-
-
Υπολογίζεται με κάποιο τύπο? Έχει κάποια μονάδα μέτρησης? Υπάρχει κάποιο link τέλος πάντων?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Υπολογίζεται με κάποιο τύπο? Έχει κάποια μονάδα μέτρησης? Υπάρχει κάποιο link τέλος πάντων?H φωτό μιλάει από μόνη της:
Πάρε και λινκ: http://jduxbury.users.btopenworld.com/c ... gation.htm
-
Οκ. Απλά και κατανοητά. Ευχαριστώ!
Πάω να αρχίσω τα ναρκωτικά τώρα!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Υπολογίζεται με κάποιο τύπο? Έχει κάποια μονάδα μέτρησης? Υπάρχει κάποιο link τέλος πάντων? -
Με ρέγουλο όμως γιατί δε φτάνουν για όλους.
Αααα και μην πετάς και τα αποτσίγαρα στη λεκάνη γιατί μετά ανάβουν δύσκολα. -
Μπορεί κάποιος να απαντήσει σοβαρά χωρίς εξυπνάδες? Από εξυπνάδες έχουμε χορτάσει.
Ευχαριστώ
-
-
Την είδα την 1 να διαφημήζεται στην TV.
-
Καλά και οι σερβιέτες διαφημίζονται. Δε σημαίνει ότι είναι ωραίες ή σε όλους χρήσιμες.
-
Aπαράδεκτοι! Στον στάνταρ εξοπλισμό θα έπρεπε να έχουν και αυτό.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Aπαράδεκτοι! Στον στάνταρ εξοπλισμό θα έπρεπε να έχουν και αυτό.Δεν το χρειαζόμαστε κύριος!
Με τόσα κιλά (και κιλάκια) ροπής, θα φεύγει πίσω η σακούλα! -
-
Νευράκια?
-
ΙΚΕ, Καλως/κακως, ξερεις(?) οτι αισθηση φοβου/αδυναμια στο να κινησω οποιοδηποτε αυτοκινητο, σε off balance κατασταση [spoiler:1glfq8we]ΔΕΝ[/spoiler:1glfq8we] υπαρχει...
Επομένως, μόνον ΕΝΑΣ, μπορεί ν' απαντήσει φοβάμαι!Αλλά δεν μπορώ να τον κατανομάσω, γιατί...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
ΓρηγόρηΠάμε να δούμε λίγο τα πράγματα από την αρχή.
Εμμέσως πλην σαφώς υπονοείς ότι στη νέα 1 δεν απενεργοποιούνται εντελώς τα ηλεκτρονικά επειδή ένιωθες ότι δε σε άφησε να το διπλώσεις.
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει 23 κιλά ροπή (έστω) όχι καμιά 35αριά και 136 άλογα, έτσι?
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με καινούρια λάστιχα και το παίρνεις για πρώτη φορά.Παραβλέπεις λοιπόν τα παραπάνω και επιχειρηματολογείς ότι η 1 πλέον δεν έχει πλήρως απενεργοποιούμενα ηλεκτρονικά επειδή δε σε άφησε να γράψεις γωνία 90 μοιρών?
Βρε Γρηγόρη, σε κάποια πράγματα δεν είναι σωστό να επιμένεις τόσο.
Δεν έχει αλλάξει κάτι στην 1, η φιλοσοφία παραμένει ίδια όσον αφορά το DSC. Δεν έχω κάποιο λινκ (και βαριέμαι να το ψάξω), έτσι είναι...δέξου το.
Δεν είναι πιθανότερο λοιπόν τα 23 κιλά ροπής να μην έχουν τελικά τόση δύναμη και απλά το ηλεκτρομπλοκέ φρενάροντας τον εσωτερικό τροχό να της έκοψε μαζί και τη φόρα, από το να μην απενεργοποιούνται πλήρως τα ηλεκτρονικά? Δεν κατέβηκαν στον δρόμο καμιά 200αριά άλογα και 35 κιλά ροπής!
Τα περί φόβου κλπ και ότι πήγες ένα ξένο αμάξι ΤΑΠΑ, δε θέλω να τα σχολιάσω. Στοίχημα ότι κάποιος που το ξέρει θα πάει πιο γρήγορα από σένα στην ίδια διαδρομή, άρα ΤΑΠΑ δεν το πήγες...γρήγορα σίγουρα το πήγες.
Νικο, αστο γ@μησε το να παει στο διαλο. Εχω βαρεθει, καθε φορα, να πρεπει να πιστοποιησω, το αν μπορω να ξεκολλησω
ενα κ@λαμαξο, που στην τελικη η δυναμη/δυνατοτητες του, μπορουν να αξιοποιηθουν στο επακρο, μεσα σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα.
Εχω ανεβει στο Ντραφι και με Impreza Sti 265, και το γλυστρουσα με τα τεσσερα, οποτε και οπου ηθελα, εχω 'στραμπουληξει'
στα Μεγαρα 996ΤΤ με 3η, στην Κ9 στα 23, οταν οι υπολοιποι παρεβρισκομενοι του roadshow της Porsche τρομαζαν απο την δυναμη της και μονο απο αλλαγη 2ας σε 3η, εχω στριψει με το R8 V10 στο σφιχτο εσακι (για οσους παρεβρεθηκαν στην εκδηλωση) με 3η εκει που αλλοι εστριβαν με μετρια 2α, και ελεγαν 'δεν υπαρχει'. Δεν οδηγω απο χτες. δεν ειμαι Makinen, αλλα δεν ειμαι και κουλαδι. Δεν ξερω για τους αλλους, και δεν με ενδιαφερει κιολας, εγω οτι λεω οτι ΜΠΟΡΩ, να το κανω, ΤΟ ΚΑΝΩ , δεν μασαω τα λογια μου, δεν κρυβομαι.
Ερχεσαι τωρα, και μου λες διαφορα θεωρητικα μπλα μπλα. Λες και η λεξη off balance μου ειναι αγνωστη.
Στο αμαξι, κατι απετρεπε το γλυστρημα, στον βαθμο που ηθελα εγω, και δεν ηταν ουτε λογω αδυναμιας κινητηρα, ουτε φρεσκων ελαστικων, σε σημεια σαπουνι το δοκιμασα και δεν ελεγε να γυρισει ΟΣΟ ηθελα. Το ειπα και πριν, το ξαναλεω.
Ειτε τελικα ακομα και με ΟΛΑ στο off, καραδοκει το ESP/DSC, ειτε ΕΓΩ δεν βρηκα τον τροπο να το βγαλω.
Απλα και ξαστερα. Τα υπολοιπα με τα 136αλογα ειναι αστεια Νικολα.
Οσο για τα περι 'ταπα' ή σχεδον , οπως ανεφερα, ΟΠΟΤΕ θελεις μπορω να σου δειξω τι εννοω, ακομα και με το δικο μου αυτοκινητο, για τα δεδομενα της δυναμης του.
Και αμμα θελεις και νουμερα, ετσι για την ιστορια, επειδη χρονομετρω για να εχω μια ιδεα δυνατοτητων, στα διαφορα αυτοκινητα (απο σταματημενος στην εκκινηση, σε fly-by μετα απο το ιδιο σημειο, αμεσως μετα το ξυλινο 'σπιτακι' στριβωντας δεξια, κανοντας αριστεροστροφα την διαδρομη, και σταματωντας εντελως στο stop, στα μισα της διαδρομης) με την 116i βγηκε σε 5:34sec κινουμενος ΜΟΝΟ στην δικη μου λωριδα, στο ατυπο σιρκουι των 8χλμ... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Νικο, αστο γ@μησε το να παει στο διαλο. Εχω βαρεθει, καθε φορα, να πρεπει να πιστοποιησω, το αν μπορω να ξεκολλησω
ενα κ@λαμαξο, που στην τελικη η δυναμη/δυνατοτητες του, μπορουν να αξιοποιηθουν στο επακρο, μεσα σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα.
Εχω ανεβει στο Ντραφι και με Impreza Sti 265, και το γλυστρουσα με τα τεσσερα, οποτε και οπου ηθελα, εχω 'στραμπουληξει'
στα Μεγαρα 996ΤΤ με 3η, στην Κ9 στα 23, οταν οι υπολοιποι παρεβρισκομενοι του roadshow της Porsche τρομαζαν απο την δυναμη της και μονο απο αλλαγη 2ας σε 3η, εχω στριψει με το R8 V10 στο σφιχτο εσακι (για οσους παρεβρεθηκαν στην εκδηλωση) με 3η εκει που αλλοι εστριβαν με μετρια 2α, και ελεγαν 'δεν υπαρχει'. Δεν οδηγω απο χτες. δεν ειμαι Makinen, αλλα δεν ειμαι και κουλαδι. Δεν ξερω για τους αλλους, και δεν με ενδιαφερει κιολας, εγω οτι λεω οτι ΜΠΟΡΩ, να το κανω, ΤΟ ΚΑΝΩ , δεν μασαω τα λογια μου, δεν κρυβομαι.
Ερχεσαι τωρα, και μου λες διαφορα θεωρητικα μπλα μπλα. Λες και η λεξη off balance μου ειναι αγνωστη.Δεν αμφέβαλα για τις ικανότητες/δυνατότητές σου...άλλο σχολίασα. Μη πηγαίνεις τη συζήτηση για ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ να κάνεις.
Μείνε στο ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ να κάνει.
Επαναλαμβάνω. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με 136 άλογα και 23 κιλά ροπή.
Περιμένεις να γράψει γωνίες?
Στο αμαξι, κατι απετρεπε το γλυστρημα, στον βαθμο που ηθελα εγω, και δεν ηταν ουτε λογω αδυναμιας κινητηρα, ουτε φρεσκων ελαστικων, σε σημεια σαπουνι το δοκιμασα και δεν ελεγε να γυρισει ΟΣΟ ηθελα. Το ειπα και πριν, το ξαναλεω.
Ειτε τελικα ακομα και με ΟΛΑ στο off, καραδοκει το ESP/DSC, ειτε ΕΓΩ δεν βρηκα τον τροπο να το βγαλω.
Απλα και ξαστερα. Τα υπολοιπα με τα 136αλογα ειναι αστεια Νικολα.
Οσο για τα περι 'ταπα' ή σχεδον , οπως ανεφερα, ΟΠΟΤΕ θελεις μπορω να σου δειξω τι εννοω, ακομα και με το δικο μου αυτοκινητο, για τα δεδομενα της δυναμης του.
Και αμμα θελεις και νουμερα, ετσι για την ιστορια, επειδη χρονομετρω για να εχω μια ιδεα δυνατοτητων, στα διαφορα αυτοκινητα (απο σταματημενος στην εκκινηση, σε fly-by μετα απο το ιδιο σημειο, αμεσως μετα το ξυλινο 'σπιτακι' στριβωντας δεξια, κανοντας αριστεροστροφα την διαδρομη, και σταματωντας εντελως στο stop, στα μισα της διαδρομης) με την 116i βγηκε σε 5:34sec κινουμενος ΜΟΝΟ στην δικη μου λωριδα, στο ατυπο σιρκουι των 8χλμ...Το ξαναλέω αν και γίνομαι κουραστικός. Τα ηλεκτρονικά ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ. Δεν καραδοκεί κανένα ESP/DSC.
Πάρ'το αυτό σαν δεδομένο και ξεκίνα από εκεί.
Επίσης τι εννοείς ΟΣΟ ΗΘΕΛΕΣ? Πόσο δηλαδή ήθελες? Δεν πήρες και καμιά Μ3 για βόλτα ρε Γρηγόρη! Το ξαναλέω, 136 άλογα έχει. Τι περίμενες να κάνει?
Το πιθανότερο είναι (όπως ξαναέγραψα) να μη μπόρεσε να περάσει τη δύναμη μέσα από το ηλεκτρομπλοκέ και εκεί που φρέναρε τον ένα τροχό να του έκοψε και τη φόρα.
Εδώ με την 1 μετά βίας να έγραφε γωνία περίπου 45 μοίρες (εκτός αν ο HF έχει καταφέρει κάτι καλύτερο και μιλάω σοβαρά) που είχε και 170 άλογα και 21 κιλά ροπής, τι περιμένεις να κάνει η 116i? Δεν έχει καμιά 10αριά κιλά ροπής παραπάνω και 20 άλογα!
Όλα τα άλλα που λες, καταλαβαίνεις ότι δεν έχουν νόημα γιατί ξεκινάς από λάθος βάση.
-
Με 45⁰ drift δεν πανε ουτε στο D1, χαραμιζεστε
-
Διαβαζω για 8ταχυτο κιβωτιο και εχω την εξης απορια...
Που χρησιμευουν τοσες σχεσεις?
Δηλαδη στα 130 με 8η ποσες στροφες εχει? -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Διαβαζω για 8ταχυτο κιβωτιο και εχω την εξης απορια...
Που χρησιμευουν τοσες σχεσεις?
Δηλαδη στα 130 με 8η ποσες στροφες εχει?ρε γιώργο τι άσχετες ερωτήσεις είναι αυτές που κάνεις???
εδώ μιλάμε για μοίρες και κλίσεις
BMW 1 Series (F20) 2011