-
Γενικά για τη σύγκριση terios – SX4, ειπώθηκαν όλα και αναλυτικά παραπάνω. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Γενικά το SX4 κάνει εντός δρόμου (και σε νορμαλ χωματόδρομο) περισσότερα πράγματα, καλύτερα και μάλλον φθηνότερα.
Εάν κατέληγα στο SX4 θα έψαχνα πολύ καλά και το Sedici. Είναι ίδια αυτοκίνητα, παράγονται μαζί στην Ουγγαρία (οπότε δεν παίζουν διαφορές στην ποιότητα μεταξύ τους). Στα pro - facelift μοντέλλα ο 1,6 βενζίνης ήταν της Suzuki και ο 1,9 πετρελαίου ήταν της Fiat. Λογικά το ίδιο ισχύει και για τα νέα, αλλά ο diesel είναι πλέον 2,0lt.
Πριν από 3 χρόνια που ψάχναμε για την οικογένεια μεταξύ SX4 – Sedici, μόνο σε diesel, η Fiat ήταν φθηνότερη, έδινε περισσότερα έξτρα και δώρα και κυρίως έβαζε ESP που δεν είχε καμία έκδοση της Suzuki. Ένα άλλο πολύ ενοχλητικό με τη Suzuki ήταν ότι έδινε για το ίδιο αυτοκίνητο αλλαγή λαδιών κάθε 7500 χλμ (ως πολιτική εταιρίας) και η Fiat στα διπλάσια ή τριπλάσια χιλιόμετρα.
Το αυτοκίνητο με τον diesel, είναι σαφώς καλύτερο, αλλά ενώ ο 1,9 ήταν φορολογικά εντάξει ο νέος 2,0 δημιουργεί πρόσθετα φοροτεχνικά έξοδα -
Ο χρήστης nik13 έγραψε:
Δίκιο έχεις! Περιεγραψε το καλύτερα ως 'ο Ελληνας ρωταει αρχικά τους άλλους για να κάνει τελικά το δικό του'!
Είτε αφορά απόφαση αγοράς αυτοκινητου, είτε κατα πολύ σοβαρότερες αποφασεις ζωής!!! Ο Ελληνας είναι αυτός και έτσι είναι!Αυτό ακριβώς έκανα στο προηγούμενο αμάξι μου και χτυπούσα μετά το κεφάλι μου στον τοίχο!!!!!!!!
Ολοι μου λέγανε μακριά απο renault αλα εγώ σαν γνήσιος Ελληναράς έλεγα ότι αυτοί δεν ξέρουν!!!!!!!!!!!!!!Παρανόηση: λαμβάνω υπόψη μου τις απόψεις των άλλων δε σημαίνει ότι ακολουθώ τα στερεότυπα.
-
Kαλημέρα.
Είμαι κάτοχος Terios II (2010 με το facelift) εδώ και περίπου ένα έτος και 20000km και γενικά είμαι ευχαριστημένος από την επιλογή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Και εγώ 'το πάλεψα' ιδιαίτερα με το SX4, το οποίο είναι τίμια πρόταση, πιο ασφάλτινο, και όπως έλεγε ένας φίλος μου γνώστης και λάτρης της σπορ οδήγησης, είναι πιο 'οδηγήσιμο' στην άσφαλτο!
Όμως με το μικρό μου Terios δεν το έχω μετανιώσει.
Πάμε πρώτα στα αρνητικά...
Η φίρμα αποσύρεται από την Ευρώπη! Ναι αυτό είναι αρνητικό στοιχείο, επηρεάζει τη μεταπώληση και πιθανότατα το κόστος της συντήρησης. Ελπίζω η Toyota να αναλάβει στα επόμενα χρόνια, αφού το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι 100% Toyota (βγαίνει στην Ιαπωνία rebudged ως Toyota αυτούσιο!)!
Σαν αγορά είναι ακριβό αυτοκίνητο, ιδιαίτερα ακριβό μάλιστα για την κατηγορία και για αυτό που είναι.
Είναι υπερτιμολογημένο κατά την άποψή μου, άνετα θα μπορούσε να κόστιζε 1000 με 1500 ευρώ λιγότερο σα καινούργιο...
Για τη συντήρηση δε μπορώ να πω πολλά, δεν έχω επισκευτεί προς το παρόν συνεργείο για επισκευές, οι καθιερωμένες επισκέψεις μου έγιναν για την τακτική συντήρηση του αυτοκινήτου και δεν μου τράβηξε κάτι την εντύπωση...
Φίλος μου πάντως που έχει εδώ και επτά χρόνια το terios I (και 170000 χλμ) δεν μου έχει πει κάτι ακραίο, αν και πάντα σχολίαζε ως 'τσουχτερές' τις τιμές ανταλλακτικών.
Μήπως όμως οι περισσότερες αντιπροσωπείες δεν είναι κάπως έτσι;
Είδωμεν. Πάμε και στα θετικά...
Το αμαξάκι είναι πολύ βολικό! Ιδανικά μικρό μέγεθος, πρακτικότατο από πλευράς χώρων, προσωπικά μου αρέσει η θέση οδήγησης, κάθεσαι πραγματικά ψηλά και αγναντεύεις πάνω από τις σκεπές των μπροστινών αυτοκινήτων, άριστη ορατότητα και 'χαλαρωτική' άσθηση τζιπ!
Η ποιότητα του εσωτερικού είναι καλούτσικη (υπάρχουν μικροτριγμοί στο ταμπλώ, μην ακούς τι λένε τα περιοδικά), τα καθίσματα αναπαυτικότατα και η ανάρτηση επίσης! Μάλιστα πας σε κακό χωματόδρομο και σε αποζημιώνει με ανέλπιστα καλή άνεση.
Εκτός δρόμου το αμαξάκι είναι στο στοιχείο του ακόμα και με τα 'μαμήσια' ασφάλτινα Dunlop. Υπάρχουν στιγμές που έβλεπα 'περάσματα' και ορκιζόμουν ότι το terios θα κολλήσει εκεί για πάντα, αλλά το 'τερατάκι' με έβγαζε πάντα ασπροπρόσωπο! Εγγυημένα δεν υπάρχει κακοτράχαλος χωματόδρομος στην Ελλάδα που να το σταματήσει! Επίσης στην άμμο έχει ιδιαίτερες αρετές, με λίγη εξάσκηση και θα εντυπωσιαστείς από το πως περνάει αμμόλοφους!!
Στην άσφαλτο είναι απλώς ικανοποιητικό, θορυβώδες μετά τα 120 (από κινητήρα όχι από αεροδυναμικούς θορύβους), παρόλα αυτά είναι σταθερό στην ευθεία (μεχρι την τελική των 170+ κοντερίσιων χλμ), αλλά δε συμπαθεί σπορ οδηγικές διαθέσεις...
Θα το καταλάβεις αν δοκιμάσεις να πλασαριστείς σε απανωτό γρήγορο στροφιλίκι, όπου το ψηλό κέντρο βάρους και οι κλίσεις του αμαξώματος σε προειδοποιούν για την επικινδυνότητα του εγχειρήματος...
Η κατανάλωση με ελαφρύ πόδι σε αστική χρήση κάτα 80% κυμαίνεται περίπου στα 8 Lt/100 Km. Αν είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός κατεβαίνει κι άλλο (έχω δει και 7,2), αλλά αρχίζεις και γίνεσαι ενοχλητικός με αυτούς τους 'χαλαρούς ρυθμούς' για τα άλλα αυτοκίνητα...
Πάντως στο Terios η κατανάλωση έχει μεγάλες διακυμάνσεις ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς.
Για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου δεν είναι άσχημη η οικονομία του, φυσικά όμως δεν μπορεί να συγκριθεί με άλλες πιο ασφάλτινες προτάσεις (ειδικά δικίνητες).
Συμπερασματικά είναι ένα πολύ όμορφο μικρό 'τζιποειδές', ίσως ένα από τα πιο χωμάτινα μικρά-μικρομεσαία SUV που μπορεί να είναι το μοναδικό σου αυτοκίνητο και να τα κάνει όλα σχετικά καλά!
Εν έτη 2011προς 2012 αρχίζει τεχνολογικά να ξεπερνιέται ίσως. Η ουσία όμως παραμένει και η αξία του δεδομένη!
Είναι μοναδική η αίσθηση να διαλέγεις από το χάρτη διαδρομές δασικές και να ξέρεις ότι το αμάξι θα σε βγάλει χωρίς παρατράγουδα. Στο τέλος της ημέρα κουρασμένος επιστρέφεις στη πόλη και την καθημερινότητα, με μόνες 'επιπτώσεις'' το καταλασπωμένο αμάξωμα!
Το αμαξάκι αυτό 'σε ταξιδεύει', ακόμα και παρκαρισμένο στο γκαράζ! Αυτό από μόνο του το κάνει ξεχωριστό!!
Καλές διαδρομές!! -
+1000!
-
-1001
-
Γεια σας!!
Συγνωμη που χαθηκα ολο αυτο τον καιρο αλλα καποια προσωπικα προβληματα με κρατησαν εξω απο το φορουμ!!
Ευχαριστω παρα πολυ ολους εσας για της αποψεις σας!!
Με βοηθησατε παρα πολυ στην επιλογη που τελικα εκανα!!!
Μετα λοιπον απο test drive και των 2 αυτοκινητων και λαμβανοντας υποψη τις γνωμες ολων κατεληξα στο daihatsu terios sx plus (πλουσια εκδοση)!!
Το εχω εδω και 20 μερες και μετα απο 1100 χιλιομετρα αισθανομαι οτι εκανα την καλυτερη επιλογη!!
Το αμαξι καταρχην το πηρα πολυ ελαφρως μεταχειρισμενο!!
Είναι μοντελο 4-2010 με 8000 χιλιομετρα!
Εχει 3000 ευρω αξεσουαρ (δερματινο σαλονι,σκαλοπατια ,bull bar,φρυδια στα φτερα,μεταλικο καπακι ρεζερβας ,φλας στους καθρεπτες ,δερματινο λεβιε ταχυτητων ,parking radar)
Ειναι αγρατζουνιστο και το βασικο ηξερα ποιος το ειχε!!
Το αμαξι ειναι καινουργιο!! Αψογο!!
Μου στοιχισε με ολα τα εξοδα μεσα 19000 ευρω!!!
Πως σας φεναιται σαν τιμη??
Μετα λοιπον απο 1100 χιλιομετρα εχω να πω τα εξης:
1)Πολυ καλη θεση οδηγησης!!Ανετη !Δεν εχει νεκρα σημεια! Η ορατοτητα ειναι παρα πολυ καλη!!
2)Πολυ στιβαρο!!Εχεις την αισθηση οτι εισαι σε μεγαλητερο αυτοκινητο!(καμια σχεση με το sx4)
3)Πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης!!Ουτε τριξιματακια ουτε τιποτα!!
4)Καταναλωση περιπου στο 8,5l/100 km!Πιστευω οτι μπορει να πεσει και πιο κατω!(Το sx4 ειχε περιπου στα 7.5 l/100km)
5)χωρος αποσκευων πολυ ικανοποιητικος!! (μεγαλο αρνητικο στο sx4)
Τα αρνητικα τωρα που εχω δει ειναι:
1)Θορυβος κινητηρα πανω απο 130 km/h!Οχι τοσο πολυ ενοχλητικος αλλα υπαρχει!
2)Στο trip computer δεν υπαρχει στιγμιαια καταναλωση και οποτε βαζεις βενζινη μηδενιζει ο μεσος ορος!!
Αυτα προς το παρον!!!
Ευχαριστω ολους σας για τη μεγαλη βοηθεια!!!!
Ελπιζω να συνεχισουμε να τα λεμε!!!!!!!!!!!!!! -
Καλοριζικο.Το πηρες σε πολυ καλη τιμη.
-
Με 19000€ παίρνεις KΑΙΝΟΥΡΙΑ με εκπτώσεις και απόσυρση qashqai 1.6 action plus,yeti 1.4 tsi ambition και kia sportage 1.6 gdi instyle.Ακόμη και ένα focus 1.6 ecoboost 150 trend(με έκπτωση και απόσυρση κάτω από 19000€)ή golf 1.4 tsi generation.Ειναι βέβαια πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα αν και δεν έχουν βέβαια τετρακίνηση,αλλά πόσοι από εδώ την έχουν πραγματική ανάγκη .Μπορεί ο φίλος να την έχει,αλλά και πάλι πολλά τα 19000€ για ένα τέριος(σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει και daihatsu) και μεταχειρισμένο 1.5 έτους. Αν το έπαιρνε το πολύ με 17000€ θα ήταν καλύτερο deal κατά τη γνώμη μου.
-
Καλοταξιδο φιλε!!!
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Με 19000€ παίρνεις KΑΙΝΟΥΡΙΑ με εκπτώσεις και απόσυρση qashqai 1.6 action plus,yeti 1.4 tsi ambition και kia sportage 1.6 gdi instyle.Ακόμη και ένα focus 1.6 ecoboost 150 trend(με έκπτωση και απόσυρση κάτω από 19000€)ή golf 1.4 tsi generation.Ειναι βέβαια πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα αν και δεν έχουν βέβαια τετρακίνηση,αλλά πόσοι από εδώ την έχουν πραγματική ανάγκη .Μπορεί ο φίλος να την έχει,αλλά και πάλι πολλά τα 19000€ για ένα τέριος(σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει και daihatsu) και μεταχειρισμένο 1.5 έτους. Αν το έπαιρνε το πολύ με 17000€ θα ήταν καλύτερο deal κατά τη γνώμη μου.Καταρχην golf και focus το ξεχναμε!!!Αλλη κατηγορια!!!
Για τα υπολοιπα παυ αναφερεις το μεγαλο αρνητικο ειναι οτι δεν εχουν τετρακινηση!!!
Τη θελω την τετρακινηση για διαφορες εξορμησεις!!
Οταν λες πολλα τα 19000 για terios τι εννοεις???
Τι εχει να ζηλεψει το terios απο τα υπολοιπα που αναφερεις??(το yeti το εχει η γυναικα μου και το ξερω καλα) -
Ο χρήστης nik13 έγραψε:
Με 19000€ παίρνεις KΑΙΝΟΥΡΙΑ με εκπτώσεις και απόσυρση qashqai 1.6 action plus,yeti 1.4 tsi ambition και kia sportage 1.6 gdi instyle.Ακόμη και ένα focus 1.6 ecoboost 150 trend(με έκπτωση και απόσυρση κάτω από 19000€)ή golf 1.4 tsi generation.Ειναι βέβαια πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα αν και δεν έχουν βέβαια τετρακίνηση,αλλά πόσοι από εδώ την έχουν πραγματική ανάγκη .Μπορεί ο φίλος να την έχει,αλλά και πάλι πολλά τα 19000€ για ένα τέριος(σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει και daihatsu) και μεταχειρισμένο 1.5 έτους. Αν το έπαιρνε το πολύ με 17000€ θα ήταν καλύτερο deal κατά τη γνώμη μου.
Καταρχην golf και focus το ξεχναμε!!!Αλλη κατηγορια!!!
Για τα υπολοιπα παυ αναφερεις το μεγαλο αρνητικο ειναι οτι δεν εχουν τετρακινηση!!!
Τη θελω την τετρακινηση για διαφορες εξορμησεις!!
Οταν λες πολλα τα 19000 για terios τι εννοεις???
Τι εχει να ζηλεψει το terios απο τα υπολοιπα που αναφερεις??(το yeti το εχει η γυναικα μου και το ξερω καλα)Bασικά το θεωρώ υπερτημιμένο τιμολογιακά και σαν καινούριο και σαν μτχ.Αλλα αφού λες ότι θες σώνει και καλά τετρακίνηση,δεν μου πέφτει λόγος.Πάντως βλέποντας το προηγούμενο αυτοκινητιστικό παρελθόν σου δεν βγάζει κανείς αυτό το συμπερασμα.Πως κάποιος από το 146 ή ακόμα καλύτερα από cc να πάει σε κλασικό atv 4x4(ούτε καν crossover-suv τύπου juke)? Αν ερχόσουν από κανένα cherokee ή grand vitara να πω οκ.Αν με ενδιέφερε εμένα αποκλειστικά το 4χ4 είτε θα τα έχωνα(π.χ asx 1.8 diesel,tiguan 1.4 tsi 150 4motion,audi q3-bmw x1) είτε θα έπερνα ένα φτηνό terios-jimny-g.vitara,free lander,outlander,pajero pinin με το πολύ 10000€ για να κάνω την δουλειά μου(σαν εργαλεία εκτός δρόμου και τπτ άλλο).Tα αυτοκίνητα που σου παρέθεσα τα ανέφερα γιατί κοστίζουν όλα 19-20000€ ,σαν το τέριος που όμως είναι και μτχ, και τα θεωρώ πιο σύγχρονες και ολοκληρωμένες προτάσεις(τόσο ποιοτικά όσο και μηχανολικά π.χ κινητηρες τούρμπο αμεσου ψεκασμού-start stop,πολλαπλούς συνδέσμους,6άρια σασμάν,καλύτερη παθητική-ενεργητική ασφάλεια).Αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.Καλοτάξιδο πάντως ,η ένσταση μου είναι κυρίως η μια μετάβαση σε μια άλλη τελειως άσχετη και η προσωπική αίσθηση του υπερτιμημενου για το τέριος(αν και το θεωρώ καλό 4χ4,οικονομικό σε κατανάλωση για το χαρακτήρα ενός 4χ4 όμως, και αξιοπιστο αλλά μέχρι εκεί).Oσον αφορά στο τι έχει να ζηλέψει το τέριος από τα άλλα,εκτός από την ομολογουμένη καλή τετρακίνηση σε δρόμους,λόφους και λαγκάδια ,νομίζω πολλά.Δεν βρίσκω να υπερτερεί καπου αλλού.Αν θες πες που αλλού υπερέχει εκτός τετρακίνησης,π.χ σε σχέσυ με το qashqai,yeti 1.4 tsi,golf tsi,focus ecoboost 150.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Με 19000€ παίρνεις KΑΙΝΟΥΡΙΑ με εκπτώσεις και απόσυρση qashqai 1.6 action plus,yeti 1.4 tsi ambition και kia sportage 1.6 gdi instyle.Ακόμη και ένα focus 1.6 ecoboost 150 trend(με έκπτωση και απόσυρση κάτω από 19000€)ή golf 1.4 tsi generation.Ειναι βέβαια πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα αν και δεν έχουν βέβαια τετρακίνηση,αλλά πόσοι από εδώ την έχουν πραγματική ανάγκη .Μπορεί ο φίλος να την έχει,αλλά και πάλι πολλά τα 19000€ για ένα τέριος(σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει και daihatsu) και μεταχειρισμένο 1.5 έτους. Αν το έπαιρνε το πολύ με 17000€ θα ήταν καλύτερο deal κατά τη γνώμη μου.
Καταρχην golf και focus το ξεχναμε!!!Αλλη κατηγορια!!!
Για τα υπολοιπα παυ αναφερεις το μεγαλο αρνητικο ειναι οτι δεν εχουν τετρακινηση!!!
Τη θελω την τετρακινηση για διαφορες εξορμησεις!!
Οταν λες πολλα τα 19000 για terios τι εννοεις???
Τι εχει να ζηλεψει το terios απο τα υπολοιπα που αναφερεις??(το yeti το εχει η γυναικα μου και το ξερω καλα)Bασικά το θεωρώ υπερτημιμένο τιμολογιακά και σαν καινούριο και σαν μτχ.Αλλα αφού λες ότι θες σώνει και καλά τετρακίνηση,δεν μου πέφτει λόγος.Πάντως βλέποντας το προηγούμενο αυτοκινητιστικό παρελθόν σου δεν βγάζει κανείς αυτό το συμπερασμα.Πως κάποιος από το 146 ή ακόμα καλύτερα από cc να πάει σε κλασικό atv 4x4(ούτε καν crossover-suv τύπου juke)? Αν ερχόσουν από κανένα cherokee ή grand vitara να πω οκ.Αν με ενδιέφερε εμένα αποκλειστικά το 4χ4 είτε θα τα έχωνα(π.χ asx 1.8 diesel,tiguan 1.4 tsi 150 4motion,audi q3-bmw x1) είτε θα έπερνα ένα φτηνό terios-jimny-g.vitara,free lander,outlander,pajero pinin με το πολύ 10000€ για να κάνω την δουλειά μου(σαν εργαλεία εκτός δρόμου και τπτ άλλο).Tα αυτοκίνητα που σου παρέθεσα τα ανέφερα γιατί κοστίζουν όλα 19-20000€ ,σαν το τέριος που όμως είναι και μτχ, και τα θεωρώ πιο σύγχρονες και ολοκληρωμένες προτάσεις(τόσο ποιοτικά όσο και μηχανολικά π.χ κινητηρες τούρμπο αμεσου ψεκασμού-start stop,πολλαπλούς συνδέσμους,6άρια σασμάν,καλύτερη παθητική-ενεργητική ασφάλεια).Αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.Καλοτάξιδο πάντως ,η ένσταση μου είναι κυρίως η μια μετάβαση σε μια άλλη τελειως άσχετη και η προσωπική αίσθηση του υπερτιμημενου για το τέριος(αν και το θεωρώ καλό 4χ4,οικονομικό σε κατανάλωση για το χαρακτήρα ενός 4χ4 όμως, και αξιοπιστο αλλά μέχρι εκεί).Oσον αφορά στο τι έχει να ζηλέψει το τέριος από τα άλλα,εκτός από την ομολογουμένη καλή τετρακίνηση σε δρόμους,λόφους και λαγκάδια ,νομίζω πολλά.Δεν βρίσκω να υπερτερεί καπου αλλού.Αν θες πες που αλλού υπερέχει εκτός τετρακίνησης,π.χ σε σχέσυ με το qashqai,yeti 1.4 tsi,golf tsi,focus ecoboost 150.
Ενας λογος που απο το παρελθον που ειχα πηγα στο terios ειναι οι δρομοι που εχουμε!!!!
Ειμαι στο Ηρακλειο Κρητης.Το μεγαλο κακο ειναι οτι εχουμε λακουβες με λιγο δρομο!!
Ειχα βαρεθει οπου πηγαινα να φοβαμαι μην βρω το αμαξι απο κατω και να πληρωνω ζημιες!
Αλλος ενας λογος ειναι οτι χρειαζομαι χωρους λογω οικογενειας και το σημαντικοτερο ηθελα αμαξι made in japan!
Ειχα καει στο παρελθον ειδικα με το renault και για αυτο δεν πηγα στο duster!!
Δεν ειχα καλη γνωμη για τα suv!!!
Μετα που οδηγησα το yeti της γυναικας μου αλλαξα γνωμη!
Ηθελα ομως και τετρακινηση!!
Η πρωτη μου επιλογη ηταν το asx 1.8 did 4x4!!Πολυ καλο αμαξι!!!
Ανεβαινει ομως ψηλα και δεν με επερνε οικονομικα!!
Μετα απο ερευνα κατεληξα στο terios και sx4!(οικονομικα)
Το sx4 το απεκλησα λογο χωρου αποσκευων!(πολυ μικρος)
Ετσι καταληξαμε στο terios!
Εχεις δικιο οτι τεχνολογικα ειναι λιγο πισω!!
Αυτο δεν το θεωρω και τοσο κακο!Ειναι δοκιμασμενα και αξιοπιστα!!
Σε σχεση με το Υετι τωρα που το οδηγαω και αυτο ενα αρνητικο του yeti 1.2 tsi ειναι η καταναλωση που ειναι με συντηρητικη
οδηγηση περιπου 9,5 l/100km -
Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
Καλοριζικο.Το πηρες σε πολυ καλη τιμη.Να σαι καλα!!!
Ευχαριστω πολυ!!!! -
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Καλοταξιδο φιλε!!!Ευχαριστω πολυ!!!
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε!!.Θα τον ευχαριστηθείς πολύ τον Τερη(έτσι τον λεω τον δικό μου χαιδευτικά ) .Τα ασφάλτινα λάστιχα που φοράει από την μαμά του δεν είναι τόσο τραγικά όσο λένε κάποιοι, βοηθάει πάρα πολύ βέβαια και η μόνιμη τετρακίνηση που έχει..ΜΑΘΕ το αμάξι σου με αυτά τα λάστιχα πρώτα(εντός και εκτός δρόμου) και από εκεί και πέρα αποφασίζεις εάν θέλεις να του φορέσεις κάτι πιο χωμάτινο..Για ότι τυχόν απορίες έχεις, στην διάθεσή σου
-
Ο χρήστης turbo rabitt έγραψε:
Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε!!.Θα τον ευχαριστηθείς πολύ τον Τερη(έτσι τον λεω τον δικό μου χαιδευτικά ) .Τα ασφάλτινα λάστιχα που φοράει από την μαμά του δεν είναι τόσο τραγικά όσο λένε κάποιοι, βοηθάει πάρα πολύ βέβαια και η μόνιμη τετρακίνηση που έχει..ΜΑΘΕ το αμάξι σου με αυτά τα λάστιχα πρώτα(εντός και εκτός δρόμου) και από εκεί και πέρα αποφασίζεις εάν θέλεις να του φορέσεις κάτι πιο χωμάτινο..Για ότι τυχόν απορίες έχεις, στην διάθεσή σουΣε ευχαριστω παρα πολυ!!!
-
Ο χρήστης turbo rabitt έγραψε:
Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε!!.Θα τον ευχαριστηθείς πολύ τον Τερη(έτσι τον λεω τον δικό μου χαιδευτικά ) .Τα ασφάλτινα λάστιχα που φοράει από την μαμά του δεν είναι τόσο τραγικά όσο λένε κάποιοι, βοηθάει πάρα πολύ βέβαια και η μόνιμη τετρακίνηση που έχει..ΜΑΘΕ το αμάξι σου με αυτά τα λάστιχα πρώτα(εντός και εκτός δρόμου) και από εκεί και πέρα αποφασίζεις εάν θέλεις να του φορέσεις κάτι πιο χωμάτινο..Για ότι τυχόν απορίες έχεις, στην διάθεσή σουΜε την 4κινηση που εχει ο τερης δεν χρειαζεσαι καν λαστιχα.
-
Καλοτάξιδο!!!!!!!!!!!!!! Σύντεχνε!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Καλοτάξιδο!!!!!!!!!!!!!! Σύντεχνε!!!!!!!!!!!!!!!Να σαι καλα!!!
Ευχαριστω!!! -
Παιδια μηπως ξερετε πως ανεβαζουμε φωτογραφιες εδω??
Daihatsu Terios 2011 VS Suzuki Sx4 2011.Ποιο να διαλέξεις???