Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μέτρα για αποθήκευση - ακινητοποίηση ΙΧ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μέτρα για αποθήκευση - ακινητοποίηση ΙΧ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    31
    62
    741
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Καντην μετά καλύτερα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        georgep800 last edited by

        Οκ, ευχαριστώ για την βοήθεια! Ελπίζω να μην προκύψει κάποιο πρόβλημα...
        Έτσι απο περιέργεια, το πρόβλημα που ενδέχεται να δημιουργηθεί στο χειρόφρενο, ποιο είναι ακριβώς;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          drdino last edited by

          Να κολλήσει μάλλον... Για τι αμάξι μιλάμε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            georgep800 last edited by

            Για το Citroen C4...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              drdino last edited by

              Εγώ πάντως το δικό μου (307-ιδιο με το δικό σου κατά βάση) έμεινε για 3 βδομάδες με συνδεδεμένη μπαταρία και δεμένο χειρόφρενο ακίνητο. Και δεν έπαθε τπτ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                georgep800 last edited by

                Ωραία...ας ελπίσω να μην προκύψει και σε 'μένα τίποτα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  b_x last edited by

                  Να προσθέσω για τους κατόχους του group-vag ότι σε περίπτωση ακινησίας,υπάρχει μέσω vag-com μια λειτουργία που 'κλείνει' και τον εγκέφαλο και χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις μεταφοράς των οχημάτων από το εργοστάσιο Νομίζω λέγεται transport mode ή κάπως έτσι.Ουσιαστικά ελαχιστοποιεί τις καταναλώσεις ρεύματος που κάνει ο εγκέφαλος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lpat2001 last edited by

                    Ειναι πια μαλλον βεβαιο πως πολλοι διλιτροι θα καταθεσουν ( αν δεν το εχουν κανει ηδη) τις πινακιδες στο τελος του χρονου...

                    Το αυτοκινητο λοιπον θα μεινει σε γκαραζ ακινητο για ενα χρονο (υποθετω πως ανα 1 εβδομαδα θα το βαζουμε εμπρος και οι πιο θαραλλεοι θα το πανε τα βραδυα μια βολτα στο τετραγωνο) κι ευλογα προκυπτουν καποια θεματα συντηρησης του....

                    **ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ **

                    1 Ειναι καλυτερο να βγει ο πολος της μπαταριας?
                    2 Τι πιεση να εχουν τα ελαστικα?
                    3 Τι επιπτωση εχει η ακινησια στα λαδια της μηχανης?
                    4. Μετα το ετος αλλαζουμε τα λαδια ανεξαρτητως χιλιομετρων?
                    5 Η βενζινη που θα μεινει στο ντεποζιτο για ενα χρονο μηπως ειναι καλο να ειναι σ ελαχιστη ποσοτητα στο ρεζερβουαρ?
                    6 Η αντλια βενζινης αλλα και γενικα οι ελαστικες τσιμουχες κινδυνευουν να 'στεγνωσουν'?

                    Οποιος ειναι γνωστης ας μας δωσει τα 'φωτα' του......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • R
                      red_monster last edited by

                      να αδειάσεις το τεπόζιτο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        iceman_n last edited by

                        να βγει η μπαταρια τελειος
                        να ειναι τακαρισμενο και να μην πατανε κατω τα ελαστικα
                        αλλαζεις λαδια μετα το ετος
                        οσο πιο λιγη βενζινη τοσο το καλυτερο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          1 χρόνος δεν είναι τίποτα.
                          Κάνε ένα σέρβις με λάδια και αντιπηκτικό, φούλαρε βενζίνη, βάλε 45 psi στα λάστιχα και άφησέ το.

                          Καλό θα είναι να φορτίζεις τη μπαταρία γιατί αν αδειάσει θα χαλάσει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            i30mania last edited by

                            Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:

                            1 Ειναι καλυτερο να βγει ο πολος της μπαταριας?
                            2 Τι πιεση να εχουν τα ελαστικα?
                            3 Τι επιπτωση εχει η ακινησια στα λαδια της μηχανης?
                            4. Μετα το ετος αλλαζουμε τα λαδια ανεξαρτητως χιλιομετρων?
                            5 Η βενζινη που θα μεινει στο ντεποζιτο για ενα χρονο μηπως ειναι καλο να ειναι σ ελαχιστη ποσοτητα στο ρεζερβουαρ?
                            6 Η αντλια βενζινης αλλα και γενικα οι ελαστικες τσιμουχες κινδυνευουν να 'στεγνωσουν'?

                            1 Ναι.
                            2 Γυρω στα 45 psi ειναι καλα.
                            3 Καμμια.
                            4 Ναι, οπωσδηποτε.
                            5 Οχι, καλο θα ειναι να εχει 1/2 και πανω βενζινη. Η παρουσια βενζινης δε δημιουργει κανενα προβλημα ισα ισα που το 'προστατευει' κιολας.
                            6 Εξαρταται απο το αν θα το βλεπει ηλιος ή οχι. Τις ελαστικες τσιμουχες μπορεις να τις ψεκασεις προληπτικα με ενα σπρευ σιλικονης. Η αντλια βενζινης δε νομιζω οτι στεγνωνει τοσο ευκολα, ειδικα αν βρισκεται εντος του ντεποζιτου οπως συμβαινει στα περισσοτερα πλεον αυτοκινητα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kinq1 last edited by

                              Να μη το βάζεις μπρος μόνο, αλλά και να το μετακινείς που και που, αλλιώς τα ελαστικά θα χάσουν το σχήμα τους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • I
                                ipan last edited by

                                ε ναι κάνε καμια βόλτα, σιγά μην οι μπάτσοι περιμένουν εσένα στη γωνία να δουν αν έχεις πινακίδες ή όχι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  greek last edited by

                                  Επιπλέον , αν θες , 'ταπώνεις ' τους εξαερισμους για να μην μπαίνει σκόνη κλπ κλπ , καλή κουκούλα για να μην καεί το χρώμα και τα φαναρια από τον ήλιο λόγω της παραμονή στην ίδια θέση και πέρασμα με βαζελίνη ή σιλικονη στα πλαστικα μέρη σε τακτικα διαστήματα για να μην ξεραθουν.

                                  Όσο για την βενζίνη , θεωρητικά γεμιζουμε για να μην μένει άδειο και οξειδωθεί το ντεπόζιτο αλλά μέτα από ένα χρόνο μην περιμένεις να εχει την ίδια απόδοση , σίγουρα θα βαράει πειράκια.

                                  Γενικά , τακτικά να μπαίνει μπροστά , και ειδικά στα 'νεα' αυτοκίνητα , δε φτάνει αυτό αλλα θα πρέπει να βάζεις μπροστά κλιματισμό εστω και για λίγο καθώς και να δουλευεις υδραυλικό τιμόνι για λιγη ώρα , καθώς και φρένα , αμπραγιαζ κλπ. Ο λόγος για να λιπαίνονται οι τριμουχες και οι μεμβράνες ώστε να αποφύγεις τυχόν διαροές στο μέλλον.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rx8_drifter last edited by

                                    αν μπορείς να το κινείς λίγο που και πού είναι το καλύτερο 'φαρμακο'

                                    Οπως ειπώθηκε, μην ξεχάσεις να ανάβεις και το aircondition

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      bebes last edited by

                                      το ειχα σταματημενο 40 μερες.
                                      σε υπογειο και με κουκουλα για τη σκονη.

                                      Σημερα πηρα τις πινακιδες και πηγα μια βολτα (150 χιλ)

                                      Αναβε το φωτακι χειροφρενου. καποιος αισθητηρας θα κολησε γιατι μεα απο 4-5 χιλιομετρα εσβησε.
                                      Τα λαστιχα ειχαν πιεση περιπου 20 psi (απο 30). Μεχρι να παω στον λαστιχα ειχα και προβλημα τρεμουλο στο τιμονι.
                                      Χανουν και λογω διαφορας θερνοκρασίας και λογω ακινησιας.

                                      Με τη μπαταρια δεν ειχα προβλημα, πηρε με την πρωτη (ειναι τριων ετων)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nidosan last edited by

                                        Ο χρήστης i30mania έγραψε:

                                        1 Ειναι καλυτερο να βγει ο πολος της μπαταριας?
                                        2 Τι πιεση να εχουν τα ελαστικα?
                                        3 Τι επιπτωση εχει η ακινησια στα λαδια της μηχανης?
                                        4. Μετα το ετος αλλαζουμε τα λαδια ανεξαρτητως χιλιομετρων?
                                        5 Η βενζινη που θα μεινει στο ντεποζιτο για ενα χρονο μηπως ειναι καλο να ειναι σ ελαχιστη ποσοτητα στο ρεζερβουαρ?
                                        6 Η αντλια βενζινης αλλα και γενικα οι ελαστικες τσιμουχες κινδυνευουν να 'στεγνωσουν'?

                                        1 Ναι.
                                        2 Γυρω στα 45 psi ειναι καλα.
                                        3 Καμμια.
                                        4 Ναι, οπωσδηποτε.

                                        Γιατί 'οπωσδήποτε', με δεδομένη την απάντηση σου στο (3)?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • E
                                          eltassos last edited by

                                          Σκεφτομαι να γκαραζωσω ενα αυτοκινητο στο τελος του χρονου αφου καταθεσω πινακιδες.
                                          Ο χωρος ειναι κλειστος, με σταθερη θερμοκρασια (ελαφρως επικλινες υπογειο αεριζομενο-φωτιζομενο απο γκαραζοπορτα)

                                          1. Τι πρεπει να κανουμε ωστε να συντηρηθει σωστα το αμαξι κατα την περιοδο ακινησιας?
                                            (τακαρισμα ,μπαταρια, υγρα, λιπαντικα, βαλβολινες...ποια ειναι πιο απαραιτητο?)

                                          2. σε περιπτωση που αποφασισουμε να το ξανακυκλοφορησουμε τι κανουμε?...φωναζουμε μαστορα επι τοπου να το τσεκαρει
                                            να το λαδωσει και να το σενιαρει?...

                                          3. εαν το αφησω ωσ εχει (μονο μπαταρια να βγαλω δηλαδη) οταν αποφασισω η μπορω να το ξανακυκλοφορησω υπαρχει
                                            περιπτωση ζημιας με τα παληα υγρα/λαδια κλπ? (θα κανει 3-4 χιλιομετρα με τα παληα μεχρι να γινει το σερβις φυσικα
                                            και να περαστουν τα φρεσκα)

                                          σημειωση 1. στο υπογειο παρκιγκ του σπιτιου δεν υπαρχουν σοβαρα τεχνικα μεσα εκτος απο κατι οικιακα
                                          κατσαβιδια σφυρια κλπ και ενα black & decker... δεν ειναι γκαραζ με την τεχνικη ενοια-παρκιγκ ειναι.

                                          σημαιωση 2. ειμαι κουλος με τα εργαλεια, στην πραξη δεν μπορω ουτε σκουριασμενη βιδα να ξεβιδωσω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • bassstarlet
                                            bassstarlet last edited by

                                            viewtopic.php?f=6&t=5770

                                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr