Tώρα πλέον βρίσκεις jimny με 5000 + ευρώ σε αποδεκτή κατάσταση.
Νομίζω το αμαξάκι είναι ιδανικό, έχει πολύ χαμηλά έξοδα συντήρησης, χαμηλή κατανάλωση για 4χ4, είναι σύγχρονο, ποιοτικό, αξιόπιστο και ικανότατο στο εκτός δρόμου.
Μάλιστα με ελάχιστη φροντίδα, σωστά λάστιχα και εξοπλισμό, περνά από σημεία που θα το σκεφτόσουν διπλά με τα 'κλασικά' τζιπ της αγοράς, αμερικάνικα και μη...
Επίσης λόγω μικρού μεγέθους έχεις ένα ακόμα ΤΕΡΑΣΤΙΟ πλεονέκτημα στο σκληρό off road, που θα το καταλάβεις όταν πας παρέα με άλλα τζιπ και αυτοί απλά δε θα χωράνε να περάσουν!!!
Το jimny πάει παντού και συμφέρει!
Latest posts made by zulutime
-
RE: Lada Niva vs Suzuki Samurai Vs Suzuki Jimny
-
RE: Μηχανή - παρκάρισμα στον ακάλυπτο:
Μα τι ερώτηση είναι αυτή; Έλεος πια σ' αυτή τη χώρα όλοι θέλουμε να κάνουμε ότι γουστάρουμε!
Φυσικά και υπάρχει νόμος. Φυσικά και υπάρχει ο κανονισμός της πολυκατοικίας.
Εννοείται ότι απαγορεύεται το παρκάρισμα τροχοφόρου σε οποιοδήποτε χώρο εκτός των θέσεων παρκινγκ!
Πρέπει στη γενική συνέλευση της πολυκατοικίας να θέσετε το θέμα και αν ΟΛΟΙ οι ιδιοκτήτες συμφωνούν, τότε και μόνο μπορεί να βάζει τη μηχανή μέσα. Αν έστω και ένας αρνείται να δεχτεί, η μηχανή δε παρκάρει στον ακάλυπτο!
Δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί ορισμένοι θέλουμε να περνάει το δικό μας, αδιαφορώντας για κανονισμούς, νόμους κτλ κτλ. Και μάλιστα να αισθανόμαστε και αδικημένοι ότι δεν περάσει το δικό μας!!
Κλασική συμπεριφορά νεοέλληνα με μηδέν σεβασμό προς τους συνανθρώπους-συγκάτοικούς μας....
(xenos : ΔΕΝ είναι απάντηση αυτή, διάβασε κι εσύ αυτά που γράφω!!!) -
RE: Daihatsu Terios 2011 VS Suzuki Sx4 2011.Ποιο να διαλέξεις???
Kαλημέρα.
Είμαι κάτοχος Terios II (2010 με το facelift) εδώ και περίπου ένα έτος και 20000km και γενικά είμαι ευχαριστημένος από την επιλογή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Και εγώ 'το πάλεψα' ιδιαίτερα με το SX4, το οποίο είναι τίμια πρόταση, πιο ασφάλτινο, και όπως έλεγε ένας φίλος μου γνώστης και λάτρης της σπορ οδήγησης, είναι πιο 'οδηγήσιμο' στην άσφαλτο!
Όμως με το μικρό μου Terios δεν το έχω μετανιώσει.
Πάμε πρώτα στα αρνητικά...
Η φίρμα αποσύρεται από την Ευρώπη! Ναι αυτό είναι αρνητικό στοιχείο, επηρεάζει τη μεταπώληση και πιθανότατα το κόστος της συντήρησης. Ελπίζω η Toyota να αναλάβει στα επόμενα χρόνια, αφού το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι 100% Toyota (βγαίνει στην Ιαπωνία rebudged ως Toyota αυτούσιο!)!
Σαν αγορά είναι ακριβό αυτοκίνητο, ιδιαίτερα ακριβό μάλιστα για την κατηγορία και για αυτό που είναι.
Είναι υπερτιμολογημένο κατά την άποψή μου, άνετα θα μπορούσε να κόστιζε 1000 με 1500 ευρώ λιγότερο σα καινούργιο...
Για τη συντήρηση δε μπορώ να πω πολλά, δεν έχω επισκευτεί προς το παρόν συνεργείο για επισκευές, οι καθιερωμένες επισκέψεις μου έγιναν για την τακτική συντήρηση του αυτοκινήτου και δεν μου τράβηξε κάτι την εντύπωση...
Φίλος μου πάντως που έχει εδώ και επτά χρόνια το terios I (και 170000 χλμ) δεν μου έχει πει κάτι ακραίο, αν και πάντα σχολίαζε ως 'τσουχτερές' τις τιμές ανταλλακτικών.
Μήπως όμως οι περισσότερες αντιπροσωπείες δεν είναι κάπως έτσι;
Είδωμεν. Πάμε και στα θετικά...
Το αμαξάκι είναι πολύ βολικό! Ιδανικά μικρό μέγεθος, πρακτικότατο από πλευράς χώρων, προσωπικά μου αρέσει η θέση οδήγησης, κάθεσαι πραγματικά ψηλά και αγναντεύεις πάνω από τις σκεπές των μπροστινών αυτοκινήτων, άριστη ορατότητα και 'χαλαρωτική' άσθηση τζιπ!
Η ποιότητα του εσωτερικού είναι καλούτσικη (υπάρχουν μικροτριγμοί στο ταμπλώ, μην ακούς τι λένε τα περιοδικά), τα καθίσματα αναπαυτικότατα και η ανάρτηση επίσης! Μάλιστα πας σε κακό χωματόδρομο και σε αποζημιώνει με ανέλπιστα καλή άνεση.
Εκτός δρόμου το αμαξάκι είναι στο στοιχείο του ακόμα και με τα 'μαμήσια' ασφάλτινα Dunlop. Υπάρχουν στιγμές που έβλεπα 'περάσματα' και ορκιζόμουν ότι το terios θα κολλήσει εκεί για πάντα, αλλά το 'τερατάκι' με έβγαζε πάντα ασπροπρόσωπο! Εγγυημένα δεν υπάρχει κακοτράχαλος χωματόδρομος στην Ελλάδα που να το σταματήσει! Επίσης στην άμμο έχει ιδιαίτερες αρετές, με λίγη εξάσκηση και θα εντυπωσιαστείς από το πως περνάει αμμόλοφους!!
Στην άσφαλτο είναι απλώς ικανοποιητικό, θορυβώδες μετά τα 120 (από κινητήρα όχι από αεροδυναμικούς θορύβους), παρόλα αυτά είναι σταθερό στην ευθεία (μεχρι την τελική των 170+ κοντερίσιων χλμ), αλλά δε συμπαθεί σπορ οδηγικές διαθέσεις...
Θα το καταλάβεις αν δοκιμάσεις να πλασαριστείς σε απανωτό γρήγορο στροφιλίκι, όπου το ψηλό κέντρο βάρους και οι κλίσεις του αμαξώματος σε προειδοποιούν για την επικινδυνότητα του εγχειρήματος...
Η κατανάλωση με ελαφρύ πόδι σε αστική χρήση κάτα 80% κυμαίνεται περίπου στα 8 Lt/100 Km. Αν είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός κατεβαίνει κι άλλο (έχω δει και 7,2), αλλά αρχίζεις και γίνεσαι ενοχλητικός με αυτούς τους 'χαλαρούς ρυθμούς' για τα άλλα αυτοκίνητα...
Πάντως στο Terios η κατανάλωση έχει μεγάλες διακυμάνσεις ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς.
Για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου δεν είναι άσχημη η οικονομία του, φυσικά όμως δεν μπορεί να συγκριθεί με άλλες πιο ασφάλτινες προτάσεις (ειδικά δικίνητες).
Συμπερασματικά είναι ένα πολύ όμορφο μικρό 'τζιποειδές', ίσως ένα από τα πιο χωμάτινα μικρά-μικρομεσαία SUV που μπορεί να είναι το μοναδικό σου αυτοκίνητο και να τα κάνει όλα σχετικά καλά!
Εν έτη 2011προς 2012 αρχίζει τεχνολογικά να ξεπερνιέται ίσως. Η ουσία όμως παραμένει και η αξία του δεδομένη!
Είναι μοναδική η αίσθηση να διαλέγεις από το χάρτη διαδρομές δασικές και να ξέρεις ότι το αμάξι θα σε βγάλει χωρίς παρατράγουδα. Στο τέλος της ημέρα κουρασμένος επιστρέφεις στη πόλη και την καθημερινότητα, με μόνες 'επιπτώσεις'' το καταλασπωμένο αμάξωμα!
Το αμαξάκι αυτό 'σε ταξιδεύει', ακόμα και παρκαρισμένο στο γκαράζ! Αυτό από μόνο του το κάνει ξεχωριστό!!
Καλές διαδρομές!!