-
Καλησπερα συμφορουμιτες! Ειμαι ενας 18χρονος φοιτητης που οδηγει ενα Renault Megane I F/L Cabrio 1.4 16V (σαν αυτο: http://2.bp.blogspot.com/_pydWmRwR1cU/S ... io_020.jpg χωρις τα καγουροφαναρα ). Οδηγω εδω και 3 μηνες και σκεφτομαι τον Ιανουαριο να παω για αγορα καινουργιου. 'Την ψαχνω' εδω και καιρο και εχω καταληξει στο Ibiza FR και στο 207 rallye. Το πρωτο θα το δοκιμασω σε μια εβδομαδα (Test Drive απο τον Κατακη στην Σαλονικα) και ειμαι πολυ θετικος απο αυτα που εχω διαβασει (η καταναλωση λαδιου που θα μου πειτε ως προβλημα παρατηριεται σε αυτοκινητα που στρωνονται λαθος ). Απο την αλλη το 207 με τον Euro 6, τα 156 αλογα και το 6-ταχυτο manual, μου θυμιζει πιο πολυ GTi αυτοκινητο... Η χρηση δεν θα ειναι για τοσο μεσα στην πολυ και στην κινηση ωστε να εχω προτεραιοτητα το αυτοματο mode του DSG και, παραλληλα, μπαινω σε σκεψεις απο το κατα ποσο θα καλυπτει την οδηγικη ευχαριστηση το DSG σε σχεση με το χειροκινητο... Βαζω οριο τα 18500 και τα 160hp... (...θα το ηθελα πολυ το RC αλλα ξεφευγει σε ιπποδυναμη). Η καταναλωση ειναι ενα ζητημα, οι χωροι οχι τοσο γιατι εχω μπει και στα δυο και για ατομα του υψους μου (1,89) ενιωσα ανετα και το tuning δεν ειναι προταιρεοτητα... αν το σηκωνει το μελλοντικο μοτερ μου, ευπροσδεκτο! Περιμενω απαντησεις! Και ριξτε και καμια ψηφο στον ντορβα για να εχουμε ενα συγκεντρωτικο αποτελεσμα
Υ.Γ. Το οτι ειμαι VAGοφιλος δεν μου δημιουργει κομπλεξ εναντι των υπολοιπων εταιρειων...
-
Καλησπερα συμφορουμιτες! Ειμαι ενας 18χρονος φοιτητης που οδηγει ενα Renault Megane I F/L Cabrio 1.4 16V (σαν αυτο: http://2.bp.blogspot.com/_pydWmRwR1cU/S ... io_020.jpg χωρις τα καγουροφαναρα ). Οδηγω εδω και 3 μηνες και σκεφτομαι τον Ιανουαριο να παω για αγορα καινουργιου. 'Την ψαχνω' εδω και καιρο και εχω καταληξει στο Ibiza FR και στο 207 rallye. Το πρωτο θα το δοκιμασω σε μια εβδομαδα (Test Drive απο τον Κατακη στην Σαλονικα) και ειμαι πολυ θετικος απο αυτα που εχω διαβασει (η καταναλωση λαδιου που θα μου πειτε ως προβλημα παρατηριεται σε αυτοκινητα που στρωνονται λαθος ). Απο την αλλη το 207 με τον Euro 6, τα 156 αλογα και το 6-ταχυτο manual, μου θυμιζει πιο πολυ GTi αυτοκινητο... Η χρηση δεν θα ειναι για τοσο μεσα στην πολυ και στην κινηση ωστε να εχω προτεραιοτητα το αυτοματο mode του DSG και, παραλληλα, μπαινω σε σκεψεις απο το κατα ποσο θα καλυπτει την οδηγικη ευχαριστηση το DSG σε σχεση με το χειροκινητο... Βαζω οριο τα 18500 και τα 160hp... (...θα το ηθελα πολυ το RC αλλα ξεφευγει σε ιπποδυναμη). Η καταναλωση ειναι ενα ζητημα, οι χωροι οχι τοσο γιατι εχω μπει και στα δυο και για ατομα του υψους μου (1,89) ενιωσα ανετα και το tuning δεν ειναι προταιρεοτητα... αν το σηκωνει το μελλοντικο μοτερ μου, ευπροσδεκτο! Περιμενω απαντησεις! Και ριξτε και καμια ψηφο στον ντορβα για να εχουμε ενα συγκεντρωτικο αποτελεσμα
Υ.Γ. Το οτι ειμαι VAGοφιλος δεν μου δημιουργει κομπλεξ εναντι των υπολοιπων εταιρειων...
-
Καλησπερα συμφορουμιτες! Ειμαι ενας 18χρονος φοιτητης που οδηγει ενα Renault Megane I F/L Cabrio 1.4 16V (σαν αυτο: http://2.bp.blogspot.com/_pydWmRwR1cU/S ... io_020.jpg χωρις τα καγουροφαναρα ). Οδηγω εδω και 3 μηνες και σκεφτομαι τον Ιανουαριο να παω για αγορα καινουργιου. 'Την ψαχνω' εδω και καιρο και εχω καταληξει στο Ibiza FR και στο 207 rallye. Το πρωτο θα το δοκιμασω σε μια εβδομαδα (Test Drive απο τον Κατακη στην Σαλονικα) και ειμαι πολυ θετικος απο αυτα που εχω διαβασει (η καταναλωση λαδιου που θα μου πειτε ως προβλημα παρατηριεται σε αυτοκινητα που στρωνονται λαθος ). Απο την αλλη το 207 με τον Euro 6, τα 156 αλογα και το 6-ταχυτο manual, μου θυμιζει πιο πολυ GTi αυτοκινητο... Η χρηση δεν θα ειναι για τοσο μεσα στην πολυ και στην κινηση ωστε να εχω προτεραιοτητα το αυτοματο mode του DSG και, παραλληλα, μπαινω σε σκεψεις απο το κατα ποσο θα καλυπτει την οδηγικη ευχαριστηση το DSG σε σχεση με το χειροκινητο... Βαζω οριο τα 18500 και τα 160hp... (...θα το ηθελα πολυ το RC αλλα ξεφευγει σε ιπποδυναμη). Η καταναλωση ειναι ενα ζητημα, οι χωροι οχι τοσο γιατι εχω μπει και στα δυο και για ατομα του υψους μου (1,89) ενιωσα ανετα και το tuning δεν ειναι προταιρεοτητα... αν το σηκωνει το μελλοντικο μοτερ μου, ευπροσδεκτο! Περιμενω απαντησεις! Και ριξτε και καμια ψηφο στον ντορβα για να εχουμε ενα συγκεντρωτικο αποτελεσμα
Υ.Γ. Το οτι ειμαι VAGοφιλος δεν μου δημιουργει κομπλεξ εναντι των υπολοιπων εταιρειων...
-
Και τα 2 πολύ καλές επιλογές Μάλλον θα προτιμούσα οριακά το 207 εξαιτίας εσωτερικού,αλλά και αίσθηση ευρυχωρίας που έχει μπροστά.Επίσης έχει και 5ετή εγγύηση το πεζό και προτιμώ το καλό πλέον χειροκίνητο 6άρι των γαλλων σε μια κατηγορία gt.Αν μπορείς να περιμένεις λίγο,ίσως προλάβεις και το νέο fiesta st ecoboost
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Και τα 2 πολύ καλές επιλογές Μάλλον θα προτιμούσα οριακά το 207 εξαιτίας εσωτερικού,αλλά και αίσθηση ευρυχωρίας που έχει μπροστά.Επίσης έχει και 5ετή εγγύηση το πεζό και προτιμώ το καλό πλέον χειροκίνητο 6άρι των γαλλων σε μια κατηγορία gt.Αν μπορείς να περιμένεις λίγο,ίσως προλάβεις και το νέο fiesta st ecoboostΑκουσα και διαβασα για το Rallye οτι ειναι απλα σβελτο και οχι 'σπορ'... Γι'αυτο το σκεφτομαι τοσο... Επισης το service της Lion Hellas δεν ξερω, απο αυτα που εχω διαβασει παντα, αν με κανει σιγουρο για μια τυχον επιλογη του 207... Το Fiestακι το ειδα σε spy photos και μου αρεσε αλλα ξεγευγει σε αλογατα και ετσι οπως το παει η Ford θα το βγαλει στην Εκθεση της Γενευης του '12!
-
Εγώ πάντως έπειτα από 2,5 χρόνια συμβίωσης με DSG 7άρι, δε μπορώ να πω με τίποτα το καθιερωμένο 'άμα οδηγήσεις DSG δε θα θες να ξαναπάς ποτέ σε χειροκίνητο'. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο ότι δεν οδηγούσα αποκλειστικά και μόνο αυτό, αλλά είχα παράλληλα επαφή με χειροκίνητο. Πάντως, για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον, το χειροκίνητο μου φαίνεται πιο 'άμεσο'. Μάλλον θα προτιμούσα αυτό που θα μπορούσα να πάρω χειροκίνητο, και ας είναι πιο γρήγορο σα κιβώτιο το DSG. Ειδικά για πιο 'σπορ' χρήση.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Εγώ πάντως έπειτα από 2,5 χρόνια συμβίωσης με DSG 7άρι, δε μπορώ να πω με τίποτα το καθιερωμένο 'άμα οδηγήσεις DSG δε θα θες να ξαναπάς ποτέ σε χειροκίνητο'. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο ότι δεν οδηγούσα αποκλειστικά και μόνο αυτό, αλλά είχα παράλληλα επαφή με χειροκίνητο. Πάντως, για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον, το χειροκίνητο μου φαίνεται πιο 'άμεσο'. Μάλλον θα προτιμούσα αυτό που θα μπορούσα να πάρω χειροκίνητο, και ας είναι πιο γρήγορο σα κιβώτιο το DSG. Ειδικά για πιο 'σπορ' χρήση.Δηλαδη σε μια στροφοδιαδρομη που το 'δινεις' λιγο παραπανω, δεν σου προσδιδει την ευχαριστηση του χειροκινητου το dsg, ε? (Ξερεις... αυτο το αποτομο κοψιμο κατεβαζοντας ταχυτητα, το παιξιμο με τον συμπλεκτη κ.ο.κ....)
-
Όχι. Και για να πω και μερικά παραδείγματα. Με το χειροκίνητο μπορείς να πας χαλαρά και όποτε θες να ανεβάσεις ρυθμό. Στο DSG άμα έχεις το D, πάει πολύ χαλαρά, αλλάζει σχέσεις πολύ χαμηλά, πάει από στάση όσο καλύτερα γίνεται, αλλά άμα χρειαστείς δύναμη πρέπει να κάνεις kick down. Μέχρι να γίνει αυτό και να κατεβάσει χάνεις λίγο χρόνο, και εκεί είναι η αμεσότητα που λέμε που για μένα στο manual είναι ανώτερη. Από την άλλη στο S κρατιούνται οι στροφές πιο ψηλά και δειχνει να είναι καλύτερο, αλλά μου τη δίνει που ακόμα και αν δεν πατάς πολύ το γκάζι αλλάζει στις 3,5-4 χιλιάδες στροφές, και όταν κινείσαι απλά είναι λίγο άσχημο(θόρυβος, κατανάλωση κλπ). Επίσης σε δοκιμές με άλλα αντίστοιχα αυτοκίνητα, εν κινήσει μέχρι να κάνει kick down υστερεί. Είχα δοκιμάσει με golf gt και ενώ από στάση του έφευγα λίγο, εν κινήσει μου έκανε μια διαφορά γιατί ακριβώς μέχρι να κατεβάσει στη σωστή σχέση αργούσε. Επίσης με 5άρι καλοανοιγμένο φίλου μου, δε μπορούσαμε εύκολα να δούμε σημαντικές διαφορές για τον ίδιο λόγο. Γενικά το βαρέθηκα.
-
Ο χρήστης ApostolosVW έγραψε:
Και τα 2 πολύ καλές επιλογές Μάλλον θα προτιμούσα οριακά το 207 εξαιτίας εσωτερικού,αλλά και αίσθηση ευρυχωρίας που έχει μπροστά.Επίσης έχει και 5ετή εγγύηση το πεζό και προτιμώ το καλό πλέον χειροκίνητο 6άρι των γαλλων σε μια κατηγορία gt.Αν μπορείς να περιμένεις λίγο,ίσως προλάβεις και το νέο fiesta st ecoboost
Ακουσα και διαβασα για το Rallye οτι ειναι απλα σβελτο και οχι 'σπορ'... Γι'αυτο το σκεφτομαι τοσο... Επισης το service της Lion Hellas δεν ξερω, απο αυτα που εχω διαβασει παντα, αν με κανει σιγουρο για μια τυχον επιλογη του 207... Το Fiestακι το ειδα σε spy photos και μου αρεσε αλλα ξεγευγει σε αλογατα και ετσι οπως το παει η Ford θα το βγαλει στην Εκθεση της Γενευης του '12!
Κοίτα, κι εγώ έχω ακούσει τις άπειρες ιστορίες τρόμου (και για πολλές είμαι σίγουρος ότι ήταν αληθινές), αλλά εγώ επί 7 χρόνια δεν είχα κανένα πρόβλημα (αντιθέτως)
-
Οδήγησε και τα δύο και αποφάσισε ποιο σου ταιριάζει περισσότερο.
Εγώ όπως έχω ξαναπεί και παλιότερα, αν είχε βγει το IBIZA FR (5θυρο) το 2009, που πήρα το 207 θα είχα προτιμήσει το IBIZA και δεν θα είχα πάει καθόλου στην Peugeot.
Άλλωστε τον ίδιο μήνα αποκτήσαμε και το 207 και ένα Cordoba. -
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Όχι. Και για να πω και μερικά παραδείγματα. Με το χειροκίνητο μπορείς να πας χαλαρά και όποτε θες να ανεβάσεις ρυθμό. Στο DSG άμα έχεις το D, πάει πολύ χαλαρά, αλλάζει σχέσεις πολύ χαμηλά, πάει από στάση όσο καλύτερα γίνεται, αλλά άμα χρειαστείς δύναμη πρέπει να κάνεις kick down. Μέχρι να γίνει αυτό και να κατεβάσει χάνεις λίγο χρόνο, και εκεί είναι η αμεσότητα που λέμε που για μένα στο manual είναι ανώτερη. Από την άλλη στο S κρατιούνται οι στροφές πιο ψηλά και δειχνει να είναι καλύτερο, αλλά μου τη δίνει που ακόμα και αν δεν πατάς πολύ το γκάζι αλλάζει στις 3,5-4 χιλιάδες στροφές, και όταν κινείσαι απλά είναι λίγο άσχημο(θόρυβος, κατανάλωση κλπ). Επίσης σε δοκιμές με άλλα αντίστοιχα αυτοκίνητα, εν κινήσει μέχρι να κάνει kick down υστερεί. Είχα δοκιμάσει με golf gt και ενώ από στάση του έφευγα λίγο, εν κινήσει μου έκανε μια διαφορά γιατί ακριβώς μέχρι να κατεβάσει στη σωστή σχέση αργούσε. Επίσης με 5άρι καλοανοιγμένο φίλου μου, δε μπορούσαμε εύκολα να δούμε σημαντικές διαφορές για τον ίδιο λόγο. Γενικά το βαρέθηκα.Αρα οι σκεψεις μου επιβεβαιωνονται... Το Σαββατο που θα παω για το TD θα εχω πληρη εικονα αν και προβλεπω να επικυρωνω τα λεγομενα σου...
Και τα 2 πολύ καλές επιλογές Μάλλον θα προτιμούσα οριακά το 207 εξαιτίας εσωτερικού,αλλά και αίσθηση ευρυχωρίας που έχει μπροστά.Επίσης έχει και 5ετή εγγύηση το πεζό και προτιμώ το καλό πλέον χειροκίνητο 6άρι των γαλλων σε μια κατηγορία gt.Αν μπορείς να περιμένεις λίγο,ίσως προλάβεις και το νέο fiesta st ecoboost
Ακουσα και διαβασα για το Rallye οτι ειναι απλα σβελτο και οχι 'σπορ'... Γι'αυτο το σκεφτομαι τοσο... Επισης το service της Lion Hellas δεν ξερω, απο αυτα που εχω διαβασει παντα, αν με κανει σιγουρο για μια τυχον επιλογη του 207... Το Fiestακι το ειδα σε spy photos και μου αρεσε αλλα ξεγευγει σε αλογατα και ετσι οπως το παει η Ford θα το βγαλει στην Εκθεση της Γενευης του '12!
Κοίτα, κι εγώ έχω ακούσει τις άπειρες ιστορίες τρόμου (και για πολλές είμαι σίγουρος ότι ήταν αληθινές), αλλά εγώ επί 7 χρόνια δεν είχα κανένα πρόβλημα (αντιθέτως)
Χαιρομαι! Εχω ακουσει και καλα λογια απο κατοχους Peugeot για το aftersales της Lion... Αλλα μεταξυ μας, ποσο χαλια να ναι πια?
Οδήγησε και τα δύο και αποφάσισε ποιο σου ταιριάζει περισσότερο.
Εγώ όπως έχω ξαναπεί και παλιότερα, αν είχε βγει το IBIZA FR (5θυρο) το 2009, που πήρα το 207 θα είχα προτιμήσει το IBIZA και δεν θα είχα πάει καθόλου στην Peugeot.
Άλλωστε τον ίδιο μήνα αποκτήσαμε και το 207 και ένα Cordoba.Νικο, το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα παρω γουρουνι στο σακι! Πρεπει να προγραμματισω ραντεβου στην Peugeot για να δω, αν εχουν, το F/L του Rallye....
-
Ο χρήστης ApostolosVW έγραψε:
Κοίτα, κι εγώ έχω ακούσει τις άπειρες ιστορίες τρόμου (και για πολλές είμαι σίγουρος ότι ήταν αληθινές), αλλά εγώ επί 7 χρόνια δεν είχα κανένα πρόβλημα (αντιθέτως)
Χαιρομαι! Εχω ακουσει και καλα λογια απο κατοχους Peugeot για το aftersales της Lion... Αλλα μεταξυ μας, ποσο χαλια να ναι πια?
Αυτό είχα πει μετά την εμπειρία με τη VW, αλλά η Citroen απέδειξε ότι πάντα υπάρχουν χειρότερα... Στο ξαναλέω, έχω ακούσει πολύ βάσιμες ιστορίες τρόμου για τη Lion, αλλά εγώ δεν έχω κανένα παράπονο. Και οι τιμές τους λογικότατες. Μετά από 160-170 χιλιάδες χλμ (τώρα έχω 206.000χλμ ) όμως μου κάνανε 2-3 λαδιές και τους έκοψα.
Α, αυτό που είπες για τα άλογα μην το σκέφτεσαι έτσι. Αν έχεις τα πολλά άλογα, εσύ επιλέγεις πόσο θα το πατήσεις και πόσα θα χρησιμοποιήσεις. Έχω βρεθεί επιβάτης σε cinquecento να τρέχει με απίστευτες ταχύτητες εντός πόλης και έκανα προσευχές σε 35 θεούς να βγω ζωντανός! Όλα είναι θέμα οδηγού.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Κοίτα, κι εγώ έχω ακούσει τις άπειρες ιστορίες τρόμου (και για πολλές είμαι σίγουρος ότι ήταν αληθινές), αλλά εγώ επί 7 χρόνια δεν είχα κανένα πρόβλημα (αντιθέτως)
Χαιρομαι! Εχω ακουσει και καλα λογια απο κατοχους Peugeot για το aftersales της Lion... Αλλα μεταξυ μας, ποσο χαλια να ναι πια?
Αυτό είχα πει μετά την εμπειρία με τη VW, αλλά η Citroen απέδειξε ότι πάντα υπάρχουν χειρότερα... Στο ξαναλέω, έχω ακούσει πολύ βάσιμες ιστορίες τρόμου για τη Lion, αλλά εγώ δεν έχω κανένα παράπονο. Και οι τιμές τους λογικότατες. Μετά από 160-170 χιλιάδες χλμ (τώρα έχω 206.000χλμ ) όμως μου κάνανε 2-3 λαδιές και τους έκοψα.
Α, αυτό που είπες για τα άλογα μην το σκέφτεσαι έτσι. Αν έχεις τα πολλά άλογα, εσύ επιλέγεις πόσο θα το πατήσεις και πόσα θα χρησιμοποιήσεις. Έχω βρεθεί επιβάτης σε cinquecento να τρέχει με απίστευτες ταχύτητες εντός πόλης και έκανα προσευχές σε 35 θεούς να βγω ζωντανός! Όλα είναι θέμα οδηγού.
Διαβασα πριν απο κανα μηνα την ιστορια σου με τον 'ζωγραφο' και πραγματικα θυμωσα κι εγω! Προσπαθω να βρω λογους για να επιλεξω το Rallye εναντι του FR... εκτος απο το κιβωτιο που μπαινει στα (+) του Rallye....
-
Δυσκολη επιλογη...Ψηφισα FR μονο και μονο γιατι το 207 πλεον παλιωσε, ηδη βγηκαν τα πρωτα σκιτσα του 208, το οποιο
φημολογειται οτι δοκιμαζεται ηδη, με βαρυ καμουφλαζ.
Αν τωρα αυτο δεν σου λεει τιποτα, δηλαδη εφοσον δεν σε νοιαζει που σε εναν χρονο περιπου θα αντικατασταθει, τοτε ειναι θεμα γουστου-προτιμησης, καθαρα δικο σου.
Αν σου αρεσουν τα χειροκινητα σε γρηγορη οδηγηση, το νεο 6αρι κιβωτιο που φοραει πλεον το 207 Rallye ειναι το ΜΟΝΟ πραγμα που του ελειπε. (μιας και ειχε ενα μαλλον μετριο σε αισθηση 5αρι, μεχρι προσφατα, συμφωνα με τις αποψεις των περισσοτερων δοκιμαστων) Κατα τα αλλα ειναι ενα εξαιρετικο σπορτιφ μικρομεσαιο GT αυτοκινητο.
Αν απο την αλλη, κινεισαι αρκετα στην πολη, και χαλιεσαι με το χειροκινητο, αλλα κυριως νιωθεις οτι οι συχνες αλλαγες ταχυτητων ειναι περισσοτερο βαρος, παρα ευχαριστηση για εσενα, τοτε, το FR ειναι μονοδρομος.
Βασικα ψαξε να βρεις test drive, να τα οδηγησεις και τα δυο. Ο καθενας απο εμας, θα σου λεει το μακρυ και το κοντο του.
Το θεμα ειναι ΕΣΥ, ποιο στυλ προτιμας περισσοτερο, συμφωνα με τα παραπανω που ανεφερα, περα απο το θεμα της εμφανισης, το οποιο ειναι ειναι καθαρα υποκειμενικο.
Ελπιζω να βοηθησα. -
Ο χρήστης ApostolosVW έγραψε:
ως προβλημα παρατηριεται σε αυτοκινητα που στρωνονται λαθος ). Απο την )λίγο το επηρεάζει το στρώσιμο...
-
@mark
το dsg εχει κ χειροκίνητη λειτουργία, αν δεν θες την αυτόματη d ή s -
Το ξέρω, αλλά ούτε εκεί μ'άρεσε πολύ. Ειδικά ήταν λίγο περίεργο στην εναλλαγή πρώτης και 2ας. Εκεί μου έδινε την εντύπωση πως όταν πήγαινα χαλαρά δεν ανέβαζε αν δεν περνούσες κάποιο όριο στροφών, και δε μ'άρεσε. Σίγουρα έδειχνε πιο σβέλτο σε αυτή τη λειτουργία, αλλά από ένα σημείο και μετά βαριέσαι. Λες έχω αυτόματο και το αλλάζω έτσι; Άσε που στο λεβιέ έχουν βάλει ανάποδα τους διακόπτες. Μπροστά ανεβάζει και κάτω κατεβάζει αν θυμάμαι καλά, ενώ θα βόλευε πολύ περισσότερο το αντίθετο. Είχε και στο τιμόνι χειριστήρια, αλλά ποτέ δεν τα συνήθισα. Επίσης δεν κάνω λάθος, όταν είχες μεγάλη σχέση και ήθελες να κατεβάσεις σε αρκετά μικρότερη, κατέβαζε διαδοχικά, και αυτό πάλι μου φαινόταν χαζό. Δεν ξέρω, γενικά δεν το συμπάθησα ιδιαίτερα αυτό το κιβώτιο. Έχω ακούσει βέβαια άλλους να λένε πως το 6άρι είναι αρκετά καλύτερο και με γρηγορότερες αλλαγές. Τουλάχιστον να μου έλεγε κανείς πως είναι έτσι (γιατί όλα αυτά είναι λεπτομέρειες σε σχέση με τη συνολική εμπειρία του αυτοκινήτου που ήταν αρκετά καλή) και θα παραμείνει για όσο έχεις το αμάξι, να πω οκ. Αλλά αν στο μέλλον χρειαστεί να πληρώσεις 2000+€ αν είσαι εκτός εγγύησης για να το έχεις έτσι, μου φαίνονται τραγικά πολλά.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δυσκολη επιλογη...Ψηφισα FR μονο και μονο γιατι το 207 πλεον παλιωσε, ηδη βγηκαν τα πρωτα σκιτσα του 208, το οποιο
φημολογειται οτι δοκιμαζεται ηδη, με βαρυ καμουφλαζ.
Αν τωρα αυτο δεν σου λεει τιποτα, δηλαδη εφοσον δεν σε νοιαζει που σε εναν χρονο περιπου θα αντικατασταθει, τοτε ειναι θεμα γουστου-προτιμησης, καθαρα δικο σου.
Αν σου αρεσουν τα χειροκινητα σε γρηγορη οδηγηση, το νεο 6αρι κιβωτιο που φοραει πλεον το 207 Rallye ειναι το ΜΟΝΟ πραγμα που του ελειπε. (μιας και ειχε ενα μαλλον μετριο σε αισθηση 5αρι, μεχρι προσφατα, συμφωνα με τις αποψεις των περισσοτερων δοκιμαστων) Κατα τα αλλα ειναι ενα εξαιρετικο σπορτιφ μικρομεσαιο GT αυτοκινητο.
Αν απο την αλλη, κινεισαι αρκετα στην πολη, και χαλιεσαι με το χειροκινητο, αλλα κυριως νιωθεις οτι οι συχνες αλλαγες ταχυτητων ειναι περισσοτερο βαρος, παρα ευχαριστηση για εσενα, τοτε, το FR ειναι μονοδρομος.
Βασικα ψαξε να βρεις test drive, να τα οδηγησεις και τα δυο. Ο καθενας απο εμας, θα σου λεει το μακρυ και το κοντο του.
Το θεμα ειναι ΕΣΥ, ποιο στυλ προτιμας περισσοτερο, συμφωνα με τα παραπανω που ανεφερα, περα απο το θεμα της εμφανισης, το οποιο ειναι ειναι καθαρα υποκειμενικο.
Ελπιζω να βοηθησα.Γρηγορη σε ευχαριστω για την βοηθεια... Η ελευση του 208 με βαζει σε σκεψεις... Νομιζω ομως πως απο μηχανολογικης αποψης ο νεος κινητηρας ανανεωνει πληρως το Rallye... Εξωτερικα νομιζω πως ειναι ακομα 'ζωντανο' απεναντι στον ανταγωνισμο... Το FR θα το κανω TD την Πεμπτη οποτε θα εχω και εικονα απο το DSG... Μark, απ'οσο γνωριζω στη λειτουργεια του 'S' το αυτοκινητο κανει kickdown απευθειας στην ταχυτητα που πρεπει... οταν φρεναρεις, κανει κατεβασματα...
-
Η αλήθεια είναι πως για πολύ καιρό δεν είχα βρει το σωστό τρόπο που κάνει kick down. Έπρεπε να το κρατάς πατημένο τέρμα, ενώ εγώ αρχικά το πάταγα λίγο, έδειχνε να κατεβάζει, αλλά όχι στη χαμηλότερη δυνατή σχέση τελικά. Άλλες φορές βέβαια, κάνοντας σωστά το kick down, και έχοντας μερικά χιλιόμετρα, π.χ. δεν κατέβαζε κάτω από 4η, γιατί θεωρούσε το κιβώτιο (και σωστά ίσως) ότι τραβάει μια χαρά. Το θέμα είναι πως δεν θα ήταν απαγορευτικό να μπει και 3η ας πούμε και ας είχε πολύ λίγες στροφές. Θα έδινε το κάτι παραπάνω. Επίσης θυμάμαι πως και στο χειροκίνητο έκανε kick down κανονικότατα, αν το σανίδωνες.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως για πολύ καιρό δεν είχα βρει το σωστό τρόπο που κάνει kick down. Έπρεπε να το κρατάς πατημένο τέρμα, ενώ εγώ αρχικά το πάταγα λίγο, έδειχνε να κατεβάζει, αλλά όχι στη χαμηλότερη δυνατή σχέση τελικά. Άλλες φορές βέβαια, κάνοντας σωστά το kick down, και έχοντας μερικά χιλιόμετρα, π.χ. δεν κατέβαζε κάτω από 4η, γιατί θεωρούσε το κιβώτιο (και σωστά ίσως) ότι τραβάει μια χαρά. Το θέμα είναι πως δεν θα ήταν απαγορευτικό να μπει και 3η ας πούμε και ας είχε πολύ λίγες στροφές. Θα έδινε το κάτι παραπάνω. Επίσης θυμάμαι πως και στο χειροκίνητο έκανε kick down κανονικότατα, αν το σανίδωνες.Αυτο ειναι που με βαζει σε σκεψεις... Το οτι δεν εχεις το πληρη ελεγχο του αυτοκινητου ακομα και στο (+) - (-)... ειναι ενα εξαιρετικο κιβωτιο αλλο οχι για αυτους που θελουν 'old school' οδηγηση...
Seat Ibiza FR vs. Peugeot 207 Rallye vs. ανταγωνισμο...