-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Όσο για τη θέση οδήγησεις οκ για ταξίδι είναι πακέτο, μέσα στην πόλη δεν είναι και τόσο άσχημα είμαι 1,87 και έχω επίσης 3ψηφιο αριθμό κιλών!Πότε θα ξεκινήσουμε δίαιτα και γυμναστήριο; Εσύ που προσέχεις τους Ντάλτον θα έπρεπε να είσαι πιο αδύνατος
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
βου-του-σου για μένα. Να έχεις κι' έναν κλιματισμό ρε παιδί μου..Και ιδίως το προ-face lift ήταν κουκλί.
..κ μια ζαντα της προκοπης! Οποτε μια απο τα ιδια κ για μενα
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
βου-του-σου για μένα. Να έχεις κι' έναν κλιματισμό ρε παιδί μου..
Και ιδίως το προ-face lift ήταν κουκλί.
..κ μια ζαντα της προκοπης! Οποτε μια απο τα ιδια κ για μενα
πράγματι δεν τις αλλάζω με τίποτα, πανέμορφες!
-
Rallye
-
Θα είχε πλάκα πάντως ένα συγκριτικό ενός Williams μετατροπή σε ψιλοκαλή κατάσταση, που μπορεί να αγοράσει κάποιος με 10.000, με Rallye 3-4 ετών σε άψογη κατάσταση με λίγα χιλιόμετρα, το οποίο θα κοστίζει επίσης 10.000. Έχω την εντύπωση ότι από τότε που παρουσιάστηκε το Rallye 16v, δε συμφέρει να αγοράσεις κανένα άλλο προσθιοκίνητο. Σίγα μη δώσεις 35000 για Focus RS όταν αυτό που θα πάρεις θα είναι 5-10% ανώτερο από το 106; Τα δίνεις να πάρεις μια καλή πισωκούνα
-
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v γιατί με πηγαινοφέρνει κάθε μέρα στην δουλειά.
-
Για καθημερινή χρήση και γενικά κάλυψη περισσοτέρων αναγκών μετακίνησης πιστεύω ότι το GT είναι ποιοτικότερο , μεγαλύτερο σε χώρους και ασφαλέστερο για το μεγαλύτερο ποσοστό οδηγών.
Για αγωνιστική χρήση ή αν το δει κάποιος μόνο σαν οδηγική ευχαρίστηση τα saxoralla υπερέχουν (θα ξεχωρίσω περισσότερο το rallye).
Σίγουρα όμως αν μπορούσα να αγοράσω ένα αγωνιστικό διαθέτοντας ένα καλό πακέτο χρημάτων τότε ένα PUNTO S 1600 θα ήταν η επιλογή μου……… -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
βου-του-σου για μένα. Να έχεις κι' έναν κλιματισμό ρε παιδί μου..
Και ιδίως το προ-face lift ήταν κουκλί.
..κ μια ζαντα της προκοπης! Οποτε μια απο τα ιδια κ για μενα
πράγματι δεν τις αλλάζω με τίποτα, πανέμορφες!
Αν λέτε για τις 14άρες, συμφωνώ και επαυξάνω!! Από τις ωραιότερες παραγωγής. Αλλά και οι χρυσές 15άρες τις ειδικής έκδοσης κούκλες!!!
-
106 Rallye.
-
...Amg mercedes ...Üó÷åôï
-
Rallye
-
Ο χρήστης nightmare_S16 έγραψε:
RallyeΠώς λέγεσαι στα ελληνικά; Ο Εφιάλτης στο δρόμο με τα S16;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Rallye
Ο Εφιάλτης στο δρόμο με τα S16;
Οχι! Εφιαλτης γι' αυτους που δεν εχουν S16 και μας αμφισβητουνε.
-
ΡΑλί!!!!
Το καλύτερο αυτοκίνητο για σπορ οδήγηση από ΟΛΑ (με σχετικά λογικό κόστος). Με το VTS και το Punto θα το συγκρίνουμε?
Πάντως και τα δύο ήταν πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα και είχαν και αυτά τις χάρες τους. Ευτυχώς πρόλαβα και τα οδήγησα όλα.
Το Saxo μοιάζει με το ραλί αλλά λίγο το διαφορετικό τιμόνι, λίγο η πιο μαλακή ανάρτηση, το έκαναν πιο φιλικό οπότε και έχανε λίγο από την κορυφαία αίσθηση του ράλου. Το punto είχε απίστευτες ρεπρίζ αλλά υστερούσε στο στρίψιμο.
Να το ξαναπώ ακόμα μία φορά λοιπόν.
ΡΑΛΙ!!!!! -
ετσ ετσι
ραλαρα και ξερο ψωμι. για να οδηγας και να χαιρεσαι.
το 58% που εχει σημερα η ψηφοφορια θα επρεπε να προβληματισει πολλους.
ειδικα αυτους που δεν το εχουν οδηγησει.
δεν σε κερδιζει με μπιχλιμπιδια αλλα με την ικανοτητα του να τα κανει ολα τοσο ομορφα που το ερωτευεσαι -
106 rallye!!! Έτσι απλά,,,
-
ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΤΟ VTS . ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΧΕΙΜΩΝΑ-ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΕΣΕΙΣ , ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 1,90-95 ΚΙΛΑ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ ΠΟΤΕ ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΟΣ ΣΤΑ 100000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟ . ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΚΟΣΤΙΖΕ 300000 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΟ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ 1000000 ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ 206GTI . ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ ΤΟ ΠΟΥΝΤΟ ΕΙΧΕ ΕΛΛΑΤΩΘΕΙ ΣΤΑ 130 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΗΤΑΝ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΕ ΤΑ ΓΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ . ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑ FORESTER 2,5 TURBO KAI ΕΝΑ 206GTI ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΟΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ ΡΑΛΛΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΙΔΡΩΜΕΝΟΣ ΛΟΓΩ ΕΛΕΙΨΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ
-
RALLYE ΜΕ ΛΕΥΚΕΣ 14ΑΡΕΣ!
-
Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
**ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΤΟ VTS . ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΧΕΙΜΩΝΑ-ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΕΣΕΙΣ **, ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 1,90-95 ΚΙΛΑ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ ΠΟΤΕ ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΟΣ ΣΤΑ 100000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟ . ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΚΟΣΤΙΖΕ 300000 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΟ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ 1000000 ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ 206GTI . ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ ΤΟ ΠΟΥΝΤΟ ΕΙΧΕ ΕΛΛΑΤΩΘΕΙ ΣΤΑ 130 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΗΤΑΝ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΕ ΤΑ ΓΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ . ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑ FORESTER 2,5 TURBO KAI ΕΝΑ 206GTI ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΟΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ ΡΑΛΛΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΙΔΡΩΜΕΝΟΣ ΛΟΓΩ ΕΛΕΙΨΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥΠραγματικά φίλε μου αυτό παρατηρώ κι εγώ καθημερινά που το χω επί 5+ συναπτά έτη, είναι 'σκύλος'....έχω εκπλαγεί μέχρι τώρα!
Είναι το 1ο μου αυτοκίνητο και δεν προκειται να το ξεχάσω ποτέ μιας και την άνοιξη πάμε για μεγαλύτερο... -
RALLYE
VTS, PUNTO GT H RALLYE;