιχο παράδειγμα χειρισμού μέσου μεταφοράς (θαλάσσιου). Το παράδειγμα με τους λουόμενους είναι σαν να ρωτάς αν οι πεζοί πρέπει να υποχρεώνονται να φοράνε προστατευτικές σαμπρέλες, κράνη και περικνημίδες όταν διασχίζουν το δρόμο.πιστεύω ότι το κράτος έχει κάθε δικαίωμα να απαιτήσει από τους οδηγούς να φοράνε ζώνη ασφαλείας, από τη στιγμή που χρεώνεται με τεράστια ποσά για τη φροντίδα τραυματισμένων/παραπληγικών από τροχαία για νοσηλεία και συντάξεις αναπηρίας.
Δηλαδή το κράτος έχει να φροντίσει μόνο ανάπηρους απο τροχαία και επιβάλει εκεί ειδικά μέτρα προστασίας (ζώνη) ??????? Το παράδειγμα με τους πεζούς και τα κράνη που είπες είναι τόσο αστείο όσο και το δικό μου με το υποχρεωτικό σωσίβιο στην παραλία. Και οι πεζοί όμως και οι λουόμενοι και οι τόσοι άλλοι μετέχοντες σε διάφορες δραστηριότητες έχουν τις ίδιες πιθανότητες να πάθουν κάποιο ατύχημα και να χρεώσουν το κράτος.Όπως όμως κι εσύ ανέφερες δεν λένε στους πεζούς 'φοράτε κράνη μην σας πέσει καμιά πινακίδα στο κεφάλι όταν φυσάει' (δεν έναι τυχαίο το παράδειγμα.)
Μήπως ,ρωτάω μήπως. οι ζώνες αποτελούν ένα ακόμα μέσο είσπραξης χρημάτων μέσω προστίμων απο τους αυτοκινητιστές? Ξέρεις πόσες φορές έχω πέσει σε μπλόκα σε κάποια στενά της πόλης οπου το μόνο που κοιτάνε είναι αν φοράνε ζώνη οι οδηγοί? Εύκολος και γρήγορος τρόπος είσπραξης.
Και αν θέλει τοοοσο πολύ το κράτος να προστατεύσει τους οδηγους και να γλιτώσει τα έξοδα νοσηλείας όπως λές γιατί δεν φτιάχνει όλες αυτές τις κακοτεχνίες στους δρόμους που προκαλούν πολλές φορές (τις περισότερες φταίνε οι οδηγοί) ατυχήματα. Γιατί στρώνουν σε καινούριους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας άσφαλτο τύπου (ποιότητας) Γ' και όχι την ακριβή τύπου Α' όπως γίνεται στις περισότερες χώρες του εξωτερικού? Γιατί επιτρέπουν μέσω των γνωστών παρανομιών στα ΚΤΕΟ να κυκλοφορούν τόσοι χάροι? Γιατί δίνουν διπλώματα σε άτομα που δεν ξέρουν να οδηγούν και γιατί ανανέωσαν πρίν λίγο καιρό το δίπλωμα στην μάνα μου που είναι 75 χρονών και φεύγει και δεν ξέρω αν θα γυρίσει???
Γιατί με λίγα λόγια δεν προσφέρουν πρόληψη του ατυχήματος (που σημαίνει έξοδα του κράτους-κατάργηση διαπλοκών) και προσπαθούν αναγκαστικά (που σημαίνει έσοδα με πρόστιμα) να 'προστατευσουν' τους οδηγούς μετά το ατύχημα?
-
Για το αν πρέπει να φοράμε ζώνη με το φόβο προστίμου για μένα είναι δευτερεύων.
Το κυριότερο είναι να ξέρουμε γιατί δεν πρέπει να κυκλοφορούμε χωρίs να την φοράμε:- Ποτέ δεν ξέρειs πότε θα είναι η 'κακιά' στιγμη γιατί απλά αν την ηξερεs θα έμενεs σπίτι σου (θα γινόσουν μέντιουμ και θα κονόμαγεs κιόλαs).
- Αν έβλεπεs θύμα τροχαίου μέσα στην πολη.
- Αν έχειs παιδιά γιατί τ' αγαπάs και θέλειs να τα δειs να μεγαλώνουν και να τουs δίνειs το καλό παράδειγμα.
Εγώ προσωπικά φοράω πάντα και για την πιο μικρή απόσταση, το ίδιο
και τα παιδιά μου.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
...
Μήπως ,ρωτάω μήπως. οι ζώνες αποτελούν ένα ακόμα μέσο είσπραξης χρημάτων μέσω προστίμων απο τους αυτοκινητιστές? Ξέρεις πόσες φορές έχω πέσει σε μπλόκα σε κάποια στενά της πόλης οπου το μόνο που κοιτάνε είναι αν φοράνε ζώνη οι οδηγοί? Εύκολος και γρήγορος τρόπος είσπραξης.....Τι σημαινει αυτο? Οτι στα στενα της πολης κακως ελεγχουν για ζωνη? και αν ναι, γιατι? Γιατι δεν χρειαζεται να φορας ζωνη στα στενα?...
-
Το μόνο που θα πω είναι ότι λυπάμαι να διαπιστώνω ότι το 20% περίπου των φίλων μας που είμαστε υποτίθεται και πιο μπασμένοι στα πράγματα τρομάρα μας, δεν θεωρούν απαραίτητο να φοράνε ζώνη. Αν υπολογίσουμε πόσοι από το 80% πιθανά απάντησαν ότι τη βάζουν μόνο για να είναι εντός κλήματος ή πόσοι τη βάζουν μόνο σε μεγάλες διαδρομές τότε τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Σκεφτείτε τι γίνεται με τους μη γνώστες που κατακλύζουν τους δρόμους της χώρας μας!!!!
Τελικά ο θεός αγαπά τη χώρα μας μια και το λογικό θα ήταν να έχουμε 20000 νεκρούς το χρόνο.
Περαστικά μας. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
...
Μήπως ,ρωτάω μήπως. οι ζώνες αποτελούν ένα ακόμα μέσο είσπραξης χρημάτων μέσω προστίμων απο τους αυτοκινητιστές? Ξέρεις πόσες φορές έχω πέσει σε μπλόκα σε κάποια στενά της πόλης οπου το μόνο που κοιτάνε είναι αν φοράνε ζώνη οι οδηγοί? Εύκολος και γρήγορος τρόπος είσπραξης.....Τι σημαινει αυτο? Οτι στα στενα της πολης κακως ελεγχουν για ζωνη? και αν ναι, γιατι? Γιατι δεν χρειαζεται να φορας ζωνη στα στενα?...
Καλα, απ' ολα αυτά που έγραψα περι κρατικής πολιτικής μονο αυτό σου έμεινε??? Αρα υποθέτω οτι στα άλλα συμφωνείς
Πάντος οχι δεν εννοώ αυτό. Παντού και πάντα είναι απαραίτητο να φοράς ζώνη.Απλώς οι πονηρά προς είσπραξη σκεπτόμενοι τροχονόμοι σκέφτονται 'μέσα στην πόλη σπάνια φοράνε ζώνη,πολλούς και ευκολα μπορούμε να σταματήσουμε, ας κάτσουμε εδω να βγάλουμε τις εισπράξεις της ημέρας'
-
Οχι δεν μου εμεινε μονο αυτο απλως αυτο μου εκανε την περισσοτερη ενυπωση γιατι νομιζα οτι εννοεις αυτο που ειπα. Απο κει και περα, το πονηρα σκεπτομενο κρατος μπορει να σκεφτεται ετσι, αλλα απο την στιγμη που τα περισσοτερα θανατηφορα ατυχηματα γινονται εντος πολεως, τοτε το αποτελεσμα ειναι θετικο.
Επισης, αναιρεις μονος σου αυτο που λες...
ΑΚΡΙΒΩΣ επειδη μεσα στην πολη παρα πολλοι δεν φορανε την ζωνη (που πολλοι το κανουν ακριβως επειδη πιστευουν οτι δεν χρειαζεται και καποιος πρεπει να τους ενημερωσει ωστε να ξερουν οτι παιζουν το κεφαλι τους), ειναι λογικο και σωστο (σε συνδυασμο με τα περισσοτερα ατυχηματα μεσα στην πολη) ΜΕΣΑ στην πολη να γινονται οι περισσοτεροι ελεγχοι. -
Nαι, αλλά έτσι μαθαίνουν τον κόσμο ότι πρέπει να φοράει ζώνη για να γλυτώσει την κλήση. Στην ουσία κανείς απο αυτούς δε δίνει δεκάρα για το αν θα τρακάρει κάποιος κ θα μείνει ανάπηρος ή θα σκοτωθεί, ούτε είναι καν δίκαιο ένα τέτοιο μέτρο, καθώς κάποιος που έχει πολλά λεφτά θα μπορούσε να αδιαφορήσει ή ακόμα και να αποφύγει αυτήν την κλήση φίλε kacey.
Οπότε ξαναλέω, μήπως το θέμα τελικά είναι η -ομολογουμένως ανύπαρκτη κυκλοφοριακή αγωγή; Μήπως -έστω εμείς πρέπει να προσπαθήσουμε να μάθουμε τους νέους οδηγούς (πχ τα παιδιά μας) ότι πρέπει να φοράνε ζώνη και γιατί;
Φιλικά.
Υπέρ ή κατά της υποχρέωσης εκ του νόμου να φοράμε ζώνη?