-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Α έχετε φάει κόλλημα με τη C180!
C180 Blue Εfficiency 1.6 ----> 33.700€ και φαντάζεστε με τι εξοπλισμό!
Πήγαινε και ανέμισε στον πωλητή και στο διευθυντή μια επιταγή των 30Κ και θα δεις πόσο θα την πάρεις.
Βρε σύμφωνοι αλλά με έξοδα προετοιμασίας, ένα μεταλλικό χρωματάκι και άντε κι ένα cruise control στο τσακίρ κέφι θα πάει 35-36.000€. Ε 5-6χιλιάρικα δεν θα σου κόψει κανείς...είπαμε φτώχεια αλλά όχι να μπουν και μέσα...
-
Θα σου πρότεινα το Latitude αλλά είναι εκτός budget, πολύ ακριβό για σενα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Θα σου πρότεινα το Latitude αλλά είναι εκτός budget, πολύ ακριβό για σενα.Δεν είναι για όλους, όπως και το full extra Tiida.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Θα σου πρότεινα το Latitude αλλά είναι εκτός budget, πολύ ακριβό για σενα.Είπαμε premium, όχι ultra/hyper premium.Μην το παρακάνουμε.
-
Τρού στόρυ....
-
Ξεκίνησε η εισαγωγή του Latitude ;
-
Δυστυχώς βασική έκδοση premium μοντέλου παύει να είναι premium. Για ελαφρώς μεταχειρισμένο δεν το σκέφτεσαι καθόλου?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1819467/ και κανένα ψιλό για καμιά ζάντα που να βλέπεται...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1295489/ εκτός Αθηνών αλλά με ελάχιστα χιλιόμετρα.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1511620/ με τρομερό μπέζ εσωτερικό και δέρμα, πολλά κιλά πιο
premium από την κατάθλιψη της βασικής έκδοσης...
Tώρα θα μου πείς έχω 30.000 να δώσω και θα πάρω μεταχειρισμένο? Εγώ πάντως σε ξεβράκωτο μουντό Α4 για το οποίο
θα είχα δώσει τόσα λεφτά θα ένιωθα θύμα και χρησιμοποιημένος -
1800ό check μέχρι 30κ check
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1758153/
Έφυγες -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
1800ό check μέχρι 30κ check
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1758153/
Έφυγεςκατασκευης Γερμανιας
Τα μαγνητακια τα φοράει ή όχι?
-
Δεν ξέρω αν το 'χετε καταλάβει, αλλά ο τύπος δε θα ξαναμπεί.
-
Τώρα είδα την κατασκευή
-
-
Τέτοια post πρέπει να γίνονται πιο συχνά.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Δεν ξέρω αν το 'χετε καταλάβει, αλλά ο τύπος δε θα ξαναμπεί. -
Δε θα ξαναμπεί γιατί αποφάσισε να πάρει 120 ολόκληρα ατίθασσα αλόγατα σε αυτοκίνητο 1.800 κυβικών και 1.400-1.450 κιλών, τη σήμερον ημέρα
Δε φτάνουν τα χρήματα για κάτι πιο premium ενώ το passat cc είναι 'βαπόρι' αλλά δεν είναι premium.Τόσο πιο μεγάλο είναι το passat cc από το A4;
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Δε θα ξαναμπεί γιατί αποφάσισε να πάρει 120 ολόκληρα ατίθασσα αλόγατα σε αυτοκίνητο 1.800 κυβικών και 1.400-1.450 κιλών, τη σήμερον ημέρα
Δε φτάνουν τα χρήματα για κάτι πιο premium ενώ το passat cc είναι 'βαπόρι' αλλά δεν είναι premium.Τόσο πιο μεγάλο είναι το passat cc από το A4;
_
Τα 120 'αλογατα' (γυρω στα 135 στους τροχους ειναι βασικα...) εχουν και 23,4χλγμ ροπης...Τις επιδοσεις, οι οποιες ειναι ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΤΑΤΕΣ για το μεγεθος-χαρακτηρα του αυτοκινητου, με τα σημερινα δεδομενα/ανταγωνισμο, τις παρεθεσα πριν λιγο...
Αλλα ξεχασα, εδω στο forum, οτιδηποτε κατω απο 200αλογα και 0-100km/h πανω απο 7sec,
ειναι για τα πανηγυρια...
Το CC δεν ειναι πολυ μεγαλυτερο, 10 εκατοστα πιο μακρυ ειναι , αλλα ηδη και τα 4,7μετρα μηκος του Α4 ειναι πολλα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τα 120 'αλογατα' (γυρω στα 135 στους τροχους ειναι βασικα...) εχουν και 23,4χλγμ ροπης...Τις επιδοσεις, οι οποιες ειναι ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΤΑΤΕΣ για το μεγεθος-χαρακτηρα του αυτοκινητου, με τα σημερινα δεδομενα/ανταγωνισμο, τις παρεθεσα πριν λιγο...
Αλλα ξεχασα, εδω στο forum, οτιδηποτε κατω απο 200αλογα και 0-100km/h πανω απο 7sec,
ειναι για τα πανηγυρια...
Το CC δεν ειναι πολυ μεγαλυτερο, 10 εκατοστα πιο μακρυ ειναι , αλλα ηδη και τα 4,7μετρα μηκος του Α4 ειναι πολλα...Όσα ανακοινώνονται μετράνε Γρηγόρη (και ακόμα περισσότερο όσα φυσικά νιώθεις στο πόδι σου αν έχεις μέτρο σύγκρισης).
Καλά τα 120 άλογα και τα 23,4 κιλά ροπής (ειδικά αν υπολογίσουμε και το εύρος απόδοσης του καθενός στον εν λόγω κινητήρα), αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι 160 άλογα και 25,5 κιλά ροπής είναι σημαντικά καλύτερα και σαφώς πιο αντάξια όταν καλείσαι να διαθέσεις ένα τόσο σημαντικό ποσό.
Ο δικός μου κανόνας τσουβαλιάσματος λέει ότι καλό είναι να ασχολούμαστε μόνο με ό,τι έχει αναλογία κιλά/ίππο κάτω από 10 (ούτε καν 10 ενώ 9,9 είναι μια χαρά).
Επίσης, αν πρόσεξες, έγραψα 'τη σήμερον ημέρα' εννοώντας ότι σήμερα τα αλόγατα είναι στραγάλια, δλδ ούτε ακριβά αλλά ούτε και δυσεύρετα.
Όσον αφορά το μήκος, 10 πόντοι δεν είναι λίγοι ακόμα και αν μιλάμε για 4,7 μέτρα αυτοκινήτου, αλλά δε γνωρίζω αν αρκούν για να χαρακτηρίσουν το ένα 'βαπόρι' έναντι του άλλου.
_
-
Εννοείται ότι θα ξαναμπώ, γιατί το θέμα παραέχει ενδιαφέρον!!
Καταρχήν ευχαριστώ σε όλους και για το δούλεμα και για το κράξιμο, ειλικρινά το χαίρομαι, γιατί όπως σας είπα
και στην αρχή δεν τρέχει τίποτα, όταν μπαίνεις και ρωτάς θα φας και κράξιμο και αυτό μέσα στο πρόγραμμα είναι!!Λοιπόν πηγαίνοντας χθες βράδυ καυλωμένος να δω την 159, τι μαθαίνω (τώρα θα γελάσετε μερικοί, γιατί ίσως το ξέρετε, αν και πολλοί δεν μου το είπατε χθες) ΔΥΣΤΥΧΩΣ η 159 σταματησε να παράγεται....συνεπώς αν την πάρεις την παίρνεις μόνο μεταχειρισμένη. Τέλος τα 200 άλογα μάγκες και η θεϊκή ροπή του...Τώρα σε premium mono το 13 h Τζούλια (η οποία θα μαμεί σπίτια και γειτονιές)
Χθες άρχισα να σκέφτομαι και να ξανασκέφτομαι και ίσως τελικά δώσω ή τα ίδια λεφτά ή μου περισσέψουν και ρέστα και πάρω κάποιο ελαφρώς μεταχειρισμένο 1-2 ετών.
Καμία σχέση με τον φίλο που είπε ότι είμαι οπαδός της Άουντι, οκ γουστάρω πολύ τον όμιλο, αλλά μέχρι και προχθές έμπαινα κάθε μέρα στο car.gr και έψαχνα C180 Μ-Ο-Ν-Ο... αλλά μόνο μεταχειρισμένη, γιατί η τιμή του για καινούριο είναι πανάκριβη.
Το S-60 ότι και να μου λέτε δεν μαρέσει, όσο διαφορετικό και να είναι σχεδιαστικά από τα προγενέστερα. Οι γραμμές του παραμένουν συντηρητικές ΓΙΑ ΜΕΝΑ (Επαναλαμβάνω γούστα είναι αυτά, συμφωνώ είναι αμάξι με αρχ****, αλλά εμένα δεν μου κάνει το κλικ. Ίσως όμως θα πρέπει να πάω να το δω και αυτό, έτσι γιατί με πρεήξατε )
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Έχεις τσιμπήσει άγρια την παπάτζα της Audi και πας σαν κλασσικό θύμα να πέσεις στη λούμπα ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ.
Stefan147 παίζει και να είσαι προφήτης για μένα, αν θελήσω να προσθέσω μία ακόμα φράση στα παραπάνω λόγια σου και να πω των αντιπροσωπειών Τώρα σκέφτομαι να κοιτάξω μεταχειρισμένα και να τα ελέγξω με μηχανικό όσο μπορώ..
-
Προσωπική μου άποψη είναι ότι από την στιγμή που δίνεις ένα κάρο λεφτά, καλύτερα να πάρεις καινούριο.
Όσο για την 159, κρίμα. Μέχρι πρότινος υπήρχαν αυτοκίνητα σε στοκ. Η παραγωγή της 159 από ότι ξέρω συνεχίζεται αλλά μόνο για ντίζελ και χωρίς δικαίωμα παραγγελίας (δηλαδή βγάζουν στάνταρ κομμάτια και αν σου αρέσουν... δεν μπορείς να τα χτίσεις όπως θέλεις εσύ). Οπότε πας για άλλα, εκτός αν υπάρχει κανένα κομμάτι σε στοκ σε κάποια αντιπροσωπεία (και σίγουρα σε πολύ καλή τιμή μιας και είναι στοκ).
Μέχρι 30K και μέχρι 1.800 cc