Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 811
    • 812
    • 813
    • 814
    • 815
    • 1328
    • 1329
    • 813 / 1329
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    65
    26575
    160939
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • scotch
      scotch last edited by

      Ναι, αν και τουλάχιστον στη Σκωτία οι καγκουριές αποτελούν εξαιρετικά σπάνιο θέαμα στους δρόμους. Ο οδηγός ήταν paki, αν παίζει κάποιο ρόλο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone last edited by

        54κ και δεξιοτιμονο; νομιζω εχουν πεσει κατω απο τα 30κ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • scotch
          scotch last edited by

          Στο uk βρίσκεται το αυτοκίνητο και μάλλον είναι καινούργιο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • scotch
            scotch last edited by

            Και μερικές φωτογραφίες από την ίδια έκθεση (άλλα του κουτιού, άλλα μεταχειρισμένα)
















            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • scotch
              scotch last edited by







              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης Scotch έγραψε:






                ΑΥΤΟ είναι χρώμα!

                Με το competition pack κιόλας.

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ο χρήστης Scotch έγραψε:

                  Αυτό είναι! Πάντα πίστευα πως έχουν 'ποιότητα' και είναι καλόγουστοι!
                  Δεξιοτίμονο ... 5GT! YES!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • scotch
                    scotch last edited by

                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                    Αυτό είναι! Πάντα πίστευα πως έχουν 'ποιότητα' και είναι καλόγουστοι!
                    Δεξιοτίμονο ... 5GT! YES!!!

                    Προς στιγμήν πίστεψα ότι το ήταν για το θηρίο στο βάθος δεξιά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 0
                      007 last edited by



                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sinanai last edited by

                        Μπορεί να έχει ξαναποσταριστεί, δεν ξέρω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                          Σήμερα με κάλεσε η BMW Σπανός για μια οδηγία αλλαγής των μπεκ ψεκασμού (αν κατάλαβα καλά γιατί βιαζόμουν να μπω στην τάξη). Η αντικατάσταση θα γίνει δωρεάν, και κλείσαμε ραντεβού για την Πέμπτη στις 8 ( ). Με προειδοποίησαν όμως ότι θα κρατήσουν το αυτοκίνητο μέχρι τις 5 το απόγευμα.

                          .

                          που είναι το περίεργο , είναι έχει πολύ μανούρα για την αντικατάσταση...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimitris60 last edited by

                            Ο χρήστης 007 έγραψε:


                            Uber η M5...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              teox last edited by

                              http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/BMW-M5/259268/

                              Το πρώτο τεστ της νέας BMW M5

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                professeur last edited by

                                Ο χρήστης teox έγραψε:
                                http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/BMW-M5/259268/

                                Το πρώτο τεστ της νέας BMW M5

                                The sheer potency and accessibility of the new turbocharged engine alleviates any lingering doubts about BMW’s M division’s decision to turn a 25-year tradition of naturally aspirated engines on its head. The question that really needs to be asked is: why did it take so long?

                                Eντάξει Autocar, το πήραμε το μήνυμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Ο χρήστης Professeur έγραψε:

                                  The sheer potency and accessibility of the new turbocharged engine alleviates any lingering doubts about BMW’s M division’s decision to turn a 25-year tradition of naturally aspirated engines on its head. The question that really needs to be asked is: why did it take so long?

                                  Eντάξει Autocar, το πήραμε το μήνυμα.

                                  Και για ξεκάρφωμα το σχόλιο έγινε για πολύ high-end μοτέρ. Πάλι καλά που δεν έγινε για τις φρέσκες 116-118. Αν και είναι νωρίς ακόμα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Αφήστε το autocar.

                                    Test στο bmwblog:

                                    BMW’s previous M5, the E60 M5 was an impressive car in every way. It’s engine was phenomenally good – revving to a stratospheric 8,250 rpm. The V10 blazed its way to maximum power output of 507 hp. But a key difference is found between the maniac V10 and the bludgeoner turbo V8: drivability. You see, the V10 managed 384 hp at 6,100 rpm, and it wasn’t until you hit 4000 + rpm that you began to feel a power surge. But the new M5′s V8 is different. It develops 100% – read it: one-hundred-percent of its torque at 1,500 rpm. This is axe-murderer appeal, the kind of brute twist that is borderline violent. There’s more… the torque output remains at 100% all the way until 5,750 rpm where it begins to drop off towards redline – but still not falling far below 400 lb ft at redline! What a machine. In fact, this engine produces 405 lb ft of torque a hair above its 1000 rpm idle.

                                    Διαβάστε περισσότερα εδω: http://www.bmwblog.com/2011/09/22/bmwbl ... the-beast/

                                    Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                      Αφήστε το autocar.

                                      Test στο bmwblog:

                                      BMW’s previous M5, the E60 M5 was an impressive car in every way. It’s engine was phenomenally good – revving to a stratospheric 8,250 rpm. The V10 blazed its way to maximum power output of 507 hp. But a key difference is found between the maniac V10 and the bludgeoner turbo V8: drivability. You see, the V10 managed 384 hp at 6,100 rpm, and it wasn’t until you hit 4000 + rpm that you began to feel a power surge. But the new M5′s V8 is different. It develops 100% – read it: one-hundred-percent of its torque at 1,500 rpm. This is axe-murderer appeal, the kind of brute twist that is borderline violent. There’s more… the torque output remains at 100% all the way until 5,750 rpm where it begins to drop off towards redline – but still not falling far below 400 lb ft at redline! What a machine. In fact, this engine produces 405 lb ft of torque a hair above its 1000 rpm idle.

                                      Διαβάστε περισσότερα εδω: http://www.bmwblog.com/2011/09/22/bmwbl ... the-beast/

                                      Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                      http://www.groupon.gr/deals/athens/auto ... 266&a=1329

                                      αυτός που σε γυάλισε είναι?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                        Αφήστε το autocar.

                                        Test στο bmwblog:

                                        BMW’s previous M5, the E60 M5 was an impressive car in every way. It’s engine was phenomenally good – revving to a stratospheric 8,250 rpm. The V10 blazed its way to maximum power output of 507 hp. But a key difference is found between the maniac V10 and the bludgeoner turbo V8: drivability. You see, the V10 managed 384 hp at 6,100 rpm, and it wasn’t until you hit 4000 + rpm that you began to feel a power surge. But the new M5′s V8 is different. It develops 100% – read it: one-hundred-percent of its torque at 1,500 rpm. This is axe-murderer appeal, the kind of brute twist that is borderline violent. There’s more… the torque output remains at 100% all the way until 5,750 rpm where it begins to drop off towards redline – but still not falling far below 400 lb ft at redline! What a machine. In fact, this engine produces 405 lb ft of torque a hair above its 1000 rpm idle.

                                        Διαβάστε περισσότερα εδω: http://www.bmwblog.com/2011/09/22/bmwbl ... the-beast/

                                        Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                        http://www.groupon.gr/deals/athens/auto ... 266&a=1329

                                        αυτός που σε γυάλισε είναι?

                                        Όχι άλλος είναι αυτός, αλλά δε κάνει πολύ καλή δουλειά.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          highfidelity last edited by

                                          Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                          Αφήστε το autocar.

                                          Test στο bmwblog:

                                          BMW’s previous M5, the E60 M5 was an impressive car in every way. It’s engine was phenomenally good – revving to a stratospheric 8,250 rpm. The V10 blazed its way to maximum power output of 507 hp. But a key difference is found between the maniac V10 and the bludgeoner turbo V8: drivability. You see, the V10 managed 384 hp at 6,100 rpm, and it wasn’t until you hit 4000 + rpm that you began to feel a power surge. But the new M5′s V8 is different. It develops 100% – read it: one-hundred-percent of its torque at 1,500 rpm. This is axe-murderer appeal, the kind of brute twist that is borderline violent. There’s more… the torque output remains at 100% all the way until 5,750 rpm where it begins to drop off towards redline – but still not falling far below 400 lb ft at redline! What a machine. In fact, this engine produces 405 lb ft of torque a hair above its 1000 rpm idle.

                                          Διαβάστε περισσότερα εδω: http://www.bmwblog.com/2011/09/22/bmwbl ... the-beast/

                                          Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                          http://www.groupon.gr/deals/athens/auto ... 266&a=1329

                                          αυτός που σε γυάλισε είναι?

                                          Όχι άλλος είναι αυτός, αλλά δε κάνει πολύ καλή δουλειά.

                                          Γιατί;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Γιατί έχω ακούσει παράπονα από την εφαρμογή.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 811
                                            • 812
                                            • 813
                                            • 814
                                            • 815
                                            • 1328
                                            • 1329
                                            • 813 / 1329
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr