-
Ναι, συμφωνα με τον ΚΟΚ απαγορευεται η χρηση του κινητου, τελεία. Που σημαινει με η χωρις hands free. Και οπως εχω πει εχουν γραψει κοσμο που ειχε το ακουστικο στο αυτι και χωρις να μιλαει.
-
'Και οχι δεν ειναι ιδιο με το να μιλας με συνεπιβατη. Ο συνεπιβατης αμα δει κατι στον δρομο που χρειαζεται την προσοχη του οδηγου θα το βουλωσει προσωρινα (αμα εχει λιγο μυαλο) μεχρι ο οδηγος να 'αντιμετωπισει' το προβλημα. Ο δε οδηγος αμα βρεθει αντιμετωπος με καποια κατασταση στον δρομο θα σταματησει να μιλαει στον συνοδηγο μεχρι να 'αντιμετωπισει' την κατασταση.'
Ναι αλλά η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή. Άμα πχ ο συνεπιβάτης σου λέει κάτι σημαντικό, μπορεί κ πάλι να μην προσέξει το δρόμο ούτε αυτός ούτε κι ο οδηγός αφου θα έχουν συγκεντρωθεί στη συζήτηση. Οπότε αυτό που λες δεν είναι απόλυτο, ούτε υπάρχει κάποιος νόμος που να ορίζει συγκεκριμένο IQ για το συνοδηγό.
'Τελος, σιγουρα υπαρχει και κοσμος που μιλωντας στον συνεπιβατη χανει καθε επαφη με τους εξω (ειδικα γυναικες). Αυτο ομως δεν μπορει να ελεγχει απο κανεναν, ενω το τηλεφωνο που ειναι ΑΛΛΟ ενα κατι που σου αποσπαει την προσοχη μπορει να αστυνομευτει.'
Αυτό εννοώ. Συμφωνώ.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Αν και εχουμε ξεφυγει λιγο θα ηθελα να ρωτησω αν στο σημαιο που με εγραψαν (ακριβως μετα την εισοδο για Κιατο) εχει προειδοποιητικη πινακιδα για ρανταρΑν θυμαμαι ειχες κατευθυνση προς Αθηνα.
Η πινακιδα που ψαχνεις ειναι πριν το 114 χλμ πριν την ευθεια της εκκλησιας αν θυμαμαι καλα.
Ειναι λιγο πιο πριν αλλα υπαρχει! -
δεν θεωρω οτι οταν ο οδηγος μιλαει στο κινητο χωρις να το κραταει και να απασχολει το ενα του χερι για αυτο ειναι περισσοτερο επικινδυνο απο το να μιλαει με τον ή τους συνεπιβατες του ή να ψαχνει στο ραδιο για σταθμο κλπ κλπ.
δεν συμφωνω με την βεβαιωση παραβασης εφ'οσον δεν κραταει κανεις στο χερι του το τηλεφωνο οταν μιλαει.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
δεν θεωρω οτι οταν ο οδηγος μιλαει στο κινητο χωρις να το κραταει και να απασχολει το ενα του χερι για αυτο ειναι περισσοτερο επικινδυνο απο το να μιλαει με τον ή τους συνεπιβατες του ή να ψαχνει στο ραδιο για σταθμο κλπ κλπ.δεν συμφωνω με την βεβαιωση παραβασης εφ'οσον δεν κραταει κανεις στο χερι του το τηλεφωνο οταν μιλαει.
έχει αποδειχτεί επιστημονικώς οτι όταν μιλάμε σε τηλέφωνο είτε σταθερό είτε κινητό, είτε με ακουστικό είτε με ανοικτή ακρόαση, απομονόμαστε απο το περιβάλλον και δεν επικοινωνούμε άμεσα με τον περίγυρο.Καμία σχέση με το να μιλάς στους συνεπιβάτες σου. Οπότε είναι επικίνδυνο. Εγώ το βλέπω και στον εαυτό μου αυτό. Δεν περίμενα να μου το πεί κάποιο επιστημονικό άρθρο.
-
Θα ηθελα να προτεινω κατι αν γινεται. Οσοι γνωριζουν καποιο σημειο που στηνονται και μοιραζουν προσκλησειs για τα κατατοπουs PARTY που διωργανωνει η τροχαια αs το 'βγαζει' μηπωs και γλυτωσει κανειs χριστιανοs και μαλιστα τωρα με τιs καινουργιεs τιμεs δεν συμφερει καθολου!!!
-
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
[έχει αποδειχτεί επιστημονικώς οτι όταν μιλάμε σε τηλέφωνο είτε σταθερό είτε κινητό, είτε με ακουστικό είτε με ανοικτή ακρόαση, απομονόμαστε απο το περιβάλλον και δεν επικοινωνούμε άμεσα με τον περίγυρο.Καμία σχέση με το να μιλάς στους συνεπιβάτες σου. Οπότε είναι επικίνδυνο. Εγώ το βλέπω και στον εαυτό μου αυτό. Δεν περίμενα να μου το πεί κάποιο επιστημονικό άρθρο.συμφωνω....οπως και αλλα πραγματα που λιγοτερο ή περισσοτερο μας εμποδιζουν να ειμαστε 100% αφοσιωμενοι στην οδηγηση οπως το να τραγουδαμε, το να ψαχνουμε σταθμο στο ραδιο, καποιο τραγουδι στο cd, τα τσιγαρα και τον αναπτηρα [οι καπνιζοντες], η κουραση ή το να σκεφτομαστε γενικοτερα ολα αυτα που μας απασχολουν.
πρακτικα πως ειναι δυνατον να βεβαιωθει παραβαση καποιου που μιλαει στο κινητο ειτε απο hands free ειτε απο car kit αφου εφ'οσον δεν το κραταει θα μπορουσε να τραγουδαει ή να μιλαει μονος του ή και γω δεν ξερω τι αλλο;;
-
Από ότι διαβάζω οι περισσότερες κλήσεις είναι στην Αθηνών - Πατρών. Εγώ όμως την πάτησα στην Πατρών - Πύργου με φωτογραφικό ραντάρ όπου ήρθε ο αστυνομικός μετά από δύο μήνες στο σπίτι μου και με βρήκε με τη φωτογραφία στο χέρι.
Η κλήση όπως γράφει η ίδια πάνω είναι στην 'εθνική οδό Πατρών - Πύργου' με ταχύτητα 95χλμ και όριο 60 χλμ (προφανώς σε κάποια από τις δεκάδες διασταυρώσεις που έχει ο δρόμος αυτός).
Στην ερώτησή μου πως γίνεται να τη βαφτίζετε εθνική οδό και συγχρόνως να επιτρέπετε η κάθετη διέλευση αυτοκινήτων με κοίταζε στα μάτια. Η κλήση ήταν η γνωστή των 33 ευρώ (παρόλο που ήμουν στο +35).
Πάντως μου έδωσε και μία πληροφορία ότι στην περιμετρική της Πάτρας τα φωτογραφικά 'παίζουν' με 90 και πάνω αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν στείλει καμία κλήση σε κανέναν.
-
Ο χρήστης gsa έγραψε:
Η κλήση όπως γράφει η ίδια πάνω είναι στην 'εθνική οδό Πατρών - Πύργου' με ταχύτητα 95χλμ και όριο 60 χλμ (προφανώς σε κάποια από τις δεκάδες διασταυρώσεις που έχει ο δρόμος αυτός).Να δω ποιός πηγαίνει εκεί σύμφωνα με τα όρια και μετά έζησε να το πει
Θα τον πατήσουν τα φορτηγά από πάνω.... -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Η κλήση όπως γράφει η ίδια πάνω είναι στην 'εθνική οδό Πατρών - Πύργου' με ταχύτητα 95χλμ και όριο 60 χλμ (προφανώς σε κάποια από τις δεκάδες διασταυρώσεις που έχει ο δρόμος αυτός).
Να δω ποιός πηγαίνει εκεί σύμφωνα με τα όρια και μετά έζησε να το πει
Θα τον πατήσουν τα φορτηγά από πάνω....Εχει δοκιμάσει κανείς να οδηγήσει με 60χλμ σε ανοιχτό δρόμο ?
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Εχει δοκιμάσει κανείς να οδηγήσει με 60χλμ σε ανοιχτό δρόμο ?Δοκίμασα μια φορά να πάω με 80, αλλά μετά τα πέντε λεπτά με πλησίαζε επικίνδυνα το κτελ και αποφάσισα καλύτερα να πάρω κλήση παρά να σκοτωθώ...
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Η κλήση όπως γράφει η ίδια πάνω είναι στην 'εθνική οδό Πατρών - Πύργου' με ταχύτητα 95χλμ και όριο 60 χλμ (προφανώς σε κάποια από τις δεκάδες διασταυρώσεις που έχει ο δρόμος αυτός).
Να δω ποιός πηγαίνει εκεί σύμφωνα με τα όρια και μετά έζησε να το πει
Θα τον πατήσουν τα φορτηγά από πάνω....Εχει δοκιμάσει κανείς να οδηγήσει με 60χλμ σε ανοιχτό δρόμο ?
Στην εθνικη οδο Τριπολεως Κορινθου(απο το υψος του Αργους την επιασα) δοκιμασα να παω με τα ορια ταχυτητας...Κυριακη ηταν κ κινηση ελαχιστη.
Σε καποια σημεια ειχε(δεν ξερω αν υπαρχουν ακομα ομως δεν νομιζω να εχει αλλαξει κατι) οριο ταχυτητας 80!!!
Ειλικρινα μιλαω και το εχω ξαναγραψει κιολας εβαλα νεκρα και παταγα φρενο για να μην περασω το οριο!!!Ασε που με επιασε νυστα και καποια στιγμη μου λεει η κοπελα μου ε πηγαινε πιο γρηγορα... -
Λατρεύω την ανηφόρα Κόρινθος-Τρίπολη, κυρίως όσο πλησιάζουμε στη σήραγγα. Θυμάμαι με το ΖΧ και πέμπτη και τέρμα γκάζι, το αμάξι πήγαινε 130-140 και δεν ανέβαινε παραπάνω.
Πάντως εγώ προσπέρασα περιπολικό εκεί και δεν μπήκε στον κόπο να με σταματήσει. Αυτός πρέπει να πήγαινε με 120...
-
Ο χρήστης gsa έγραψε:
Πάντως μου έδωσε και μία πληροφορία ότι στην περιμετρική της Πάτρας τα φωτογραφικά 'παίζουν' με 90 και πάνω αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν στείλει καμία κλήση σε κανέναν.
Μόνιμα φωτογραφικά gatso δεν πρέπει να υπάρχουν στην περιμετρική, αφού ούτε το detector πιάνει τίποτα ούτε έχω δει τίποτα ύποπτο, περνώντας σχεδόν κάθε μέρα από εκει. Οι κάμερες πριν και μετα τα τουνελ είναι παρακολούθησης. Η μόνη πιθανότητα είναι να έχει εγκαταστασθεί κάποιο ολοκληρωμένο σύστημα, με αυτές τις κάμερες και αισθητήρες στο οδόστρωμα, αν και το βλέπω απίθανο για Ελλάδα.
-
Ο χρήστης ntliks έγραψε:
Πάντως μου έδωσε και μία πληροφορία ότι στην περιμετρική της Πάτρας τα φωτογραφικά 'παίζουν' με 90 και πάνω αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν στείλει καμία κλήση σε κανέναν.
Μόνιμα φωτογραφικά gatso δεν πρέπει να υπάρχουν στην περιμετρική, αφού ούτε το detector πιάνει τίποτα ούτε έχω δει τίποτα ύποπτο, περνώντας σχεδόν κάθε μέρα από εκει. Οι κάμερες πριν και μετα τα τουνελ είναι παρακολούθησης. Η μόνη πιθανότητα είναι να έχει εγκαταστασθεί κάποιο ολοκληρωμένο σύστημα, με αυτές τις κάμερες και αισθητήρες στο οδόστρωμα, αν και το βλέπω απίθανο για Ελλάδα.
Η Αχαϊα δεν έχει πουθενά κάμερα για κλήσεις νομίζω....
-
Ο χρήστης ntliks έγραψε:
Οι κάμερες πριν και μετα τα τουνελ είναι παρακολούθησης.Ωπ σίγουρα δεν είναι για κλήσεις? γιατί έτσι νόμιζα και κάθε φορά που περνούσα φρέναρα για να πηγαίνω με το όριο
-
Παιδια στις σηραγγες στην κακια σκαλα υπαρχει κανενα ρανταρ; Και εκει οι καμερες ειναι παρακολουθησης; Και τι κανουν δηλαδη; Οι κάμερες Autoscope τι κάνουν; Πρεπει να τις 'προσεχουμε';
-
Ο χρήστης ntliks έγραψε:
[Μόνιμα φωτογραφικά gatso δεν πρέπει να υπάρχουν στην περιμετρική, αφού ούτε το detector πιάνει τίποτα ούτε έχω δει τίποτα ύποπτο, περνώντας σχεδόν κάθε μέρα από εκει. Οι κάμερες πριν και μετα τα τουνελ είναι παρακολούθησης. Η μόνη πιθανότητα είναι να έχει εγκαταστασθεί κάποιο ολοκληρωμένο σύστημα, με αυτές τις κάμερες και αισθητήρες στο οδόστρωμα, αν και το βλέπω απίθανο για Ελλάδα.υπαρχουν φορητα φωτογραφικα ρανταρ που τα στηνουν σε τριποδα και ενω ''κοιμουνται'' κρυμμενοι αυτα τραβανε φωτογραφιες.
-
Σήμερα το απόγευμα, ανάμεσα στις εξόδους Αχαρνών και Άνω Λιοσίων, στο ρεύμα προς Ελευσίνα, τσίμπησα την κλήση μου για υπερβολική ταχύτητα. Για ένα μικρό κομμάτι έχει όριο 80 και το σεσουάρ του officer έγραψε 124...
Στην ερώτησή μου αν ήμουν σίγουρα εγώ, γιατί κάνω μεγάλη προσπάθεια τελευταία να οδηγώ ροπάτα και οικονομικά, (αλήθεια λέω ) με διαβεβαίωσε ότι αυτά τα καινούρια δεν κάνουν λάθος, και ότι δεν μου παίρνει τις πινακίδες, αν και θα έπρεπε κανονικά... 33 ευρώ, και κλήση με ενσωματωμένη ταχυπληρωμή παρακαλώ!
Την ώρα δε που έγραφε τα σχετικά, αδιάφορα με ρώτησε: Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει μ'αυτό; ( το 307)
-48.500 περίπου, απαντώ.
-Προβλήματα έχεις;
-Όχι, τίποτα σπουδαίο μέχρι τώρα, ξαναλέω.
-Έχω το ίδιο, αλλά θα το δώσω το ...δελαμπούρ να πούμε, χάλια, έχω αλλάξει τη φλασιέρα δυό φορές να πούμε, θα το δώσω στη μάνα μου να πούμε και θα πάρα κανα leon turbo να πούμε...Δεν πάει και του έχω απάνω και πρόγραμμα, εξάτμιση και σκούπα να πούμε, 12 άλογα παραπάνω...
(Μυρίζει superchips η υπόθεση, έχει τελειώσει και τα γραπτά, έχω υπογράψει και παραλάβει χαρτιά,
οπότε λέω να δοκιμάσω... )- Και τι τελική σου βγάζει μ'αυτά τα καλούδια;
- Δεν έχει παραπάνω από 195 με τίποτα, ποτέ και πουθενά το ρημάδι...
- Περίεργο, τον τσιγκλάω, το δικό μου τελείως μαμά και φορτωμένο τίγκα με παιδιά σκυλιά και προίκα για 15 μέρες κάμπιγκ και μου βγάζει άνετα 205, και δείχνει να έχει κι άλλο!
Οπότε αλλάζει έκφραση, και από το συγκαταβατικό περνάει στο υπηρεσιακό: - Μπορείτε να πηγαίνετε κύριε, τελειώσαμε!
Περί Κλήσεων....