-
Γιατί όχι μια giulietta 1.4 170 dinstictive tct με πολλά έξτρα αφού έχεις 147? ΄Η citroen ds4 1.6 200 hp με καταπληκτική σχεδίαση,μαμάτο μοτέρ και εξοπλισμό για αρκούδες με καθίσματα με μασάζ
-
Η Ds4 με τους 200 πώς σου φαίνεται?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
[...]
Εαν θελεις αμεσα αυτοκινητο, το Audi που σκεφτεσαι, με τα εξτρα που λες, στα 30κ ειναι μονοδρομος.
Ειναι το πιο ολοκληρωμενο, σε ποιοτητα, χωρους, ασφαλεστατη οδικη συμπεριφορα, εμφανιση, καλη μεταπωληση.
Οτι και να λενε οτι και να γραφουνε, καποιοι οσα αυτοκινητα και να προτεινουν, αυτο ειναι το benchmark της κατηγοριας ΣΗΜΕΡΑ. Και εμενα πχ εμφανισιακα και σαν ιδεα μου αρεσε το Insignia, το θεωρουσα φοβερη επιλογη στην κατηγορια, μεχρι που το οδηγησα, το περιεργαστηκα γενικως και καταλαβα, οτι ΔΕΝ ειναι η καλυτερη δυνατη επιλογη.
Τι να κανουμε, ο καθενας, ευχεται, ελπιζει, η δικη του επιλογη/κολημμα/απωθημενο, να ηταν benchmark, αλλα καλως/κακως αυτη την στιγμη ειναι το A4.
Aν βεβαια μπορεις να περιμενεις κανενα 6μηνο, αξιζει να δεις την νεα 3αρα με τα καινουργια 1600αρια Turbo μοτερ.
Πιθανοτατα θα ειναι αυτη ο νεος 'βασιλιας' της κατηγοριας, σε ολα τα επιπεδα, εχοντας πλεον, και οδηγικο προφιλ
που να καλυπτει και τον πιο απαιτητικο, σε σχεση με το πιο mainsteram Α4.
Ολα τα υπολοιπα ειναι συμβιβασμος, σε λεφτα, ποιοτητα, χωρους, εργονομια, φινιρισμα, παλαιοτητα στην αγορα, κ.ο.κ
Οπως και να εχει, οδηγησε τα αυτοκινητα που σε ενδιαφερουν, πριν κανεις την τελικη επιλογη.
Καλη συνεχεια.Είναι το Α4 το πιο ολοκληρωμένο σε χώρους, ασφαλέστατη οδική συμπεριφορά και εμφάνιση; Πάσο.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καλησπερα και απο εμενα. Καλα κανεις και εχεις φαει κολημμα με τα 4 κυκλακια.
Δεν θελει και πολυ, αν κοιτας γυρω σου γενικως, για να διαπιστωσεις ποιο προιον ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του αυτη την στιγμη. Οσο για τους Υπουργους-Βουλευτες, που οι περισσοτεροι φθονουμε (και καλα κανουμε, οχι γιατι εχουν πολλα λεφτα, αλλα γιατι εκλεψαν πολλα λεφτα, και διελυσαν την χωρα...), μονο τυχαιο δεν ειναι, να βλεπεις -μεχρι προσφατα- να δειχνουν ενιοτε προτιμηση στα 4αστερια.
Εαν θελεις αμεσα αυτοκινητο, το Audi που σκεφτεσαι, με τα εξτρα που λες, στα 30κ ειναι μονοδρομος.
Ειναι το πιο ολοκληρωμενο, σε ποιοτητα, χωρους, ασφαλεστατη οδικη συμπεριφορα, εμφανιση, καλη μεταπωληση.
Οτι και να λενε οτι και να γραφουνε, καποιοι οσα αυτοκινητα και να προτεινουν, αυτο ειναι το benchmark της κατηγοριας ΣΗΜΕΡΑ. Και εμενα πχ εμφανισιακα και σαν ιδεα μου αρεσε το Insignia, το θεωρουσα φοβερη επιλογη στην κατηγορια, μεχρι που το οδηγησα, το περιεργαστηκα γενικως και καταλαβα, οτι ΔΕΝ ειναι η καλυτερη δυνατη επιλογη.
Τι να κανουμε, ο καθενας, ευχεται, ελπιζει, η δικη του επιλογη/κολημμα/απωθημενο, να ηταν benchmark, αλλα καλως/κακως αυτη την στιγμη ειναι το A4.
Aν βεβαια μπορεις να περιμενεις κανενα 6μηνο, αξιζει να δεις την νεα 3αρα με τα καινουργια 1600αρια Turbo μοτερ.
Πιθανοτατα θα ειναι αυτη ο νεος 'βασιλιας' της κατηγοριας, σε ολα τα επιπεδα, εχοντας πλεον, και οδηγικο προφιλ
που να καλυπτει και τον πιο απαιτητικο, σε σχεση με το πιο mainsteram Α4.
Ολα τα υπολοιπα ειναι συμβιβασμος, σε λεφτα, ποιοτητα, χωρους, εργονομια, φινιρισμα, παλαιοτητα στην αγορα, κ.ο.κ
Οπως και να εχει, οδηγησε τα αυτοκινητα που σε ενδιαφερουν, πριν κανεις την τελικη επιλογη.
Καλη συνεχεια.Σευχαριστώ φίλε. Κι εγώ αυτής της άποψης είμαι. Όσο για την νέα 3αρα είμαι απόλυτα βεβαιος ότι για να έχει τον εξοπλισμό που δίνει σήμερα το Α4 θα πρέπει να δώσω χαλαρά 35 χιλιάρικα. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Έκαναν την υπέρβαση με αυτό το αυτοκίνητο, είναι πανέμορφο και ήταν καιρός να αλλάξουν τους κινητήρες τους. Που να περιμένω κι άλλο....και θα ξεφύγω...
Καλως ήρθες.
Στην θέση σου θα έπαιρνα σβάρνα τις αντιπροσωπείες και θα έκανα test drive. Σίγουρα θα κοιτούσα τα εξής:
Alfa Romeo 159 Tbi (το πιο σπορ και γρήγορο από όλα)
Audi A4 1.8 (αλλά μόνο αυτό με τα 160 άλογα αν και δυστυχώς ξεφεύγει τιμολογιακά)
BMW 318 (εντάξει είναι δίλιτρο αλλά είπα μήπως ενδιαφέρεσαι) Εναλλακτικά αν η νεα 3άρα δεν αργήσει πολύ, πρέπει να την περιμένεις πριν αποφασίσεις!
Citroen C5 THP (αριστερή επιλογή αλλά το μόνο με υδροπνευματική αν σε ενδιαφέρει η άνεση)
Mercedes C180 (τα συνδυάζει όλα αλλά ως Μερκ είναι τσιμπημένη)
Volvo S60 T4 (εξαιρετικό πακέτο συνολικά)
VW Passat CC (πανέμορφο και γρήγορο)Τα οδηγείς, κρατάς και σημειώσεις για να μην μπερδευτείς και αποφασίζεις.
Αν ρωτάς εμένα... την σπορτίφ Άλφα θα έπαιρνα.
Σευχαριστώ φίλε. η Άλφα όντως είναι άλλη κατάσταση με τα ίδια λεφτά έχεις 200 άλογα και ροπή θεϊκή από τις 1.500 στροφές, αλλά αν μου καυλώσει να την πουλήσω μετά από 4-5 χρόνια (μόνο για την Τζούλια ή την 3αρα) θα χάσω μπορεί και το 60% των χρημάτων μου. Φεύγουν δύσκολα τα γαμημένα...
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Ειναι δυνατόν να θεωρείς μπαρμπάδικο το s60? Mήπως το μπερδεύεις με το παλιό s60 ή με το s40?Το καινούριο s60 με τα 180 άτια είναι αμαξάρα και κουκλί .Οπως και το passat cc 1.8 tsi dsg όμορφο και καλό Εγω για ένα από τα δύο θα έπαιρνα.Ιδίως το volvo έχει και υψηλό image και δείχνει έναν άνθρωπο που την ψάχνειΤο cc είναι όντως πολύ όμορφο, αλλά πολύ μαούνα ρε αδερφέ....
Του S60 η μούρη και ο κώλος με χαλάνε...(Γούστα είναι αυτά)
-
Όπα όπα μάγκες. Μόλις είδα ότι Κίκιζας αναφέρθηκε στο Α4 120hp με τον όρο benchmark της κατηγορίας. Ψιλοασυζητητί κιόλας. Οπότε κάπου εδώ εμείς πρέπει να τα μαζεύουμε και να πάμε προς αντίλογο μεριά να μιλήσουμε για το νέο iPhone, για κάνα διάδρομο γυμναστικής, για τους φόρους κτλ. Το θέμα έκλεισε. Καλορίζικο στο φίλο δημιουργό του τόπικ.
-
Αν μπορείτε, ας μην δίνουμε τα χρήματά μας στους Γερμανούς (και εγώ γερμανικό vag οδηγώ.... ).
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Γιατί όχι μια giulietta 1.4 170 dinstictive tct με πολλά έξτρα αφού έχεις 147? ΄Η citroen ds4 1.6 200 hp με καταπληκτική σχεδίαση,μαμάτο μοτέρ και εξοπλισμό για αρκούδες με καθίσματα με μασάζΓιατί είπα να αλλάξω κατηγορία.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Γιατί όχι μια giulietta 1.4 170 dinstictive tct με πολλά έξτρα αφού έχεις 147? ΄Η citroen ds4 1.6 200 hp με καταπληκτική σχεδίαση,μαμάτο μοτέρ και εξοπλισμό για αρκούδες με καθίσματα με μασάζΗ Ds4 με τους 200 πώς σου φαίνεται?
Θα κατεβείτε και στο Α1 1,4 122hp που με έξτρα φτανει στα 30.000€ (και λόγο κύκλων μπορεί να έχει πιθανότητες επιλογης) ή θα σταματήσετε σε μικρομεσαία?
Θα προτιμούσα πάντως το καινούριο Passat απο το A4.
Δεν ξέρω δε αν ήρθε και το καινούριο Mazda 6 που τουλάχιστον απο εμφάνιση είναι απο τα όμορφα. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Όπα όπα μάγκες. Μόλις είδα ότι Κίκιζας αναφέρθηκε στο Α4 120hp με τον όρο benchmark της κατηγορίας. Ψιλοασυζητητί κιόλας. Οπότε κάπου εδώ εμείς πρέπει να τα μαζεύουμε και να πάμε προς αντίλογο μεριά να μιλήσουμε για το νέο iPhone, για κάνα διάδρομο γυμναστικής, για τους φόρους κτλ. Το θέμα έκλεισε. Καλορίζικο στο φίλο δημιουργό του τόπικ.Δεν το αποφάσισα ακόμα φίλε μου, απλά έφαγα το κόλλημα μου, ίσως επειδή ήταν το πρώτο που πήγα να δω... (Σημαντικό και αυτό). Χωρίς να το οδηγη'ησω και αυτό και κανα 2-3 ακόμα δεν θα καταλήξω.
Η 159 έχει 405 λίτρα πορτμπαγάζ..Θα μου πεις δεν θα το πάρεις γιαυτό? Ε και αυτός είναι ένας λόγος...Έστω μικρός. Άσε που δεν θέλω να το οδηγήσω και να το δω, γιατί θα κολλήσω!!
Ελπίζω πάντως μέχρι την παρέλαση να έχω καταλήξει
-
Εγω θα κοιταγα το νεο 508 (δεν έχω δει κανέναν εδω να έχει κανει test drive-ούτε εγώ έχω κάνει) και την C5 (με την υδροενεργητική). Χάνουν ίσως σε μεταπώληση και ίσως πρεστιζ στην Ελλάδα (καταλαβαίνω ότι είναι κάτι που το ζητάς), αλλά σε τίποτα άλλο από αυτά που ζητάς. Και η Alfa βεβαια είναι πειρασμός.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Γιατί όχι μια giulietta 1.4 170 dinstictive tct με πολλά έξτρα αφού έχεις 147? ΄Η citroen ds4 1.6 200 hp με καταπληκτική σχεδίαση,μαμάτο μοτέρ και εξοπλισμό για αρκούδες με καθίσματα με μασάζ
Η Ds4 με τους 200 πώς σου φαίνεται?
Θα κατεβείτε και στο Α1 1,4 122hp που με έξτρα φτανει στα 30.000€ (και λόγο κύκλων μπορεί να έχει πιθανότητες επιλογης) ή θα σταματήσετε σε μικρομεσαία?
Θα προτιμούσα πάντως το καινούριο Passat απο το A4.
Δεν ξέρω δε αν ήρθε και το καινούριο Mazda 6 που τουλάχιστον απο εμφάνιση είναι απο τα όμορφα.Βαπόρι ρε συ φίλε είναι το Πασσάτ...
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
[...]
Εαν θελεις αμεσα αυτοκινητο, το Audi που σκεφτεσαι, με τα εξτρα που λες, στα 30κ ειναι μονοδρομος.
Ειναι το πιο ολοκληρωμενο, σε ποιοτητα, χωρους, ασφαλεστατη οδικη συμπεριφορα, εμφανιση, καλη μεταπωληση.
Οτι και να λενε οτι και να γραφουνε, καποιοι οσα αυτοκινητα και να προτεινουν, αυτο ειναι το benchmark της κατηγοριας ΣΗΜΕΡΑ. Και εμενα πχ εμφανισιακα και σαν ιδεα μου αρεσε το Insignia, το θεωρουσα φοβερη επιλογη στην κατηγορια, μεχρι που το οδηγησα, το περιεργαστηκα γενικως και καταλαβα, οτι ΔΕΝ ειναι η καλυτερη δυνατη επιλογη.
Τι να κανουμε, ο καθενας, ευχεται, ελπιζει, η δικη του επιλογη/κολημμα/απωθημενο, να ηταν benchmark, αλλα καλως/κακως αυτη την στιγμη ειναι το A4.
Aν βεβαια μπορεις να περιμενεις κανενα 6μηνο, αξιζει να δεις την νεα 3αρα με τα καινουργια 1600αρια Turbo μοτερ.
Πιθανοτατα θα ειναι αυτη ο νεος 'βασιλιας' της κατηγοριας, σε ολα τα επιπεδα, εχοντας πλεον, και οδηγικο προφιλ
που να καλυπτει και τον πιο απαιτητικο, σε σχεση με το πιο mainsteram Α4.
Ολα τα υπολοιπα ειναι συμβιβασμος, σε λεφτα, ποιοτητα, χωρους, εργονομια, φινιρισμα, παλαιοτητα στην αγορα, κ.ο.κ
Οπως και να εχει, οδηγησε τα αυτοκινητα που σε ενδιαφερουν, πριν κανεις την τελικη επιλογη.
Καλη συνεχεια.Είναι το Α4 το πιο ολοκληρωμένο σε χώρους, ασφαλέστατη οδική συμπεριφορά και εμφάνιση; Πάσο.
Η λεξη 'ολοκληρωμενο', συμπεριλαμβανει ολα οσα λες, οχι φυσικα και απαραιτητως στον μεγιστο βαθμο, αλλα σε τετοιο, που τελικα να σε καλυπτει σε ολα τα επιπεδα, σε πολυ ικανοποιητικο βαθμο. Φυσικα και σε καποια στα σημεια, μπορει να χανει, (οπως πχ καλυτερα οδηγοκεντρικα χαρακτηριστικα που εχει η 159) αλλα συνολικα, κερδιζει.
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Εγω θα κοιταγα το νεο 508 (δεν έχω δει κανέναν εδω να έχει κανει test drive-ούτε εγώ έχω κάνει) και την C5 (με την υδροενεργητική). Χάνουν ίσως σε μεταπώληση και ίσως πρεστιζ στην Ελλάδα (καταλαβαίνω ότι είναι κάτι που το ζητάς), αλλά σε τίποτα άλλο από αυτά που ζητάς. Και η Alfa βεβαια είναι πειρασμός.Παραείμαι κατά των Γάλλων σε αυτό το θέμα φίλε μου
-
Ο χρήστης Dave έγραψε:
Βαπόρι ρε συ φίλε είναι το Πασσάτ...Για παλιότερο μοντέλο δεν θα το έλεγα. Δεν ξέρω για το καινούριο. Εχω την εντυπωση πως γενικά το Passat ήταν στα σπορτιβ μεσαία οικογενειακά.
Να κάνω και μια ανατρεπτική κάπως πρόταση ... μ' αρεσε, μ' αρεσει, δεν το πήρα λόγω της τιμής του και ... μήκους στο γκαραζ μου!
Το Οctavia5 Scout! -
Στο θέμα της μεταπώλησης (αν εννοείς αυτό) κανένα αυτοκίνητο δεν έχει καλή μεταπώληση μετά από 10 χρόνια που θέλεις. Αν εννοείς στο πρεστιζ, δεν μπορώ να σου αλλάξω εντύπωση (ειδικά τη στιγμή που κι εγώ δεν θα αγόραζα με τιποτα π.χ. skoda). Επαναλαμβάνω όμως και ας γίνομαι γραφικός, προτείνω να μην δίνουμε τα χρήματά μας στους Γερμανούς-πρόκειται για οικονομική εισβολή που πρέπει να την σταματήσουμε.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Βαπόρι ρε συ φίλε είναι το Πασσάτ...
Για παλιότερο μοντέλο δεν θα το έλεγα. Δεν ξέρω για το καινούριο. Εχω την εντυπωση πως γενικά το Passat ήταν στα σπορτιβ μεσαία οικογενειακά.
Να κάνω και μια ανατρεπτική κάπως πρόταση ... μ' αρεσε, μ' αρεσει, δεν το πήρα λόγω της τιμής του και ... μήκους στο γκαραζ μου!
Το Οctavia5 Scout!Φίλε ειλικρινά το λέω και χωρίς καμία δόση υπερβολής.
Αν μου δώσεις 30.000 ευρώ και μου το χαρίσεις δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνω αμάξι μου.
Και ας με πεις κόμπλα, ψώνιο ή οτιδήποτε άλλο. καλά θα κάνεις και ίσως θα έχεις δίκιο, αλλά
τι να κάνω.... -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Όπα όπα μάγκες. Μόλις είδα ότι Κίκιζας αναφέρθηκε στο Α4 120hp με τον όρο benchmark της κατηγορίας. Ψιλοασυζητητί κιόλας. Οπότε κάπου εδώ εμείς πρέπει να τα μαζεύουμε και να πάμε προς αντίλογο μεριά να μιλήσουμε για το νέο iPhone, για κάνα διάδρομο γυμναστικής, για τους φόρους κτλ. Το θέμα έκλεισε. Καλορίζικο στο φίλο δημιουργό του τόπικ.Χαιρομαι που εσυ τελικα το καταλαβες...
P.S Οσο για την εκδοση 120ιππων που αρκετοι νομιζουν οτι ειναι και λιγα (υπενθυμιζω με χρηση Turbo, οχι ατμοσφαιρικα, δηλαδη εχουμε και 23,4χλγμ ροπης... )
ειναι χαρακτηριστικο οτι σε επιδοσεις, ακομα και με τα 'λιγα αλογα' του 1.8 tfsi, δεν υπολειπεται σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Ενδεικτικα, 0-100km/h σε 10,1sec , 400αρι σε 17,3sec/131km/h , 1000m σε 31,6/167
και εκει που ειναι το μεγαλυτερο ενδιαφερον για τον τυπο-χαρακτηρα του αυτοκινητου,
στις ρεπριζ, εχουμε 80-110km/h με 3η, 4η, 5η σε 5,3 , 6,9 , 9,1
και 120-140km/h με 4η 5η 6η σε 5,6 , 6,6 , 9,2sec αντιστοιχα.http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12547
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Στο θέμα της μεταπώλησης (αν εννοείς αυτό) κανένα αυτοκίνητο δεν έχει καλή μεταπώληση μετά από 10 χρόνια που θέλεις. Αν εννοείς στο πρεστιζ, δεν μπορώ να σου αλλάξω εντύπωση (ειδικά τη στιγμή που κι εγώ δεν θα αγόραζα με τιποτα π.χ. skoda). Επαναλαμβάνω όμως και ας γίνομαι γραφικός, προτείνω να μην δίνουμε τα χρήματά μας στους Γερμανούς-πρόκειται για οικονομική εισβολή που πρέπει να την σταματήσουμε.Έχεις δίκιο φίλε, σε 10 χρόνια ποιος ζει ποιος πεθαίνει...Και αυτό λάθος το έγραψα στην αρχή ίσως εννοώ κάτι πιο προσιτό χρονικά (6-7 χρόνια). Όλα χάνουν την αξία τους και φυσικά όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παντού, αλλά για παράδειγμα apo την 159 kai το S60, θα χάσω πολύ περισσότερα απόσα θα χάσω από το Α4. καλώς ή κακώς έτσι είναι τα πράγματα. Το πρώτο είναι αμάξι που το λιώνεις θες δεν θες, γιατί σε προκαλεί να το λιώσεις κι εσυ και ο κόσμος αποφεύγει να τα αγοράζει μεταχειρισμένα, το δεύτερο προσωπικά π[ιστεύω απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό.
Δεν είναι η μεταπώήση όμως που με απασχολεί, είναι όλο το πακέτο.
Πιστεύω το πακέτο το έχει το Α4 έστω και με τα 120 άλογα (πραγματικά είναι 133 και η ροπή του είναι πολύ μικρότερη από το Α4 με τα 160).Σας χαιρετώ. Σας ευχαριστώ όλους. και σόρρυ στον φίλο αν υπήρξε ένταση και αυτά μέσα στο πρόγραμμα είναι.
-
Ο χρήστης Dave έγραψε:
Εγω θα κοιταγα το νεο 508 (δεν έχω δει κανέναν εδω να έχει κανει test drive-ούτε εγώ έχω κάνει) και την C5 (με την υδροενεργητική). Χάνουν ίσως σε μεταπώληση και ίσως πρεστιζ στην Ελλάδα (καταλαβαίνω ότι είναι κάτι που το ζητάς), αλλά σε τίποτα άλλο από αυτά που ζητάς. Και η Alfa βεβαια είναι πειρασμός.
Παραείμαι κατά των Γάλλων σε αυτό το θέμα φίλε μου
Γιατί?
Μέχρι 30K και μέχρι 1.800 cc