-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@bebes
Όχι δεν έχω εταιρικό.οκ, ακυρο το σκεπτικο μου τοτε, μαλλον θα μπερδευτηκα
-
Τα οικονομικότερα σε βενζίνη αυτοκίνητα των τελευταίων 20 χρόνων Μέρος 2ο για τις μάρκες
Ford, Honda, Hyundaihttp://carbloggergr.blogspot.com/2011/10/20-2.html
αν ξέχασα κάποιο παρακαλώ ενημερώστε!
-
Μπάλες....
-
Ο χρήστης dsaraf έγραψε:
Τα οικονομικότερα σε βενζίνη αυτοκίνητα των τελευταίων 20 χρόνων Μέρος 2ο για τις μάρκες
Ford, Honda, Hyundaihttp://carbloggergr.blogspot.com/2011/10/20-2.html
αν ξέχασα κάποιο παρακαλώ ενημερώστε!
Δεν έβαλες το καλύτερο, πριν 20 χρόνια η Χόντα έβγαζε ένα εξαιρετικά οικονομικό μοντέλο το οποίο όμως δεν πούλησε αρκετά.
VX: Fitted with only manual transmission, the VX was very similar to the base model CX but gained improved fuel efficiency through a 92 hp 1.5 L VTEC-E engine yielding 48/55 mpg (city/hwy) [revised to 2008 EPA rating: 39/49 mpg city/hwy[3]] or 44/51 mpg (city/hwy) [revised to 2008 EPA rating: 36/46 mpg city/hwy[4]]. In Canada, it was rated by Transport Canada fuel consumption estimate: 4.7L/100km city and 4.3L/100km hwy.[5] Other features were an 8K tachometer with redline at 6K RPM, lightweight 13-inch (330 mm) aluminum alloy rims, as well as additional front & rear under-body trim additions to improve aerodynamic flow.[citation needed] To this day, the CX & VX models are lauded as one of the gasoline-powered cars that rival fuel economy of hybrids and diesels -- in the March 2010 issue of Car & Driver, it mentions its long-term test car, a 2009 VW TDI Jetta with 6-speed dual-clutch auto transmission, got worse fuel mileage (38 mpg) than their 1992 Honda Civic VX test car (which got 41 mpg) and 2000 Honda Insight hybrid (48 mpg).[6]
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_D_engine#D15Z1
D15Z1VTEC-E
Found in:
1992–1995 Honda Civic VX
1992–1995 Honda Civic VEi (European Market)
Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
Bore and Stroke : 75 × 84.5 mm (3.0 × 3.33 in)
Rod Length : 137 mm
Rod/Stroke : 1.62
Compression : 9.3:1
Power : 90 hp (67.1 kW, 91.3 ps) at 5,600 rpm (92 hp at 5,500 rpm USDM)
Torque : 98 ft·lb (13.5 kg/m, 133 Nm) at 4,800 rpm (97 ft·lb at 3,000 rpm USDM)
Valvetrain : SOHC VTEC-E (USDM- Lean Burn Federal Emissions 49 State) (3-4 valves per cylinder depending on engine speed)
VTEC Switchover : 2,500 rpm
ECU Code : P07
Fuel Control : OBD-1 MPFI -
μπες να χαζέψεις εδώ
-
Την άλλη φώτο έπρεπε να βάλεις
-
Ούτε θέλω να σκεφτώ μετά από πόσα φρεναρίσματα τα φρένα θα βράσουν...
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Την άλλη φώτο έπρεπε να βάλειςΠραγματικά, δείχνει γελοίο, αν αληθεύουν όμως τα νούμερα του τύπου, ίσως τελικά... να μην είναι και τόσο! Το παληκάρι ισχυρίζεται κατανάλωση λιγότερο από 3λτ/100 (2.98 για την ακρίβεια) κι όλα αυτά με ένα Civic DX του 92'.
Βέβαια, δείχνεις λίγο καρναβάλι , αλλά τουλάχιστον μπορείς να ισχυριστείς πως κάνεις πειράματα και μελέτες για την χαμηλή κατανάλωση!
-
Στο συγκεκριμένο πρατήριο έβαζα πέρυσι βενζίνη γιατί ήξερα ότι ήταν καθαρή...
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=99422&catid=3
Για όποιον ενδιαφέρεται, υπάρχει ένα πιο κάτω που παίρνεις τα μπεκ στο χέρι.
-
1.588 η 95αρα δω γυρω παντως... Απο τα 1.65 κλπ καλα ειναι...
-
Τα οικονομικότερα σε βενζίνη αυτοκίνητα των τελευταίων 20 χρόνων Μέρος 3ο για τις μάρκες
Kia, Lancia, Mazdahttp://carbloggergr.blogspot.com/2011/10/20-3.html
αν ξέχασα κάποιο παρακαλώ ενημερώστε!
επίσης για παλαβές βελτιώσεις και πειράμτα 'πυροβολημένων' με την οικονομία βενζίνης επικεφτείτε το
αγαπητέ leonp, σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση για το Honda Civic VEI
-
Πάμε για απεργία παλι?
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Γιατί, τι θέλουν αυτήν τη φορά ;
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πάμε για απεργία παλι?Sent from my iPad 2 using Tapatalk
ε, οσο να'ναι...
απλα τωρα δεν θα υπαρχουν ουρες γιατι δεν υπαρχουν €€€ για γέμισμα...
Γιατί, τι θέλουν αυτήν τη φορά ;
ελευθερώνουν (λενε) τις αδειες.
Στα βυτιοφορα ειχαν φτασει στις 300000€ η μια -
Άντε πάλι τα ίδια...
Μια χαρα ουρές θα υπάρχουν...πάλι χαμός θα γίνει.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Υποτίθεται οι άδειες είχαν ελευθερωθεί εδώ και 1+ χρόνο. Μαλακιες του Ρέππα.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Γιατί, τι θέλουν αυτήν τη φορά ;
ελευθερώνουν (λενε) τις αδειες.
Στα βυτιοφορα ειχαν φτασει στις 300000€ η μιαΑφού οι άχρηστοι 'μπένυδες' του τόπου μας ανακοινώνουν την απελευθέρωση από Γενάρη του '12 κι όχι από ΑΥΡΙΟ, οι κάθε λογής 'επαγγελματίες' θα πηδ@νε ΕΜΑΣ όποτε τους καπνίσει !!
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
μπες να χαζέψεις εδώΜπορεί να φαίνεται κάπως , αλλά οι μετατροπές που έκανε έχουν θεωρητική βάση.
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Στο συγκεκριμένο πρατήριο έβαζα πέρυσι βενζίνη γιατί ήξερα ότι ήταν καθαρή...http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=99422&catid=3
Για όποιον ενδιαφέρεται, υπάρχει ένα πιο κάτω που παίρνεις τα μπεκ στο χέρι.
Ποιος ξερει ποσα χρωσταει στην ΒΡ.Γιατι δεν υπαρχει αλλος λογος να μην του δινουν καυσιμα,μονο αν χρωσταει.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στο συγκεκριμένο πρατήριο έβαζα πέρυσι βενζίνη γιατί ήξερα ότι ήταν καθαρή...
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=99422&catid=3
Για όποιον ενδιαφέρεται, υπάρχει ένα πιο κάτω που παίρνεις τα μπεκ στο χέρι.
Ποιος ξερει ποσα χρωσταει στην ΒΡ.Γιατι δεν υπαρχει αλλος λογος να μην του δινουν καυσιμα,μονο αν χρωσταει.
Τελευταία φορά που είχα πάει ήταν πέρυσι τον Οκτώβρη και τότε έμαθα ότι το είχε γυρίσει σε πλυντήριο. Σε σχετική ερώτηση που του έκανα μου είχε πει για πρόβλημα ρευστότητας γιατί ζητούσαν μετρητά.
Βέβαια είχε τύχει να πάω 2-3 φορές και πιο παλιά και να μην έχει βενζίνη (τότε είχε δικαιολογηθεί ότι ήταν πρωί και θα του έφερναν βενζίνη το μεσημέρι και όντως το απόγευμα που περνούσα είχε).
Βενζίνη ώρα μηδέν!