Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 198
    • 199
    • 200
    • 201
    • 202
    • 377
    • 378
    • 200 / 378
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    7542
    70140
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      αδερφέ πολύ το ψειρίζεις...αν είναι να σου τύχει θα σου τύχει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mark last edited by

        Δεν το λέω εγώ ότι είναι το κιβώτιο, αλλά τα επίσημα συνεργεία όταν αναφέρεται ότι κάνει ένα 'κροτάλισμα'. Αν διαβάσεις το αντίστοιχο θέμα στο vwclub, που έχεις ποστάρει τελευταία, από την αρχή θα δεις. Από ότι λέει στην πρώτη σελίδα έχουν βγάλει και αναβάθμιση για το DSG για αυτό το θέμα, οπότε μάλλον αποδεικνύει πως από εκεί προέρχεται ο θόρυβος. Το δικό μου είχε κάνει κάποια αναβάθμιση για το DSG το Μάιο, αλλά για να είμαι ειλικρινής από τότε δε θυμάμαι να είχα τσεκάρει για το θόρυβο. Το αμάξι το κινούσα πραγματικά ελάχιστα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iroc last edited by

          Λοιπων εχω βαρεθει να τα λεω και να τα ξαναλεω.....τα σασμαν μας ειναι γ.τ.π! ειτε ειναι χειροκίνητα ειτε ειναι ντιεσντζι! μπορει να ειναι το δευτερο αρκετα γλυγορο αλλα απο αξιοπιστία είναι ολα χαλιά...και χωρίς να τα σκίζεις!!!!!! προσωπικά το δικο μου χειροκίνητο σε 6αρι τσι βγήκε οφφ το συγχρόνιζε δευτέρας κ 2ρα γρανάζι για να μην μιλήσω για συμπλέκτες και δισκο πλατο...απο αίσθηση είναι αρκετά πίσω μέχρι και απο το φιεστακι που ειχα το 25ετιας...και για όσους λένε οτι ο εγκέφαλος δεν βγαίνει οφφ στο ντιεςντζι σε 'καλες' εκδώσεις πτοείτε οικτρά μάλιστα! χαρακτηριστική η περίπτωση απο παιδι με γτι 6αρι που αλλαξε το εν λόγω εγκέφαλο..... άντε τώρα γιατί αρκετά beta testers εχουμε γίνει....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            professeur last edited by

            Εγώ πάντως με τρία χειροκίνητα σαζμαν VW των 100.000 χλμ το καθένα έχω να πω ότι τα VW έχουν ΜΙΑ ΧΑΡΑ σαζμαν. Μπορεί να μην έχουν την αίσθηση Χόντα αλλά κάνουν αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν. Και πιστεύω ότι το κάνουν καλά. Για το dsg δεν έχω άποψη (βασικά έχω, ότι το έχω χεσμένο αφού είναι...αυτόματο) αλλά στο χειροκίνητο πριν από την ποιότητα κατασκευής παίζει πρώτο ρόλο ο οδηγός. Αν είναι καύτης/άσχετος/κάγκουρας/γυναίκα μπορείς να πάρεις δίσκο πλατό σαζμάν στην μασχάλη σε 20.000 χλμ από ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ (ναι και Χόντα/Τογιότα) μάρκα (η μάνα μου εξαΰλωσε το δίσκο από Φιέστα του 99 σε 25.000 χλμ).

            Συνοπτικά, VAG Transmission RULES !!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iroc last edited by

              sorry αλλα τουλάχιστον εγω δεν είμαι άσχετος...και όταν κάνουν συναρμολόγηση πανό στην γερμάνια να κοιτάνε πως 'στραβο'-κουμπονουν τα πλατό τους! τουλάχιστον σε αυτό το θέμα ειναι θέμα εργοστασίου (το οποιο εκανε εκπτώσεις προφανώς) κ εμενα στο πασσατ το σασμαν ειναι υποδειγματικό για τα 130000χλμ που εχει γράψει! στα νεα φαουβε η μερα με την νύχτα τα σασμαν και οχι μονο εγω αλλα και αλλοι τόσοι έχουν θεματα ...καλα να μην πω για το σασμαν που εχουν και τα αουντι ( σε α3 του ξαδερφου μου).....οτι λέω το λέω εκ πείρας...
              και εγω ποτε δεν ημουν υπερ των ντιεςντζι..αλλα ειναι σωστό τόσος κοσμος να πέφτει θύμα!?
              και είναι μεγάλη ξεφτίλα για την φαουβε πιστεψε με να λες οτι αντί απο την μια γενιά ενα θέμα να γίνετε καλύτερο πχ όπως οι κινητήρες τσι! και να βλεπεις απ τιν αλλη τα σασμαν να πηγαίνουν πίσω γενιες! ολοι ξεχασαμε την οδηγεια στα 5αρια για αλλαγη συγχρωνιζε 2ρας ....στο 6αρι που γινοντε τα ιδια τουμπεκι ψιλοκομενο! καλα για τα τουρμπακια των πολο τσι!? η οδηγια για την αλλαγή που ειναι!? αι σιχτιρια απο τιν στιγμη που πληρωνουμε εχουμε κ απετισεις!τερμα ο μπετα τεστερ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Το δικό μου 6αρι πάντως είναι αρκετά καλό και οσο πιο πολύ στροφάρω , τόσο πιο ωραία κουμπώνει

                Φυσικά δεν είναι τέλειο, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν έχω παράπονο

                Ο δίσκος από την άλλη είναι αρκετά ευαίσθητος και με ψιλο ζόρια έφτασε τα χλμ που έφτασε

                Sent from my LG-P500

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Θαρρώ πως όλα τα VAG με ροπή μέχρι 25 κιλάκια, φοράνε το ίδιο ξηρό 7αρι DSG.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    professeur last edited by

                    Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                    Θαρρώ πως όλα τα VAG με ροπή μέχρι 25 κιλάκια, φοράνε το ίδιο ξηρό 7αρι DSG.

                    Mετά τα 25kg φοράνε την έκδοση από τιτάνιο

                    Θα σου πω με σιγουριά όταν διαλυθεί το δικό μου και θα το δω ανοιγμένο πάνω σε κάνα πάγκο!

                    Δεν πρόκειται να το δεις αυτό. Η VW/Audi Κλπ δεν επισκευάζει. Αλλάζει (με ρεκτιφιαρισμένο κατά πάσα πιθανότητα αλλά αλλάζει). Και δεν μπορώ να φανταστώ μη μηχανικό της Kosmocar (τουλάχιστον) που να μπορεί να επισκευάσει dsg.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Εγώ από την άλλη δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν υπάρχουν. Σιγά το ακατόρθωτο που θα είναι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Hμιάσχετο
                        Ξέραμε τα εξάρια, τα επτάρια, τα οκτάρια, δείτε και αυτό

                        Η Χιουντάι σχεδιάζει 10άρι σαζμάν για το 2014.

                        http://green.autoblog.com/2011/10/01/hyundai-working-on-fuel-saving-10-speed-automatic/#aol-comments

                        από Professeur » 01/10/11 21:52

                        dstou έγραψε:
                        Εγώ από την άλλη δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν υπάρχουν. Σιγά το ακατόρθωτο που θα είναι.
                        Ρώτα ταξιτζή με αυτόματο και θα σου πει τι μπορούν να (μην) κάνουν οι Έλληνες μηχανικοί ακόμα και αυτοί οι 'εξειδικευμένοι', σε αυτόματα

                        Ξέρω ήδη από το 2009 έλληνα μηχανικό, πρώην πρωτοπαλίκαρο συνεργείου σε μεγαλοαντιπρόσωπο Λαικών, και νυν ιδιοκτήτη δικού του συνεργείου, που είχε ήδη αρχίσει από τότε να σκαλίζει τα διαβόητα DSG. Υποθέτω τώρα θα τα σερβίρει πλήρως, αν και έχω να τον δω από τότε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          c-l-a-b last edited by

                          νομιζω οτι υπαρχει κ αλλο 10ρι κιβωτιο,απο την λεξους αν δεν κανω λαθος.κ ηδη η μπεμπα εχει 8ρι.το κακο που ειναι σε αυτο?κ τα cvt υποτιθεται οτι εχουν θεωρητικα απειρες σχεσεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            νομιζω οτι υπαρχει κ αλλο 10ρι κιβωτιο,απο την λεξους αν δεν κανω λαθος.κ ηδη η μπεμπα εχει 8ρι.το κακο που ειναι σε αυτο?κ τα cvt υποτιθεται οτι εχουν θεωρητικα απειρες σχεσεις.

                            Όχι δεκάρι, η Λέξους έβγαλε πρώτη οκτάρι πριν από χρόνια, και επίσης χρησιμοποιεί αβέρτα ΣΒΤ σε διάφορα μοντέλα, όπως και άλλοι ιάπωνες, αλλά δεν αντέχουν πολλή ροπή γι' αυτό παίζουν σε μικρά, μεσαία και υβρίδια.
                            Η Μερσεντές τώρα έβγαλε ουμπεραλίστικη βαρύγδουπη ανακοίνωση πριν λίγους μήνες που έλεγε ότι ο μέσος οδηγός μπορεί να χειριστεί μέχρι και ...9άρι αυτόματο γιατί μετά χάνει το λογαριασμό . Υπονοεί βασικά ότι το μέσο βόιδι τις οκτώ και τις εννέα σχέσεις τις έχει στο τσεπάκι του.
                            Η Κράισλερ έχει από καιρό διπλαρώσει την Τσεντέφ και σχεδιάζουν 9άρι για προσθιοκίνητα.
                            Για δεκάρι όμως απ' ότι φαίνεται θα είναι πρωτιά των Κορεατών.

                            Για εντεκάρι τώρα κανένας?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              http://motori.corriere.it/varie/11_sett ... 8017.shtml

                              Άφωνος με Την πχιοτητα της γιουνται ο Martin Winterkorn

                              Άντε σειρά έχει το σιροκο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Ο χρήστης dstou έγραψε:

                                νομιζω οτι υπαρχει κ αλλο 10ρι κιβωτιο,απο την λεξους αν δεν κανω λαθος.κ ηδη η μπεμπα εχει 8ρι.το κακο που ειναι σε αυτο?κ τα cvt υποτιθεται οτι εχουν θεωρητικα απειρες σχεσεις.

                                Όχι δεκάρι, η Λέξους έβγαλε πρώτη οκτάρι πριν από χρόνια, και επίσης χρησιμοποιεί αβέρτα ΣΒΤ σε διάφορα μοντέλα, όπως και άλλοι ιάπωνες, αλλά δεν αντέχουν πολλή ροπή γι' αυτό παίζουν σε μικρά, μεσαία και υβρίδια.
                                Η Μερσεντές τώρα έβγαλε ουμπεραλίστικη βαρύγδουπη ανακοίνωση πριν λίγους μήνες που έλεγε ότι ο μέσος οδηγός μπορεί να χειριστεί μέχρι και ...9άρι αυτόματο γιατί μετά χάνει το λογαριασμό . Υπονοεί βασικά ότι το μέσο βόιδι τις οκτώ και τις εννέα σχέσεις τις έχει στο τσεπάκι του.
                                Η Κράισλερ έχει από καιρό διπλαρώσει την Τσεντέφ και σχεδιάζουν 9άρι για προσθιοκίνητα.
                                Για δεκάρι όμως απ' ότι φαίνεται θα είναι πρωτιά των Κορεατών.

                                Για εντεκάρι τώρα κανένας?

                                Ρε γαμώτο για φορτηγατζίδες θα μας εκπαιδεύσουν
                                Σε λίγο θα βάλουν και μισές

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Γελάτε, αλλά σε λίγο καιρό θα λένε μερικοί : 'εκεί που πήγαινα με ένατη, έκανα ένα κατέβασμα σε έκτη για να προσπεράσω'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestisren last edited by

                                    Εγώ δεν γελάω αλλα αυτο το πράγμα κοντεύει να καταντήσει γελοίο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rx8_drifter last edited by

                                      αν θέλουν οι διαχειριστές ας μας εξηγήσουν γιατί το ποστ με βίντεο με τις αντιδράσεις του υπεύθυνου της VW το φαγε η μαργμάγκα

                                      **Γιατί όταν γίνεται το θέμα άνω-κάτω, κάποιες δημοσιεύσεις τις τρώει κατά λάθος η μαργμάγκα. Ξαναβάλτο.[mod] **
                                      Αστο, ξαναγύρισε στο παρόν θέμα http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2337060#p2337060 Συγνώμη [Mod]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        octavia699 last edited by

                                        Τέρμα άσχετο με τα παραπάνω άλλα γιατί δεν εισάγεται το Phaeton;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Εισηγόταν η πρώτη γενιά, το πήραν κάποιοι διευθυντές της αντιπροσωπείας, μπορεί και ο ιδιοκτήτης της. Ολοκλήρωσε λοιπόν τον κύκλο πωλήσεών του και αυτό ήταν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            octavia699 last edited by

                                            Αν κάποιος το θέλει δεν μπορεί να το παραγγείλει;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 200 / 378
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr